مزیت های یادگیری زبان فرانسه

مزیت های یادگیری زبان فرانسه

احتمالاً می توانید به دلایل زیادی فکر کنید که چرا نمی خواهید فرانسوی یاد بگیرید. این سخته. خیلی وقت می گیره. شما انگیزه ندارید و به هر حال بعد از یک ماه تسلیم خواهید شد.

 

اما، اجازه دهید شما را در آنجا متوقف کنیم. آیا واقعاً در مورد دلایلی که باید زبان فرانسه را یاد بگیرید فکر نکرده اید؟

 

از باز کردن خود به روی جهان گرفته تا بهبود چشم انداز شغلی خود، مزایای یادگیری زبان فرانسه بسیار زیاد است. و با وجود تعداد بالای پلتفرم های آنلاین در دسترس، نیازی به کار دشواری نیست!

 

1. فرهنگ دیگری را تجربه می کنید

تعجب آور نیست که یادگیری یک زبان جدید می تواند دنیای شما را به یک حوزه کاملاً جدید از فرهنگ و تجربیات باز کند. و وقتی صحبت از فرهنگ می شود، اهمیت زبان فرانسوی واقعاً بسیار زیاد است.

 

چه بخواهید به رپ فرانسوی برنده جوایز گوش دهید یا فیلم ‌های فرانسوی معروف در سراسر جهان را تماشا کنید، درک شما از زبان فرانسه این تجربیات فرهنگی را قابل درک‌ تر و مفیدتر خواهد کرد.

 

و فقط فرهنگ کشور فرانسه نیست که به آن دسترسی خواهید داشت. فرهنگ آفریقایی فرانسوی به ویژه در حال افزایش است، و کارائیب را نیز فراموش نکنید!

 

اگر فرهنگ “سنتی” (مانند ادبیات، موسیقی یا هنرهای زیبا) را بیشتر دوست دارید، با توانایی های فرانسوی خود نیز در بهشت خواهید بود. برخی از مشهورترین نویسندگان، شاعران، موسیقی‌ دانان، آهنگسازان، هنرمندان و نقاشان دنیا فرانسوی زبان هستند و دنیایی کاملاً جدید از فرهنگ اصیل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

2. برقراری ارتباط با دیگران

یکی از با ارزش ترین نتایج یادگیری زبان فرانسه، برقراری ارتباط با افراد دیگر است. اگرچه امروزه بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می کنند، اما این برای همه صادق نیست. صحبت کردن به زبان فرانسه تا حدی به این معنی است که می توانیم با نزدیک به 100 میلیون نفر در سراسر جهان بدون مشکل صحبت کنیم.

 

3. مهارت های تفکر انتقادی خود را بهبود بخشید

به طور کلی، افرادی که دو زبانه هستند مغزهایی دارند که سریعتر و بهتر کار می کند. یادگیری یک زبان می‌ تواند فرآیند دشواری باشد و دانستن دو زبان به این معنی است که مغز ما باید دائماً سناریوها و محیط‌های مختلف را دستکاری کند. در نتیجه تاثیراتش روی مغز بسیار مثبت است!

 

این منجر به عملکردهای شناختی بهتر، حافظه بهتر و تمرکز بهتر می شود. به طور گسترده ثابت شده است که افراد دوزبانه می توانند اطلاعات را بهتر پردازش کنند، چند کار را بهتر انجام دهند و بهتر همدلی کنند.

 

حتی ثابت شده است که دوزبانه بودن می تواند موانع موثری در برابر اختلالات شناختی مانند زوال عقل ایجاد کند و به فعال نگه داشتن مغز حتی با افزایش سن کمک کند.

 

4. سفر

مطمئناً، برای سفر به هر کشوری نیازی به درک زبان یک کشور ندارید. علاوه بر این، شما نمی توانید هر زبانی را یاد بگیرید!

 

اما، اگر بتوانید زبان مکانی را که بازدید می‌کنید یاد بگیرید، مطمئناً تجربه شما را بسیار هیجان ‌انگیزتر و لذت ‌بخش ‌تر می‌کند. شما می توانید با مردم محلی صحبت کنید، در مورد فرهنگ آنها بیاموزید، در صورت نیاز سؤال بپرسید و تجربه غنی تری داشته باشید.

 

و فقط فرانسه نیست که می توانید از زبان فرانسه خود استفاده کنید. تعدادی از کشورها در سرتاسر اروپا، قاره آمریکا، آسیا و آفریقا وجود دارند که فرانسوی را به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می کنند. این یک زبان بسیار مفید برای دانستن و استفاده است.

 

5. شغل پیدا کنید

بر کسی پوشیده نیست که دانستن زبان دوم می تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر اشتغال شما داشته باشد. و فرانسه یکی از بهترین زبان ها برای ارتقای شغل شماست. در واقع، تخمین زده می شود که صحبت کردن به زبان فرانسوی می تواند درآمد شما را بیش از 15٪ افزایش دهد.

 

فرانسه هفتمین اقتصاد بزرگ جهان با ارزش 2.936 تریلیون دلار است. و فرانکفونی، سازمانی متشکل از کشورهای فرانسوی زبان، دارای یک شبکه جهانی از اقتصادهای قوی جهانی (از جمله کانادا، بلژیک، ویتنام و مصر) است. این امر زبان فرانسه را برای تجارت، همکاری و جامعه عالی می کند.

 

و فقط در صنایع تجاری نیست که فرانسوی می تواند کمک کند. چه بخواهید به عنوان روزنامه نگار، به عنوان مترجم، به عنوان خلبان، در یک سازمان غیردولتی کار کنید… فهرست مشاغلی که زبان فرانسه می تواند به آنها کمک کند بی پایان است.

 

۶به بخش جدیدی از اینترنت و رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشید

ممکن است احساس کنید که پیمایش توییتر، تیک تاک یا اینستاگرام بی‌نهایت محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما، در واقعیت، محتوایی که می ‌بینید تنها بخش کوچکی از قابلیت ‌های رسانه‌ های اجتماعی است. با یادگیری زبان فرانسه، دنیای جدیدی از اطلاعات، میم ها، جوک ها و ویدیوها وجود دارد که ناگهان به روی شما باز می شود.

 

این البته در مورد اینترنت نیز صدق می کند. اکنون می توانید به زبان دیگری جستجو، بخوانید و تماشا کنید. و اگر چیزی به زبان انگلیسی پیدا نکردید، ممکن است بتوانید آنچه را که به دنبالش هستید به زبان فرانسه بیابید.

 

کلاس های آموزش زبان فرانسوی در موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به نیاز و استقبال افراد برای آموزش زبان فرانسوی به آموزش و برگزاری کلاس های زبان فرانسوی به صورت حضوری و آنلاین پرداخته است.

 

این کلاس های زیر نظر اساتید مجرب و نیتیولایک و با استفاده از منابع بروز و معتبر زبان فرانسه با روش های تدریس نوین به صورت جذاب برگزار می شوند.

 

شما می توانید در کلاس های گروهی و خصوصی به صورت ترمیک، فشرده، نیمه فشرده و فوق فشرده به آموزش زبان فرانسه بپردازید و براساس شرایط خود این زبان را آموزش ببینید.

 

کلاس های آنلاین زبان فرانسه موسسه در پلتفرم اختصاصی موسسه با بهترین کیفیت و با استفاده از ابزارهای لازم به صورت شبیه سازی کامل از کلاس حضوری برگزار می شوند. تعیین سطح و مشاوره نیز به صورت رایگان می باشد.

جدیدترین مطالب