اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال گاندو

سریال گاندو جواد افشار طبق گفته کارگردان این مجموعه تلویزیونی قرار است به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن برود. اسامی بازیگران سریال گاندو به همراه شرح داستان و زمان پخش سریال گاندو را در سایت سماتک می خوانید. اسامی بازیگران سریال گاندو محصول شبکه سه سیما بسیار زیاد است و سریال پر بازیگر «گاندو» که شهریور ماه کار خود را در تهران آغاز کرده بود، این روز‌ها در شهر اصفهان مشغول تصویربرداری سکانس‌های جدید خود است. سریال گاندو از دسته سریال های تلویزیونی است که بازیگران زیادی همچون استاد محمدرضا شریفی نیا، داریوش فرهنگ، سوگل طهماسبی، فرهاد قائمیان، کمند امیر سلیمانی، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز، سارا خویینی‌ها، رضا توکلی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، سید مهرداد ضیایی،علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، صالح میرزا آقایی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، نسرین نکیسا، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی و عکس بازیگران سریال گاندو

 

اسامی بازیگران سریال گاندو که یک مجموعه ضدجاسوسی است و فیلمنامه این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش درآمده است را در بالا خواندید. قسمت های مهمی از سریال گاندو قرار است در خارج از ایران روایت شود و قرار است سکانس‌های مربوط به دو سه کشور در ترکیه و در شهرهای استانبول و همچنین آنتالیا تصویربرداری شود. همچنین قرار است از بازیگران دو تابعیتی و یا ناشناخته و ترک در این مجموعه تلویزیونی گاندو استفاده کنیم.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

خلاصه داستان سریال گاندو

داستان سریال گاندو که پانزدهمین سریال جواد افشار برای تلویزیون است به قلم آرش قادری به نگارش درآمده که پیش از این هم سریال برادر را به کارگردانی افشار نوشته بود. سریال گاندو یک سریال ضدجاسوسی مهییج و خوش ساخت است که تولید آن با زحمت زیادی همراه بوده است.  خلاصه داستان سریال گاندو بر اساس واقعیت است و به گزارش سماتک سریال گاندو جواد افشار در تجربه‌ای جدید به سراغ ساخت قصه‌ای امنیتی رفته و طبیعی است که تولید یک مجموعه اکشن آن هم در ایران کار ساده‌ای نباشد. تبدیل یک سوژه واقعی به یک فیلمنامه و سپس تصویری کردن آن کار ساده‌ای نیست. معذوریت‌های امنیتی از یک‌سو و سختی تصویرکردن سکانس‌های اکشن در ایران، آن هم در شرایطی که از شهرک سینمایی و امکانات لازم خبری نیست، قطعاً کار دشواری است. مهم‌ترین نکته سریال گاندو حضور پیام دهکردی است که نقش محوری و ضدقهرمان این کار را برعهده دارد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران ایرانی و خارجی سریال گاندو

در سریال گاندو وحید رهبانی در نقش یکی از ماموران امنیتی بازی کرده است. علیرام نورانی و فرهاد قائمیان در سریال گاندو در نقش ضد قهرمان هستند و تیم جاسوسان داستان را تشکیل می‌دهند. تعداد زیادی بازیگران خارجی سریال گاندو حضور داشته‌اند و تقریباً در لوکیشن هر کشور، نزدیک به ۵۰ بازیگر بومی فعال هستند و اسامی بازیگران ایرانی و خارجی سریال گاندو بیان شده است. سریال گاندو برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی آمریکایی واشنگتن پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال 1394 یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

زمان پخش سریال گاندو

زمان پخش و تکرار سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی نیز که مجموعه تلویزیونی شبانه شبکه سه است، هر شب در ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه بعدازظهر روی آنتن می‌رود. زمان پخش سریال گاندو جواد افشار بسیار مناسب است و این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. سریال گاندو در 30 قسمت 50 دقیقه ای به نویسندگی آرش قادری به نگارش درآمده است.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

ساعت تکرار سریال گاندو

همچنین شما می‌توانید ساعت تکرار سریال گاندو که در ساعت های 2 و 20 دقیقه بامداد، 9 و 30 دقیقه صبح روز بعد و 14 بعدازظهر روز بعد تماشا کنید. ابتدا قرار بود این سریال را برای شبکه نمایش خانگی کار کنیم. مجتبی امینی با سرمایه شخصی ساخت این مجموعه را شروع کرد اما در نهایت با توافقاتی که با مدیران شبکه سه صورت گرفته، این سریال برای پخش از این شبکه آماده می‌شود.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

