هزینه وکیل پایه یک مهاجرت در گروه وکلای صلح میزان چقدر است؟

هزینه وکیل پایه یک مهاجرت در گروه وکلای صلح میزان چقدر است؟

سودای مهاجرت از دیرباز در ذهن بسیاری از هموطنان کشورمان نقش بسته که همین موضوع سبب گشته تا نیاز به یک وکیل مهاجرت خوب احساس شود. دلیل این امر هم پایین بودن سطح آگاهی افراد از شرایط و ضوابط مهاجرتی کشورهای خارجی است. به همین منظور، اغلب متقاضیان برای دریافت سریع ویزا، صفر تا صد پروسه اپلای خود را به وکلای خبره می‌سپارند.

 

چگونه وکیل مهاجرت پیدا کنیم؟

این موضوع که هزینه وکیل پایه یک مهاجرت چقدر است، یکی از اصلی‌ترین سوالاتی است که در پروسه مهاجرت با آن روبه‌ رو خواهید شد. هر ساله میلیون‌ها نفر به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند و اگر شما هم قصد مهاجرت دارید، ممکن است چنین سوالاتی اعم از هزینه‌ وکیل پایه یک مهاجرت برایتان مطرح شده باشد بنابراین برای رسیدن به پاسخ‌تان در مورد هزینه وکیل پایه یک مهاجرت در گروه وکلای صلح میزان با ما همراه باشید.

 

آیا گرفتن وکیل برای مهاجرت الزامی است؟

برای انجام امور مهاجرت، حضور یک وکیل یا مشاور مهاجرت اجباری نیست و تعداد زیادی از پرونده‌های مهاجرت بدون وکالت قانونی قابل رسیدگی هستند. در قدم اول شاید ترجیح می‌دهید که از تجربه و مهارت یک وکیل استفاده نکنید و به مهارت های خود بسنده کنید، اما ممکن است با یک اشتباه کوچک هزینه بیشتری را متحمل شوید یا اینکه شانس خود را به صورت کامل از دست بدهید، بنابراین توصیه می‌شود به علت این که مهاجرت یکی از سخت ترین اقدامات قانونی است و رسیدن به رویای مهاجرت بدون مشورت با افراد خبره و باتجربه در امور مهاجرت برای شما دشوار خواهد بود، از یک وکیل خبره برای امور مهاجرت خود کمک بگیرید.

 

بنابراین در مورد درخواست خود، روند ویزا و فرم‌های درخواست ویزا، امور حقوقی و ارائه اطلاعات عمومی حتما سوالاتی برایتان پیش خواهد آمد و شما می‌توانید با داشتن وکیل مهاجرت بهتر تصمیم‌گیری کنید. در ضمن مزایای دیگری وجود دارد که به اختصار توضیح می‌دهیم:

 

• پروسه شروع تا پایان مهاجرت شما به کشور مقصدتان بسیار سریع تر و البته از طریق راه‌های قانونی طی خواهد شد.

• وکیل به شما اطلاعات لازم در خصوص کار‌هایی که قبل از سفر باید انجام دهید را خواهد گفت.

• امنیت و آرامش ذهنی بیشتری خواهید داشت و می‌توانید بی استرس به کارهای قبل از سفر خود بپردازید.

• هزینه‌های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

• وکیل با داشتن اطلاعات کافی شما را از سردرگمی قبل از مهاجرت خارج خواهد کرد.

• شانس موفقیت پرونده‌ی شما بسیار بیشتر خواهد شد.

 

وکیل پایه یک دادگستری در حوزه مهاجرت چه کمکی میتواند کند؟

اگر شما نیز قصد مهاجرت دارید می‌توانید از طریق وکیل با تمام راه‌های موجود امکان پذیر برای مهاجرت آشنا شوید و در این حین اقدام به مشورت با یک وکیل پایه یک دادگستری نمایید و درخواست راهنمایی از آنان داشته باشد تا بتوانید تمامی پروسه مهاجرت خود را از طرف یک وکیل خبره پیگیری نمایید. استفاده از وکیل پایه یک دادگستری برای بررسی و انجام پروسه درخواست‌های شما می‌تواند فرایند کار مهاجرت شما را آسان‌تر کند تا دردسر کمتری در این پروسه داشته باشید. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند پرونده‌های متقاضی را به عنوان نماینده مورد بررسی قرار دهد و همچنین در مصاحبه‌هایی که در رابطه با مهاجرت انجام می‌شود شرکت کند. این که چه نوع ویزایی با شرایط شما مناسب است و یا به چه مدارک معتبری نیازمند هستید، وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند به شما در این زمینه کمک بسیاری کند. وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی صلح میزان در تمامی مراحل مربوط به مهاجرت شما را یاری می‌نمایند.

