راهنمای تجارت فارکس

راهنمای تجارت فارکس

کسب درآمد از داخل خانه شما چشم اندازی بسیار وسوسه انگیز است. اگرچه بسیاری از طرح های تبلیغ شده بصورت آنلاین مشکوک هستند ، اما فرصت های واقعی وجود دارند. کسانی که مایل به توسعه چشم انداز مالی خود هستند ممکن است وارد دنیای مبادلات ارزی جهانی شوند. به لطف اینترنت ، اکنون ممکن است ساکنان سراسر دنیا بتوانند وارد آن شوند.

 

پیشینه تاریخی: چگونه فارکس ظهور کرد

قرن ها ارزها رد و بدل شده اند. در گذشته های دور ، بازرگانانی که از طریق مرزهای ملی تجارت می کردند ، مجبور بودند کالاهایی را با ارز ملی صادر کننده بپردازند. امروزه مسافران قبل از عزیمت به مقصد خود اطمینان حاصل می كنند كه در کیف پول خود پول محلی دارند.

 

تا چند دهه پیش ، این بازار فقط برای معامله گران بزرگ باز بود. بانک ها و صندوق های تامینی برای سود قابل توجهی تجارت ارز گسترده ای را انجام می دادند. این معامله گران هنوز هم درگیر فارکس هستند. تنها تفاوت این روزها حضور افراد و معامله گران کوچک است.

 

به لطف خدمات کارگزاری کارگزارFX یا شرکت های دیگر ، دنیا بورس برای همه باز است. تمام آنچه شما نیاز دارید دسترسی به اینترنت ، نرم افزار مناسب ، یک حساب کاربری ثبت شده است. تازه کارها فرصتهای فراوانی برای یادگیری دارند ، زیرا کارگزاران قابل اعتماد محتوای آموزشی و راهنمایی را ارائه می دهند.

 

منطق سود در فارکس

کلیه ارزهای پذیرفته شده به صورت جفت معامله می شوند. اولین عنصر هر ترکیب ، به اصطلاح “ارز مورد” است ، به عنوان مثال ، این یورو در جفت EUR / USD است. ارز پس از علامت برش به عنوان “تفاوت ارز ” یا “نرخ ارز” گفته می شود. در این مثال ، یورو در برابر دلار آمریکا ارزش دارد. بنابراین ، اگر قیمت این جفت 1.27 باشد ، یورو 1 دلار آمریکا 27 سنت خواهد بود.

 

منطق اساسی هیچ فرقی با اهداف تجارت فارکس سهام ندارد. دارنده ابزارهای مالی می خواهد با توجه به اختلاف ، مبلغ کم بفروشد. این دقیقاً همان کاری است که می توانستید در قلمرو FX انجام دهید. نرخ ها بی ثبات است و بر اثر تعدد عوامل ، از ژئوپلیتیک گرفته تا ابتکارات پولی محلی در یک کشور خاص ، متغیر است.

 

خوشبختانه سکوهای معاملاتی با طیف گسترده ای از کمکهای گرافیکی همراه هستند. نمودارهای خطی و ابزارهای دیگری وجود دارند که برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی استفاده می شوند. علاوه بر این ، شما ممکن است از تجارت کپی استفاده کنید. این بدان معناست که تصمیم گیری اساساً به یک حرفه ای و باتجربه واگذار می شود ، که معاملات آن در حساب شما انجام می شود. البته یک مشتری ممکن است فرآیند را کنترل کند ، آن را مدیریت کند و در صورت لزوم خاتمه دهد.

راهنمای تجارت فارکس

طیف گسترده ای از ابزارها

گذشته از ارزهای تجاری ، فرصت های بیشتری برای کشف وجود دارد. سبد سرمایه گذاری شما ممکن است با اضافه کردن CFD ها در سهام ، شاخص ها یا کالاها متنوع باشد. این سیستم تجارت , مشتریان را قادر می سازد از نوسانات قیمت بدون نیاز به داشتن دارایی بهره مند شوند. انتخاب شما متنوع تر خواهد بود و در نتیجه خطرات شما نیز بیشتر خواهد بود!

 

از کجا شروع کنیم

یک معامله گر قبل از ریسک کردن وجوه خود ، باید تجربه کافی کسب کند. این همان چیزی است که حساب های نسخه ی آزمایشی برای آن وجود دارد. مهارت های خود را در یک محیط ریسک آزمایش کنید که تجارت واقعی پول را شبیه سازی کند. عملکردهای پلت فرم معاملاتی خود را کاوش کرده و مهارت های تحلیلی خود را با افزایش دهید . در غیر این صورت ، سود مداوم بعید است.

 

با تحقیق در مورد ارائه دهندگان در منطقه خود شروع کنید. کارگزاران قابل اعتماد مانند FXTM رسما مجوز فعالیت در منطقه را دارند و مشاغل آنها تحت کنترل مقامات دولتی است. از آنجا که فارکس ابزاری سودآور است ، برخی از وب سایتهایی که می یابید ممکن است توسط کلاهبرداران تنظیم شده باشد. از این رو ، اطمینان حاصل کنید که شرکت قانونی است.

 

بعد ثبت نام نسخه ی آزمایشی می آید. این روند واضح و ساده است و به حداقل اطلاعات تماس نیاز دارد. معمولاً تقریباً بلافاصله پس از پر کردن و ارسال فرم مورد نیاز ، جزئیات ورود به سیستم را در صندوق ورودی خود مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این رمز عبور ، به راحتی می توانید عملکرد پلت فرم معاملاتی خود را در دسترس داشته باشید .

 

انتخاب نرم افزار به توصیه های دلخواه انتخابی شما بستگی دارد. معمولاً ، ارزها از طریق متاتریدر ۴ و یا متاتریدر ۵ بصورت الکترونیکی خریداری و فروخته می شوند. این برنامه ها اغلب ممکن است از وب سایت واسطه بارگیری شوند ، و نصب بدون توجه به سیستم عامل هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. این برنامه ها همچنین می توانند بر روی تلفن همراه در هر دو سیستم Android و iOS اجرا شوند.

جدیدترین مطالب