چگونه کیف و کفش زنانه را ست کنیم

چگونه کیف و کفش زنانه را ست کنیم

استفاده از کیف زنانه و کفش زنانه در کنار هم و به صورت ست، یکی از کارهایی است که باعث جلوه‌ی بیشتر استایل شما شده و اهمیت بسیار زیاد شما به استایل را در ظاهر شما، بازتاب می‌کند. ست کردن صحیح کیف و کفش زنانه به دلایل مختلفی، بسیار مهم می‌باشد.

 

یکی از این عوامل، جلوه‌ی بسیار خوب متریال اولیه‌ی کیف و کفش می‌باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما به دنبال ست کردن کیف چرم زنانه و کفش چرم زنانه هستید، باید آنها را طوری ست کنید تا استایل شما جلوه‌گر کیفیت کیف و کفش چرم شما شده و باعث گم شدن کیفیت نشود. در ادامه به معرفی و بررسی نکاتی که به شما در ست کردن کیف و کفش زنانه کمک می‌کنند می‌پردازیم.

خرید بوت زنانه از چرم کاکتوس

توجه به جنس کیف و کفش زنانه

هنگامی که ست کیف و کفش زنانه هر دو از یک متریال ساخته شده باشند، بهترین ترکیب را با یکدیگر می‌سازند. به عنوان مثال کیف زنانه چرم و کفش زنانه چرم همواره بهترین ترکیب بوده و معمولاً به صورت ست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نکته‌ی بسیار مثبت این کیف و کفش، قابلیت استفاده به صورت ست نیز می‌باشد. برخی افراد هنگامی که ست کیف و کفش زنانه را خریداری می‌کنند، از کیف یا کفش تنها به صورت ست استفاده می‌کنند چرا که ممکن است هر کدام از آنها، سلیقه‌شان نباشد. این در صورتی است که کیف و کفش چرم زنانه همواره مد بوده و حتی به صورت تک نیز خاص و منحصر به فرد هستند.

 

در گذشته کیف و کفش چرم زنانه تنها در رنگ مشکی و یا قهوه‌ای ست شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما امروزه با تولید محصولات چرم زنانه در تنوع رنگ بسیار بالا، ست‌های خاص و جدیدی وارد دنیای مد و فشن شده‌اند که همین امر منجر به ساخت استایل‌های جدید و خاص شد.

 

ست کردن کیف و کفش چرم زنانه با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود، باعث ساخت استایل‌های جدیدی می‌شود که باعث منحصر به فرد شدن شما می‌شوند. یکی از ترکیبات رنگی جدید در ست کردن کیف و کفش چرم زنانه، ست کردن رنگ‌های پاستلی با هم می‌باشد. به عنوان مثال یکی از محبوب‌ترین ست‌های کیف چرم زنانه و کفش چرم زنانه، استفاده از رنگ آبی و سفید یا صورتی می‌باشد. رنگ‌های پاستلی علاوه بر این که قابلیت ست شدن با سایر رنگ‌ها را دارند، در صورت مورد استفاده قرار گرفتن با سایر رنگ‌ها؛ جلوه‌ی خاص تری پیدا کرده و باعث خاص تر شدن استایل شما می‌شوند.

 

توجه به طبیعت 

یکی از کارهای که بسیاری از افراد جهت ساخت استایل‌های خلاقانه از آن استفاده می‌کنند، توجه به طبیعت می‌باشد. توجه کردن به المان‌هایی که در محیط بیرون وجود دارد، علاوه بر این که باعث جلوه‌ی بیشتر استایل شما می‌شود، باعث می‌شود تا به خوبی حس آن فصل را در استایل خود منعکس کنید. به عنوان مثال هنگام پاییز، استفاده از کیف و کفش زنانه در رنگ‌های آجری، زرد، نارنجی و قرمز و در فصل زمستان استفاده از رنگ سفید، جلوه‌ی بسیار خاصی به استایل شما می‌بخشد.

 

بهترین ترکیب رنگ سفید، رنگ مشکی می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانید از یک کفش چرم زنانه سفید با یک کیف چرم زنانه سفید با جزئیات مشکی و یا برعکس استفاده کنید.

