فروش ویژه ابزارآلات و لوازم نجاری

فروش ویژه ابزارآلات و لوازم نجاری

در کارگاه های نجاری برای ساخت هر وسیله ای در هر اندازه ای از ابزار و لوازم نجاری مختلفی استفاده می کنند. مراحل مختلفی همچون برش، شیارزنی، سنباده زنی، رنگ کاری و پولیش و… باید انجام شوند تا یک محصول چوبی تولید شود. گاهی مراحل تولید محصولات چوبی فقط با چند ابزار ساده همچون مغار و چکش و سنباده تمام می شود و در مواردی نیز برای ساخت محصولات چوبی لازم است از ماشین آلات و دستگاه های بزرگ استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند ابزار کاربردی در کارگاه های نجاری از جمله منگنه کوب، مته گازور و تیغ اره چوب بر بپردازیم.

 

ابزارآلات دستی، برقی و بادی کارگاهی

ابزارآلات دستی جزو جدایی ناپذیر کارگاههای نجاری هستند که بسیار گسترده و متنوع می باشند و از لحاظ نحوه کار از انرژی بادی یا برقی استفاده می‌کنند و تعدادی از برندها ابزارآلات دستی را به صورت شارژی تولید میکنند. علاوه بر گجت ها برای پیشبرد کار از ابزارها و قطعات مصرفی همچون مته و تیغ اره نیز استفاده می‌شود که هر کدام به مدل های مختلفی همچون مته کاجی، مته گازور، تیغ اره ام دی اف بر، تیغ اره چوب بر و… تقسیم می‌شوند.

 

منگنه کوب

برای اتصال در کارگاه های صنعتی تولید مبلمان، سرویس خواب، کارتن سازی و… از منگنه کوب استفاده می‌شود. منگنه کوب معمولا به صورت بادی تولید می‌شود و در قدرت های مختلف با سایزهای متفاوت در سایت چوبینر به فروش می‌رسد. علاوه بر مدل بادی از منگنه کوب های برقی و دستی نیز در کارگاه های صنعتی استفاده می‌شود. مدل های مختلف استوپ منگنه کوب و منگنه کوب های شارژی نیز جزو انواع منگنه کوب صنعتی محسوب می‌شوند.

فروش ویژه ابزارآلات و لوازم نجاری

میخکوب

از دستگاه میخکوب می توان برای افزایش دقت و سرعت کار میخکوبی استفاده نمود و کیفیت کار را با این وسیله بالا برد. میخکوب ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. گاهی انواع میخکوب بر اساس مدل مخزن و گاهی بر اساس نوع میخ مصرفی دسته بندی می شوند. انواع کلی میخکوب به شرح زیر می باشد:

• میخکوب مخزن ردیفی

• میخکوب سر گرد

• میخکوب بادی

• میخکوب گازی

 

مته گازور

مته ها نقش مهمی برای ساخت و نصب لوازم چوبی دارند و در مدل های مختلف تولید می‌شوند. مته گازور، مته کاجی، مته گردبر، مته برگی و مته چوب جزو مدل های مختلف مته های کاربردی در صنعت چوب هستند. مته های کاجی به صورتی طراحی شده اند که با خرید یک مته می توان سوراخ هایی با قطرهای مختلف ایجاد نمود، مته های برگی و مته های گردبر نیز در قطرهای مختلف برای برش دایره ای تولید شده‌اند. مته گردبر در صورتی که از نوع مدرج باشد می تواند در ابعاد مختلف و دایره هایی با قطرهای متفاوت ایجاد کند. از مته های کاجی، گردبر، برگی و گردبر مدرج برای سوراخ کاری استفاده می‌شود و برای عبور کابل، سیم، لوله و… قابل استفاده هستند. مته گازور یکی از مهم ترین مته ها در ساخت کمد و کابینت های ام دی اف و چوبی است که برای نصب صحیح لولا گازور به کار می رود.

فروش ویژه ابزارآلات و لوازم نجاری

تیغ اره چوب بر

تیغ اره یکی از لوازم مصرفی در کارگاه های نجاری است که در ابعاد مختلف با تعداد دندانه های متفاوت تولید می‌شود. تیغ اره ها به صورتی تولید می شوند که هر سایز مناسب دستگاه های متفاوتی همچون فارسی بر، دورکن، گردبر، مینی فرز و… هستند. علاوه بر این تیغ اره ها از لحاظ  کاربرد و نوع متریال نیز به چند گروه مختلف ام دی اف بر، چوب بر، خط زن و شیارزن تقسیم می شوند. تیغ اره ام دی اف بر همان طور که از نامش مشخص است برای برش ام دی اف و نئوپان روکش دار و ملامینه استفاده می‌شود. تیغ اره چوب بر نیز به تیغ خام بری معروف است و از آن ها برای برش چوب و نئوپان خام استفاده می‌کنند معمولا تیغ اره های چوب بر در قطرهای متفاوتی همچون 30، 25 و 18 سانتی‌متر با تعداد دندانه های 72، 60، 48 و… تولید می‌شوند که با توجه به بافت چوب و جنس آن انتخاب می‌شوند.

فروش ویژه ابزارآلات و لوازم نجاری

خرید ابزارآلات نجاری

فروشگاه چوبینر در زمینه خرید و فروش ابزارآلات نجاری به صورت اینترنتی فعالیت دارد وبه سراسر کشور محصولاتش را ارسال می‌نماید برای تهیه تیغ اره چوب، منگنه کوب، مته گازور و سایر لوازم نجاری می‌توانید به وبسایت چوبینر مراجعه کنید یا با شماره تلفن های ذکر شده تماس برقرار نمایید.

 

09021235626 – 02171057864 – 02634647972

 

Choobiner.ir

جدیدترین مطالب