معرفی صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانیان

معرفی صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانیان

ایرانی‌ها به علت تحریم بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند Binance.com قادر به معامله ارز دیجیتال نیستند، به همین علت انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال فوق،العاده سخت شده‌است. همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر انواع صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز راه‌اندازی شده‌اند که تریدرها پس از بررسی می‌توانند از خدمات بهترین صرافی استفاده کنند. حال اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید اما انتخاب یک صرافی مناسب شما را دچار سردرگمی کرده،است، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کرده تا به معرفی یک صرافی ارز دیجیتال ایده‌آل بپردازیم.

معرفی صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانیان

بررسی کلی صرافی‌ها

برای خرید ارز دیجیتال، به صرافی قابل‌اعتماد نیاز است و به‌طورکلی صرافی‌ها به چند دستهٔ مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از:

 

• صرافی‌های متمرکز

این نوع صرافی‌ها به‌وسیلهٔ شرکت‌ها مدیریت می‌شوند که به‌عنوان یک واسطه در انجام تراکنش‌ها عمل می‌کنند. درواقع خریداران و فروشندگان به این شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا دارایی‌ها را کنترل کنند. گفتنی است که ازجمله مهم‌ترین انواع صرافی ارز دیجیتال متمرکز، می‌توان به کوکوین، هیوبی گلوبال، بایننس، کراکن و… اشاره کرد که هرکدام از این موارد، ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فردی را به تریدرها ارائه می‌دهند.

 

• صرافی‌های غیرمتمرکز

این نوع صرافی‌ها خرید و فروش ارز دیجیتال را به‌صورت کاربربه‌کاربر در اختیار افراد قرار می‌دهند و مهم‌ترین ویژگی این نوع صرافی‌ها این است که مرجع کنترل‌کننده‌ای برای آن‌ها وجود دارد. ضمناً در چنین صرافی‌هایی امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از ارز فیات مانند دلار و ریال وجود ندارد. در حال حاضر از انواع صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز می‌توان به Bisq، Dex.top و… اشاره کرد. گفتنی است که کارمزد دریافت‌شده در معاملات این صرافی‌ها، فوق‌العاده عالی است که کاربران را تشویق به استفاده از انواع صرافی‌های غیرمتمرکز می‌کند.

 

• صرافی‌های هیبریدی

این نوع صرافی‌ها ترکیبی از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع صرافی هیبریدی، می‌توان به سرعت تراکنش فوق‌العاده عالی اشاره کرد و همچنین معاملات در آن‌ها با استفاده از قراردادهای هوشمند انجام می‌شود. به‌طورکلی چنین صرافی‌هایی به جهت افزایش عملکرد صرافی‌های متمرکز و امنیت صرافی‌های غیرمتمرکز ایجاد شده‌اند.

معرفی صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانی‌ها

حال که با کلیت صرافی‌ها آشنا شده‌اید، اجازه دهید در این بخش به بهترین انواع صرافی خارجی برای معامله ارز دیجیتال اشاره کنیم:

 

• صرافی کوکوین

این صرافی از صرافی‌های محبوب میان ایرانی‌هاست و با توجه به خدماتی که به تریدرها ارائه می‌دهد، یک بستر امن برای خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود. پشتیبانی از بسیاری از رمزارزها، حجم نقدینگی فوق‌العاده، پشتیبانی دائمی، امنیت صرافی، ابزارهای معاملاتی پیشرفته و متنوع و کارمزد معاملات پایین ازجمله ویژگی‌های صرافی کوکوین است که دست افراد را برای استفاده از این بستر معاملاتی باز گذاشته است.

 

• صرافی بینگ ‌ایکس

ایرانی‌ها در این صرافی به‌راحتی و بدون نیاز به احراز هویت می‌توانند به انجام معامله بپردازند. البته در صورتی که به احراز احتیاج داشته باشید، با ارسال کارت ملی و ویدئو سلفی، این امکان برای تریدرهای ایرانی امکان‌پذیر است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی ارز دیجیتال نیز می‌توان به پشتیبانی از معاملات اسپات و فیوچرز، استفاده از پلتفرم کپی تریدینگ، به‌کارگیری از ربات و… اشاره کرد. ضمناً واریز و برداشت وجه در این صرافی نیز فوق‌العاده آسان بوده که مشکلی برای ایرانی‌ها پیش نخواهد آمد.

