چرا باید همین امروز همراه بانک ملت را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنیم؟

چرا باید همین امروز همراه بانک ملت را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنیم؟

با افزایش نفوذ فناوریهای نوین در زندگی روزمره و سهولت دسترسی به اینترنت، شکل زندگی تمامی ما به کلی تغییر کرده و به همراه آن انتظارات و نیازهای جدیدی نیز ایجاد شده است که پیشتر حتی تصور دستیابی به آن هم بسیار دشوار بود. یکی از برجسته‌ترین تغییرات بوجود آمده در سبک زندگی ما، استفاده گسترده از خدمات بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل بانک هستند.

 

انتقال وجه تنها با چند کلیک ساده و در عرض چند دقیقه به جای تکمیل نمودن فرم‌های کاغذی متعدد و انتظار چند ساعته در صف باجه بانک، شاید امروز امری متداول و بسیار ساده به نظر برسد ولی برای تحقق آن سالها زمان و هزینه‌ به منظور ایجاد زیرساخت تکنولوژی صرف شده است و حقیقتاً تحولی بسیار بزرگی در صنعت بانکداری دیجیتالی و مدرن محسوب می‌گردد.

 

هر کدام از ما به تبع نیاز خود اعم از دریافت وام، اخذ دسته چک، خدمات دولتی، واریز حقوق و غیره شاید در چند بانک مختلف افتتاح حساب کرده و از خدمات آنها بهره‌مند ‌شوند ولی اغلب یک حساب بانکی را به عنوان حساب اصلی در نظر گرفته و از خدمات موبایل بانک آن بصورت روزانه استفاده می‌کنند. لذا برای انتخاب بهترین موبایل بانک متناسب با نیازهای خود، بهتر است از قبل با مزایا و معایب آن آشنا شوید تا انتخاب درستی داشته باشید.

 

از حدود 15 سال پیش که بانک ملت با شعار “تجربه‌ای متمایز” روند مدرن‌سازی و دیجیتالی نمودن خدمات خود را آغاز نمود، همواره جزو پیشروترین بانک‌های کشور در این زمینه بوده و اپلیکیشن‌های موبایل بانک و خدمات اینترنتی این بانک تاکنون چندین بار در رویدادها و نمایشگاه‌های مالی و فناوری مختلف به عنوان محصول برتر شناخته و معرفی شده است.

 

اپلیکیشن همراه بانک ملت شاخص‌ترین و شاید نوآورانه‌ترین موبایل بانک موجود در کشور بوده که علاوه بر زیرساخت فناوری بسیار مدرن امکانات بی‌نظیری را برای کاربران فراهم نموده است که در ادامه به معرفی این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با قابلیت‌ها و امکانات همراه بانک ملت برای آیفون

اپلیکیشن همراه بانک ملت، با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به روز و مطابق با نیازهای مشتریان ارائه گردیده و با استفاده از گواهینامه امنیتی بین المللی SSL ضمن کدگذاری تمامی ارتباطات و تراکنش‌های مالی، زمینه آرامش خاطر کاربران را جهت انجام امور بانکی بدون صرف زمان و هزینه مالی فراهم کرده است.

 

از قابلیت‌های بیشمار اپلیکیشن همراه بانک ملت ios می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

• امکان ورود به اپلیکیشن از طریق نام کاربری و رمز عبور، حسگرهای بیومتریک اعم از اسکن عنبیه چشم، قابلیت شناسایی چهره و شناسایی اثرانگشت بر روی گوشی‌های دارای سیستم‌عامل‌ اندروید و iOSاپل

• انتقال وجه از طریق حواله بانک ملت یا حواله بین بانکی پایا/ساتنا و انتقال وجه کارت به کارت

• انتقال وجه منظم بانک ملت یا حواله پایا با امکان انتخاب فواصل پرداخت، تعیین زمان و مبالغ مربوطه

• پرداخت قبوض برق، آب، گاز، تلفن ثابت و همراه و همچنین تمامی قبوض خدماتی و دولتی از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت

• خرید شارژ و بسته اینترنتی از تمامی اپراتورهای تلفن همراه فعال

• پرداخت اقساط وام‌های دریافتی به همراه امکان مشاهده اطلاعات تکمیلی وضعیت تسهیلات

• مدیریت، ثبت صدور، ثبت دریافت، ثبت انتقال و گزارشات تکمیلی چک‌های صیادی

• امکان درخواست صدور، ابطال و یا غیرفعال سازی ملت کارت و بن کارت ملت

• مدیریت، فعال و غیرفعال سازی رمز دوم ثابت و پویای ملت کارت

• امکان پرداخت از طریق NFC

• امکان مشاهده تمامی تراکنش‌های مربوط به حساب بانکی اعم از واریزی، برداشت، گردش کل در بازه زمانی انتخابی، امتیاز دریافت تسهیلات و بسیاری موارد دیگر

 

ضمناً اپلیکیشن همراه بانک ملت نسخه iOS به سادگی بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند نصب شده و دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند می‌باشد که سرعت انجام تراکنش‌های بانکی را نسبت به سایر موبایل بانک‌ها افزایش داده و موجب رضایت کاربران می‌گردد.

 

چگونه اپلیکیشن همراه بانک ملت را روی گوشی موبایل نصب کنیم؟

با وجود محدودیت‌های فراوانی که اخیراً برای اپلیکیشن‌های فارسی زبان و کاربران ایرانی در تمامی پلتفرم‌ها ایجاد شده است، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی بانک ملت و انتخاب گزینه همراه بانک، روش‌های ارائه شده برای نصب و استفاده از اپلیکیشن همراه بانک ملت را مشاهده نمایند. ضمناً فایل راهنمای خدمات همراه بانک ملت به همراه توصیه‌های امنیتی در این صفحه قرار داده شده است که پیشنهاد می‌گردد قبل از نصب و استفاده بصورت کامل مطالعه شود.

 

کاربران گوشی‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل‌های اندروید می‌توانند فایل مربوطه را بصورت مستقیم از وب سایت رسمی بانک ملت و یا از طریق فروشگاه‌های نرم افزار مجازی معتبر ایرانی دریافت و به سادگی نصب نمایند.

 

ولی متاسفانه برای نصب بر روی سیستم عامل iOS گوشی های اپل این امکان فراهم نیست. از مدتها پیش شرکت اپل دسترسی کاربران ایرانی به اپ استور خود را قطع نموده و به مرور تمامی اپلیکیشن‌های فارسی زبان و ایرانی هم از این فروشگاه اینترنتی حذف شدند. این سیاست غیر منصفانه شرکت اپل باعث شده است که نصب مستقیم و استفاده از اپلیکیشن‌های پر کاربردی مثل موبایل بانکها برای کاربران گوشی های اپل در ایران تقریباً غیر ممکن شود.

 

برای کاربران گوشی‌های اپل با سیستم‌عامل iOS دو روش متفاوت ارائه گردیده است. این کاربران می‌توانند از نسخه تحت وب سامانه همراه بانک ملت (PWA) که در حال تکمیل بوده و دارای محدودیت در سرعت و برخی قابلیت‌های اصلی همراه بانک ملت نسخه iOS می‌باشد، استفاده نمایند.

 

اما بهترین روش برای کاربران گوشی‌های اپل، نصب نسخه اصلی و کامل اپلیکیشن همراه بانک ملت برای ایفون از طریق تهیه نمودن اشتراک نرم‌افزار سیبچه می‌باشد. شرکت سیبچه با استفاده از تکنولوژی ad-hoc به عنوان روشی مطمئن و دائمی برای ایجاد حساب کاربری میانجی، امکان نصب تمامی اپلیکیشن های پرداخت و موبایل بانکها معتبر را برای کاربران خود فراهم نموده است. با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن های پرداخت و موبایل بانک های معتبر را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.

جدیدترین مطالب