خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

قسمت آخر سریال دل چی میشه؟ یکی از سریال های پربیننده شبکه نمایش خانگی مجموعه تلویزیونی “دل” به کارگردانی منوچهر هادی است که در این بخش جزئیاتی از داستان قسمت آخر این سریال را بیان خواهیم کرد. اگر می خواهید بدانید آخرین قسمت سریال نمایش خانگی دل چه روزی پخش می شود و چه اتفاقاتی می افتد با سماتک همراه باشید.

 

قسمت آخر سریال دل چه می شود

این سریال یکی از پرطرفدارترین ها در شبکه نمایش خانگی است که حول محور دو شخصیت مهم قصه می چرخد. قسمت ۴۵ آخرین قسمت سریال دل است که پیشبینی های زیادی درباره داستان قسمت آخر سریال دل بیان شده است. بسیاری از بازیگران این مجموعه همچون ساره بیات و حامد بهداد هیچ نظری درباره پایان داستان نداده اند. دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید.

 

شاید شما نیز ماجرای سانسور عجیب در سریال ” دل ” را شنیده باشید! در سکانس های عروسی سریال دل ، رنگ لباس نسرین مقانلو دچار ممیزی ارشاد شد و از رنگ اصلی به رنگ آبی تغییر پیدا کرد!

دقت داشته باشید این اولین بار نیست که سانسورهای پوششی را در شبکه خانگی می ببینم؛ زمانی که سریال ” عاشقانه ” آمد، بعد از چند قسمت و بعد از توقیف کوتاه مدت به دلیل پوشش بازیگران زن، ناگهان شاهد پوششی داخل سریال بودیم که به صورت کامپیوتری وارد سریال شده بود!

سریال جدید منوچهر هادی در ۷۲ ساعت ابتدایی انتشار در نمایش خانگی، رکورد تماشای آنلاین را شکست! و با ثبت ۱۳میلیون و ۴۴۰ هزار دقیقه توانست به پر مخاطب‌ ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه روز اول انتشار تبدیل شود!

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

قسمت آخر سریال دل چی میشه؟

اینکه منوچهر هادی در سینما موفق‌تر است یا در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون، بحثی است که از چند جنبه قابل بررسی است؛ اول اینکه او با سه ضلع مهم فیلمنامه، بازیگر و پروداکشن فیلمسازی می‌کند و نگاه بورژوآ در کارش آیتم مهمی است که قطعا از پس هر تهیه کننده و سرمایه گذاری بر نمی‌آید. سریال دل در اولین قسمت منتشر شد و تقریبا با فرمول‌های همیشگی منوچهر هادی مطابقت های لازم را داشت و مهمتر از همه اینکه برای پاسخ به سوال درمورد کیفیت این کار نمایش خانگی باید منتظر بود تا ببینیم قسمت آخر سریال دل چی میشه؟ از قصه بابک کایدان که در استارت موفق عمل کرد نمی‌توان به راحتی گذشت و البته نگاهی که کارگردان در سبک روایت قصه (فلش بک و فلش فوروارد)، تدوین و البته معرفی شخصیت ها دارد در شروع اتفاقی با نمره قبولی بود.

 

نکته بعدی اینکه منوچهر هادی در سال‌های اخیر نشان داده می‌داند برای کشاندن مخاطب به سالن و دست به جیب کردن در شبکه نمایش خانگی باید به خطوط قرمز نزدیک شد، ناهنجاری های اجتماعی را گفت و بی مهابا در ایجاد التهاب دراماتیک زیر و بم خانواده و جامعه را ذره بینی بررسی کرد.

در چنین شرایطی قاعدتا تلویزیون با کوله باری از ممیزی‌ها و چارچوب‌های رسانه‌ای و سلیقگی و گاهی اوقات متغیرش نمی تواند جای خوبی برای شنای منوچهر هادی باشد، هرچند که او در سینما هم تجربه این را دارد که بعد از چند روز اکران، فیلمش از پرده ها پایین کشیده شود و قاچاقی در دست دیگران بچرخد…

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

بیشتر درباره سریال نمایش خانگی دل

یکی از فاکتورهای مهم در ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی استارت درست قصه و ایجاد تعلیق هایی است که نه به شکل مصنوعی (سیستمی که برخی از کارگردانان تلویزیون از آن سود می برند) در طول داستان جانمایی می‌شود و با ایجاد سوالاتی پی در پی تماشاگر را مجاب می کند که ماجرا و اتفاق را در قسمت های بعدی پیگیری کند.

