بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ تعدادشان تقریبا زیاد است و در اینبخش بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال 2022 را برایتان شرح خواهیم داد اگر می خواهید با جزئیات زندگی، تصاویر خصوصی و زندگینامه زیباترین زنان جهان ۲۰۲۲ آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

 

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

رتبه اول زیباترین زن جهان ۲۰۲۲ به این خانم اختصاص پیدا کرده است و زیباترین زنان دنیا اغلب در عرصه مدلینگ و بازیگری فعالیت دارند و در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از زیباترین زنان جهان که در سال ۲۰۲۲ معروف شدند بیشتر آشنا کنیم و شما در ادامه بیوگرافی و عکس زیباترین زنان جهان سال 2022 را مشاهده خواهید کرد. زیباترین زنان جهان تنها به خاطر زیبایی ظاهرشان به شهرت نرسیده اند. آن‌ها برای رسیدن به این جایی که هستند تلاش‌های زیادی کرده اند. زیبایی چهره و اندام به سادگی به دست نمی‌آید. افراد بسیاری در این حرفه به طور جدی فعالیت می‌کنند، اما لقب سوپرمدل چیزی نیست که به راحتی به دست آید.

 

لیو ون زیباترین زن چین سال ۲۰۲۲

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

لیو ون در فهرست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ است. نام خود را در صنعت مادلینگ ثبت کرده است. او بیش از ۳ میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. او اولین مدل چینی است که به ویکتوریا سیکرت راه یافت و همچنین اولین مدل آسیایی ست که در مجله فوبرز نام پردرآمدترین مدل سال را از آن خود کرد. زندگی او پستی و بلندی‌های زیادی داشت. او خودش دوست داشت که یک تور لیدر باشد، اما مادرش او را تشویق کرد تا به حرفه مادلینگ روی آورد. او اولین مدل چینی ست که در کنار سوپراستار معروف، کندال جنر، تصوریش روی مجله معروف Vogue چاپ شد. لیو ون زیباترین زن چین است که در بسیاری زمینه ها، نام خود را به عنوان اولین ها ثبت کرد اولین مدل چینی که به ویکتوریا سیکرت راه پیدا کرد، اولین مدل چینی که تصویرش روی جلد مجله ووگ آمریکایی چاپ شد و در مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین مدل سال قرار گرفت. او بیشتر به خاطر فعالیت اش با برند «Estée Lauder» شهرت دارد. زمانی که او فعالیت با این برند را قطع کرد، استه لودر اعلام کرد: «ما بعد از 7 سال یکی از مهره های مهم مان را از دست دادیم. او به ما کمک کرد تا با نسل جدیدی از مشتریان، نه تنها در چین بلکه در کل جهان، آشنا شویم.»

 

هیلی بالدوین زیباترین زن آمریکایی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

هیلی بالدوین یک مدل زیبا و خوش اندام آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال ۲۰۱۴ در فهرست زیباترین زنان جهان قرار گرفت و فعالیت خود را به عنوان مدل شروع کرد. در سپتامبر سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در یک توییت رسمی نام خانوادگی اش را به بیبر تغییر داد. بدون شک ارتباط با این خواننده هالیوودی بر شهرت اش بی تاثیر نبود به طوری که نامش در مهمترین مجلات مانند مجله ووگ و مراسم مختلفی چون هفته مد نیویورک ثبت شده است. او در حال حاضر با مشهورترین برندهای جهان چون لیوایز همکاری می کند و در اکنون جزء زیباترین زنان جهان در سال 2022 قرار گرفته است.

 

گایل لوک زیباترین زن کشور مائوکا

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

یکی از مشهورترین مدل‌های آسیا، گایل لوک زیباترین زن جامائیکایی می‌باشد که در ماکائو به دنیا آمد، اما در آمریکا بزرگ شد. او کار مادلینگ را از ۱۸ سالگی آغاز و از آن زمان به بعد پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کرد. او با لوکس‌ترین برند‌های جهان مانند فندی، بولگاری، سلین، مارک جیکوبز و … همکاری کرده است. تصاویر زیباترین زن جامائیکا روی جلد مجلاتی، چون Marie Claire و Elle و نام او در مقالات زیادی ثبت شده است. او فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر و هنر‌های تجسمی می‌باشد.

