راهنمای صفر تا صد خرید جم فری فایر از سایت ونوم

راهنمای صفر تا صد خرید جم فری فایر از سایت ونوم

جم فری فایر که ارز پریمیوم داخل بازی به‌شمار می‌رود، مزیت‌های زیادی برای پلیرهای فری فایر به دنبال دارد؛ خرید کاراکترهایی با قدرت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد، دسترسی به ایونت‌ها و خرید اسکین‌های جذاب برای اسلحه‌ها بخشی از کاربردهای این جم به‌شمار می‌روند. برای دسترسی به این آیتم‌ها و امکانات که با جم یا الماس خریداری می‌شوند باید جم فری فایر را با پرداخت پول واقعی خریداری کنید. حتما برای شما هم سوال پیش می‌آید که با وجود تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی چگونه می‌توانند این جم را خریداری کنند. فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش آیتم‌های گیمینگ، این شرایط را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا خرید جم فری فایر را با قیمت مناسب و با امکان شارژ آنی انجام دهید. در ادامه علاوه‌بر بررسی مزیت‌های جم فری فایر، شما را در خرید آن از فروشگاه ونوم به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

 

معرفی بازی فری فایر

عنوان فری فایر (Free Fire) یک بازی مهیج در ژانر بتل رویال است که توسط کمپانی گارنا (Garena) برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در ژانر بتل رویال به‌شمار می‌رود و بیش از ۸۰ میلیون کاربر به طور روزانه آن را بازی می‌کنند. مشابه دیگر بازی‌های آنلاین بتل رویال، شما در بازی فری فایر هم در مقابل ۵۰ بازیکن دیگر در یک جزیره قرار گرفته و برای بقای خود مبارزه می‌کنید.

 

همانطور که اشاره شد، هدف بازی فری فایر بقا است و شما باید تا آخرین توان خود مبارزه کرده و سعی کنید تنها فردی باشید که در میدان مبارزه باقی می‌ماند. پلیرها در طول بازی باید مهارت‌های بقای خود را با برداشتن اسلحه، تجهیزات و مهمات از مناطق مختلف بازی افزایش دهند و سعی کنند بازیکنان حریف را از بازی حذف کنند.

 

بازیکنان می‌توانند در هر نقطه از مپ فرود آمده و از همان لحظات ابتدایی مبارزه را آغاز کنند. بهتر است از لحظه شروع بازی سلاح و مهمات کافی پیدا کنید زیرا فری فایر یک بازی بتل رویال است و در این بازی پلیرها با بی‌رحمی تمام یکدیگر را حذف می‌کنند. شما می‌توانید بازی را با استراتژی‌های متفاوتی آغاز کنید؛ می‌توانید یک سبک بازی خشن را در پیش بگیرید و تمام بازیکنان را با مبارزات رودررو یا از فاصله دور حذف کنید یا در بیشتر مدت مبارزه کمین کنید تا تعداد بیشتر بازیکنان از بازی حذف شوند.

 

هرچه بیشتر در بازی پیش می‌روید، مپ کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند. بنابراین مبارزه و پیدا کردن آیتم‌های ضروری سخت‌تر خواهد شد. برای دانلود و نصب بازی فری فایر ابتدا به یک دستگاه اندروید یا iOS نیاز دارید. اگر دستگاه اندرویدی دارید باید سیستم عامل اندروید شما 4.1 به بالا باشد. این الزام سیستمی در دستگاه‌های iOS باید 9.0 یا بالاتر باشد. به‌علاوه، باید حداقل ۱/۱ گیگابایت فضای خالی و حداقل ۲ گیگابایت رم در گوشی خود داشته باشید.

 

بازی فری فایر را می‌توانید از مارکت‌های موبایل iOS و اندروید به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. البته خوب است بدانید که فری فایر ماندد بسیاری از بازی‌های آنلاین موبایل دارای پرداخت‌های درون ‌برنامه‌ای است که به شما امکان دسترسی به آیتم‌ها و امکانات غیررایگان را می‌دهد. این خریدهای درون برنامه‌ای را می‌توانید به کمک جم فری فایر انجام دهید که در بخش‌های بعدی به مزیت‌های آن و خرید آن از فروشگاه ونوم بیشتر خواهیم پرداخت.

راهنمای صفر تا صد خرید جم فری فایر از سایت ونوم

جم فری فایر چیست و چه کاربردی دارد؟

به کمک جم فری فایر که با عنوان الماس فری فایر نیز شناخته می‌شود، می‌توانید به محتوای ویژه و غیررایگان بازی دسترسی داشته باشید. در حقیقت جم فری فایر ارز و پول داخل بازی به‌شمار می‌رود و شما می‌توانید با استفاده از آن آیتم‌های زیادی مانند لباس، مهارت، اسکین و غیره برای کاراکتر خود خریداری کنید.

 

با خرید جم فری فایر می‌توانید الیت پس (Elite Pass) را خریداری کنید که خود فرصت خوبی برای دسترسی به آیتم‌های و جوایز ویژه است. در الیت پس با انجام دادن تسک‌ها به صورت روزانه می‌توانید مدال به دست بیاورید. همچنین می‌توانید با پرداخت ۹۹ جم الیت باندل فری فایر (Elite Bundle) را نیز خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت‌های خرید جم فری فایر دسترسی به ایونت‌های بازی است که هرازگاهی رونمایی می‌شوند و شرکت کردن در آن‌ها جوایز مختلفی را به همراه خواهد داشت.

 

به کمک جم فری فایر می‌توانید آیتم‌های گوناگونی را در بازی خریداری کنید که دسترسی به آن‌ها بدون پرداخت ارز داخل بازی امکان‌پذیر نیست. برای مثال، می‌توانید کاراکترهای بازی را خریداری کنید؛ کاراکترهایی که قدرت بالاتر و مهارت‌های بیشتری دارند. همچنین می‌توانید با خرید اسکین اسلحه، به سلاح‌های خود ظاهری منحصربه‌فرد ببخشید و توانایی‌های آن‌ها را ارتقا دهید.

 

یکی از کاربردهای جالب خرید جم فری فایر این است که به کمک آن می‌توانید پت یا حیوان خانگی برای خود خریداری کنید. حیوانات خانگی موجود در بازی فری فایر قدرت و توانایی‌هایی دارند که در مبارزات به کمک شما می‌آیند. این موارد تنها چند نمونه از مزیت‌های خرید جم فری فایر به‌شمار می‌روند. اکنون که با این مزیت‌ها آشنا شدید، حتما به دنبال فروشگاه قابل اعتمادی خواهید بود که بتوانید این آیتم را با قیمت مناسب خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. در بخش بعدی نحوه خرید جم فری فایر از سایت ونوم را برایتان شرح خواهیم داد.

راهنمای صفر تا صد خرید جم فری فایر از سایت ونوم

راهنمای خرید جم فری فایر از سایت ونوم

تحریم‌های مالی از یک طرف و نوسانات ارزی از سوی دیگر، خرید آیتم‌ها مختلف برای گیمرهای ایرانی را به یک چالش تبدیل کرده است. تعجبی ندارد که کاربران ایرانی به دنبال خرید آسان‌تر آیتم‌های بازی‌های مورد علاقه خود باشند. در این میان ممکن است بسیاری از کاربران گرفتار افراد سودجو و سایت‌های نامعتبری شوند که نه‌تنها از لحاظ مالی آن‌ها را متضرر می‌کنند، بلکه اطلاعات شخصی‌شان را نیز به خطر می‌اندازند. به همین جهت است که وبسایت‌ها و فروشگاه‌های داخلی، معتبر و قانونی نظیر ونوم استور تاسیس شده‌اند تا کاربران ایرانی بتوانند به‌راحتی خریدهای آنلاین خود را در زمینه گیمینگ انجام دهند.

 

فروشگاه ونوم استور به عنوان سایت خرید جم فری فایر این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا بدون نگرانی از مشکلات تحریم و دلار، به‌راحتی خرید کنند. برای خرید جم فری فایر از وبسایت فروشگاه ونوم کافی است صفحه اصلی وبسایت ونوم را باز کرده و از میان گزینه‌های بالای صفحه، از قسمت پول و آیتم بازی، گزینه جم فری فایر را انتخاب کنید.

 

اکنون می‌توانید مقادیر مختلف جم فری فایر را در فهرست محصولات مشاهده کنید که هرکدام با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌‌شوند.برای ثبت سفارش خود تنها به پلیر آیدی (Player ID) نیاز دارید. نحوه پیدا کرده پلیر آیدی را نیز می‌توانید در داخل صفحه خرید جم فری فایر مشاهده کنید. پس از وارد کردن پلیر آیدی خود و انتخاب گزینه مورد نظر از میان جم‌های ارائه شده، می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و به مرحله پرداخت بروید. پس از پرداخت، سفارش شما به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن برایتان شارژ خواهد شد.

راهنمای صفر تا صد خرید جم فری فایر از سایت ونوم

کلام پایانی

عنوان فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ژانر بتل رویال به‌شمار می‌رود و روزانه پلیرهای زیادی سرگرم بازی در مبارزات هیجان‌انگیز این بازی هستند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند به پیشرفت شما در بازی کمک کند و دسترسی شما را به آیتم‌های غیررایگان فری فایر باز کند، جم فری فایر است. جم فری فایر ارز پریمیوم بازی است که باید با پرداخت پول واقعی و از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. فروشگاه ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش محصولات و آیتم‌های گیمینگ این شرایط را برای شما به وجود آورده تا از هر زمان دیگری راحت‌تر خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی‌ها را انجام دهید. با خرید جم فری فایر از فروشگاه ونوم می‌توانید به صورت آنی حساب خود را شارژ کنید.

جدیدترین مطالب