طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در طراحی غرفه های نمایشگاهی، خلاقانه بودن طراحی آن هاست. یک طراحی جذاب که بتواند به درستی و به شیوه ای خلاقانه، ماهیت غرفه ی شما را در نمایشگاه به مخاطب انتقال دهد منجر به جذب بیشتر مخاطب در غرفه نمایشگاهی تان می شود. به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید. غرفه ای که ارائه دهنده پرینترهای جدید و به روز می باشد، به شیوه ای خلاقانه، نگاه بازدیدکنندگان را به سمت غرفه ی خود جذب می کند. این یک نمونه ی ساده از یک طراحی خلاقانه است. توجه داشته باشید که هرگز خلاقیت را برابر با پیچیدگی ندانید. گاهی برای داشتن یک طراحی خلاقانه در غرفه نمایشگاه، یک ایده ی بسیار ساده نیز کاربردی خواهد بود و تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. به طور کلی، بهتر است که در جدیدترین غرفه سازی نمایشگاهی ابتکار و نوآوری موجود باشد تا مخاطب های بیشتری را به خود جذب کند.

طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

نور کافی و نورپردازی اصولی همواره پا به پای طراحی، در همه جا حضور بسیار تعیین کننده ای دارد. اگر یک مکعب ساده را به درستی و اصولی نورپردازی کنید، بعید نیست که بتوانید صاحب یک غرفه نمایشگاهی پربازدید شوید و غرفه خیره کننده ای داشته باشید. جدیدترین طراحی های غرفه نمایشگاهی هم اگر نور کافی نداشته باشند، نمایی نخواهند داشت. نور تاثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و اعتماد او و گذراندن بیشتر وقت او در غرفه ی نمایشگاه دارد. بنابراین می توان چنین گفت که در جدیدترین طراحی غرفه نمایشگاهی بهتر است که از نورپردازی های اصولی و مدرن استفاده شود. انتخاب منابع نوری مناسب بخش مهمی از طراحی است که نباید آن را نادیده گرفت.

 

چرا به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیاز است

تنها با حضور یافتن در نمایشگاه ها نمی توان به اهداف توسعه کسب و کار دست یافت، بلکه لازم است که حضوری موثر و پر رنگ داشته باشید. برای دریافت بهترین نتایج از حضور در رویداد های نمایشگاهی باید اقدامات خاصی را در زمینه غرفه سازی انجام دهید، چرا که نحوه طراحی غرفه، تصویری از کسب و کار شما را در ذهن مشتری به ثبت خواهد رساند. برای طراحی یک غرفه مناسب و تاثیرگذار می توانید از خدمات غرفه سازی ما استفاده نمایید. خدمات ساخت غرفه نمایشگاهی شامل طراحی داخلی غرفه، دکوراسیون غرفه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی می باشد.

 

تجهیزات اجاره ای نمایشگاه برای داشتن یک غرفه پربازدید و جذب مشتری های بیشتر ارائه می شوند. این تجهیزات نقش بسیاری زیادی در موفقیت غرفه های نمایشگاهی دارند. تجهیزات نمایشگاهی شامل انواع لوازم تصویری و صوتی، لوازم پذیرایی از مشتریان، لوازم دکوراسیون و … می باشد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید با توجه به نوع فعالیت، متراژ و فضای غرفه، نیازهای مشتری و اهداف کسب و کار صورت گیرد. عوامل زیادی در اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی نقش دارند، برای انتخاب تجهیزات مناسب، باید با آن ها آشنا شده و با توجه به عوامل موثر، نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام نمایید.

طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

طراحی غرفه لوکس نمایشگاهی

یکی دیگر اصول طراحی غرفه های لوکس استفاده از خلاقیت در طراحی است؛ طراحی غرفه از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که رساندن پیام غرفه دار در میان شلوغی و ازدحام به بازدیدکنندگان امری بسیار دشوار است. چناچه غرفه بر اساس اصول حرفه ای طراحی شده باشد می تواند پیام شما را با تاثیر گذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدکننده از غرفه ( 5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی به وجود بیاورد.
یکی از اصول طراحی غرفه های لوکس نمایشگاهی که در هنگام طراحی غرفه ها باید به آن توجه شود استفاده مناسب و به جا از رنگ ها در فضا های در دسترس است. رنگ ها از دلایل پر اهمیت جذب مخاطب می باشد. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم به کار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند.

طراحی های خلاقانه و تاثیر آن بر جذب مخاطب

جهت اطلاع از قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی می توانید به وب سایت www.rayka.design مراجعه و در قسمت تماس با رایکا دیزاین با مشاوران رایکا دیزاین در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب