چرا بهتر است لوازم یدکی لیفان را اینترنتی سفارش دهیم؟

چرا بهتر است لوازم یدکی لیفان را اینترنتی سفارش دهیم؟

همانطور که می‌دانید خودروهای لیفان در مدل‌های مختلف سال‌هاست در ایران فروش زیادی دارند و افراد زیادی این خودرو را خریداری می‌کنند. به دنبال آن بی شک خرید لوازم یدکی لیفان هم افزایش می‌یابد. در این میان بسیاری از افراد در پیدا کردن لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال به مشکل بر می‌خورند و نمی‌توانند لوازم یدکی با کیفیت برای خودروی خود تهیه کنند. راه چاره چیست؟ در این پست همراه  ما باشید تا بدانید چرا بهتر است خرید لوازم یدکی لیفان یا دیگر خودروهای چینی را اینترنتی سفارش دهیم؟

سفارش آنلاین لوازم یدکی لیفان از یدک مارکت

انواع خودروی لیفان در بازار خودروی ایران

شروع فعالیت شرکت لیفان در صنعت خودروسازی به سال 2005 بازمی‌گردد. لیفان یک کمپانی خصوصی چینی است که علاوه بر خودروهای سواری، خط تولیدی کامیون، اتوبوس و موتورسیکلت را هم دارد. این کمپانی با همکاری خود و قراردادی که با شرکت کرمان موتور ایران بسته است، خودروهای خود را به کشورمان عرضه می‌کند. خودروهای لیفانی که در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند عبات‌اند از:

 

• خودرو لیفان x60: یک خودروی شاسی بلند که در سال 2010 وارد بازار شد. لیفان ایکس 60 اولین خودروی شاسی بلندی است که کمپانی لیفان، طراحی کرده است.

 

• خودرو لیفان x50: یک کراس اور شهری با جثه کوچک و موتور 5 لیتری همراه با دو گیربکس دستی و اتوماتیک که در سال 2014 به بازار این ورود پیدا کرد.

 

• خودرو لیفان 620: اولین خودروی لیفان که در ایران تقریبا به موفقیت رسید، خودروی لیفان 620 است که در اوایل دهه 90 توسط کمپانی کرمان موتور به ایران وارد شد. این خودرو دارای حجم موتور 6 لیتری است و طراحی به گفته‌ی بسیاری از افراد به نوعی برگرفته از بی ام و سری 3 می‌باشد.

 

• خودرو لیفان 820: آخرین خودروی وارد شده از شرکت لیفان به بازار ایران خودروی لیفان 820 است. شرکت کرمان موتور، لیفان 820 با موتور 4 لیتری و طراحی زیبا را در سال 2015 وارد بازار خودرو ایران کرد.

 

خودروهای لیفان به خصوص لیفان ایکس 60 و 820 با امکانات و تجهیزاتی که ارائه می‌دهند، در مقایسه با خودروهای ایرانی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. حفظ کیفیت این خودروها نیاز به تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان 820 و دیگر خودروهای این کمپانی دارد. چگونه برای در این بازار بزرگ بتوانیم لوازم یدکی با کیفیت و اصل برای خودروهای لیفان خود تهیه کنیم؟ باید راهی وجود داشته باشد.

تهیه لوازم یدکی اصل لیفان 820

آیا شما دانش فنی درباره ماشین لیفان دارید؟

این سوال اهمیت خیلی زیادی در خرید لوازم یدکی لیفان دارد. یا هر خودروی دیگری که راننده‌ی آن هستید. اگر مشخصات فنی خودروی خود را نشناسید، چگونه می‌توانید با کیفیت‌ترین لوازم یدکی را برای خودرو تهیه کنید؟ لازمه‌ی این که بدانید کدام قطعه‌ی یدکی با خودروی شما متناسب است، شناخت ویژگی‌های فنی ماشین می‌باشد. اگر واقع بین باشیم باید بدانیم که همه‌ی افرادی که رانندگی می‌کنند، نمی‌توانند حتما دانش فنی داشته باشند. این یک امر طبیعی است. بنابراین نباید از بابت عدم داشتن دانش فنی ماشین ناامید شد. بلکه باید به دنبال یک راه حل گشت. چه راه حلی؟ با همراه باشید.

 

آیا شما قیمت دقیق لوازم یدکی لیفان را میدانید؟

سوال مهم دیگری که امروزه با وجود گرانی‌ها حتی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا می‌کند این است ” آیا شما قیمت لوازم یدکی لیفان را می‌دانید؟” بی شکت پاسخ 90% شما خیر است. آن 10% باقی مانده هم احتمالا یا فروشگاه لوازم یدکی دارند یا به هر طریقی ارتباط بیشتری با لوازم یدکی لیفان یا دیگر خودروها را دارند. از کجا بدانیم آیا قیمت لوازم یدکی لیفان که تهیه می‌کنیم، بیش از اندازه نیست؟ فرقی هم نمی‌کند خرید لوازم یدکی لیفان x60 را مد نظر داریم یا لیفان 620. همانطور که اشاره کردیم ” ما که دانش فنی ماشین نداریم”. آیا باید به این تردید ادامه دهیم یا به دنبال راه حلی باشیم تا با خیال مطمئن به خرید لوازم یدکی بپردازیم ؟ قطعا شما هم به دنبال راه حل هستید.

خودروی لیفان ایکس 60

چرا باید لوازم یدکی اصل لیفان را تهیه کنیم؟

شاید از خود بپرسید “چرا باید حتما لوازم یدکی اصل لیفان را تهیه کنم؟” خرید آن هزینه‌ی بیشتری نسبت به قطعات معمولی آن دارد. احتمالا در خریدهای مختلف خود در بازار با انواع جنس‌های تقلبی روبه‌رو شده‌اید که با این که قیمت پایینی هم دارند، اما به هیچ وجه ارزش خرید را نداشته‌اند. در مبحث خودرو اما این امر خیلی حساس‌تر می‌شود. نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد این است که در صورت عدم خرید لوازم یدکی لیفان اصل، ممکن است به سلامت خودرو در بلند مدت آسیب وارد شود. به چه علت؟ چون قطعات تقلبی خودرو کیفیت پایین با خودروی شما متناسب نبوده و این عدم تناسب با گذشت زمان در سلامت خودرو اختلال ایجاد می‌کند. شاید مجبور شوید علاوه بر تعویض قطعه تقلبی، هزینه‌ی مضافی هم برای تعویض قطعات دیگر خودروی خود داشته باشید (این امر بستگی به این دارد که کدام قطعه یدکی تقلبی است، مسلما خرید یک آینه فیک لیفان آسیبی به قطعات دیگر وارد نمی‌کند).

 

به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید یکی از لوازم جلوبندی یا موتوری لیفان را دارید. همانطور که می‌دانید قطعات جلوبندی و موتوری خودرو مثل توپی چرخ، بلبرینگ چرخ و جعبه فرمان و … حساسیت بیشتری نسبت به دیگر قطعات خودرو دارند. به هیچ وجه نباید این ریسک را بپذیرید و از قطعات بی کیفیت استفاده کنید. بلکه با تحقیق و جست و جو به دنبال بهترین برندها برای این قطعات باشید.

چرا بهتر است لوازم یدکی لیفان را اینترنتی سفارش دهیم؟

چگونه لوازم یدکی لیفان اصل را از تقلبی تشخیص میدهید؟

یک نکته‌ی مهم درباره خرید لوازم یدکی اصل لیفان یا هر خودروی دیگری وجود دارد. گران قیمت بودن قطعه یدکی همیشه دلیلی بر کیفیت و اصالت آن نیست. خیلی از فروشنده‌های قطعات یدکی خودرو با بالا بردن قیمت لوازم یدکی‌های بی کیفیت قصد دارند نشان دهند که این کالا با کیفیت و اورجینال هستند. شناخت برندهای معروف لوازم یدکی به شما کمک می‌کنند تا هنگام خرید خود اگر با چنین مواردی رو به رو شدید، مورد سو استفاده قرار نگیرید و با اطلاعاتی که دارید، خودتان قطعه‌ی متناسب را برای ماشینتان سفارش دهید.

تفاوت لوازم یدکی فیک و اورجینال

فرقی ندارد خرید لوازم یدکی لیفان 620 را مدنظر دارید یا 520. البته که راهکارهایی برای تشخیص جنس اورجینال از تقلبی وجود دارد. مثل پیگیری کردن شماره سریال شرکت سازنده قطعات یدکی. اما آیا در دنیای امروز همه‌ی ما زمان و حوصله‌ی کافی برای انجام این کار را داریم؟ مسلما ترجیح می‌دهیم اصطلاحا “کار را بسپاریم دست کاردان”. پس مسئله‌ی مهم پیدا کردن یک کاردان است تا بدون دغدغه و نگرانی خرید قطعات یدکی خود را انجام دهید.

 

حال بگویید چرا خرید اینترنتی لوازم یدکی بد است؟

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو مزایایی دارد که در خرید حضوری نمی‌توان به آن دست یافت. به عنوان مثال در خرید آنلاین لوازم یدکی شما قبل از اقدام به خرید می‌توانید تمام قیمت‌ها را از قبل بررسی کنید. دیگر نگران گران فروشی فروشنده‌های لوازم یدکی نخواهید بود. فروشگاه‌های آنلاین معتبری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها اقدام به خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان یا هر خودروی دیگری که دارید کنید. اما 2 مسئله‌ی مهم دیگر وجود دارد! یک، باید از کیفیت لوازم یدکی و اصل بودن آن مطمئن شویم. دو، باید از تناسب قطعه یدکی با مدل خودروی خود اطمینان یابیم.

 

یدک مارکت برای خرید لوازم یدکی لیفان راه حل دارد

یدک مارکت فروشگاه معتبر لوازم یدکی خودروهای چینی و ایرانی مثل لیفان، ام وی ام، جک، آریو، 207 و … است که بخش بزرگی از بازار لوازم یدکی تهران را تامین می‌کند. فروشگاه اینترنتی یدک مارکت که دارای خرید حضوری هم می‌باشد، یک راه حل ایده‌آل برای کسانی قصد خرید لوازم یدکی لیفان یا هر خودروی چینی و ایرانی دارند را ارائه داده است. با این راهکار شما قبل از اقدام به خرید لوازم یدکی لیفان و دیگر خودروها، از خرید خود اطمینان کامل می‌یابید.

 

مشاوره از کارشناسان فنی یدک مارکت

اگر دانش فنی خودرو ندارید و اصلاحا “ماشین باز نیستید” نمی‌دانید کدام قطعه دقیقا متناسب با خودروی شماست یا می‌خواهید از اصالت قطعه‌ی یدکی مطمئن شوید، نگران نباشید.  قبل از خرید لوازم یدکی از کارشناسان فنی یدک مارکت، مشاوره بگیرید، تا تمام تردید‌ها و عدم اطمینان شما کاملا برطرف شود. کارشناسان فنی یدک مارکت متخصصان خودروهای ایرانی و چینی هستند که با شناخت کامل خودروها و آگاهی از کیفیت و اصالت برندهای تولیدی قطعات یدکی، مناسب‌ترین قطعه یدکی را برای خودروی شما پیشنهاد می‌کنند. حال آیا باز هم فکر می‌کنید خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو از یک فروشگاه معتبر مثل یدک مارکت بد است؟ اگر پاسختان “بله!” است در ادامه چند مزایای خرید از یدک مارکت را هم به شما خواهیم گفت.

مشاوره قبل از خرید از کارشناسان یدک ماکت

اعتبار یدک مارکت در لوازم یدکی با اصالت خودرو

یدک مارکت فروشگاهی است که سال‌ها در حوزه خرید لوازم یدکی خودرو فعالیت دارد و کاربران آن کاملا از خرید لوازم یدکی با اصالت و کیفیت، مطمئن هستند. فرقی نمی‌کند خرید لوازم یدکی لیفان x60 یا آریو z300 یا هر خودروی ایرانی و چینی دیگری را مدنظر دارید. هنگام خرید از یدک مارکت کاملا از کیفیت کالا مطمئن خواهید بود.

 

ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی

یکی دیگر از مزایای خرید لوازم یدکی خودروهایی مثل لیفان، ام وی ام و دیگر خودروهای داخلی و چینی از یدک مارکت، ضمانت بازگشت وجه است. البته با مشاوره قبل از خرید احتمال این که محصول خریداری شده باعث مناسب کاربر نباشد، بسیار پایین می‌آید. اما به هر حال این آپشن هنگام خرید قطعات یدکی از یدک مارکت وجود دارد و در صورت پایین بودن کیفیت محصول و خرابی، می‌توانید محصول را پس بفرستید تا وجه پرداخت شده به شما بازگردد. همانطور که ذکر شد این فروشگاه معتبر لوازم یدکی برای کاربران خود احترام زیادی قائل است.

 

ارسال لوازم یدکی در سریعترین زمان ممکن

شاید یکی از معایب خرید اینترنتی لوازم یدکی، دیر رسیدن محصول باشد. فروشگاه لوازم یدکی یدک مارکت، این حساسیت تعویض به موقع قطعات یدکی را درک می‌کند و سعی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن قطعات یدکی خریداری شده توسط کاربران را برایشان ارسال کند. لوازم یدکی خریداری شده در شهر تهران در کمتر از 2 ساعت به خریداران خواهد رسید. در استان تهران محصولات حدود 24 ساعت و دیگر استان‌ها حدود 3-4 روزه به دست صاحبانشان خواهد رسید.

 

هزینه ارسال رایگان  به سراسر کشور

شاید با خود فکر کنید که هزینه‌ی ارسال رایگان مزیت بزرگی به حساب نمی‌آید. بله اگر یک محصول کوچک مثل لوازم آرایشی یا لباس سفارش دهید هزینه ارسال آنچنان زیاد نخواهد بود. اما در بحث خرید لوازم یدکی باید وزن زیاد قطعات را مد نظر داشته باشید که باعث سنگین‌تر شدن هزینه‌ی ارسال می‌شود. در فروشگاه یدک مارکت خرید لوازم یدکی بالای 3 میلیون تومن ارسال رایگان را به همراه دارد و دیگر نیازی نیست هزینه‌ی ارسال را شما بپردازید.

 

نتیجه گیری نهایی

چه بخواهیم چه نه دیر یا زود مزیت خرید آنلاین و اینترنتی لوازم یدکی و دیگر کالاها به امری عادی تبدیل می‌شود. چرا که مزیت‌های زیادی در خرید آنلاین برای خریداران وجود دارد. کافی است فروشگاه آنلاین معتبر خود را پیدا کنید تا هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشید؛ که در بحث خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان و دیگر خودروها از یدک مارکت کاملا از خرید خود مطمئن خواهید بود.

جدیدترین مطالب