معرفی بهترین بازی‌های مناسب کودکان

معرفی بهترین بازی‌های مناسب کودکان

در گذشته این‌طور به نظر می‌رسید که “بازی کردن” مخصوص بچه‌هاست! اما پیشرفته شدن بازی‌های ویدئویی سبب شده است که نوجوانان و حتی بزرگترها نیز به طرفداران پروپاقرص کنسول‌های PS4 و Xbox تبدیل شوند. با این حال، کمپانی‌های بازی‌سازی هنوز کودکان را فراموش نکرده‌اند و به‌طور منظم بازی‌های مناسب آن‌ها را منتشر می‌کنند.

 

بازی‌های مخصوص کودکان برخلاف سایر بازی‌ها دارای خشونت و رفتارهای پرخطر نیستند و والدین می‌توانند با خیال راحت این بازی‌ها را برای فرزندان خود خریداری کنند. علاوه‌برآن، برخی بازی‌ها نیز آموزنده هستند و مهارت‌های اجتماعی و زندگی کردن را به کودکان آموزش می‌دهند.

 

ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین بازی‌های مناسب کودکان را به شما معرفی کرده و روش خرید آن‌ها را نیز توضیح دهیم؛ پس اگر شما هم به‌دنبال یک بازی ایده‌آل برای فرزند خود هستید، بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

1- بازی Rocket League

فوتبال بازی کردن با ماشین‌های جذاب، بهترین ایده برای تولید بازی کودکانه است! در بازی Rocket League شما با استفاده از ماشین‌های عجیب و غریب فوتبال بازی می‌کنید و حرکات آکروباتیک انجام می‌دهید؛ چه چیزی جذاب‌تر این؟!

 

این بازی چندنفره در پلتفرم پلی استیشن منتشر شده و محبوبیت‌ فراوانی نیز به دست آورده است. از نظر گیم‌پلی نیز “راکت لیگ” نمره قابل قبولی را کسب می‌کند و قطعاً برای کودکان و نوجوانان نیز مناسب خواهد بود.

 

برای خرید و اجرای این بازی در PS4 بهتر است از گیفت کارت ps4 استفاده کنید؛ زیرا در این‌صورت نیازی به پرداخت بین‌المللی هزینه بازی‌ها نخواهید داشت.

معرفی بهترین بازی‌های مناسب کودکان

2- بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

مجموعه بازی‌های “کرش” برای همه‌ی ما آشناست! این شخصیت محبوب کارتونی آنقدر محبوب است که همچنان بازی‌های جدیدی برای آن ساخته می‌شود. بازی Crash Team Racing نیز یک بازی مسابقه‌ای و ماشین‌سواری است که بر مبنای شخصیت “کرش” ساخته شده است. این اثر محصول کمپانی Activision است که سابقۀ درخشانی در زمینه تولید این بازی‌ها دارد.

 

از جمله نقاط قوت بازی می‌توان به خلاقیت در مراحل گوناگون و همچنین قابلیت بازی آنلاین اشاره کرد. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس و گیفت کارت ایکس باکس گلد می‌توانید بخش آنلاین را فعال کرده و از آن لذت ببرید.

معرفی بهترین بازی‌های مناسب کودکان

3- بازی Rayman Legends

یکی دیگر از بازی‌های مناسب کودکان که برای کنسول PS4 منتشر شده، بازی Rayman Legends است. این بازی هیجان‌انگیز با طراحی گرافیکی و جلوه‌های بصری منحصربه‌فرد خود موفق به جلب نظر منتقدان نیز شده است.

 

در ضمن باید گفت که گیم پلی بازی طوری طراحی شده است که کودکان و نوجوانان به راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. علاوه‌برآن، موسیقی نیز روی جذابیت‌های این بازی برای کودکان تاثیر زیادی گذاشته است.

 

4- بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild

کمپانی نینتندو همواره تلاش کرده است تا بهترین بازی‌ها را برای کودکان بسازد. سری جدید بازی “افسانه زلدا” نیز با یک طراحی کارتونی و جذاب می‌تواند فرزندان شما را ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. این بازی در سبک ماجراجویی ساخته شده و مبارزات فراوانی در آن وجود دارد. به همین دلیل، به عنوان یک بازی بزرگسال نیز شناخته می‌شود.

