بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست + عکس

بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست + عکس

بازیگر نقش هاشم در از سرنوشت

بازیگر هاشم در سریال از سرنوشت، پسر امین حیایی است که دارا نام دارد و در ادامه شما را با بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت بیشتر آشنا خواهیم کرد. دارا حیایی در نقش جوانی هاشم نیز بازی خوبی ارایه داده و می‌توان امیدوار بود در آینده بیشتر و بیشتر این نام در عرصه هنر تکرار شود. امین و دارا پدر و پسری با رابطه خوب هستند و پسر جوان نیز دوست دارد همچون پدرش به هنرمندی تمام عیار تبدیل شود. این دو در فیلم شعله ور که حمید نعمت الهی آن را کارگردانی کرده با هم بازی کرده‌اند. در واقع شعله ور اولین تجربه سینمایی دارا حیایی است که اتفاقا بازی خوب و قابل قبولی از خود نشان داد و ثابت کرد فقط به واسطه فرزند امین حیایی بودن نیست که جلوی دوربین رفته. او حتی قبل از بازی در این فیلم تست داده و قبول شده بود.

بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست + عکس

بازیگر هاشم در سریال از سرنوشت کیست

سریال از سرنوشت روی زندگی هاشم و سهراب متمرکز شده است و همه منتظر آن هستند که ببینند برای این دو در آخر سریال چه اتفاقی می‌افتد و آیا می‌توانند به افرادی موفق تبدیل شوند یا این‌که پولدار خواهند شد؟ ازدواج خواهند کرد؟ بازیگر هاشم در سریال از سرنوشت با بازی دارا حیایی شخصیتی متفاوت نسبت به سهراب دارد. او در زمینه درسی کمی عقب‌تر از سهراب است با این حال کوشش می‌کند تحصیلات خود را ادامه بدهد. بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت به نغمه دل بسته است و یکی از آروزهایش ازدواج با او است. البته به نظر می‌رسد به این آرزو برسد. چون وقتی سن هاشم بالاتر رفت در خواستگاری از نغمه با بازی فاطمیا بهارمست مشکلی نخواهد داشت و خاله پوری مخالفتی نخواهد کرد.

بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست + عکس

دارا حیایی بازیگر هاشم در از سرنوشت

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 1372 و فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است. دارا بعد از جدایی پدر و مادرش مدتی با مادرش زندگی کرد و حتی به خارج از کشور رفت اما دوباره به ایران بازگشت و وارد عرصه بازیگری شد. این بازیگر جوان پسر یکی از معروف ترین سلبریتی های سینما و تلویزیون ایران است که با ایفای نقش در مجموعه از سرنوشت توانست خودش را به اوج برساند. همچنین در صورتی که می خواهید با بازیگر نقش هاشم در سریال تلویزیونی از سرنوشت بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله بیوگرافی دارا حیایی و همسرش را بخوانید.

بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست + عکس

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

در فصل دوم هاشم به سن 18 سالگی می رسد و پرورشگاه را ترک می کند؛ هاشم نیز مانند سهراب آرزو دارد در زمینه شغلی موفق و فردی پولدار شود. او نیز تمام تلاشش را به کار می‌گیرد و با روحیه بالا پیش می‌رود البته طبیعی است که در این مسیر با شکست‌ هایی مواجه شود اما در نهایت به نظر می‌رسد او هم ثمره کارهایش را ببینید و به نتیجه دلخواهش برسد البته ممکن است این نتیجه در حد آرمانی نباشد و او فوق العاده ثروتمند نشود اما به حدی پول خواهد داشت که زندگی خانوادگی‌ اش را اداره کند.

 

سریال از سرنوشت دو فصل دارد که در فصل اول کودکی هاشم و دوست او سهراب نشان داده می‌شود و در فصل دوم با تغییر بازیگران دوران نوجوانی و جوانی آنها به تصویر کشیده می‌شود. بیوگرافی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت را در بالا خواندید و باید بدانید که به‌ دلیل تغییر سن شخصیت هاشم چاره‌ای نبود جز این‌که بازیگر این نقش نیز تغییر کند. به همین دلیل دارا حیایی پسر امین حیایی برای نقش هاشم در فصل دوم سریال از سرنوشت انتخاب شد.

جدیدترین مطالب