 

در ساخت یک سریال برای شبکه نمایش خانگی نیاز است مخاطب پیگیر آن باشد. معرفی شخصیت ها براساس اولویت داستان و جایگاه‌شان در قصه و تاثیرشان بر روند تاریخ داستان (قبل از قصه در حال روایت و آینده کاراکترها) با این وصف که قلاب ذهن تماشاگر بر روی تک تک شخصیت ها گرفتار شود و خودش را در دل داستان پیدا کند و با سبک و سنگین کردن کاراکترها علاقه مند باشد داستان را در ادامه پیگیری کند.

 

شاید بیش از ۷ شخصیت اصلی و مهم در سریال دل و در قسمت اول معرفی می‌شوند و هر کدام با لایه‌های مختلف مشخصا داستانک‌هایی دارند که مرتبط با خط محوری داستان کلی در ادامه سریال می‌توانند ایجاد کشش و جذابیت کنند.

 

شاید حامد بهداد با یک سر و گردن بالاتر از بازیگران مشابه در این نوع نقش‌ها، در نقش آرش یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های سال‌های اخیرش را تجربه می کند. اگرچه نقش با پیچیدگی‌های مرسوم سینمایی راه نمی افتد اما مشخصا قرار است کاراکتری دوست داشتنی درگیر اتفاقی شود که روند زندگی خانوادگی او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

حضور بازیگران معروف در سریال دل

رستا با بازی ساره بیات (بازیگری که در سال های اخیر با منوچهر هادی تجارب موفقی داشته است) درگیر ماجرایی در مهم‌ترین روز زندگی‌اش می شود که قطعا یکی از چند نقطه اصلی داستان «دل» است. ضمن اینکه او امانتی است در خانواده سعید راد که …

 

مدت‌هاست که از بیژن امکانیان و نسرین مقانلو نقش های اینگونه ندیده‌ایم. این دو در نقش پدر و مادر آرش با ماجرای که تنها گوشه‌ای از آن را در قسمت اول رونمایی شد وجه دیگری از سریال دل هستند.

 

یکتا ناصر با تک سکانسی ویژه در نقش خواهر رستا به سرعت معرفی شد و دور از ذهن نیست که این شخصیت در این سریال داستان ویژه ای داشته باشد. سعید راد و افسانه بایگان پدر و مادر رستا هستند که داستان زندگی پدر او و قتلی که اتفاق افتاده است نیز یکی دیگر از خط و ربط‌های اصلی این قصه است که می‌تواند در جذابیت سریال تاثیرگذار باشد. باید دید در آینده چقدر این شخصیت‌ها می‌توانند قصه‌های پرکشش داشته باشند.

 

کوروش تهامی و مهدی کوشکی نیز دیگر شخصیت های اصلی این سریال هستند که ماجرای حضورشان در این سریال آبستن داستان هایی خواهد بود و… با این اوصاف باید گفت اگر کشش قصه برای این همه شخصیت لحاظ شود داستان این سریال در نمایش خانگی می تواند مخاطبش را تا پایان حفظ کن.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

داستان قسمت های نمایش داده شده سریال دل

آرش بعد از تماس آوا به خانه ی خسرو می رود اما رستا آنجا نیست و فقط خانواده اش به آرش می گویند که او تماس گرفته و گفته که حالش خوب است و می خواهد کمی تنها باشد. آرش آشفته می شود و خسرو از او می خواهد که آرام باشد و منتظر توضیح خود رستا بماند. آرش می گوید: «آروم باشم؟! عروسم قبل عروسی غیبش زده و عروسی رفته رو هوا. من الان بدبخت ترین داماد رو زمینم. »

 

او که می داند شب به هم خوردن عروسی، مهران هم به مسافرت رفته در حیاط با آوا خصوصی صحبت می کند و می پرسد که پای مهران وسط این ماجراست؟ آوا از خواهرش دفاع می کند و می گوید که رستا اهل این حرف ها نیست.
ناهید از خسرو می پرسد که چرا پیغام رستا را به آرش نرسانده، خسرو جواب می دهد: «منتظرم خودش بگه. بعد این همه مدت این کمترین حق آرشه. »اتابک زالوهایی که روی گردن پدر زنش می گذارد را به خود او تشبیه می کند و در حال انجام این کار می گوید: «اینا مثل کسین که افتاد روی زندگی پدر من و خونشو مکید!

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

جالب این که تو هیچ وقت سیر نمیشدی و نمی افتادی.عوضش بابای منو انداختی. میگن شیطان بنده هاشو وسوسه می کنه، راس میگن. چون ممکن نبود به عقلت خطور کنه کاری کنی که اعتماد پدرمو جلب کنی. این که کاری کنی که دخترتو واسه پسرش بگیره! اون وقت فامیل بشیم و پدرم تمام زندگیشو بسپره دست پدر زن پسرش. الان همین شیطان تو وجود دخترته. برو دعا کن که به هم خوردن عروسی ربطی به توران نداشته باشه. چون آرش عاشقانه رستا رو دوست داره. اون وقت تو و دخترتو قبل من نابود میکنه که این خیلی بد میشه. چون این کارو من باید بکنم. »

 

توران که درست بعد از به هم خوردن عروسی سر کیف آمده و ورزش کردن را شروع کرده، دنبال یک تور خوب اروپایی می گردد تا حال و هوای آرش را عوض کند. او به خانه ی آرش می رود و برایش صبحانه می برد و بعد از کمی گفت و گو درباره ی اتفاقی که شب عروسی افتاده می گوید: «فراموشی تنها خصلت این رابطه هاست.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

سریال جدید منوچهر هادی دل

عشق که دو طرفه نباشه فراموشی دست به کار میشه. » توران لا به لای حرف هایش اتابک را مخالف سرسخت ازدواج آرش نشان می دهد اما آرش همه چیز را تمام شده نمی داند و منتظر توضیحات رستا است.
اتابک در رستورانی با معشوقه اش قرار می گذارد و ابتدا کمی درباره نگرانی اش برای آرش صحبت می کند و بعد می گوید: «سه ماه دیگه معجزه ها میاد. توران قراره بره اروپا. من میمونم و تو و قولی که بهت دادم. میریم فرودگاه استقبالشون .

 

همه چیزو به آرش میگم. بعد هم دوتایی توران خانمو می بریم به یه مسافرخونه و بهش میگیم دیگه از دار دنیا هیچی نداره چون تمام حقی که پدرش از پدرم خورده بود، حالا دیگه مال من شده. » معشوقه اش با ناراحتی نگاهش می کند و می گوید: «ازت می ترسم. اصلا باورم نمیشه پشت اون قلب مهربونت انقدر کینه خوابیده. » او که گویا خواب هایش همیشه تعبیر می شود در ادامه می گوید: «دیشب خواب دیدم فاروق از زندان آزاد شده. دستاش خونی بود منم داشتم گریه می کردم. » اتابک کمی نگران می شود.

 

آرش خبردار می شود که مهران به خانه برگشته. او بلافاصله پیش مهران می رود و می پرسد که کجا بوده و با چه کسی بوده و روز عروسی به رستا چه چیزهایی گفته؟؟ مهران با خونسردی می گوید: «بهش گفتم به حرف دلش گوش بده. لابد به حرف دلش گوش داده که حال و روزت اینه. تو فکر میکنی که رستا عاشقته؟! عاشق منه. ازم نا امید شده بود و اومده بود سمت تو. » آرش عصبی می شود اما خودش را کنترل می کند و بدون این که درگیر شود از آنجا می رود.

 

ناهید از ذوقی که رستا برای عروسی اش داشت صحبت می کند و گریه اش می گیرد. خسرو بیش از دیگران به دخترش اعتماد دارد و مطمئن است که او برای تصمیمش دلیلی دارد. آوا هم احساس گناه دارد و فکر می کند که به اندازه ی کافی مراقب خواهرش نبوده است.
آرش بعد از مدتی رانندگی در خیابان ها و یادآوری خاطراتش با رستا، وقتی هوا تاریک می شود جلوی خانه ی خسرو می رود و به پنجره اتاق رستا نگاه می کند. از طرفی رستا بالاخره به خانه برمی گردد. وقتی که او زنگ در خانه را به صدا درمی آورد، آرش به سمتش می آید و می پرسد: «کجا بودی؟ »

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

چرا محمدرضا گلزار در سریال دل بازی نکرد

ابتدا قرار بود محمدرضا گلزار در سریال دل حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتد. آن زمان منوچهر هادی در اینستاگرامش نوشت : پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزارعزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است .

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل چه می شود

خلاصه قسمت آخر سریال دل

سریال دل که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده سریال عاشقانه ای است که از بازیگران مطرحی کمک گرفته و همچنین تیم نویسندگی و کارگردانی کاملا حرفه‌ای دارد. منوچهر هادی که پیش از این در شبکه نمایش خانگی سریال عاشقانه را ساخته بود، با کارنامه موفقی که در این زمینه داشت تصمیم گرفت بار دیگر شبکه‌ نمایش خانگی را امتحان کند. در خلاصه داستان قسمت آخر سریال دل اتفاقات بسیار مهمی رخ خواهد داد که توصیه می شود حتما آخرین قسمت سریال دل منوچهر هادی را ببینید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب