مزایای تزریق چربی به نقل از کلینیک دکتر لاغری

مزایای تزریق چربی به نقل از کلینیک دکتر لاغری

به مرور زمان و با افزایش سن کم کم میزان کلاژن سازی در بدن کاهش می‌یابد. علاوه بر کاهش کلاژن، افزایش یا کاهش وزن، بعضی بیماری‌ها و ژنتیک باعث می‌شوند صورت دچار چین و چروک شود. این روزها متدها و روش‌های جدیدی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌های پوست ابداع شده است از جدیدترین این روش‌ها می‌توان به تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری اشاره کرد.

 

بسیاری از مشکلات زیبایی مانند خط خنده و اخم، نداشتن گونه، صورت بسیار لاغر، پوست شل و افتاده و یا داشتن دست‌هایی پر از چین و چروک با تزریق چربی برطرف می‌شود. از چربی برای تزریق و فرم دادن به سایر اعضای بدن مانند سینه و باسن نیز استفاده می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز پیرامون تزریق چربی آشنا شوید.

 

مزایای تزریق چربی چیست؟

از بزرگترین مزایای تزریق چربی به صورت بازگشت به حالت اولیه صورت در دوران جوانی و یا قبل از بیماری و از دست دادن حالت اصلی صورت است. در حقیقت با تزریق چربی به روزهای زیبایی خود بازمی‌گردید و اعتماد به نفس از دست رفته خود را پیدا می‌کنید. با این متد جدید می‌توانید نواحی خالی صورت خود را که اثر بدی بر زیبایی شما گذاشته پر کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.

 

به جهت تزریق چربی به دست و کسب اطلاعات کامل به این بخش از سایت کلینیک دکتر لاغری مراجعه کنید.

 

حتی کسانی که چهره زیبایی دارند برای زیبایی بیشتر می‌توانند از تزریق چربی برای داشتن لب‌های برجسته و یا گونه‌های زیبا استفاده نمایند. از مهمترین مزایای تزریق چربی به صورت، تزریق به دست و سایر نقاط بدن را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• به راحتی چین و چروک‌ها صورت شما محو و ناپدید می‌شوند.

• رفع کامل خطوط پنجه کلاغی و کبودی و تیرگی دور چشم‌ها

• افزایش حجم لب‌ها و تغییر شکل لب‌ها به مدل‌های روسی، قلبی و…

• داشتن گونه‌هایی برجسته و زیبا با تزریق چربی

• افزایش سایز و اندازه سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن

• کاهش چربی در نواحیمانند شکم، چون معمولاً چربی برای تزریق از این نواحی استخراج می‌شود.

• عوارض ناچیز نسبت به سایر روش‌ها

 

تزریق چربی به بدن و صورت از کم عارضه‌ترین روش‌های زیبایی است. با توجه به اینکه چربی تزریقی از بدن خود فرد استخراج می‌شود، بدن معمولاً نسبت به آن واکنشی نشان نمی‌دهد. احتمال عفونت در روش تزریق چربی بسیار کم است.

 

اگر هم مشکلی در زمینه عفونت ایجاد شود در اثر بی دقتی پزشک و عدم رعایت و بهداشت کلینیک است به همین خاطر باید برای تزریق چربی به صورت و یا تزریق چربی به دست کلینیک‌هایی را انتخاب کنید که معتبر و دارای مجرب‌ترین و بهترین متخصصان باشند. ورم و محل تزریق بعد از یک هفته ناپدید می‌شوند و دوره نقاهت آن کوتاه و معمولاً در حدود یک هفته است.

 

روش‌های متنوع تزریق چربی

این روزها متدهای جدیدی برای تزریق چربی ابداع شده است که در ادامه به معرفی این متدها می‌پردازیم:

 

فناوری میکروفت

این روش از بهترین روش‌های تزریق چربی است. در این روش بعد از استخراج چربی از بدن فرد، چربی به ذرات ریزی تبدیل و مواد زائد آن تصفیه می‌شود. چون ذرات ریزتر چربی به صورت تزریق می‌شود عوارض آن کمتر و نتیجه بهتر است

 

نانوفت

در این متد جدید چربی استخراجی به صورت مایعی با ذرات نانومتر است که به صورت زیباجو تزریق می‌شود این روش نیز از محبوب‌ترین روش‌های تزریق چربی است.

 

روش بایوفت

این روش نسبت به سایر روش‌های دیگر کم هزینه‌تر است.

 

روش بادی جت

این روش تزریق چربی بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال افرایش حجم و سایز اندام‌های خود هستند.

 

کوتاه بودن دوره نقاهت

در روش تزریق چربی با توجه به اینکه چربی از بدن خود فرد استخراج و تزریق می‌شود. بدن کمتر نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. همانطور که می‌دانیم بدن چربی تزریق شده را در حقیقت یک عامل خارجی می‌داند ولی چون چربی بدن خود فرد است واکنش نشان نمی‌دهد به همین دلیل دوره نقاهت تزریق چربی بسیار کوتاه است و افراد به آسانی می‌توانند به زندگی روزمره بازگردند. علاوه بر این بعد از یک هفته هیچ نوع اثری از جای تزریق و کبودی نیز بر روی صورت زیباجو باقی نخواهد ماند.

 

ماندگاری طولانی مدت تزریق چربی

تزریق چربی مانند هر تزریق دیگری به صورت همیشگی نیست. علاوه بر این چربی تزریق شده ممکن است بر اثر عوامل مختلفی جذب بدن شود به همین خاطر معمولاً هنگام تزریق چربی، چربی بیشتر به ناحیه مورد تزریق می‌شود تا در صورت جذب مشکلی در ظاهر زیبایی پدید نیاید.

 

برای اطلاع کامل از میزان ماندگاری تزریق چربی به دست به این لینک از سایت دکتر لاغری مراجعه کنید.

 

در مجموع تزریق چربی نسبت به سایر روش‌ها ماندگاری بیشتری دارد. بسته به بدن هر فرد و شرایط جسمانی میزان تزریق چربی بین شش ماه تا یکسال ماندگاری دارد.

 

آسان بودن روش پیاده سازی این روش

در روش تزریق چربی، چربی از بدن خود فرد استخراج می‌شود و طی فرایند خاصی با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ تصفیه و مواد زائد آن حذف می‌شود. در این روش با ایجاد سوراخ‌های ریزی چربی از طریق سوزن‌های مخصوصی به زیرپوست تزریق می‌شود. با توجه به اینکه چربی مورد نظر از بدن خود فرد استخراج و پس از پالایش به بدن فرد تزریق می‌شود به همین دلیل پروسه بسیار آسانی دارد.

 

کدام افراد نیاز به تزریق چربی به صورت دارند؟

مزایای تزریق چربی به نقل از کلینیک دکتر لاغری

تزریق چربی به صورت برای افرادی استفاده می‌شود که چین و چروک‌های صورت آنان با روش دیگری قابل درمان نباشد. در حقیقت وقتی چین و چروک‌ها سطحی نیست از تزریق چربی به صورت استفاده می‌شود. بعضی از افراد به طور ژنتیکی از جوانی مستعد انواع چین و چروک در صورت هستند.

 

تزریق چربی بهترین انتخاب برای این افراد است. همچنین بسیاری از افراد به طور ژنتیکی صورت لاغری دارند و یا به علت رژیم و لاغری سریع پوست صورت آن‌ها دچار شلی و افتادگی شده است. تزریق چربی به این افراد تا حد زیادی کمک می‌کند تا صورت پری داشته باشند. علاوه بر این بسیاری از افراد از کبودی، سیاهی و گودی دور چشم رنج می‌برند تزریق چربی بهترین درمان برای این افراد است.

 

تزریق چربی همچنین برای تقارن صورت نیز استفاده می‌شود. بعضی از افراد از لحظه تولد و یا به علل مختلف یک نوع عدم تقارن در صورت خود دارند. تزریق چربی به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند صورت متقارن‌تر و زیباتری داشته باشند.

 

جمع بندی

از جدیدترین متدهای زیبایی تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به دست و سایر اندام‌ها مانند باسن و سینه است. عوارض تزریق چربی نسبت به سایر روش‌ها بسیار کمتر است زیرا چربی مورد نظر از بدن خود فرد استخراج می‌شود.

 

علاوه بر این ماندگاری تزریق چربی نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است. اگر ساکن شهر تهران هستید به راحتی می‌توانید تزریق چربی در تهران را در معتبرترین کلینیک دکتر لاغری انجام دهید و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی drlaghari.com مراجعه کنید. این را بدانید که در هر سنی باشید زیبایی حق شماست. تزریق چربی به صورت زیبایی از دست رفته شما را دوباره به بازخواهد گرداند.

جدیدترین مطالب