 

کارا دلوین زیباترین زن انگلیس

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

کارا دلوین مدل و بازیگر انگلیسی در لیست زیباترین زنان جهان قرار دارد. او در سن ده سالگی مادلینگ را آغاز و پس از حضورش در هفته مد لندن کم کم نامش را در این حرفه ثبت کرد. او مدتی از کار مادلینگ کناره گیری کرد و به جای آن تمرکزش را بر بازیگری گذاشت. او خودش علت این کار را استرس بیش از حد و بیماری پوستی اش اعلام کرد. به گفته خودش «مادلینگ پس از مدتی به من احساس پوچی داد. به نظرم هیچ رشدی در شخصیتم طی آن سال‌ها نداشتم و اصلا جوانی کردن را فراموش کردم. احساس می‌کردم که پیر شدم.» البته او در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر در فشن شو شرکت کرد و ۱۰ میلیون دلار به دارایی اش افزود.

 

لیسا هایدون زیباترین زن هند سال ۲۰۲۲

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

لیسا هایدون سوپر مدلی زیبا و خوش اندام هندی است که به خاطر حضورش در هفته مد «Lakme» که بهترین فشن شو هند است، شهرت دارد. او فارغ التحصیل رشته روان شناسی ست، اما به خاطر درآمد دوران تحصیل و اجاره خانه اش، به مادلینگ روی آورد، اما گویا به این حرفه علاقمند شد و توانست با استعدادی که در آن داشت، در سطح جهانی بدرخشد. او ابتدا کارش را در استرالیا آغاز کرد، اما بعد‌ها به هند بازگشت و در آنجا مادلینگ را به طور حرفه‌ای دنبال کرد و در سال ۲۰۲۲ به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Harper’s Bazaar، FHM و Elle منتشر شده است. یکی از علل مجبوبیت او در میان طرفدارانش، استایل متفاوت اش می‌باشد. او زمانی که در مسابقات مد شرکت می‌کند، همیشه مقام اول را به خود اختصاص می‌دهد و هیچ جایی برای رقبای دیگر باقی نمی‌گذارد.

 

میراندا کر زیباترین زن استرالیایی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

میراندا کر مانکن زیباروی استرالیایی و یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سیکرت است. اگرچه اکثر مدل ها از دوران نوجوانی وارد حرفه مادلینگ می شوند اما میراندا کر در آن سن در اوج خود به سر می برد به طوری که برای اولین بار تصویرش روی جلد مجله چاپ شد و در همان سال موفق به کسب مجله سالانه دالی شد و به لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ اضافه گردید. او پس از این که نامش را به عنوان مدل در استرالیا ثبت کرد، برای همکاری با برند Maybelline به آمریکا نقل مکان کرد. چند سال بعد، او به عنوان اولین مدل استرالیایی به ویکتوریا سیکرت راه یافت. تصویر او نیز در سال 2011 به عنوان اولین مدل باردار روی جلد مجله ووگ رفت. اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید، به زیبایی طبیعی صورت اش پی خواهید برد. بدون شک او جزو یکی از جذاب ترین سوپرمدل های جهان به شمار می رود.

 

دانیکا مگپنتی زیباترین زن فیلیپینی 2022

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

دانیکا مگپنتی زیباترین زنان جهان سال 2022 است که نه تنها جایزه سوپر مدل فورد جهانی را در سال ۲۰۱۱ از آن خود کرده، بلکه با شرکت بین المللی مادلینگ قراردادی را به قیمت نیم میلیون دلار امضا کرده است. او اولین زن زیبای فیلیپینی ست که به این مقام‌ها دست یافته است. البته او از کودکی با این حرفه آشنا بود، مادرش Milagros Flores نیز یک سوپر مدل معروف است. از این رو دانیکا نیز از همان دوران کودکی در هفته‌های مد فیلیپین شرکت و روی دفیله راه می‌رفت. او به عنوان نماینده کشورش در کت واک جهانی که در نیویورک برگزار شد، شرکت کرد. با تمام این موفقیت ها، او هنوز هم اهداف و آرزو‌های زیادی در سر دارد که یکی از آن‌ها حضورش در کنار مدل‌های ویکتوریت سیکرت است.

 

رابین لاولی زیباترین زن کشور استرالیا

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

رابین لاولی مدل استرالیایی و جزء زیباترین زنان جهان ۲۰۲۲ است که نامش در لیست زیباترین سوپرمدل های جهان نیز ثبت شده است. فرقی که او با بقیه مدل ها دارد، در اندامش است. در واقع او مانند دیگر سوپرمدل ها خیلی لاغر نیست، بلکه در زمینه مدل برای لباس های سایز بزرگ فعالیت می کند. زمانی که او نوجوان بود، پیدا کردن کار برای مدل سایز بزرگ در استرالیا خیلی سخت بود. او با کمپانی های زیادی مصاحبه کرد اما به خاطر سایز بزرگش در هیچکدام استخدام نمی شد حتی بعد از اینکه رژیم های متفاوتی رو دنبال کرد باز هم بدنش برای مادلینگ مورد نظر آژانس ها آماده نبود. از این رو، او تمام رژیم هایش را رها کرد و با آژانس Bella Model Management قرار ملاقاتی گذاشت. آنها نیز او را همانگونه که هست پذیرفتند و از او خواستند که در نیویورک به آنها بپیوندد. نتیجه تلاش ها و اصرارهای او این بود که عکس های او در نهایت روی جلد مجله های Vogue ایتالیا و Elle فرانسه چاپ شد. او همچنین نام مدل برتر «سایز بزرگ» را نیز از آن خود کرد.

 

شیلا سیم زیباترین زن سنگاپور در سال ۲۰۲۲

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

شیلا سیم در لیست زیباترین زنان جهان سال ۲۰۲۲ است که از دوران کودکی با صنعت مد و فشن آشنا بود. خاله او یکی از مدل‌های مشهور و زیبا اندام سنگاپور بود، از این رو شیلا سیم زیباترین زن جهان، به دلیل زیبایی و توانایی‌هایی که داشت، مطمئن بود که روزی جا پای او می‌گذارد و در صنعت مد و فشن نامی را برای خود ثبت می‌کند. استعداد مادلینگ او در دوران نوجوانی و در یک میهمانی توسط یکی از طراحان مشهور کشف شد. او در سال 2022 جزء یکی از سوپرمدل‌های زیبای سنگاپور است. او با برند‌های مشهوری، چون کلوین کلین، جورجو آرمانی، دانا کرن و … همکاری کرده است. شیلا آنقدر در حرفه اش قدرت دارد که نام «دختر طلایی سنگاپور» را به او نسبت داده اند و او به مدت ۳ سال چهره «Audi Fashion Festival» بود.

 

آدریانا لیما زیباترین زن و مدل معروف برزیل

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

آدریانا لیما، ملکه ویکتوریا سکرت، مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ در شرکت ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «زیباترین زنان جهان» مقام دوم را کسب کرد. او کارش را در سال 1999 آغاز و در سال 2018 خودش را بازنشست کرد. البته او پس از بازنشستگی، به طور کامل خودش را از این حرفه کنار نکشید. به عنوان مثال در سال 2022، او در کمپین برند میومیو در کنار کندال جنر حضور یافت. علاوه بر آن با برند پوما نیز همکاری کرده است. او در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد. آدریانا در این باره می گوید: «من سالهای زیادی کار کردم اما حال می خواهم که وقتم را بیشتر با دو دخترم بگذرانم و مراقب آنها باشم.»

 

توا اوکاموتو زیباترین زن کشور ژاپن 2022

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

توا اوکاموتو محرفه مادلینگ را از سن ۱۴ سالگی در ژاپن آغاز کرد و امسال توانست در لیست زیباترین زنان جهان سال 2022 قرار بگیرد. او برای این که بتواند در این حرفه تجربه‌های بیشتری کسب کند، به پاریس نقل مکان کرد و با حضور در فشن شو‌های مختلف اروپایی، توانست نام خود را به عنوان یک مدل حرفه‌ای به ثبت برساند. او در حال حاضر یکی از زیباترین زنان مدل آسیایی در اروپاست. او برای رسیدن به شهرت، زحمت‌های زیادی کشید که در نهایت منجر به همکاری او با برند‌های مشهوری جون شنل، دولچه و گابانا، لویی ویتون، رالف لورن و غیره… شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله مدل سال ژاپن یا مدل فشن کلاب ادیتور را کسب کرده است. توا اوکاموتو در حال حاضر یکی از موفق‌ترین مدل‌های ژاپنی ست که در جهان به خوبی درخشیده است.

 

بیانکا بای زیباترین زن تایوان در سال ۲۰۲۲

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

بیانکا بای بازیگر و مدل تایوانی تبار به عنوان زیباترین زن مدلینگ جهان درسال ۲۰۲۲ انتخاب شد که مادلینگ را قبل از بازیگری آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۰ نامزد بهترین بازیگر در ۴۵ جایزه گلدن بل برای بازی در «Shining Days» شد. او نه تنها در صنعت مد و فشن بلکه در حرفه بازیگری نیز بسیار فعال است. بیانکا بای تاکنون در فیلم هایی، چون «Fated to Love You»، «Skip Beat» و «P.S Man» هنرنمایی کرده و در سال ۲۰۱۶ نیز صاحب یک فرزند پسر شده است.

 

نائومی کمبل زیباترین زن جامائیکا

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

نائومی کمبل سوپرمدل و زیباترین زن جامائیکایی تبار است که نامش به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های جهان ثبت شده است. او برای رسیدن به مقام سوپرمدل تلاش های زیادی را به خصوص در دهه های 80 و 90 کرد که در نهایت نتیجه آنها را هم گرفت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین مدل سیاه پوستی است که تصویرش روی جلد مجله ووگ چاپ شد و در لیست زیباترین زنان سیاه پوست جهان 2022 قرار گرفته است. او آنقدر خودش را در صنعت مد و فشن نشان داد که در ویدئوهای خوانندگان مشهوری چون مایکل جکسون، آرتا فرانکلین و جورج مایکل ایفای نقش کرد. او در مورد حرفه اش می گوید: «من به خاطر رنگ پوستم نمی توانستم وارد این صنعت شوم، پس از ورود به این صنعت هم سختی های زیادی را تحمل کردم زیرا هیچکس یک سیاه پوست را برای تبلیغاتش نمی خواست. من باید تلاش زیادی می کردم، من مجبور بودم که دو برابر یک سفید پوست تلاش کنم تا به خواسته ام دست یابم.» اما تمام این سختی ها ارزشش را داشت زیرا او اکنون در جایی که لایقش بوده، ایستاده است.

 

سوفیا ریچی زیباترین زن ایتالیا

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

سوفیا ریچی از دیگر ستاره هایی ست که به لطف اندام زیبا و استایل قشنگ توانست وارد لیست زیباترین زنان جهان 2022 شود. او با وجود قد کوتاه اش، 168 سانتی متر، از استانداردهای مادلینگ بسیار پایین تر بود و شانسی برای درخشیدن در این حرفه نداشت اما با وجود پارتی، توانست به این صنعت راه یابد و در نهایت با برندهایی چون دولچه گابانا، شنل و مجلاتی چون Complex و Wonderland همکاری کند.

 

جی جی حدید زیباترین زن آمریکا

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

جی جی حدید یکی از مشهورترین و در عین حال زیباترین سوپرمدل های جهان است و حدود 10 سال است که در فهرست زیباترین زنان جهان مقاوم برتری را کسب می کند. جی جی حدید زیباترین زن آمریکایی تبار با چهره زیبا و البته معصوم اش طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است به طوری که در حال حاضر بیشترین فالوور را در اینستاگرام نسبت به سایر زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ دارد و نامش در کنار نام مدل های دیگری چون کندال جنر و بلا جدید به عنوان «مدل برتر شبکه های اجتماعی» ثبت شده است. جی جی جدید در سن ۲۳ سالگی، با درآمدی حدود ۸ میلیون دلار، به عنوان یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان معرفی شد. او این درآمدش را مدیون همکاری با برندهایی، چون Maybelline، Tommy Hilfiger، و Reebok بود. درست شبیه بلا، جی جی نیز در حرفه اش بسیار جدی و سخت کوش است. او ابتدا بیشتر زمانش را در فشن شو‌ها و راه رفتن روی دفیله‌ها می‌گذارند، اما حال بیشتر در سفر است و به عنوان مدل برای برند‌های مختلف کار می‌کند. او اعتراف می‌کند که این موفقیت اش را مدیون مادرش می‌باشد:

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

مادر من یک مدل بود و او از سن ۱۶ سالگی وارد این حرفه شد تا بتواند هزینه‌های زندگی خود و خانواده اش را در هلند بدهد و سرانجام هم مادرش در لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفته. من هم سخت کار می‌کنم تا راهی را که مادرم در پیش گرفته بود، به احترام او ادامه دهم. او در مورد کارش می گوید: من دوست دارم با افرادی کار کنم که عاشق کارشان هستند، افرادی که در دهه 30، 40 و 50 زندگی شان به دنبال آنچه قلب شان می گفته، رفته اند. درست شبیه خودم.

 

کامیل رو زیباترین زن فرانسه

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

کامیل رو مانکن و بازیگر فرانسوی امریکایی تبار است که به فهرست زیباترین زنان دنیا 2022 اضافه شد. اگر چه او در دنیای مادلینگ درخشیده و نام خود را به عنوان یک ستاره ثبت کرده است اما خیلی ها او را به دلیل ارتباط اش با خواننده گروه وای دایرکشن، هری استایل، می شناسند. البته او برای این که نامش را جهانی کند، نیازی به کمک دیگران نداشت. کامیل با وجود قد 165 سانتی متر، با برندهای مختلفی چون دیور، اچ اند ام، کلویی، آلدو و… همکاری کرد. تصویر او همچنین بر جلد مجله ELLE چاپ شده و اخیرا به شوهای ویکتوریا سیکرت نیز راه پیدا کرده است او توانست در فهرست 100 نفره زیباترین زنان جهان سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد.

 

امبر چیا زیباترین زن مالزی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

امبر چیا یکی از سوپرمدل‌های اهل مالزی است که شهرت آن به بیش از ۲ دهه می‌رسد و پس از بیست سال در مراسم انتخاب زیباترین زنان جهان سال ۲۰۲۲ روی سکوی برتری ایستاد. او جزو یکی از اولین مدل‌های آسیایی ست که مدال مادلینگ را در سطح بین المللی از آن خود کرد. شهرت او زمانی افزایش یافت که ویکتوریا بکهام او را به عنوان مدلی برای معرفی کلکسیون جدید لباس هایش در هفته مد نیویورک ۲۰۰۹ انتخاب کرد. تصویر امبر چای زیباترین زن جهان در سال 2022 روی جلد بیش از ۲۰۰ مجله به چاپ رسیده و در فشن شو‌های تمام قاره‌ها شرکت کرده است. او نه تنها سوپرمدل مشهوری ست، بلکه کارآفرین موفقی نیز است که توانسته مدرسه مادلینگ و زیبایی خودش را با نام «آکادمی امبر چیا» به راه بیاندازد.

 

امیلی راتایکوفسکی زیباترین زن آمریکایی

بیوگرافی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ + تصاویر خصوصی

امیلی راتایکوفسکی بازیگر و مدل آمریکایی در فهرست زیباترین زنان جهان سال 2022 قرار گرفته است که پیش از ورود به عرصه مدلینگ، شانس خود را در فوتبال، بازیگری و باله آزمود. او نخست در کالیفرنیا مطرح شد و سپس در سال 2013 پس از ظاهر شدن در تک ‌آهنگ جنجال ‌برانگیز «خطوط محو» که در 25 کشور رتبه نخست را کسب کرد به شهرت رسید. اگر چه او با قد 168 سانتی متر توانست در حرفه مادلینگ فعالیت کند اما مورد نقدهای منفی زیادی قرار گرفت. با این وجود او اعتماد به نفس خود را از دست نداد. تصویر او روی جلد مجلات مد مشهوری چون GQ و British Vogue به چاپ رسیده است.

 

در این مقاله با زندگی شخصی و بیوگرافی زیباترین زنان جهان 2022 آشنا شدید. چیزی که در بین لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ یکسان است این مورد بود که همه آنها از اندام بسیار منحصر به فردی برخوردار هستند و یکی از ملاک های اصلی انتخاب زیباترین زنان جهان و رتبه اول زیباترین زن جهان ۲۰۲۲ زیبایی اندام و بعد چهره است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب