سنت شکنی در کنکور با سایت آلا

سنت شکنی در کنکور با سایت آلا

سایت آلا که به عنوان محبوب ترین برند آموزشی در میان دانش آموزان شناخته میشود حاصل تلاش گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف است که در سال 1392 برای اجرا عدالت آموزشی در کشور شروع به فعالیت کردند و سایت آلا به نشانی اینترنتی alaatv.com در حال حاضر جامع ترین منبع آموزشی مجازی در کشور است که در جهت حمایت همه جانبه خود از دانش آموزان و برقراری هر چه بیشتر عدالت آموزشی در کشور سنت شکنی بزرگی در حوزه آموزش کنکور کرده است و همانند کاوه آهنگر به جنگ ضحاک های بازار سیاه کنکور برخاسته است.

سنت شکنی در کنکور با سایت آلا

آموزش رایگان دروس در سایت آلا

در سایت آلا دروس متوسطه اول و متوسطه دوم توسط دبیران برتر و با سابقه حوزه تدریس آموزش داده شده است و هر سال با تغییرات محتوای کتب درسی آلایی ها نیز محتواهای آموزشی خود را به روز میکنند. فیلم های آموزشی سایت آلا در استودیو های مجهز به تخته هوشمند ضبط میشوند که باعث شده کیفیت ویدیوهای این مجموعه بسیار بالا باشد. در سایت آلا دوره های مختلفی همچون کارگاه نکته و تست، صفر تا صد و تورق به صورت کاملا رایگان برای دروس دانش آموزان تهیه شده که از طریق سایت آلاء و اپلیکشین موبایلی آلا دانش آموزان و کاربران میتوانند از آن ها استفاده کنند.

 

کلاس کنکور راه ابریشم

کلاس کنکور راه ابریشم آلا بعد از چندین سال نیازسنجی مجموعه آلا تهیه و تولید شد که خوشبختانه با استقبال بی نظیر کنکوری ها مواجه شد. اما چه شد که سایت آلا اقدام به برگزاری دوره آموزش کنکور کرد؟

 

همانطور که هم ما میدانیم و هم شما خوب میدانید مافیای کنکور در ایران بسیار قدرتمند است و با اینکه چند سالی است صحبت از حذف کنکور  زده میشد و حتی مجلس شورای اسلامی نیز قانون حذف کنکور را تصویب کرد در نیمه اول سال 1400 با تصویب برگزاری کنکور دو مرحله همه مان غافلگیر شدیم!

سنت شکنی در کنکور با سایت آلا

کنکور را میتوان بزرگترین چالش در مسیر آموزشی دانش آموزان دانست که با موفقیت در آن مزد دوازده سال تلاش خود را دریافت میکنند و حتی تا حدود زیادی شرایط آینده خود را با نتیجه ای که در کنکور به دست می ‌آوردند رقم میزنند به همین دلیل با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری نتیجه کنکور بر زندگی افراد موسسات کنکوری بیشماری شکل گرفت که بعضی از آن ها از حق نگذریم فعالیت های درست و حرفه ای دارند و در کنار سود مالی به فکر موفقیت دانش آموزان هم هستند اما متاسفانه گروهی دیگر از موسسات و آموزشگاه های کنکور با تبلیغات زیاد و فریبنده، نام خود را در بوق و کرنا کرده و به دانش آموزان و خانواده هایشان تحمیل میکنند و چنان خود را معرفی و برای خود فضاسازی میکنند که گویی اگر برای پیروزی در کنکور آن ها را به عنوان همراه خود انتخاب نکنید محکوم به شکست خواهید بود و به همین بهانه هزینه های گزاف و سرسام آوری به داوطلبان کنکور و خانواده هایشان تحمیل میکنند.

 

در این شرایط بود که مجموعه آلا وظیفه خود دانست برای درهم شکستن عوامل تخریبی موفقیت دانش آموزان در کنکور با راه ابریشم خود پا به میدان بگذارد.

 

چرا باید در کلاس کنکور راه ابریشم شرکت کنیم؟

• آموزش جامع و مفهومی تمام دروس از پایه دهم تا پایه دوازدهم

• تهیه بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی با کیفیت و فوق پیشرفته برای دروس اختصاصی

• حل بیشاز 3000 تست کنکور به همراه تدریس نکات

• جزوات کامل هر دبیر برای هر درس با طراحی های زیبا و کاربردی

• برنامه مطالعاتی کنکور قابل اجرا و منعطف با بودجه بندی آزمون های آزمایشی

• مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای موفقیت هر چه بیشتر در کنکور

• دوره های جمع بندی چندگانه در طول دوران آمادگی برای کنکور

• شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر سه آ (آزمون آنلاین آلا)

• توصیه شده توسط نفرات برتر کنکور سراسری1400

• استفاده و دسترسی همیشگی و نامحدود به آموزش های راه ابریشم

 

ویژگی های خاص و حائز اهمیت راه ابریشم سایت آلاء

 

1 درسنامه های جامع و کامل از پایه دهم تا دوازدهم

اولین ویژگی بسیار مهمی که کلاس کنکور راه ابریشم آلا دارد، داشتن درسنامه های ویدیویی جامع و کامل است. در راه ابریشم از پایه دهم تا دوازدهم به همراه نکات کنکوری و پیشرفته هر درس توسط اساتید این مجموعه به صورت ویدیویی به شما آموزش داده میشود و شما در هر سطح آموزشی که قرار داشته باشید میتوانید خود را به بالاترین سطح برسانید، در واقع شما با شرکت در این دوره‌ی آموزش کنکور می توانید آموزش های مختلفی که برای موفقیت در کنکور سراسری نیاز دارید را تحت نظر بهترین اساتید سپری کنید و با میانگین صد ساعت فیلم آموزشی، درسنامه اختصاصی دروس به همراه جزوات و نمونه سوالات تستی راه ابریشم شما را در شاهراه حیاتی موفقیت پیش خواهد برد.

 

حل بیش از 3000 تست کنکور در اره ابریشم

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بارها دیده شده که بسیاری از دانش آموزان با وجود آن که درس ها را به صورت کامل خوانده و تسلط بسیار زیادی بر مباحث آموزشی دارند اما در فرآیند تست زنی با مشکل مواجه می شوند. برای حل این مشکل آلایی ها توجه ویژه ای به تقویت مهارت های تست زنی در راه ابریشم داشته اند و با در نظر گرفتن تمامی تیپ تست ها به طور میانگین برای هر درس به با حل 3000 تست با توضیح کامل و ویدویی شما را برای رقابت در آزمون چهارگزینه ای کنکور آماده میکنند.

سنت شکنی در کنکور با سایت آلا

برنامه مطالعاتی کنکور

داشتن برنامه برای رسیدن به موفقیت موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است. به همین دلیل در برنامه مطالعاتی کنکور راه ابریشم آلا مشاوران با تجربه این گروه برنامه مطالعاتی جامع و کاملی برای دانش آموزان و داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه ها تدوین کرده اند. این برنامه مطالعاتی که بر اساس شرایط واقعی یک دانش آموز در نظر گرفته شده است به شما کمک می کنند تا قدم به قدم برای شرکت در آزمون کنکور سراسری آماده شده و بتوانید با یک برنامه ریزی درست حجم زیاد دروس از پایه دهم تا دوازدهم را مطالعه کنید و همزمان در آزمون های کنکور آزمایشی معتبر نیز شرکت کنید و همچنین در بازه های زمانی تعیین شده ای مطالب خوانده شده را جمع بندی کنید.

 

جمع بندی در دوران آمادگی کنکور

دوره جمع بندی که از دوره های بسیار مهم برای رسیدن به موفقیت در کنکور است. در کلاس کنکور راه ابریشم در چندین نوبت برای شما جمع بندی در نظر گرفته شده است از جمله جمع بندی نیم سال اول سال دوازدهم، جمع بندی دروس پایه (سال دهم و یازدهم) و جمع بندی جامع کنکور. همچنین در هفته های پایانی منتهی به کنکور سراسری، راه ابریشم برای شما یک مرور و جمع بندی سریع نیز در نظر گرفته است که آخرین پله از تکمیل آمادگی پیش از آزمون کنکور میتوان آن را محسوب کرد.

 

مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای کنکور

داشتن مشاوره تحصیلی و انگیزشی در روزهای آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. داشتن مشاوره تحصیلی و انگیزشی به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل آمادگی خود برای شرکت در آزمون سراسری را افزایش دهید و هر کجای این مسیر که نیاز به راهنمایی داشتید و یا اگر از مسیر موفقیت عقب ماندید، مشاوره تحصیلی به کمک شما خواهد آمد.

 

مدرسه مجازی آلا در دوره جامع راه ابریشم کنکور از بهترین مشاورین این حوزه استفاده کرده است. این گروه مشاورین مجرب به شما کمک می کنند تا هم مباحث تحصیلی شما مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و هم به شما مشاوره های انگیزشی داده شود .

جدیدترین مطالب