هزینه وکیل پایه یک مهاجرت در گروه وکلای صلح میزان چقدر است؟

هزینه وکیل برای مهاجرت به چه صورتی محاسبه می گردد؟

اگر شما نیز به دنبال بهترین مسیر برای مهاجرت هستید، باید در جست‌و‌جوی یک وکیل پایه یک حرفه‌ای باشید و بدون شک باید هزینه‌ای برای آن در نظر بگیرید. در خصوص هزینه وکیل پایه یک مهاجرت میان وکلا و موسسات تفاوت‌هایی وجود دارد که هرچقدر تخصص و موارد موفق مهاجرتی یک وکیل یا موسسه مهاجرتی بیشتر باشد مبلغ بیشتری در ازای پذیرش مهاجرت درخواست می‌کنند. گرفتن یک وکیل خوب مهاجرت، از اتلاف وقت شما و هدر رفتن هزینه‌های پرداختی جلوگیری می‌کند. ضمنا مورد دیگری که در هزینه‌ی وکیل برای مهاجرت تاثیر‌گذار است توجه به این نکته است که، زمانی که انجام کلیه اقدامات مربوط به مهاجرت به یک وکیل پایه یک دادگستری سپرده می‌شود به طوری که همه‌ی امور مهاجرتی توسط وکیل انجام شود، هزینه‌ها به مراتب بیشتر از حالتی است که شخص از مشاوره‌های وکیل مهاجرت استفاده کند و خودش اقدامات لازم را انجام دهد. در کل می‌توان گفت به دلیل تغییرات و نوسانات نرخ ارز نمی‌توان مطلب دقیقی را درباره هزینه وکیل برای مهاجرت ارائه داد اما هزینه وکیل پایه یک مهاجرت ممکن است حدودا از 1500 تا 6000 دلار یا بیشتر متغیر باشد.

 

تفاوت نماینده مهاجرت و وکیل برای مهاجرت چیست؟

یک وکیل حداقل چهار سال در دانشکده حقوق تحصیل می کند و پس از قبولی در آزمون وکالت و گذراندن دوره کارآموزی، پروانه وکالت دریافت می‌کند. در مقابل یک مشاور مهاجرت صرفا در یک دوره آموزشی شش ماه تا یک ساله در کالج شرکت می کنند. طبیعی است که میزان بیشتری برای هزینه وکیل پایه یک مهاجرت متحمل خواهید شد و مشاوران مهاجرتی با هزینه‌هایی به مراتب کمتر شما را در پروسه اخذ ویزا همراهی خواهند کرد.

 

اما مهم‌ترین تفاوت وکیل و مشاور مهاجرت این است که شانس موفقیت درخواست اقامت شما با وکیل بسیار بالاتر از مشاور مهاجرت است. ضمنا اگر پرونده درخواست مهاجرت شما رد شود، فقط وکیل می تواند شما را در پروسه تجدید‌ نظرخواهی در دادگاه فدرال نمایندگی کند و مشاوران مهاجرت اجازه وکالت در دادگاه را ندارند. ضمنا اگر به هر دلیلی پرونده‌ی درخواست شما رد شود، بسیاری از وکلا پرونده‌ی رد شده را قبول نمی‌کنند یا هزینه‌ای بین 700 تا 1000 دلار برای پروسه تجدید‌ نظرخواهی در دادگاه فدرال می‌طلبند. در نتیجه قطعا انتخاب یک وکیل رسمی از ابتدا بهتر می‌باشد زیرا وکیلی که با پرونده‌ی شما آشنا است و از ابتدا بر روی آن کار کرده راحت‌تر می‌تواند پرونده‌ی شما را در دادگاه فدرال نمایندگی کند.

 

بهترین وکیل مهاجرت در موسسه حقوقی صلح میزان

انتخاب بهترین وکیل مهاجرت امری بسیار پر اهمیت می‌باشد و می‌توان گفت وکیل مهاجرتی می‌تواند در زندگی و آینده‌ی شما بسیار تاثیر گذار باشد. ضمنا انتخاب یک وکیل مهاجرتی باتجربه موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی شما خواهد شد و در رد نشدن ویزا نقش بسیار مهمی دارد، بنابراین ما در موسسه حقوقی صلح میزان بهترین وکلای مهاجرت را به شما پیشنهاد خواهیم کرد و آماده‌ی ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان خواهیم بود.

 

برای دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا میتوانید به سایت solhemizan.com مراجعه نمایید.

021-44489791

021-44461343

0912-8482031

جدیدترین مطالب