حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

زمانی که برای خرید یخچال روانه بازار می‌شوید، گزینه‌های متفاوتی پیش روی شماست. شما می‌تواند به سراغ یخچال‌های دوقلوی قدیمی بروید، یخچالهای بالا و پایین فریزر را انتخاب کنید یا ساید بای ساید را به خانه ببرید.

 

انتخاب به عهده شماست اما بهتر است روزهایی را به یاد بیاورید که یک ماه خرید خانه را به خانه آوردید و فضای کافی برای نگهداری از آنها را نداشتید. به احتمال زیاد در آن زمان دعا کردید که کاش یخچال بزرگتری داشتید.  ساید بای ساید انتخاب منسبی برای خانوداه‌هاست. با خرید این یخچال‌ها علاوه بر فضای بیشتر، ساده‌تر از گذشته موادغذایی را در یخچال نگهداری می‌کنید. به احتمال زیاد نکته‌های زیادی در مورد این یخچال‌ها می‌دانید اما اکنون زمان است که حقایقی را با شما در میان بگذاریم که ممکن است هرگز متوجه آنها نشده باشید.

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

 ساید بای ساید یعنی فضای بیشتر

ساید بای ساید برای برخلاف یخچال‌های قدیمی فضای کمتری را از آشپزخانه اشغال می‌کند اما فضایی که در اختیار شما می‌گذارد بی‌نظیر است. دیگر نیازی به نگرانی از بابت جای دادن موادغذایی در یخچال نخواهید داشت. با آسودگی خاطر تمام مواد مورد نیاز را خریداری کنید و مطمئن باشید برای همه‌چیز به اندازه کافی جا خواهید داشت.

 

بعد از خرید ساید بای ساید زمان برگذاری مهمانی‌های بزرگ فرا می‌رسد. دیگر نگران نگهداری از میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و کیک‌ها نباشید. حجم یخچال ساید بای ساید به سادگی به بیش از 600 لیتر می‌رسد این اندازه برای خانواده‌های نسبتا بزرگ نیز کافی است.

 

دیگر چیزی از چشمتان دور نمی ماند

به خاطر دارید که چند بار در یخچال‌ قدیمی خانه، بستنی‌های تاریخ گذشته را از لابه‌لای برفک یخچال جدا کرده و دور انداخته‌اید؟ آیا شمار میوه‌ها و سبزیجاتی که زیر وزن سایر اقلام له و خراب شدند را دارید؟

 

در ساید بای ساید دیگری خبری از بوی فساد نیست. زیرا همه چیز در مقابل چشمان شما قرار دارد. به این ترتیب همیشه به اندازه نیاز خرید می‌کنید و موادغذایی را در زمان درست مصرف می‌کنید. دیگر خبری از چند بار باز و بسته کردن یخچال نیست. در یخچال‌های قدیمی برای پیدا کردن هرچیزی لازم بود بارها و بارها طبقات را بررسی کنید. اما در ساید بای ساید به لطف قفسه‌بندی اصولی و محل‌هایی که برای نگهداری از میوه و بطری‌ها تعبیه شده است، محیط یخچال به مراتب مرتب‌تر و منظم‌تر از گذشته است. با خرید این یخچال با فضای به هم ریخته یخچال خداحافظی کنید.

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

ابعاد و اندازه ساید بای ساید

اندازه استاندارد یخچال ساید بای ساید به این شرح است.

 

• ارتفاع 170 تا 177 سانتی‌متر

• پهنا 76 تا 91 سانتی‌متر

• عمق 73 تا 88 سانتی‌متر

 

البته اندازه ساید بای ساید از برندی به برند دیگر متفاوت است. اما برای داشتن یک تصویر اولیه این ابعاد کافی است. حجم ساید بای سایدها از 531 تا 700 لیتر متغیر است. حجم 600 تا 650 لیتری برای یک خانوداه 5 تا 6 نفری مناسب است. البته همانطورکه می‌دانید بسیاری از ساید بای سایدها مجهز به آبسردکن و یخساز اتومات هستند. این بخش روی درب ساید نصب شده است و تا حد زیادی از اتلاف فضای داخلی برای نگهداری از یخ و آب جلوگیری می‌کند.

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

دو درب و اشغال فضای کمتری

ساید بای ساید دو درب دارد، شاید در نگاه اول تصور کنید این یخچال فضای زیادی را اشغال می‌کند و اگر می‌خواهید مشکلی در باز و بسته کردن درب یخچال نداشته باشید بهتر است به فکر انتخاب مکان مناسبی برای نصب ساید باشید. اما واقعیت این است که درب‌های ساید بای ساید در مقایسه با سایر مدل‌ها عرض کمتری دارند و در نتیجه برای باز و بسته کردن یخچال به فضای باز کمتری در مقابل یخچال نیاز است. همین امر این یخچال را به انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک تبدیل کرده است.

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

بهترین یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

مدل‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. اما برخی از این مدل‌ها فروش بیشتری داشته و توجه مصرف‌کنندگان بیشتری را به خود جلب کرده‌اند. علت این امر هم کیفیت ساخت، طراحی زیبا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش راضی‌کننده است.

 

هنگام جستجوی ساید بای ساید نام این برندها را مشاهده می‌کنید:

 

• ساید بای ساید اسنوا

• ساید بای ساید ال جی

• ساید بای ساید امرسان

• ساید بای ساید بوش

• ساید بای ساید دوو

• ساید بای ساید سامسونگ

 

این نام‌ها سرشناس‌ترین نام‌هایی هستند که در بازار فروش ساید بای ساید به گوش می‌رسند. البته در سال‌های اخیر و به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است، کالاهایی مانند سامسونگ، ال جی و بوش به سختی یافت می‌شوند. اما این مسئله فرصتی را برای رقابت برندهای داخلی ایجاد کرده است. فرصتی که به تولید کالاهای با کیفیت داخلی انجامیده است. با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خانوار خود بهترین نمونه را خریداری کنید.

حقایقی جالب در مورد خرید ساید بای ساید

ساید بای ساید در کنار شماست

با خرید ساید بای ساید از یک مرجع فروشگاهی معتبر یک وسیله کارآمد را به آشپزخانه اضافه می‌کنید که تاثیر شگرفی روی کیفیت زندگی شما می‌گذارد. با وجود نام‌های متفاوتی که در بازار وجود دارد بهترین راه برای انتخاب برند مناسب، مقایسه محصولات برندهای مختلف است. سایت برندچی به عنوان یک مرجع فروش اینترنتی معتبر در ایران امکان مقایسه ساید بای سایدهایی از برندهای متفاوت را فراهم کرده است.

 

با مراجعه به این سایت با امکانات و مشخصات ساید بای سایدهای پرفروش بازار آَشنا می‌شوید. از این گذشته فرصتی برای مقایسه قیمت محصولات متفاوت نیز در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب با آگاهی کامل از قیمت و تناسب آن با بودجه‌ای که برای خرید یخچال در نظر گرفته‌اید وارد عمل می‌شوید.

جدیدترین مطالب