 

تم داستانی جذاب، گرافیک هنرمندانه و شخصیت‌های کودکانه باعث شده است که افسانه زلدا به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ نینتندو تبدیل شود. شما نیز برای خرید قانونی این بازی می‌توانید از گیفت کارت نینتندو استفاده کنید.

 

5- بازی Plants Vs Zombies: Battle For Neighborville

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که زامبی‌ها به دنیای کودکان نیز وارد شوند! بله درست است! کمپانی EA با معرفی بازی Plants Vs Zombies دست به کار بزرگی زد و سبک جدیدی در بازی‌سازی کودکان ایجاد کرد. استفاده از زامبی‌های کارتونی و شخصیت‌ها بانمک در یک بازی ماجراجویی و تیراندازی قطعاً جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

 

با این حال، میزان خشونت در این بازی بالا است و اگر می‌خواهید فرزندتان این خشونت‌ها را تجربه نکند، بهتر است قید Plants Vs Zombies را بزنید.

 

6- بازی TrackMania Turbo

تجربه نشان داده است که کودکان و نوجوانان به بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری علاقه بیشتری دارند؛ به همین دلیل، شرکت‌های بازی‌سازی نیز معمولاً از این ژانر برای بازی مخصوص کودک استفاده می‌کنند. بازی TrackMania Turbo از جمله همین بازی‌های سبک ریسینگ و مسابقه‌ای است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است.

 

در این بازی، مسابقات متنوعی طراحی شده است که کودکان و نوجوانان قادر به شرکت در آن هستند. از طرفی، ماشین سواری در این بازی بسیار راحت‌ بوده و پیست‌های اتومبیل‌رانی نیز به شدت چشم‌نواز طراحی شده‌اند.

 

7- بازی Little Big Planet 3

اگر به‌دنبال یک بازی فکری و معماگونه برای فرزندان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی Little Big Planet 3 را امتحان کنید. این بازی کودکانه با استفاده از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و مراحل سرگرم کننده به یکی از معروف‌تری بازی‌های کودک تبدیل شده است.

 

جالب است که قابلیت بازی آنلاین نیز در این Little Big Planet 3 وجود دارد و با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید این قابلیت را فعال کنید.

 

8- بازی Ratchet & Clank

این بازی نیز یکی دیگر از بازی‌های کودک و نوجوان است که دارای داستانی علم و تخیلی است. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که کودکان استقبال چشم‌گیری از این بازی داشته باشند. در اینجا باید اعتراف کنیم که صحنه‌های تیراندازی و اسلحه‌های خلاقانه موجب توجه بزرگسالان نیز شده است.

 

همان‌طور که گفتیم، بهترین روش برای خرید بازی‌ها و پرداخت هزینۀ دلاری آن‌ها، استفاده از انواع گیفت کارت است. این گیفت کارت‌ها دارای مبالغ مختلفی بوده و به راحتی روی حساب کاربری شما فعال می‌شوند. اما هنگام خرید Gift Card باید نهایت دقت را داشته باشید تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشوید. به همین منظور بهتر است از سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت خرید کنید.

 

موبوگیفت یکی از سایت‌های معتبر و مطمئن برای خرید گیفت کارت است؛ چراکه این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و چندین سال سابقه در زمینه خرید و فروش گیفت کارت دارد.

 

از جمله گیفت کارت‌های موجود در موبوگیفت می‌توان به گیفت کارت PSN، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت نینتندو و غیره اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها دارای مبالغ مختلفی است.

 

شما نیز می‌توانید برای خرید گیفت کارت ارزان وارد سایت موبوگیفت شده و محصول خود را به آسانی سفارش دهید. همچنین سوالات و ابهامات خود را هم می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی و 24ساعته از کارشناسان موبوگیفت بپرسید.

جدیدترین مطالب