ساخت زیباترین و مقاوم ترین ساختمان جهان

ساخت زیباترین و مقاوم ترین ساختمان جهان

ساخت زیباترین و مقاوم ترین ساختمان جهان با یک محصول شگفت انگیز

بتن ماده ای چسبنده است که عموما حاصل فعل و انفعال سیمان های هیدرولیکی و آب می‌باشد. حتی امروزه چنین تعریفی از بتن شامل طیف وسیعی از محصولات می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان و نیز پوزولان ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی بتن، پلیمر های بتن، الیاف بتن و غیره تهیه شود. همچنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلا، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود. با توجه به گسترش و پیشرفت علم و پیدایش تکنولوژی های فراوان در قرن اخیر، شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است، به نحوی که امروزه شاهد کاربرد انواع مختلف بتن با مصالح مختلف هستیم که هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست. همچنین می توان خاطر نشان کرد که تولید انواع بتن با استفاده از حرارت، بخار، اتوکلاو، تخلیه هوا، فشار هیدرولیکی ویبره و قالب انجام می گیرد. بتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با سیمان آبی و سنگدانه های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به حاصل می شود و دارای ویژگیهای خاص است.

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مشخص شده است که صرف توجه به مقاومت به عنوان یک معیار برای طرح بتن برای محیط های مختلف و کاربردهای مختلف نمی تواند جوابگوی مشکلاتی باشد که در درازمدت در سازه های بتنی ایجاد می گردد. چند سالی است که مساله دوام بتن در محیط های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.مشاهده خرابی هایی با عوامل فیزیکی و شیمیایی در بتن ها در اکثر نقاط جهان و با شدتی بیشتر در کشور های در حال توسعه، افکار و اذهان را به سمت طرح بتن هایی با ویژگی خاص و با دوام لازم سوق داده است. در این راستا در پاره ای از کشورها دستورالعمل ها و استانداردهایی نیز برای طرح بتن با عملکرد بالا تهیه شده و طراحان و مجریان در بعضی از این کشورهای پیشرفته ملزم به رعایت این دستورالعمل ها گشته اند.

ساخت زیباترین و مقاوم ترین ساختمان جهان

روشهای ترمیم سازه های بتنی بر اساس آسیب وارد شده به بتن

سازه های بتنی در گذر زمان به مرور فرسوده شده و این فرسودگی می تواند تحت تاثیر فرسایش، شرایط بهره برداری و محیط ساخت و همچنین نوع ساخت به مرور دارای آسیب هایی خواهند شد که باعث می شود عمر سازه های بتنی را به مخاطره بیندازد.

اهمیت حفظ بتن در این شرایط ، تمرکز بر مقاومت فشاری و کششی بتن است.

بطور کلی شاخص مقاومت فشاری که از آزمایش بر روی بتن سازه، گاه مخرب ( مغزه گیری بتن ) و غیر مخرب بتن ( مجموعه اسکن آرماتور، تست مقاومت سنجی پاندید و چکش اشمیت، تست التراسونیک و هافسل ، بارگذاری و … ) بدست می آید، در انتخاب متد های ترمیم یا مقاوم سازی یک سازه ی بتنی موثر است . مهندسی و اجرای ترمیم سازه های بتنی، مهندسی و اجرای طرح حفاظت از سازه های بتنی و فولادی، مهندسی و اجرای کف پوش های صنعتی مقاوم بتنی، اجرای کف پوشهای صنعتی مقاوم اپوکسی، اجرای کف پوش های صنعتی مقاوم رزینی، اجرای کف پوش اپوکسی، اجرای کف پوش رزینی، اجرای کف پوش بتنی، اجرای کف پوش انبار ها، اجرای کف پوش فرودگاه ها، اجرای کف پوش تعمیرگاه ها و اجرای کف پوش سالن های ورزشی، مقاوم سازی سازه های بتنی به روش FRP و …، مشاوره ؛ارائه طرح و اجرای آب بندی سازه های بتنی، پیمانکار آب بندی بتن، آب بندی مخازن بتنی ، آب بندی کلاریفایر ، آب بندی استخر ، آب بندی سازه های بتنی حجیم ، مشاوره و اجرای کاشت آرماتور ، بولت و کرگیری در بتن مسلح ، مجری آب بندی سازه های بتنی ، اجرا کننده ترمیم و آب بندی سازه های بتنی است.

 

ارائه شناسنامه سازه در آزمایشگاه کلینیک بتن ایران

کنترل کیفی بتن و تست و مونیتورینگ عملکرد سازه های بتنی در صنعت، مانند تصفیه خانه ها، مخازن، فونداسیون ها و پد استالهای تجهیزات سنگین که به صورت همیشگی در مدار بهره برداری هستند و ارائه شناسنامه سازه ای که وضعیت موجود بتن را بر اساس خواص مکانیکی آن قابل مطالعه می سازد به وسیله آزمون های مخرب و غیر مخرب بتن انجام می شود. آزمایشگاه کلینیک بتن ایران با دارا بودن مجموعه ی کاملی از تجهیزات روزآمد جزء معدود شرکتهای فعال در این زمینه ، مخصوصا آزمایش های غیر مخرب بتن می باشد.

تعمیرات دوره ای جز لاینفک صنعت امروز است. بهره وری و توسعه پایدار در گرو حفظ وضعیت بهینه و ارتقا کیفی تجهیزات و سازه های صنعتی است. کلینیک بتن ایران بر این اساس در زمینه انجام عملیات مقاوم سازی، تعمیر، ترمیم و آببندی سازه های بتنی مانند تصفیه خانه ها، کولینگ تاور ها، کلاریفایر و ستلر، کف انبارها و آشیانه ها، پوشش های محافظ شیمیایی، پلیمری و ضد اسید، پوشش های سخت بتنی اقدام به تجهیز ابزار و نفرات متخصص نموده است و در این راه با بسیاری از صاحبان صنایع و بخشهای دولتی درگیر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، نیرو و صنایع سنگین همکاری داشته است.

 

کلینیک بتن ایران یک برند و علامت تجاری ثبت شده است که به صورت هولدینگ و از به هم پیوستن شرکت مهندسین مشاور اثر مهرآزان پایدار، یک شرکت پیمانکار با تخصص اجرای پروژه های مهندسی و عمرانی، یک آزمایشگاه در زمینه آزمون های مخرب و غیر مخرب بتن و یک کارخانه تولید مواد شیمیایی ساختمان فعالیت می نماید.

این مجموعه با توجه به نیاز دائمی صنعت ساختمان به بتن به عنوان پر مصرف ترین مصالح ساختمانی، تلاش می کند تا با توجه به گوناگونی اقلیمی و جغرافیایی ایران، با تولید افزودنی های مناسب بتن در حین ساخت مانند روان کننده ها و فوق روانکننده های بتن، هوازا زا، ژل میکروسیلیس و قطعات جانبی سازه های بتنی و آبی مانند اسپیسر ها و میان بولت های پلاستکی و واتر استاپ های PVC امکان ساخت بتن توانمند و پایایی و دوام سازه های بتنی را فراهم آورد.

ساخت زیباترین و مقاوم ترین ساختمان جهان

جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت انواع محصولات می توانید با مشاوران فنی و تخصصی کلینیک بتن ایران در ارتباط باشید. یا به وب سایت رسمی کلینیک بتن ایران www.clinicbeton.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های زیر در تماس باشید.

021-45872

021-44604438

021-44464877

021-44549511

جدیدترین مطالب