پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن به همراه مجموعه متن تقدیر و تشکر از حضور در مراسم ترحیم را در این بخش تقدیم به شما سروران گرامی خواهیم کرد تا اگر می خواهید بهترین جواب برای تسلیت به اقوام و همکاران و دوستان را بدهید بتوانید از این جملات تشکر از تسلیت استفاده کنید.

 

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن

در مراسم ترحیم یکی از مهمترین دغدغه های صاحب عزا این است که در جواب تسلیت دوستان و اقوام چه بگوید و به همین دلیل در این مقاله پیام تشکر بابت تسلیت گفتن را آماده کرده ایم. اگر می خواهید بدانید که در در جواب تسلیت چه بگوییم با این مطلب از سایت سماتک همراه ما باشید تا بهترین جواب برای تسلیت گفتن را به شما ارائه دهیم.

♦ ♦ ♦ ♦

از دوستان محترمی که ما را در اندوه پیش آمده یاری رسانده‌اند، می‌خواهیم مراتب ادب، احترام و سپاس ما را از شرکت مهربانانه خود در مجلس سوگواری پیش آمده پذیرا شده و آرزو داریم در رنگین‌کمان زندگی‌شان رنگ اندوهی نبینیم.

♦ ♦ ♦ ♦

سوگی که در زندگی ما سایه انداخت توانفرسا بود. سپاس ما را که با حضور گرم خود به تسکین دردمان آمده بودید، بپذیرید.

♦ ♦ ♦ ♦

با اینکه هر رهگذری باید که روزی گردونه خاک را بگذارد و بگذرد، فقدان ظاهری عزیزان طاقت‌فرسا و نیازمند تسکین است. از اینکه ما را در اندوه از دست دادن [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان به همت والای خود نواختید، شما را اجری عظیم و پاداشی درخور از آستان حضرت حق باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

سپاس باد شما را که در مراسم رحلت پدر گرامی ما قدم رنجه فرموده همه بستگان را به فیض حضورتان نواختید. با این آرزو که همیشه عرصه زندگی جنابعالی پر از گل‌های شادمانی باشد، از شما سپاسگزاری می‌کنیم.

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

پیام تشکر بابت شرکت در مراسم

یاران، از اینکه ما را در سوگ پیش‌آمده با لطف خویش نواختید، از شما سپاسگزاری نموده، امیدواریم در پیشگاه حضرت حق تنها نمانید.

♦ ♦ ♦ ♦

از اینکه با دست مساعدت ما را یاری فرموده، در سوگ [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] با جان برابرمان محبتی درخور از خود نشان دادید، از شما تشکر می‌کنیم و آرزو داریم سایه مهر حق از زندگی شما کوتاه نگردد.

♦ ♦ ♦ ♦

از کلیه عزیزانی که ما را در سوگ […] مهربانمان یاری نموده، در تسکین آلاممان منشأ اسکات خاطر مصیبت‌دیدگان شده‌اند، سپاسگزاری نموده، آرزو می‌کنیم فصل سبز زندگی‌شان خزانی نداشته باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

از محضر ارزشمند شما که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری نموده و امیدواریم به جای سایه اندوه در زندگی‌تان آفتاب تابان شادمانی و وداد درخشان باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، اقوام که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود، مورد تفقد قرار دادند و با حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

♦ ♦ ♦ ♦

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

♦ ♦ ♦ ♦

پیام تقدیر و تشکر از حضور در مراسم ترحیم

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتون، برای من بسیار با ارزش هست. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

♦ ♦ ♦ ♦

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت و یادداشت و پیامک و تلفن لطف و محبت خودشون رو به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند.

♦ ♦ ♦ ♦

خدا را سپاس می‌گوییم که حضور فیض‌بخش عزیزان همکار اداری، یاران دانشگاهی، نیروهای مسلح و همه اقشاری که ما را در سوگ پیش آمده یاری رسانده‌اند، سبب شد تا توانستیم بر آنچه تقدیر رقم زده است، تسکین پیدا کنیم. درود ما نثار قدوم شما باد.
از طرف همسر و فرزندان مرحوم…

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله از عزیزان همسایه، همکاران اداری و مهندسین شرکت…، فرهنگیان ارزشمند، شعرای فهیم سراسر استان، نویسندگان مطبوعات، دانشگاهیان فرهیخته که ما را در مراسم درگذشت [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان یاری نموده‌اند، سپاسگزاری نموده، اگر در شرفیابی قصوری یافتید صرفاً به سبب تألمات روحی معذورمان بدارید.

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

متن تشکر و اعتذار مراسم ترحیم

بدین وسیله از کلیه ھمکاران در شرکت … که در مراسم ختم […] اینجانب شرکت نموده‌اند کمال تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم در مراسم شادی این عزیزان خدمت کنم.

♦ ♦ ♦ ♦

با آرزوی سلامت از کلیه همکاران، مهندسین و کارکنان شرکت… و دیگر یارانی که ما را در مراسم تشییع، تدفین و مجالس سوگ [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] از دست رفته‌مان یاری فرموده و التیامی بر اندوهمان بوده‌اند، سپاسگزاری نموده، از عطاکننده پاداش می‌خواهیم که اجر نیکی‌های آنان را مرحمت فرماید.

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله از کلیه عزیزانی که ما را در سوگ از دست دادن […] عزیزمان یاری نموده و اندوه گرانی را که بر ما عارض شده بود، با حضورشان تسکین بخشیدند، سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که هرگز غمی بر زندگی آنها سایه نیفکند.

♦ ♦ ♦ ♦

از همه دوستان عزیزی که بذل محبت فرموده، با درج نظر و پیام تسلیت و یا با ارسال متن در قالب توصیف‌نامه بنده را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر اینجانب را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

♦ ♦ ♦ ♦

تشکر از ابراز همدردی همکاران

از اینکه ما را در فقدان [پدر / مادر / برادر / خواهر و…] عزیزمان همراهی نموده و مراسم ترحیم آن [فقید سعید / فقیده سعیده] را با قدم سبز خود مزین کردید، از شما سپاسگزار بوده، از خداوند بزرگ برایتان تقاضای اجری عظیم داریم.

♦ ♦ ♦ ♦

عزیزان فرهنگی، ارتشی، دانشگاهی، همکاران اداری و همسایگان مهرپرور خدا را سپاس می‌گوییم که خورشید محبت شما در سوگ گرانی که بر ما وارد شده بود، پرتو افکند. از خدا برای شما و خانواده‌های ارزشمندتان شکیبی شایسته و اجری فزاینده آرزو می‌کنیم.

♦ ♦ ♦ ♦

عزیزان همکار… از اینکه توانستید به لطف عمیم خود درد هجرت […] ما را تسکین ببخشید، از شما سپاسگزاری نموده و امیدواریم اجری عظیم در پیشگاه حضرت حق داشته باشید.
از طرف…

♦ ♦ ♦ ♦

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را. چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.

♦ ♦ ♦ ♦

متن تشکر از همکاران بابت ابراز همدردی

بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود [پدرم / مادرم / پدربزرگم /…]، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه شما که در مراسم تشییع و ختم شرکت نموده‌اند، خاضعانه سپاسگزار هستم واذعان دارم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبت‌ها و عنایات اعزه، در فقدان … قاصر است. امید است همگان مشمول عنایات خاصه ذات اقدس باری تعالی و اولیائش واقع شده باشیم.

♦ ♦ ♦ ♦

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستانو همکاران  ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود شادروان … شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله از کلیه مدیران، کارکنان و کارشناسان محترم شرکت به ویژه مقام محترم مدیریت …، اعضای محترم هیئت مدیره … که برای تسلیت درگذشت … اینجانب، با ارسال پیام تسلیت بنده را قرین محبت‌های بی‌دریغ خود نموده، صمیمانه سپاسگزاری و تشکر می‌نمایم. بقای عمر و سلامتی شما و خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
از طرف…

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

بهترین جواب برای تسلیت

اگر می خواهید در پاسخ به تسلیت گفتن دیگران، شما هم یک جواب به آنها بدهید و از ایشان تشکر کنید می توانید از جملات بهترین جواب برای تسلیت گفتن استفاده کنید.  در پاسخ به تسلیت، متن شما بسته به شخصی که برای آن ارسال می‌کنید متفاوت است. بدون شک، جواب تسلیت گفتن عامیانه برای دوستان مناسب است و باید از ادبیات رسمی برای همکاران و اقوام استفاده کنید. در ادامه این بخش بهترین جواب برای تسلیت را خدمت شما سروران گرامی ارائه خواهیم کرد.

♦ ♦ ♦ ♦

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند ،همیشه سبزند، و آنانکه محبت ها و دوستی ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به یاد می مانند،از رفقای با معرفتم ،که با حضورشون در مراسم خاکسپاری و ختم … ،من را شرمنده کردن تشکر میکنم ،و از تمامی دوستان گلم که با پیام هاشون ابراز همدردی کردند ممنونم ، ان شاالله تو شادی هاتون جبران کنم

♦ ♦ ♦ ♦

بهترین دوستم ، بی نهایت از تو سپاسگزارم بخاطر اینکه در این مصیبت تلخ در لحظه هایی که توان و طاقتم را از دست دادم در کنارم بودی و دست محبت و نوزاش بر سرم کشیدی ، امیدوارم لایق آن باشک که در خوشحالیها و لحظات خوب زندگی ات کنار تو باشم.

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله از کلیه رفقای خوبم ، چه کسایی که بصورت حضوری و چه کسانی که به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی ، با پیام ها و تصویر های ارسالی و مختلف خود ، التیامی بر اندوهم بوده‌اند ، کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم و امیدوارم در مراسم شادی این عزیزان حضور داشته و خدمت کنم.

♦ ♦ ♦ ♦

دوست عزیزم ….
از تو  خیلی ممنونم که تو این روزهای سخت و تلخ همراهم بودی و هستی. امیدوارم همیشه شاد ببینمت و برای شادی هات جبران کنم

♦ ♦ ♦ ♦

پیام پاسخ عرض تسلیت

در دردها و رنج‌هاست که انسان دوستان واقعی خود را می‌شناسد. ممنونم که در سوگ … مرا تنها نگذاشتید. از همدردی‌تان بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم که بتوانم در شادی‌هایتان جبران کنم.

♦ ♦ ♦ ♦

از ارسال پیام تسلیتت تشکر می‌کنم و امیدوارم زندگی‌ات با شادمانی قرین باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

درود بر شما که با ارسال پیام تسلیت مرا همراهی کرده و از بار غمی که بر شانه داشتم کاستید. اجرتان برقرار و شادی به کامتان باد.

♦ ♦ ♦ ♦

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

پاسخ تسلیت و همدردی

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

♦ ♦ ♦ ♦

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت و یادداشت و پیامک و تلفن لطف و محبت خودشون رو به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند.

♦ ♦ ♦ ♦

از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتان، برای من با ارزش و قابل تقدیر است. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

جملات در جواب عرض تسلیت

وظیفه خود می‌دانم از همه دوستان که با ارسال پیام موجب تسلی خاطر بنده و خانواده‌ام در غم از دست دادن … عزیزم گردیدند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. بی شک پدر و مادر بهترین نعمت‌های خدا بر روی زمین هستند که امیدوارم هرکسی دارد خدا برایش ببخشد و آنان که دار فانی را وداع گفته‌اند روحشان شاد و قبرشان پر نور باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

سینه سرشار از محبت همه یارانی داریم که با ارسال پیام ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند. قدر لطف و مهربانی‌شان با خداوند مهرپرور باد.

♦ ♦ ♦ ♦

مهربان گران‌سنگ، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده، آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

جواب پیام تسلیت غیر رسمی

عزیزان نیک‌سرشت، تسلی شما در همه مراحل این سوگ باعث امتنان خاطر ما شد. بدین وسیله از شما تشکر و قدردانی می‌نماییم.

♦ ♦ ♦ ♦

هرکس در کاستن اندوه دیگران قدمی برمی‌دارد، عمرش دراز و خورشید مهرش تابان بود. از اینکه با ارسال پیام تسلیت پلک مهری بر سوگ پیش آمده ما گشودید، خدا یارتان و پرتو صفایتان گسترده باد.

♦ ♦ ♦ ♦

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید. امیدوارم زندگی‌تان برقرار و آفتابی باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

درود خداوند بر شما باد که با ارسال پیام تسلیت در سوگ [پدرمان / مادرمان / پدربزرگمان / مادربزرگمان / …]، ما را به چشم مهر نواختید. امید است کماکان عرصه زندگانی شما لبریز از سلامت و شادکامی باشد.

♦ ♦ ♦ ♦

جواب تسلیت گفتن عامیانه

محبت جنابعالی و پیام تسلیت ارزشمندتان برای من و خانواده‌ام بزرگ‌تر از مصیبتی بود که بر اثر مشیت باری تعالی بر ما حادث شد. خود را از شکر این نعمت الهی که ما را از محبت بزرگوارانه شما بهره‌مند فرمود، عاجز می‌دانیم. از خداوند متعال خواهانیم همواره شاد و سربلند باشید.
دوستدارتان…

♦ ♦ ♦ ♦

پیام‌های شما وقتی در حضیض اندوه بودم، دست مرا گرفت تا بتوانم دوباره از جا برخیزم. جا دارد از همه دوستان و عزیزان و همکاران گرامی که در این زمان بحرانی من را حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

♦ ♦ ♦ ♦

نمونه جواب تسلیت

بسیاری اوقات به دنبال بی‌همتا هستیم؛ چرا که تک و ممتاز است و داشتنش امتیاز، اما در وادی غم‌ها همیشه از بی همتاهایش گریزانیم. غم از دست دادن […] که قطعا یکی از ستون‌های بی بدیل و تکرارناشدنی زندگی هر انسانی محسوب می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین غم‌هایی است که بی‌همتاست، غیرقابل تصور است، باورنکردنی و ناپذیرفتنی است. اینجاست که همراهی آنهایی که با تو در تعاملند م‌یتواند قدری تسکینت دهد. از ابراز همدردی شما عزیزان از صمیم قلب قدردانی نموده و همواره آرزو می‌کنم که تا می‌شود و می‌شود شاهد چنین غم‌هایی نباشید. برای همه شما همکاران گرامی آرزوی روزهایی سرشار از شادی و امید از خداوند منان خواستارم.

♦ ♦ ♦ ♦

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده‌مان مرحوم مغفور … هنوز بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره‌ای نیست؛ با این وجود حضور پر شور و حق شناسانه شما برای ما بسیار ارزشمند بود و ما را در تحمل و صبر این مصیبت یاری کرد. از این که به علت تألمات روحی تا کنون توفیق تشکر حضوری میسر نگردید، قلبا پوزش می‌طلبیم امیدواریم خداوند عنایت فرماید محبت شما عزیزان را در مراسم شادی‌تان جبران کنیم.

♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه شما که در مراسم تشییع واقامه فریضه الهیه شرکت نمودید، خاضعانه سپاسگزار هستم واذعان دارم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبت‌ها و عنایاتتان، در فقدان … قاصر است امید است همگان مشمول عنایات خاصه ذات اقدس باری تعالی و اولیائش واقع شده باشیم

♦ ♦ ♦ ♦

سوگی که در زندگی ما سایه انداخت ،توانفرسا بود ، سپاس ما را که با حضور گرم خود به تسکین دردمان آمده بودید ، بپذیرید

پیام تشکر بابت تسلیت گفتن | بهترین جواب برای تسلیت

در جواب تسلیت چه بگوییم

سپاسگزار همدلی و مهر همه ی مهربانانی که در سخت ترین و تاریک ترین لحظات عمرم،همراهم بودند و هستند ،آرزو میکنم در خوشی هاشان ،توان تلافی داشته باشم ،دعایم کنید

♦ ♦ ♦ ♦

از کلیه همکاران محترم که در مصیبت درگذشت… اینجانب با ارسال گل و متن تسلیت موجب تسلی خاطرم بودند، بی‌نهایت سپاسگزارم. از این که به علت تألمات روحی شدید نتوانسته‌ام حضوراً پاسخگوی محبت‌های شما عزیزان باشم، پوزش می‌طلبم. از پروردگار منان برای یکایک شما و خانواده‌های گرامی‌تان سلامتی و شادکامی مسئلت دارم.

♦ ♦ ♦ ♦

مدیران و همکاران محترم…
پیام تسلیت سروران ارجمند به مناسبت درگذشت … اینجانب باعث امتنان است. از دوستان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم. برای همه شما عزیزان سلامتی و توفیق آرزومندم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب