راهنمایی برای سفر هوایی به شهر کرمان

راهنمایی برای سفر هوایی به شهر کرمان

شهر زیبا و کویری کرمان، یکی از شهرهای تاریخی و توریستی ایران است که در فصول مختلف، خصوصا فصل تعطیلات و همچنین ابتدا بهار و نیمه‌های پاییز، مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشد. حال اگر شما هم قصد دارید به این شهر سفر کنید، اما از آن دور هستید و ترجیح می‌دهید که با هواپیما به کرمان بروید، پیش از آن، این مقاله را بخوانید و بعد با خیال راحت، بلیط هواپیما با مناسب‌ترین قیمت را خریداری کنید.

 

چه نوع بلیطی بخریم؟

پیش از اینکه بلیط خریداری کنید، باید بدانید که قصد خرید چه نوع بلیطی را دارید. اگر احتمال کنسل شدن سفر شما وجود داشته باشد، بهتر است بلیط هواپیما سیستمی بخرید، زیرا در اینصورت با کسر جریمه، باقی مبلغ به شما بازگردانده می‌شود. اما اگر فکر می‌کنید احتمال کنسلی وجود ندارد، می‌توانید با صرف هزینه کمتر، بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید. اما حواستان باشد که اگر بلیط‌تان چارتر بود و خواستید آن را کنسل کنید، کل مبلغ بلیط سوخت می‌شود. در ضمن نرخ بلیط هواپیما سیستمی برای کودکان نسبت به بلیط چارتر، پایین‌تر است.

 

اگر نمی‌دانید در سفر کرمان کجا اقامت کنید، درباره بهترین هتل‌های کرمان اینجا بخوانید.

 

نحوه خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط دیگر نیازی نیست که به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و به راحتی مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان را وارد نموده و بلیط را خریداری کنید. در ضمن اگر کد تخفیفی از اسنپ تریپ داشته باشید نیز می‌توانید آن را هنگام خرید وارد نموده و بلیط را با هزینه کمتری بخرید و در عین حال، کاغذ کمتری مصرف کنید.

 

در کرمان از کجاها دیدن کنیم؟

شهر زیبای کرمان دیدنی‌های فراوانی دارد که معروف‌ترین آن، باغ شازده ماهان است که برای دیدن آن باید کمی از شهر فاصله بگیرید. حمام گنجعلی خان، بازار کرمان و باغ فتح آباد نیز از دیگر دیدنی‌های این شهر هستند. البته که سفر به شهر بم و دیدنی بقایای در حال بازسازی ارگ بم نیز خالی از لطف نیست.

 

سفر هوایی به کرمان

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کرمان و بصورت آنلاین، کافیست به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، به قسمت پرواز داخلی رفته، شهر مبدا و مقصد خود را تعیین کرده و مشخص کنید که در چه تاریخی قصد سفر دارید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود را نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه آنها به لحاظ نوع بلیط، ساعت پرواز، قیمت و ایرلاین آن، بلیط مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید. برای برگشت از کرمان نیز می‌توانید از همان ابتدا، بلیط رفت و برگشتی تهیه نموده و بلیط هواپیما کرمان تهران را نیز همزمان با بلیط رفت، خریداری کنید.

جدیدترین مطالب