 

• صرافی هات بیت

از دیگر صرافی‌های مناسب برای ایرانی‌ها، هات بیت است که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده که مهم‌ترین آن‌ها شامل مواردی مانند قابلیت بک‌آپ‌گیری، استفاده از خدمات کیفٰ‌پول آنلاین، پشتیبانی اکثر رمزارزها، رابط کاربری فوق‌العاده، خرید و فروش ارز با استفاده از جفت‌ ارزها، قابلیت سپرده‌گذاری 22 رمزارز و کارمزد پایین است. به‌طورکلی این صرافی ارز دیجیتال همهٔ خدمات موردنیاز تریدرها را برای افراد فراهم کرده‌است تا انجام معاملات در بهترین شرایط پیگیری شود.

 

• صرافی کوینکس

این روزها بیشتر ایرانی‌ها در این صرافی به خرید ارز دیجیتال اقدام می‌کنند، چراکه زبان فارسی این صرافی موردتوجهٔ افراد قرار گرفته‌است. امکان خرید و فروش ارز بدون احراز هویت، نقد شوندگی عالی، رابط کاربری فوق‌العاده، امنیت قابل توجه صرافی، پشتیبانی 24ساعته و مواردی از این دست، از امکانات و ویژگی‌های این صرافی قابل اعتماد است که این فرصت را به تریدرهای ایرانی داده است تا معاملات بدون دغدغه‌ای داشته باشند.

 

• صرافی بای‌بیت

از بهترین صرافی‌ها برای انجام معاملات فیوچرز، این صرافی است. افزایش حجم نقدینگی که از مهم‌ترین خواسته‌های تریدرها در زمان معامله ارز دیجیتال است، در این بستر آنلاین معاملاتی در نظر گرفته شده‌ که کار خرید و فروش ارز را راحت‌ کرده‌است. به‌طورکلی برای این‌که بتوانید از صرافی بای‌بیت بهره‌مند شوید، کافی است که ثبت‌نام کرده و سپس نسبت به احراز هویت آسان این صرافی اقدام کنید.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

در کنار صرافی‌های خارجی که امکان ترید را برای ایرانی‌ها در نظر گرفته‌اند، می‌توان از بعضی از صرافی‌های ایرانی نیز استفاده کرد که البته قبل از انتخاب صرافی باید به بررسی کامل بستر معاملاتی پرداخت. در این خصوص، صرافی آنلاین والکس ازجمله صرافی‌های آنلاین ایرانی محسوب می‌شود که ویژگی‌ها و خدمات ارزنده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که ازجمله می‌توان به ربات معامله‌گر اشاره کرد. به‌طورکلی انتخاب یک صرافی از مهم‌ترین مواردی است که کاربران قبل از ورود به دنیال معامله‌گری، باید به‌طورکامل آن را در نظر داشته باشند تا پس از انتخاب بهترین صرافی، دغدغه‌ای از هیچ بابت نداشته باشند.

معرفی صرافی ارز دیجیتال خارجی مناسب برای ایرانیان

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین صرافی‌های خارجی مناسب ایرانی‌ها آشنا کنیم تا اگر در حال حاضر به چنین بستری برای معامله ارز دیجیتال نیاز دارید، بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. به‌طورکلی انتخاب صرافی کاملاً سلیقه‌ای بوده و به خدمات موردنیاز کاربران بستگی دارد که طبیعتاً ممکن است در بعضی صرافی‌های خاص خارجی یا حتی ایرانی ارائه شود. باوجوداین استفاده از صرافی ارز دیجیتال والکس، کوکوین، کوینکس و… لیست پیشنهادی ما به شما تریدرهای عزیز است تا بتوانید در بهترین شرایط، معاملات روزانه‌تان را پیگیری کنید و کسب سودهای مدنظر لذت ببرید، لذا توصیهٔ اکید داریم که در انتخاب صرافی خارجی و ایرانی دقت لازم را مدنظر قرار دهید.

جدیدترین مطالب