راهنمای انتخاب تالار عروسی

راهنمای انتخاب تالار عروسی

در حالی که تقریباً همه انتخاب‌های روز عروسی اختیاری است، از انتخاب لباس گرفته تا کنار گذاشتن تزئین گل‌ها و اندازه کیک عروسی، یک‌چیز وجود دارد که نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید: محل برگزاری. شما باید جایی برای جمع شدن و جشن گرفتن دوستان و خانواده خود داشته باشید که زیبایی جشن شما را نشان دهد و در آن کنار هم احساس شادی کنید.

راهنمای انتخاب تالار عروسی

چند نکته که قبل از رزرو تالار عروسی باید به آن توجه کنید

هر تصمیم ریز و درشتی در ساختن روز عروسی شما نقش مهمی دارد. انتخاب محل برگزاری عروسی شما یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های مراسم ازدواج است. فضای جشن شما تم عروسی شما را نشان می‌دهد؛ بنابراین انتخاب هوشمندانه آن ضروری است. اما پیدا کردن مکان مناسب کار آسانی نیست. چه به دنبال تالار عروسی مجلل یا تالار عروسی شیک و ارزان باشید گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به همین دلیل ما در بیاتو عروسی برای کمک به شما در تصمیم ‌گیری و برنامه ریزی عروسی، با کمک بهترین تالارهای عروسی کشور از نکات مهم در انتخاب تالار عروسی تهران و انتخاب تالار عروسی به صورت کلی صحبت کردیم تا به شما در انتخاب مکانی ایده آل کمک کنیم بگذارند.

 

مکانی را انتخاب کنید که با دید شما همسو باشد

ممکن است در گیر و دار برنامه ریزی عروسی این نکته را فراموش کنید، اما باید تالار عروسی را انتخاب کنید که با دید زیباشناختی شما مطابقت داشته باشد. اگر قصد دارید عروسی خود را با تمی رسمی‌تر و مدرن یا سنتی‌تر با طراحی‌های صمیمانه‌تر نیاز دارید، به دنبال تالار عروسی باشید که به تم شما نزدیک‌تر باشد. عروسی با تم رسمی‌تر به تالارهایی با سالن بزرگ، و عروسی سنتی به فضایی باز و صمیمانه‌تر مثل باغ تالارها نیاز دارند. انتخاب مکانی که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد باعث می‌شود احساس بهتری به عروسی خود داشته باشد و استرس را از خود دور کنید. اگر در شهر بزرگ مشهد زندگی می‌کنید، می‌توانید لیست تالارهای عروسی مشهد را ببینید.

 

لیستی از مهمان ها تهیه کنید

اینکه از قبل فهرستی از تعداد مهمان‌ها داشته باشید، به شما کمک می‌کند تا تدارکات را به مقدار کافی فراهم کنید و سردرگم نباشید. فهرستی از مهمان‌ها تهیه کنید تا در انتخاب تالار عروسی خود مکانی با گنجایش تعداد مهمان‌ها پیدا کنید. خیلی از مواقع زوج‌ها تعداد مهمان‌هایی که قرار است توسط پدر یا مادر اضافه شوند را از یاد می‌برند؛ بنابراین از قبل در این زمینه گفت و گو کنید تا در شرایط سختی قرار نگیرید. مشخص بودن تعداد افراد به شما در کنترل هزینه‌ها و حتی کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

 

بودجه را در نظر بگیرید

قیمت تالار عروسی بیشتر از اینکه به اجاره خود فضا بستگی داشته باشد به جزئیات و تزئینات تالار بستگی دارد. تالارهایی که سالن‌های سرپوشیده و فضایی روباز برای پذیرایی دارند قیمت بیشتری دریافت می‌کنند. تزئینات داخلی، گل‌ها و وسایل پذیرایی هرکدام ممکن است قیمتی جداگانه داشته باشند. به همین دلیل قیمت تالار عروسی با چیزی بیشتر از اجاره فضا مشخص می‌شود.

 

برای کنترل هزینه‌ها ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید و هزینه دکور و طراحی دلخواه خود را تخمین بزنید. می‌توانید بعضی از آیتم‌های غیرضروری را حذف کنید یا با قیمتی مناسب‌تر جایگزین کنید. اگر دکور و انتخاب گل فروشی بخش زیادی از بودجه شما را مصرف می‌کند، بهتر است به دنبال تالار عروسی شیک و ارزان باشید.

 

اگر از قیمت تالار عروسی مطلع نیستید و تالارها و هزینه‌ها در شهر و محل زندگی خود را نمی‌شناسید از بیا توعروسی کمک بگیرید. سایت بیاتو عروسی نظرات کاربران و بهترین تالارها و خدمات عروسی کل کشور را با دسته بندی و به طور کامل جمع‌آوری کرده است تا به شما در برنامه ریزی عروسی‌تان کمک کند.

