سریال دل چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دل

سریال دل چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دل

سریال دل چند قسمت است

سریال دل چند قسمت دارد؟ سریال دل به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است. این سریال با بازی بازیگرانی چون نسرین مقانلو، حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد و … با استقبال مردمی خوبی مواجه شده است. تعداد قسمت های سریال دل منوچهر هادی که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است را در این بخش بیان خواهیم کرد و اگر دوست دارید بدانید که سریال نمایش خانگی دل چند قسمت است توصیه می کنیم با این مطلب از سایت سماتک همراه باشید.

 

سریال دل به تهیه کنندگی جواد فرحانی یک مجموعه جدید عاشقانه است که داستان آن با قلم میثم و بابک کاردان نوشته شده است و همچنین ساخت این سریال با ملودرام اجتماعی به عهده منوچهر هادی بوده است. یکی از جدیدترین سریال های عاشقانه و رمانتیک شبکه نمایش خانگی که در زمستان سال ۹۸ پخش خواهد شد “دل” نام دارد است که در دسته پرطرفدارترین مجموعه های عاشقانه ایرانی است و بسیاری از کاربران از تعداد قسمت های این سریال سوالاتی را پرسیده اند.

سریال دل چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دل

تعداد قسمت های سریال دل

مجموعه نمایش خانگی دل منوچهر هادی 28 قسمتی است که البته در دو فصل 14 قسمتی توزیع می‌شود. اکثر صحنه‌های این سریال در تهران فیلمبرداری شده و 15 درصد از سکانس ها در شهرهای شمال ایران تصویر برداری شده است و مناسب برای گروه های سنی مختلف است. بخش اعظم بینندگان این سریال، قشر جوان هستند که آقای هادی کارگردان بهترین انتخاب را برای قصه این سریال داشته است. حال که از تعداد قسمت های مجموعه عاشقانه دل اطلاعاتی را کسب کردید توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار های آن مقالات دیگر در مورد این سریال عاشقانه ایرانی را در انتهای همین مطلب بخوانید.

 

بسیاری از بینندگان به دلیل بازی خوب هنرمندان خوش نام بازیگران سریال دل و داستان و قصه بی نظیر این کار طنز با ملودرام اجتماعی و درام، حس خوب خودشان را ابراز کرده اند و تقاضای ساخت فصل سه سریال دل را به منوچهر هادی داده اند. اگر علاقه مند هستید این سریال را از ابتدا ببینید می توانید با مراجعه به سایت فیلیمو تمام قسمت های این سریال را در کنار خانواده تان مشاهده کنید.

سریال دل چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دل

مجموعه “دل” محصول شبکه نمایش خانگی است که در 28 قسمت 60 دقیقه ای تولید شده است که چهارشنبه هر هفته راس ساعت 8 صبح در همه شهرهای ایران توزیع و عرضه می شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب