آشنایی با ویژگی ها و خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

آشنایی با ویژگی ها و خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

همانطور که می‌دانید بروکر‌های زیادی در بازار فارکس فعالیت می‌کنند. گاهی انتخاب یک بروکر مناسب برای شروع کار در فارکس می‌تواند کمی دشوار باشد. با توجه به اینکه سود و ضرر ما در بازار‌های مالی رابطه مستقیم با کیفیت و خدمات کارگزاری ما دارد، ضروری است که در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشیم.

 

اگر تازه با فارکس آشنا شده‌اید و یا اینکه جز معامله‌گران با سابقه مارکت هستید، بروکر آلپاری می‌تواند یک انتخاب مناسب، برای شروع معامله کردن در بازار‌های بین‌المللی باشد.

 

بروکر آلپاری در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان خدمات می‌دهد. تعداد کاربران این بروکر از 2000000 تریدر عبور کرده است که یک چهارم آنها را ایرانیان تشکیل می‌دهند.

 

از آنجایی که به دلیل تحریم‌ها، بسیاری از از بروکر‌های معتبر دنیا نمی‌تواند به ایرانیان خدمات بدهند، لازم است که در انتخاب خود دقت کنید. بروکرهای متقلب و کلاهبردار از این فرصت استفاده می‌کنند و در جهت سوء استفاده، با تبلیغات جذاب، سعی در جلب اعتماد کاربران ایرانی دارند.

 

فراموش نکنیم که بازار فارکس به خودی خود دارای ریسک است، در این حالت اگر بروکر به صورت شفاف و درست به وظایف خود عمل نکند، این ریسک برای ما بیشتر هم می‌شود.

 

آلپاری یکی از معروفترین بروکر‌های موجود برای معامله در فارکس‌ است.

 

در ادامه به طور مختصر به معرفی این بروکر خواهیم پرداخت. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.

 

بروکر آلپاری چیست؟

آشنایی با ویژگی ها و خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

آلپاری یکی از بروکر‌هایی است که بیشترین تعداد کاربران ایرانی را در خود دارد. این بروکر بیش از ۵۰۰ هزار معامله‌گر ایرانی دارد که هر روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. اگر معامله‌گر مبتدی باشید، یا حرفه‌ای، حتما نام این بروکر را یکبار شنیده‌اید. دلیل آن هم سابقه زیاد بروکر آلپاری در مارکت بین المللی است، که بیش از ۲۲ سال می‌باشد.

 

بروکر آلپاری اهمیت ویژه‌ای به مشتریان ایرانی خود می‌دهد. به دلیل تعداد بالای آن‌ها، این بروکر وب سایت خود را نیز به زبان فارسی برای ایرانی ها در دسترس قرار داده است.

 

همچنین پشتیبانی به زبان فارسی در این بروکر وجود دارد که به راحتی می‌توانید مشکلات و سؤالات خود را از کارشناسان فارسی‌زبان این بروکر بپرسید. پاسخگویی سریع و همیشه در دسترس بودن پشتیبانان بروکر آلپاری، یکی از ویژگی‌ها و مزایای این بروکر است.

 

برای شروع فعالیت در بروکر آلپاری نیازی به سرمایه زیاد ندارید و می‌توانید با حداقل سرمایه 1 دلار این کار را انجام دهید. بروکر آلپاری ۵ حساب معاملاتی در اختیار مشتریان خود قرار داده که هرکدام مبلغ سپرده‌گذاری متفاوتی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تمامی جزئیات حساب‌ها و بررسی این بروکر، حتماً صفحه آموزش و ثبت نام در بروکر آلپاری را مشاهده کنید.

 

مزایای بروکر آلپاری چیست؟

آشنایی با ویژگی ها و خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

همه بروکرهای فعال در فارکس باید طبق یکسری استانداردها و قوانین بین المللی فعالیت کنند. اما در این میان بروکرهای زیادی هم هستند که به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند و هیچ پشتوانه و مجوزی ندارند.

 

آلپاری دارای رگوله FSA برای ایرانیان می‌باشد. این بروکر با سابقه طولانی فعالیتی که دارد، هیچگاه دچار مشکل نشده و همیشه سعی کرده فعالیت‌های خود را بصورت شفاف ارائه دهد.

 

انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر آلپاری در دسترس است. بروکر آلپاری یکی از کارگزاری‌هایی است که تنوع بالایی در حساب‌های معاملاتی دارد. تقریبا با هر مقدار سرمایه امکان افتتاح حساب و شروع کار را دارید. در این کارگزاری 5 نوع حساب مختلف وجود دارد و حداقل میزان سپرده‌گذاری 1 دلار است.

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم، پشتیبانی قوی به زبان فارسی، یکی از ویژگی‌های یک کارگزاری حرفه‌ای است. خوشبختانه آلپاری دارای پشتیبانی به زبان فارسی است که در تلگرام، چت زنده، تماس تلفنی و ایمیل در دسترس است.

 

یکی از مشکلات همیشگی ایرانیان برای فعالیت در بازارهای مالی بین المللی، وجود محدودیت‌های نقل و انتقال پولی است. بروکر آلپاری انواع روش‌های واریز و برداشت را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است. از جمله این روشها می‌توان به واریز و برداشت ریالی با استفاده از Top Change، Webmony، پرفکت‌مانی، نتلر، اسکریل و Bitcoin اشاره کرد.

 

برای آشنایی بهتر با جزئیات واریز و برداشت همه بروکرها و مطالعه خصوصیات آنها، صفحه بهترین بروکر فارکس را مطالعه کنید.

 

چگونه در فارکس شروع به کار کنیم؟

آشنایی با ویژگی ها و خدمات بروکر آلپاری برای ایرانیان

حال که با بروکر آلپاری بیشتر آشنا شدید، باید بدانیم که قدم اول برای شروع کار در بازار فارکس چیست. برای اینکه بتوانید وارد بازار فارکس شوید، ابتدا لازم است که در یک بروکر معتبر مانند آلپاری ثبت نام کنید. بروکرها شرکت‌هایی هستند که شما را به بازار بین المللی متصل می‌کنند، و اجازه خرید و فروش را به شما می‌دهند. این شرکت‌ها از طریق نرم‌افزار‌های معاملاتی مانند متاتریدر، این شرایط را برای مشتریان فرآهم می‌کنند.

 

پس از اینکه شما در بروکر آلپاری ثبت نام کردید و مدارک هویتی شما تأیید شد، لازم است که مقداری پول به آن واریز کنید و با آن به خرید و فروش بپردازید. بروکرها برای خدماتی که به شما می‌دهند، مقداری کمیسیون از معاملات شما برداشت می‌کنند. البته این کمیسیون‌ها مقدارشان بسیار کم است.

 

یکی دیگر از دغدغه‌های تریدرهای فارکس، انتخاب یک کارگزاری معتبر می‌باشد. شاید از خود سوال کنید که به عنوان یک تازه وارد در بازار، چگونه می‌توانیم بروکر مناسب را برای خود انتخاب کنید. کارگزاری آلپاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بروکر‌های فعال در بازار فارکس می‌تواند گزینه مناسبی برای ایرانیان باشد.

 

در هر حال معامله گران نیاز دارند تا به یک منبع مطمئن برای شناسایی بروکرهای معتبر و نامعتبر فارکس، و ثبت نام سریع در آنها دسترسی داشته باشند. وبسایت ایران بروکر iranbroker.org به عنوان یک مرجع نقد و بررسی بروکرهای فارکس فعالیت می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، بروزترین اطلاعات را در رابطه با همه بروکرهای فارکس بدست آورید.

جدیدترین مطالب