تجربه اقامت در میان درختان سرسبز با رزرو هتل جنگلی سالاردره

تجربه اقامت در میان درختان سرسبز با رزرو هتل جنگلی سالاردره

زندگی امروزی گاهی اوقات به‌قدری ما را خسته می کند که نیاز داریم چند روزی به طبیعت برویم تا از دغدغه های کاری و استرسهای زندگی دور شویم و بتوانیم راحت‌تر روی آرامش خودمان تمرکز کنیم.

 

بسیاری از افراد، برای سفر به دلِ طبیعت، استان مازندران را انتخاب می کنند؛ زیرا مازندران طبیعت سرسبز و جذابی دارد و آب‌و‌هوای آن نیز دلپذیر و دوست‌داشتنی است.

 

هتل جنگلی سالاردره، هتل جنگلی بسیار زیبا و با امکانات رفاهی عالی است که در شهر ساری واقع شده است. با اقامت در این هتل جنگلی، شما می توانید هم از امکانات خوب این هتل برخوردار شوید و هم چند روزی را به استراحت عمیق در مکانی جذاب بپردازید.

 

این هتل از امکانات بسیار متنوعی برخوردار است که لذت اقامتی راحت و آرام را به شما هدیه می دهد. هتل سالارده ساری، 5600 متر مربع وسعت دارد و هتلی جذاب و متفاوت است؛ به طوری که از دیدن زیبایی آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

اگر به طبیعت‌گردی علاقمند هستید و می خواهید سفری لاکچری و آرامش بخش را به شمال ایران داشته باشید، از شما دعوت می کنیم که در این مقاله با ما همراه شوید تا با امکانات رفاهی هتل جنگلی سالاردره آشنا شوید.

 

معرفی هتل جنگلی سالادره

هتل جنگلی سالادره، هتلی چهارستاره در شهر ساری مازندران است که محیطی خاص و جذاب دارد. در اطراف هتل جنگلی سالارده، دو هکتار فضای سبز وجود دارد و به همین دلیل است که اقامت در هتل جنگلی سالارده، آرامش عمیقی را به شما هدیه می دهد.

 

هتل جنگلی سالارده، از سال 1356 فعالیت خود را شروع کرده است؛ اما در سال 1388، براساس استانداردهای جدید هتلداری بازسازی شد تا بتواند امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار مسافران قرار دهد.

 

در هتل سالارده ساری، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته، آپارتمان دو خوابه پنج تخته، اتاق دو تخته توئین، سوئیت سه تخته دوبلکس، سوئیت سه تخته معمولی، ویلا سه خوابه شش تخته و سوئیت پنج تخته رویال، واحد اقامتی دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

 

معرفی امکانات رفاهی هتل جنگلی سالاردره

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل جنگلی سالاردره، شما از امکاناتی مانند یخچال، چای‌ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، میز غذاخوری، صبحانه رایگان، شوفاژ، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، اسپلیت، میز آرایش، صندوق امانات، غذاخوری در فضای باز، مبلمان در فضای باز، تراس و مینی بار بهره‌مند می شوید.

 

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل جنگلی سالارده خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، نگهبانی، خدمات خشکشویی، روم سرویس، خدمات اینترنتی، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات نگهداری از کودک و خدمات باربری انجام می شود تا نیازهای افراد خیلی سریع برطرف شود.

زمین تنیس هتل جنگلی سالاردره ساری

از جمله بخشهای جذاب هتل سالارده ساری می توان به وجود کافی نت، صرافی، اتاق چمدان، آرایشگاه، مرکز خرید، مرکز پزشکی، سالن همایش، آلاچیق و باغ در محوطه، کتابخانه و نمازخانه اشاره کرد.

 

به دلیل وجود امکانات رفاهی متنوع و محیط سرسبز، هتل جنگلی سالارده، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شمال ایران محسوب می شود.

 

امکانات تفریحی و ورزشی هتل جنگلی سالارده

در هتل جنگلی سالارده، امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، بیلیارد، فوتبال دستی، باشگاه بدنسازی و تجهیزات ورزشی وجود دارن و شما می توانید از این امکانات ورزشی و تفریحی در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

 

برای تفریح و سرگرمی بچه ها، شما می توانید کودک خود را به اتاق کودک و زمین بازی هتل سالارده ببرید تا مشغول بازی و تفریح شوند.

 

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل جنگلی سالارده

در هتل جنگلی سالارده، شما می توانید برای خوردن وعده های غذایی خود به رستوران سنتی یا رستوران بام هتل مراجعه کنید که انواع غذاهای شمالی و ایرانی را برای مهمانان هتل سرو می کند.

 

همچنین کافی شاپ هتل سالارده، فضایی دلچسب و شیک دارد و شما می توانید انواع چای، قهوه، شیک، بستنی و دسر را در کافی شاپ هتل نوش جان کنید.

 

آدرس هتل جنگلی سالارده

هتل جنگلی سالارده در کیلومتر 12 جاده کیاسر و روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ ساخته شده است.

 

هتل سالارده ساری، موقعیت مکانی خوبی دارد و به مکانهای دیدنی ساری چشمه های باداب سورت، تالاب میانکاله، خانه قدیمی کلبادی و ساحل خزر آباد نزدیک است.

 

رزرو هتل جنگلی سالاردره از سامانه سفربازی

اگر به اقامت در هتل جنگلی سالاردره علاقمند شده اید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و هتل سالارده را با بهترین قیمت رزرو کنید تا بتوانید تجربه اقامتی آرامش‌بخش و پرخاطره را در این هتل تجربه کنید.

 

سامانه سفربازی، از بهترین سایتهای رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است که می توانید در آن به بررسی امکانات هتل و عکس های آن بپردازید، قیمت اتاق ها را مشاهده کرده و با اطمینان خاطر، هتل دلخواهتان را رزرو کنید.

جدیدترین مطالب