خرید کفش زنانه از چرم کاکتوس

توجه به تناسب کیف و کفش

یک ست کیف و کفش خوب زمانی هوشمندانه است که با دقت انجام شود. به عنوان مثال هنگامی که کفش شما خیلی بزرگ است، نباید از یک کیف بزرگ استفاده کنید. بلکه باید از کیف و کفشی استفاده کنید که یکدیگر را کامل می‌کنند. یکی دیگر از چیزهایی که به هنگام توجه به تناسب کیف و کفش زنانه باید به آن توجه کنید، نوع کیف زنانه و کفش زنانه می‌باشد. به عنوان مثال در صورتی که از کفش زنانه مجلسی استفاده می‌کنید، ست کردن آن با یک کیف زنانه اسپرت مثل کوله پشتی، تصمیم هوشمندانه‌ای نیست. بلکه یک کیف دستی زنانه ترکیب بسیار بهتری را با آن می‌سازد. اما همین کیف دستی زنانه در صورتی که مجلسی باشد، نباید با بوت اسپرت زنانه و یا کتونی چرم زنانه مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین فراموش نکنید که سایز و ابعاد و نوع کیف و کفش زنانه در ست کردن آن بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد.

 

توجه به جزئیات

نگاه عمیق و دقیق به کیف و کفش زنانه‌ای که قصد ست کردن آن را دارید باعث می‌شود در ساخت استایل بسیار موفق تر عمل کنید. در گذشته، مردم از کیف و یا کفشی که دارای طرح و جزئیات بود استفاده می‌کردند. یعنی معتقد بودند تنها یکی از این دو المان استایلشان باید طرح دار و دیگری باید ساده باشد. اما با گذشت زمان و ورود سلایق و استایل‌های متفاوت و جدید به دنیای مد و فشن؛ این عقیده رفته رفته کمرنگ شده و جای خود را به ست کردن کیف و کفش با توجه به جزئیات آنها داد.

 

بدین صورت که ممکن است در یک ست کیف و کفش، هر دوی المان‌ها طرح دار باشند اما باید جزئیات و طرح‌هایی مشابه یکدیگر داشته باشند. یعنی در صورتیکه کیف شما مشکی بوده و دارای طرح سفید است؛ استفاده از کفش سفید با طرح مشکی باعث ساخت ترکیب خاصی می‌شود. طرح‌های پلنگی، ماری، چرم طرح کروکودیل و لیزارد نیز از جمله طرح‌هایی هستند که بهترین ترکیب را با رنگ مشکی می‌سازند و جلوه‌ی متفاوتی به استایل شما می‌دهند.

 

توجه به استایل شخصی

برخی نکات ست کردن کیف و کفش زنانه برای تمامی استایل‌ها و سلیقه‌ها صدق نکرده و ترکیب جالبی را با آنها نمی‌سازند. توجه به استایل و سلیقه‌ی شخصی خود در خرید و ست کردن کیف و کفش زنانه باعث میشود بتوانید بهترین ترکیب را پیدا کنید و از استفاده آن با با استفاده از آنها، بدون ترس و در نهایت بی پروایی استایل‌هایی جدید و خاص خلق کنید.

 

یکی دیگر از چیزهایی که توجه به آن به سلیقه‌ی خود بر می‌گردد، توجه به شخصیت خودتان می‌باشد.

 

اکثر افرادی که آرام، درونگرا و ساکت هستند از استایل دارک آکادمیا استفاده می‌کنند که استایلی مملو از رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و مشکی است. از طرفی دیگر، اکثر کسانی که استایل هنری دارند از رنگ‌های مختلف و روشنی از جمله زرد، قرمز، سبز، آبی، بنفش و… استفاده می‌کنند.

 

در صورتی که لباس‌ها و کیف و کفش زنانه شما بازتابی از شخصیت شما باشند، بر تن شما بیشتر نشسته و باعث رضایت طولانی مدت شما از خرید خود می‌شوند.

 

توجه به نوع کیف و کفش نیز در کنار رنگ آن یکی دیگر از کارهایی است که انجام آن مطابق با استایل شخصیتان باعث خریدی معقول و هوشمندانه می‌شود. مثلاً اگر استایل شما رسمی می‌باشد، استفاده از کیف چرم زنانه رسمی با کفش چرم زنانه رسمی ترکیب بسیار خاصی را با آن می‌سازد و کیف و کفش زنانه اسپرت نیز بهترین انتخاب برای استایل‌های غیر رسمی و اسپرت می‌باشند.

 

اگر معمولاً استایلی مونوکروم دارید، تقریباً از تمامی ترکیبات کیف و کفش زنانه می‌توانید استفاده کنید. چه کیف و کفش زنانه شما همرنگ یکدیگر باشند و چه نه، با استایل مونوکروم ترکیب خاصی را می‌سازند. اما این استایل نیز همانند تمامی استایل‌ها دارای استثنایی می‌باشد که از سایر انواع استایل بهتر بوده و آن هم استفاده از ست کیف و کفش زنانه یک رنگ و یک دست می‌باشد.

فروشگاه کیف و کفش چرم کاکتوس

توجه به موقعیت و شرایط

همانطور که هر استایل ست کیف و کفش زنانه مطابق خود را می‌طلبد، هر شرایطی نیز نیازمند ست کیف و کفش زنانه مخصوص و مناسب خود می‌باشد. به عنوان مثال ست کیف و کفش زنانه‌ای که در یک جلسه‌ی اداری و یا کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، با ست کیف و کفش زنانه‌ای که در یک قرار عاشقانه و یا مجلس و مهمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت می‌باشد.

 

کفش چرم زنانه مجلسی با کیف چرم زنانه مینی بگ یکی از ترکیبات بسیاری خاصی می‌باشد که با انواع استایل و در قرارهای عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ست به موقعیت و کاربرد کیف و کفش زنانه توجه شد. کیف چرم زنانه مینی بگ بوده و مخصوص حمل وسایل ضروری و کوچک از جمله کلید، جاکارتی چرم زنانه و عطر می‌باشد. اینها تمامی لوازم ضروری یک قرار عاشقانه هستند بنابراین مینی بگ کیف مناسب این شرایط است. رنگ و طرح و جزئیات مینی بگ نیز با توجه به استایل شما متغیر می‌باشد. کفش چرم زنانه مجلسی نیز بهترین ترکیب را با مینی بگ که کیف چرم زنانه می‌باشد می‌سازد و در صورتی که پاشنه‌ی آن کوتاه باشد، مناسب استفاده در قرارهای عاشقانه است. از ترکیب مینی بگ یا کیف دستی زنانه و کفش چرم زنانه پاشنه بلند معمولاً در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود.

 

توجه به سایر المان‌های استایل

بسیاری از افراد علاوه بر مد نظر قرار دادن جزئیات کیف و کفش جهت ست کردن آنها، به جزئیات سایر المان‌های یک استایل نیز توجه می‌کنند. به عنوان مثال بسیاری از افراد کیف و کفش زنانه خود را با توجه به روسری، کلاه، عینک و یا سایر بخش‌های استایلشان انتخاب کرده و ست می‌کنند. مثلاً استفاده از کیف و کفش زنانه قرمز با لاک و یا ساعت قرمز و یا سایر اکسسوری‌هایی مثل گوشواره، دستبند و… که به رنگ قرمز هستند استفاده می‌کنند. قرمز تنها یک مثال بوده و می‌توان از ترکیبات مختلفی نیز جهت ست کردن کیف و کفش چرم زنانه استفاده کرد. مثلاً می‌توانید یک روسری با طرح لیزارد و به تبعیت از آن، کیف طرح لیزارد و کفش ساده را ست کرده و استایل بسیار خاصی را خلق کنید.

چرم کاکتوس

توجه به متریال کیف و کفش زنانه

هنگامی که کیف یا کفش شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد، نباید با کیف و کفشی که کیفیت آن از آن پایین تر است ست شده و مورد استفاده قرار بگیرد. ست کردن کیف و کفش زنانه‌ای که از نظر کیفیت برابر نیستند علاوه بر این که جلوه‌ی بیرونی خوبی ندارد، باعث می‌شود کیف یا کفش بی کیفیت سریع تر خراب شده و دیگر قابلیت استفاده به صورت ست را نداشته باشد. فروشگاه چرم کاکتوس که از چرم درجه یک گاوی جهت تولید کیف و کفش چرم زنانه استفاده می‌کند، بهترین گزینه برای خرید انواع ست کیف و کفش زنانه می‌باشد.

جدیدترین مطالب