 

به موارد پیش بینی نشده فکر کنید

ممکن است شما تالار عروسی با خدمات کامل را اجاره کنید اما در انتها هزینه بیشتری بابت بعضی خدمات پرداخت کنید. بعضی از تالارها بابت دکور، مهمان‌های خارج از لیست و میز و صندلی اضافه‌تر پول بیشتری دریافت می‌کنند. بهتر است قبل از رزرو تالار عروسی همه موارد را قیمت گذاری کنید و تخمین کلی از هزینه‌ها داشته باشید. برای این کار می‌توانید با چند تالار صحبت کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

 

فراموش نکنید که اجاره برخی اقلام در تالار هزینه اضافی دارد. این اقلام اجاره‌ای می‌تواند شامل ظرف‌ها، میز و صندلی یا گل باشد. اگر تالاری را اجاره می‌کنید که پذیرایی داخلی را با کارکنان خود انجام می‌دهد، هزینه مالیات یا انعام نیز اضافه می‌شود، این هزینه هرچند ناچیز و کم است اما به تخمین بودجه مورد نیاز شما برای رزرو تالار عروسی کمک می‌کند.

راهنمای انتخاب تالار عروسی

طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید

با انتشار عروسی‌های مجلل در فضای مجازی زوج‌ها عاشق عروسی‌هایی می‌شوند که در فضای آنلاین مشاهده می‌کنند. اما مسئله مهم در انتخاب سبک عروسی این است که از خودتان بپرسید چه سبکی برای دو نفر شما ایده آل است؟ فضایی را انتخاب کنید که سلیقه و شخصیت شما را بازنمایی کند. فضا و تم عروسی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنید ممکن است زیبا به نظر برسد اما برای شما مناسب نباشد.

 

در انتخاب تالار عروسی یا لباس عروس انتظارات اطرافیان از خودتان را نادیده بگیرید، چیزی را انتخاب کنید که به شما و همسرتان حس خوبی را منتقل کند. خودتان باشید و طبق روحیه و سلیقه خودتان انتخاب کنید تا به زیبایی منسجمی برسید و از هر لحظه این روز زیبا لذت ببرید.

 

تعداد سالن ها

بعضی از زوج‌ها ترجیح می‌دهند هنگام رزرو تالار عروسی، تالاری با دو فضای داخلی و بیرونی انتخاب کند. اگر قصد دارید فضای بیرونی برای جشن گرفتن و فضای داخلی برای پذیرایی انتخاب کنید به دنبال تالارهای با این ویژگی باشید. علاوه بر این شرایط آب و هوایی ممکن است شما را مجاب کند که تالار عروسی با فضای باز و سرپوشیده انتخاب کنید. پس اگر از شرایط آب و هوایی مطمئن نیستید و قصد دارید جشن و پذیرایی را در فضاهای جداگانه‌ای برگزار کنید، به دنبال رزرو تالار عروسی با دو فضای اختصاصی باشید.

 

قبل از برنامه ریزی برای تعیین دکور و تزئینات تالار عروسی تالارهای اطراف خود را بررسی کنید، تاریخ و زمان دقیق مراسم خود را با صاحب تالار در میان بگذارید و مطمئن شوید که می‌توانید از هر دو مکان سرپوشیده و روباز تالار استفاده کنید.

 

از نظرات مشتریان قبلی استفاده کنید

مشتریان قبلی تالار عروسی معمولاً نظرات بی‌طرفانه‌ای را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. نقد و بررسی که مشتریان ثبت می‌کنند به تحقیقات شما قبل از رزرو تالار عروسی کمک می‌کند. با بررسی این نظرات اطلاعات همه‌جانبه‌ای از تالار مورد نظر خود پیدا می‌کنید و از نکات منفی و مثبتی که ممکن است از چشم شما دور بماند آشنا شوید.

 

خوشبختانه سایت بیاتو عروسی این امکان را به وجود آورده است که از نقد و بررسی و نظرات مشتریان قبل از رزرو تالار عروسی استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید تالارهای عروسی نزدیک خود را پیدا کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

راهنمای انتخاب تالار عروسی

کلام آخر

مکان برگزاری مراسم عروسی علاوه بر اینکه نقش مهمی در زیباسازی مراسم شما دارد اما صرفاً بررسی زیبایی تالار عروسی مهم نیست. فاکتورهای مهم زیادی در رزرو تالار عروسی برای یک عروسی با کیفیت نقش دارند. انتخاب محل عروسی رؤیایی شما ممکن است کار دشواری باشد، به همین دلیل ما در سایت بیاتو عروسی فضایی را فراهم کردیم تا از حرفه‌ای‌های این حوزه کمک بگیرید و با تحقیقات کافی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. بیاتو عروسی با بیش از 12 سال سابقه در حوزه عروسی و خدمات عروسی به زوج‌ های سرتاسر ایران در راه برنامه ریزی مهم‌ترین روز زندگی‌شان کمک می‌کند.

جدیدترین مطالب