عوامل سریال گاندو

سریال گاندو یکی از پر مشغله ترین مجموعه های تلویزیونی جواد افشار است که علاوه بر اینکه اسامی بازیگران سریال گاندو بسیار زیاد است باید بدانید که عوامل سریال گاندو چند برابر بازیگران سریال گاندو است. به گزارش سماتک سایر عوامل سریال گاندو عبارتند از کارگردان: جواد افشار، تهیه‌کننده: مجتبی امینی، مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی، نویسنده: آرش قادری، مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی، دستیار اول کارگردان‌: داود باقری، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی، تدوین: حامد محسن پور، دستیاردوم کارگردان: افشین عمران، تصویربردار پشت صحنه:محمد باقری، برنامه ریز: عارفه رشیدی و مینا نیکو، منشی صحنه: سمانه واعظی، عکاس: محسن جسور.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

سریال گاندو جواد افشار

جواد افشار کارگردان سریال گاندو می گوید تعدادی بازیگر دوتابعیتی داشتیم از جمله ایرانی هایی که به زبان های خارجی مسلط بودند، همچنین از آخرین بازیگرانی که به سریال اضافه شد صالح میرزاآقایی بود. همچنین اصلا علاقه نداشتم که از بازیگران سرشناس استفاده کنم؛ البته در ارتباط با بازیگران خارجی نقش‌هایی که به آنها واگذار می‌شود، محدود است؛ مضاف بر اینکه خیلی تلاش می‌کنیم شخصیت‌هایی که در داستان حضور دارند، کمتر دیده شده باشند و تکراری نباشند. این کارگردان در پاسخ به این پرسش که چقدر تلاش می‌شود تصویری واقعی از پلیس در این مجموعه تصویر شود؟ اظهار کرد: ما در این مورد حساسیت شدید داشتیم که واقع‌گرایی و باورپذیری در شخصیت‌ها و داستان به وجود بیاید که اغراق نشود؛ بنابراین تلاش می‌کنیم روایت، مبتنی بر مستنداتی باشد که در پرونده‌ها وجود داشته است و واقع‌گرایی رعایت شود. اگر در هر ژانری فراتر از واقعیت، مطلبی را به مخاطب عرضه کنیم، حتما آن را پس می‌زند.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

مصاحبه با بازیگران سریال گاندو

صالح میرزا آقایی از دیگر بازیگران سریال گاندو گفت: در سریال تلویزیونی گاندو به کارگردانی جواد افشار ، در یک نقش مهم و به عنوان فردی مرموز با گریمی متفاوت حضور دارم. بازی من در ترکیه انجام و ضبط شد و مستقیما با پیام دهکردی، که نقش اول این کار را به عهده دارد، بیشترین بازی و دیالوگ را دارم.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

وحید رهبانی بازیگر سریال گاندو در خصوص این سریال و نقش خود گفت: کار اصلی من در این چند سال کارگردانی بوده و شغل اصلی من هم کارگردانی است.

وی بیان کرد: جواد افشار برای سریال «گاندو» با من درمورد یک نقش دیگر به دلیل تسلطم به زبان انگلیسی صحبت کرده بود، ولی با مذاکرات بعدی قرار شد نقش محمد یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم را بر عهده بگیرم.

رهبانی در خصوص سختی‌های کار ادامه داد: زمان شروع کار، میدانستیم که سختی‌های زیادی داریم، ولی با گذشت چند ماه از انرژی روز اول گروه کاسته نشده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: سریال گاندو به دلیل سبقه مستندگونه‌ای که دارد بدون شک مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت، من نگاه روشنی به جذب مخاطب سریال گاندو دارم و در حال تعریف قصه‌ای هستیم که مردم با تبعات آن دست و پنجه نرم می کنند.

رهبانی بازیگر سریال گاندو گفت: ترجیح من کاری است که انرژی زیادی برای من داشته باشد؛ کارگردانی و بازیگری هرکدام انرژی بیشتری داشته باشد آن را انتخاب می کنم.

اسامی بازیگران سریال گاندو (خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار)

معنی کلمه گاندو چیست

اسم سریال گاندو بسیار جالب انتخاب شده است. جالب است بدانید که گاندو اسم یک گونه تمساح پوزه کوتاه است که در جنوب شرقی آسیا (ایران، هندوستان، پاکستان و …) دیده می‌شود. علت نام‌گذاری سریال گاندو این است که تنها سرنخ پرونده امنیتی مذکور، تمساح یک جاسوس زن است. این تمساح سرنخ پیگیری پرونده شده و نهایتاً باعث رسیدن ماموران به جیسون رضاییان می‌شود.

جدیدترین مطالب