بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال وارش

سریال وارش شبکه 3 سیما کاری از احمد کاوری است که علاقه مندان زیادی دارد و بیوگرافی بازیگران سریال وارش با عکس به همراه نام نقش های بازیگران در مجموعه تلویزیونی وارش را در این بخش از سایت سماتک برای شما عزیزان آماده کرده ایم. پس از پخش نخستین قسمت های سریال تلویزیونی وارش که در مناطق خوش آب و هوای استان گیلان تصویربرداری شده است فیدبک های متفاوتی برای بازیگران سریال وارش ارسال شده است. اگر می خواهید اسم نقش های سریال وارش را بدانید با این نوشتار از سماتک همراه ما باشید. داستان مجموعه وارش تاکنون توانسته است مخاطب را دلبسته این کار تلویزیونی کند. در صورتی که تمایل داشته باشید عکس و اسامی بازیگران سریال وارش شبکه سه به تهیه کنندگی محمودرضا تخشید را بدانید، ما در این مطلب از سماتک شما را با این بازیگران آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بیشتر با هنرمندان این مجموعه تاریخی آشنا شوید. قبل از اینکه به سراغ بیوگرافی بازیگران سریال وارش با عکس هایشان در پشت صحنه برویم باید بدانید که برخی از مردم خطه گیلان به این مجموعه تلویزیونی ایراد گرفتند و علت اعتراض خود را، توهین نقش های سریال وارش به مردم گیلگی ابراز کرده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

علیرضا کمالی یکی از بازیگران خوب و هنرمند در سریال وارش است که در نخستین قسمت های این مجموعه تلویزیونی از سریال جدا شده است و بنابر شواهد احتمال دارد کشته شده است و نقش وی تمام شده است. علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش را ایفاگر بوده است و در 27 اردیبهشت سال 1359 در منطقه نظام آباد تهران متولد شده است. وی در قسمت‌های ابتدایی سریال وارش شخصیت اصلی و محوری داستان بود اما نقش او حذف شد البته حذف این شخصیت از سریال با ابهاماتی همراه است زیرا به طور واضح نشان داده نشد که او مرده است. همین هم باعث شده برخی حدس‌هایی بزنند مبنی بر اینکه یارمحمد سیستانی بازیگر یارمحمد شوهر وارش هنوز زنده است. در برخی از رسانه ها اعلام شده که وی با دنیا مدنی ازدواج کرده است اما صحت و سقم این موضوع تایید نشده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر نقش تراب در سریال وارش

تراب شخصیت منفی در سریال وارش است و وقایع این سریال تاریخی در شهرهای شمالی و در استان گیلان می گذرد. بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر نقش تراب در سریال وارش است که وی برای اینکه به عشقش وارش برسد تصمیم گرفت یارمحمد را به قتل برساند. بهنام تشکر در چهارمین روز از بهمن ماه سال 1355 در شهر بندرانزلی چشم به جهان گشود و در یک خانواده اصیل اردبیلی متولد شده است. او مدرک لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی خود را از دانشگاه آزاد فیروزکوه گرفته است و یک برادر دارد که مجری است. بهنام تشکر در سن 30 سالگی با آیدا یزدانی ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به اسم کاوه می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی الهام طهموری بازیگر نقش وارش در سریال وارش

الهام طهموری بازیگر جوان و زیباروی ایرانی متولد 15 فروردین سال 67 است که در شهر اصفهان متولد شده است و پس از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر بهترین اساتید پا به عرصه بازیگری نهاده است. بیوگرافی الهام طهموری بازیگر نقش وارش، همسر یارمحمد سیستانی در مجموعه تلویزیونی وارش در سایت سماتک تهیه و گردآوری شده است و باید بگوییم که این خانم بازیگر در مرداد سال 97 با حامد احمدجو عروسی کرده است. وی یکی از بی نظیرترین بازیگران جدید الورود به تلویزیون است که این شب ها از قاب تلویزیون دیده می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی علیرضا جلالی تبار بازیگر سریال وارش

علیرضا جلالی تبار بازیگر صاحب نام و خوش اخلاق ایرانی است که در بیست و یکم اردیبهشت سال 57 در تهران متولد شد و در سال 98 برای بازی در سریال وارش انتخاب شد و از جمله هنرمندانی است که اسطوره بازیگری است و از تئاتر به تلویزیون آمده است. وی مدرک تحصیلی فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه صدا و سیمای تهران را دارد و در سال 1374 پا به عرصه بازیگری گذاشت و در سال 1394 با همسرش ازدواج کر.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی فریبا طالبی بازیگر نقش طوبی در سریال وارش

فریبا طالبی بازیگر نقش طوبی در سریال وارش را بازی کرده است که وی متولد 4 اردیبهشت ماه سال 1364 و زاده شهر مشهد است. فریبا طالبی نقش طوبی همسر اول یارمحمد در سریال وارش را بازی کرده است که فقط در 3 قسمت ابتدایی سریال نقش آفرینی کرده است و مرحوم شد. وی لیسانس بازیگری از دانشکده هنر تهران را دارد و یکی از بهترین مجریان کودک است که به تازگی یک مزون لباس مجلسی زنانه در تهران تاسیس کرده است. خانم طالبی بازیگر در شهریور ماه سال 96 با امیر صدهزار ازدواج کرده است. او درباره نقش طوبی گفته است که من در قسمت اول تا سوم حضور داشتم و با اینکه نقشم بسیار کوتاه بود اما تجربه بسیار خوبی را کسب کردم.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی هدایت هاشمی بازیگر نقش میرولی در سریال وارش

هدایت هاشمی بازیگر مشهدی در تاریخ 17 مهرماه سال 53 در شهر سبزوار استان خراسان رضوی به دنیا آمده است. هدایت هاشمی بازیگر نقش میرولی در سریال وارش را ایفا کرده است که وی فوق لیسانس کارگردانی دارد و یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون خصوصا ژانر طنز می باشد. او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است که نخستین تجربه زندگی مشترک هدایت هاشمی با نگار عابدی بوده است و پس از طلاق این زوج از هم، آقای هاشمی بازیگر مشهدی الاصل با مهشید ناصری ازدواج کرد. وی از ازدواج اول خود با نگار عابدی یک فرزند دختر به اسم اِما دارد و حاصل ازدواج او با همسر دومش یک دختر به اسم جانا است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی افشین سنگ چاپ بازیگر سریال وارش

افشین سنگ‌ چاپ بازیگر مرد سریال وارش در یکم تیرماه سال 47 در تهران چشم به جهان گشود و برای بازی در مجموعه تلویزیونی وارش انتخاب شد و در نقش نوچه تراب ایفای نقش کرده است. او در رشته بازیگری و کارگردانی سینما در دانشگاه هنر تهران درس خوانده است و مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. وی یک دختر به اسم حورا از همسرش بهار حقیقی دارد که این زوج در سال 75 با یکدیگر ازدواج کرده اند. او یکی از بهترین مدرسان بازیگری در تهران است و همچنین چند فیلم را کارگردانی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی نیلوفر شهیدی بازیگر سریال وارش

نیلوفر شهیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون به تازگی پا به عرصه بازیگری گذاشته است و قبل از بازی در سریال وارش در مجموعه تلویزیونی مرضیه ایفای نقش کرده است و تاریخ تولد نیلوفر شهیدی 1360 و زاده تهران است. وی دختر اسفندیار شهیدی فیلمبردار سابق سینما و تلویزیون است که فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشکده علم و صنعت تهران دارد و در حدود یک ماه قبل خبر ازدواج خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شد و او اکنون متاهل می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی آوا دارویت بازیگر سریال وارش

آوا دارویت در 22 شهریور سال 72 در ایتالیا متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است. آوا دارویت بازیگر زن دورگه سینما و تلویزیون ایران است که مادرش ایرانی و پدرش اهل شهر رویت کشور ایتالیا می باشد و دارای یک برادر است که نامش آرمان می باشد. شغل مادرش آرشیتکت و شغل پدرش ناظر ارشد ساخت کارخانه می باشد. نام پدر آوا دارویت پیترو دارویت و نام مادرش منظر دارویت است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی قربان نجفی بازیگر سریال وارش

قربان نجفی بازیگر سریال وارش زاده یکم فروردین ماه سال 47 است که در شهر شیراز چشم به جهان گشوده است. وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته تئاتر از دانشکده سینما و رشته تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک فرزند پسر به اسم مانی دارد که به دلیل علاقه و اشتیاق زیاد به بازیگری توانست در آنتوان جوانی به تهران بیاید و حالا هنرمند محبوبی شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی حدیثه تهرانی بازیگر سریال وارش

حدیثه تهرانی بازیگر زن زیباروی ایرانی است که برای بازی در سریال وارش انتخاب شد و خانم تهرانی بازیگر متولد سال 1363 و زاده تهران است و از جمله بهترین بازیگران زن سینما است که به صورت تخصصی حرفه بازیگری را فرا گرفته است حدیثه تهرانی اکنون به سن 35 سالگی رسیده است و از سال 1389 تا به امروز در سینما و تلویزیون فعالیت کرده که در روزهای پایانی بهمن ماه سال 94 خبر ازدواج خود را با کیان مقدم در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. به نقل از سما تک کیان مقدم همسر حدیثه تهرانی از خوانندگان معروف ایرانی است که در حوزه خوانندگی و ساخت ترانه فعالیت دارد که آلبوم عصرها به یاد تو، با صدای او خوانده شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی سهی بانو ذوالقدر بازیگر نقش گیلان در سریال وارش

سهی بانو ذوالقدر بازیگر زن تلویزیون در نقش گیلان بازی کرده است که بیوگرافی کوتاه سهی بانو ذوالقدر بازیگر سریال وارش را در این بخش آماده کرده ایم. وی در تاریخ 21 اردیبهشت ماه سال 85 در تهران به دنیا آمده است و به دلیل توانمندی های بالایی که دارد توانست خیلی زود پله های موفقیت را طی کند و یکی از بی حاشیه ترین بازیگران خانم ایرانی است. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری از دانشگاه سراسری تهران است و همچنین در یکی از بهترین دانشگاه های آمریکا نیز تحصیل کرده است و تاکنون چند اثر مهم را کارگردانی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی مینا نوروزی فرد بازیگر نقش زن فلج در سریال وارش

مینا نوروزی فرد بازیگر و هنرمند زن متولد شهر املش در استان گیلان در تاریخ 10 فروردین سال 1344 چشم به جهان گشود و در سن 20 سالگی با امیرقاسم راضی کارگردان ازدواج کرده است. مینا نوروزی در مجموعه وارش نقش زن فلج را بازی کرده است و مدرک تحصیلی دیپلم هنر دارد که برای بازیگر شدن به کلاس های خصوصی بازیگری در شهر رشت رفت و سال گذشته به درخواست احمد کاوری برای هنرمندی در سریال تلویزیونی وارش انتخاب شد و برای این بانوی هنرمند آرزوی موفقیت داریم.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی برزو ارجمند بازیگر نقش ملنگ سریال وارش

برزو ارجمند بازیگر و خواننده متولد مشهد در فروردین ماه سال 1354 به دنیا آمده است و داریوش ارجمند عموی بروز است و پدرش مرحوم انوشیروان ازجمند بوده است. برزو ارجمند بازیگر نقش ملنگ در سریال وارش را ایفاگر بوده است و در رشته بازیگری تحصیلات عالیه دارد و اکنون یک پسر دارد و در تهران زندگی می کند. وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که برای نخستین بار با تلویزیون کار خود را شروع کرد و سپس با یاد گرفتن فنون بازیگری از پدر مرحوم و عموی خویش توانست وارد سینما شود؛ کودکی برزو ارجمند در منطقه احمدآباد مشهد گذشته است و آقای بازیگر در سال 90 با خانم پارمیس زند پیمان زناشویی بست و حاصل ازدواج این زوج یک پسر بنام جانیار می باشد که دو سال پس از جشن عروسی برزو و همسرش به دنیا آمده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی امیررضا دلاوری بازیگر نقش جاوید در سریال وارش

امیررضا دلاوری در سریال تلویزیونی وارش، نقش جاوید را بازی کرده است که در این بخش از سایت سماتک قصد داریم شما را با بیوگرافی امیررضا دلاوری بازیگر نقش جاوید در سریال وارش آشنا کنیم. وی متولد 17 مرداد سال 1355 در تهران است که اکنون 43 ساله شده است و مدرک تحصیلی دیپلم دارد. او با رفتن به کلاس های آزاد بازیگری توانست به تئاتر راه پیدا کند و پس از چند سال رسما وارد تلویزیون شد. همچنین وی در کنار بازیگری در عرصه موسیقی هم تبهر خاصی پیدا کرده است و یکی از موسیقی دان های درجه یک شده و باید بدانید که الهام مرادی همسر آقای دلاوری بازیگر می باشد که ثمره ازدواج این زن و شوهر هنرمند دختری است که دیار نام دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر سریال وارش

نسرین بابایی بازیگر گیلانی تبار در سینما و تلویزیون ایران است که در سریال وارش بازی کرده‌ است و از جمله بازیگران کم کار تلویزیون و سینما نیز هست. وی از حمایت کامل پدر و مادرش برای بازیگر شدن وی توضیحاتی را ارائه داده است فوق دیپلم نقاشی دارد. نسرین بابایی بازیگر سریال تلویزیونی وارش در ابتدا به عنوان یک بازیگر محلی در منطقه گیلان نقش آفرینی کرد اما بعد برای بازی در سریال های تلویزیونی که در تهران تولید می شود انتخاب شد و یک دختر به اسم یوهانا دارد. تاریخ تولد خانم بازیگر 21 آبان ماه سال 58 است و در فیلم ناهید نقش بازیگر نقش اول زن را ایفا کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی شهرام قائدی بازیگر سریال وارش

شهرام قائدی بازیگر ایرانی آخرین فرزند خانواده است و مدرک تحصیلی دیپلم دارد اما برای بازیگر شدن خاک خورده است و در کلاس های خصوصی اساتید بازیگری شرکت کرده است. وی در سال 31 مرداد 1354 در شهرستان قیر و کارزین استان فارس چشم به جهان گشود و یکبار ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با دختر دایی اش، یک فرزند دختر بنام سارینا است. اسم اصلی شهرام قائدی، ابراهیم قائدی است و یکی از طرفداران ورزش نیز هست. او از سن نوجوانی عاشق دختر دایی خود می شود و پدرش با بازیگر شدن شهرام مخالف بوده تا جایی که پول تو جیبی اش را قطع کرد. اما او به عشق خود که بازیگری در سینما و تلویزیون بوده است رسید و حالا خدا را شاکر است و بازی در سریال وارش شبکه 3 را به خوبی انجام داده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی سهیلا رضوی بازیگر سریال وارش

سهیلا رضوی متولد نهم شهریور 1333 در تهران و همسر فرخ نعمتی بازیگر است. این زوج بازیگر در مجموعه وارش بازی کرده اند و در سن 23 سالگی ازدواج کرده است. حاصل پیوند زناشویی این زن و شوهر بازیگر، 2 پسر است که از بهترین افراد تحصیل کرده هستند و همانطور که میدانید با ایفای نقش مادر شهرزاد توانست به اوج شهرت است و حالا در سریال وارش به نویسندگی جابر قاسمعلی بازی کرده است و ناگفته نماد فرخ نعمتی هم در این سریال نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی وحید شیخ زاده بازیگر سریال وارش

وحید شیخ زاده بازیگر در رشته عکاسی و کامپیوتر درس خوانده است و لیسانس بازیگری نیز دارد. وحید شیخ زاده متولد بهمن سال 1361 و زاده تهران بازیگر و مجری برنامه های تلویزیونی است. وی با شیما صاحب در سن 18 سالگی ازدواج کرد و اکنون یک پسر دارد که اسم او را سایمان گذاشته اند. وی می گوید پس از اینکه گواهینامه گرفتم عاشق دختر خانمی شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم و در سال 79 با هم عروسی کردیم. وحید شیخ زاده بازیگر مرد سریال وارش در سال 93 پدر شد و پس از 14 سال زندگی مشترک با همسرش تصمیم گرفتند بچه دار شوند و همین امروز سایمان به سن 5 سالگی رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی رامین راستاد بازیگر سریال وارش

رامین راستاد بازیگر مجموعه تلویزیونی وارش متولد 2 خرداد 1351 است که در مشهد چشم به جهان گشود، او بازیگر سینما و تلویزیون است که دانشجوی انصرافی ترم سه رشته ادبیات نمایشی است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1375 شروع کرد. وی یک دختر بنام صدف و یک پسر به اسم ارشک دارد و در سن 47 سالگی توانست هنرمند درجه سینما و تلویزیون شود.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر سریال وارش

رحیم نوروزی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد 7 مرداد ماه 1346 از بچه های باحال استان گیلان است که در شهر رشت به دنیا آمده است و مدرک فوق دیپلم مرمت بناهای تاریخی را دارد. او به دلیل علاقه زیاد به بازیگر شدن تصمیم گرفت ادامه تحصیل دهد و سرانجام توانست مدرک کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایش را هم اخذ کند. هايده حسين زاده همسر اول رحیم نوروزی سال ها پیش طلاق گرفته و حاصل این ازدواج یک دختر به اسم پناه نوروزی است. او پس از شکست در ازدواج اول خود تصمیم گرفت مجددا ازدواج کند و آسیه ضیایی همسر دوم رحیم نوروزی بازیگر سریال وارش شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر سریال وارش

داریوش کاردان بازیگر، طنزپرداز، دوبلور و مجری با سابقه در سال 1335 در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و یکی از خوب ترین هنرمندانی است که به کارگردانی هم مشغول است. بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر سریال وارش بسیار جالب است و باید به عرض تان برسانیم که وی دیپلم ریاضی و لیسانس کامپیوتر دارد. وی یکی از مجریان توانمند در رادیو و تلویزیون است و مجری گری خود در رادیو تلویزیون را درست پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با کلید زده است. وی دارای 2 فرزند است و در سن 21 سالگی با همسرش ازدواج کرد که روزهای پیروزی انقلاب را به خوبی به یاد دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی کوروش سلیمانی بازیگر سریال وارش

کوروش سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران متولد 3 مرداد سال 1352 و زاده شهر کرمانشاه است که علاوه بر حرفه بازیگری به کارگردانی تئاتر هم اشتغال دارد. کوروش سلیمانی 46 ساله است و با همسرش عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده است و در فروردین ماه سال 1395 صاحب دختری به اسم مهرآفرین شده است که هیچ عکسی از همسر وی موجود نیست. وی مدرک لیسانس تئاتر دارد و در سال 1376 برای درس خواندن در رشته تئاتر و سینما، وارد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد که پس از گذشت حدود هفت سال فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی علی سلیمانی بازیگر سریال وارش

علی سلیمانی بازیگر و مجری جوان ایرانی در سال 1350 چشم به جهان گشود و یکی از بهترین طراحان دکور در تهران است. وی علاوه بر بازیگری که درس آنرا خوانده است مجری هم هست و مدرک لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران را دارا می باشد. وی یکی از بهترین مدرسان ورزش کاراته است که در کنار آن به تدریس بازیگری هم می پردازد و به جرات می توانیم بگوییم آقای علی سلیمانی یکی از پرکارترین هنرمندان سینما و تلویزیون است و از بهترین بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان نیز می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی فریده دریامج بازیگر سریال وارش

فریده دریامج بازیگر زن و هنرمند 63 ساله سینما و تلویزیون ایران در تاریخ یکم اردیبهشت سال 35 در شهر تهران متولد شده است و از سن 11 سالگی در حرفه بازیگری مشغول به کار شده است. او مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران را دارد و آخرین کار تلویزیونی فریده دریامج، مجموعه وارش احمد کاوری بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی مهدی امینی خواه بازیگر سریال وارش

مهدی امینی خواه بازیگر سریال وارش در روز دهم مردادماه سال 53 در شهر تهران متولد شده است که تاکنون ازدواج نکرده است. بیوگرافی مهدی امینی خواه بازیگر سریال وارش به همراه عکس جدیدش در اینستاگرام را در بالا می بینید که وی در رشته بازیگری تحصیل کرده است و همچنین مدرک لیسانس معماری خود را از دانشکده هنر و معماری تهران گرفته است. او در یکی از بهترین مناطق تهران زندگی می کند و فعلا قصد تشکیل زندگی مشترک را ندارد و به دنبال ورزش و بازیگری است.

بیوگرافی بازیگران سریال وارش + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش

ساناز سماواتی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن 48 سالگی رسیده است و دارای نقش کوتاهی در سریال تلویزیونی وارش به کارگردانی احمد کاوری است. ساناز سماواتی مدرک تحصیلی لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را در سال 1375 اخذ کرده است و نخستین بار در کلاس های بازیگری سمندریان شروع به تحصیل کرد. ساناز سماواتی متولد سال 1350 که همسرش هومن حسین نژاد کارگردان و تدوین گر خوب سینمای ایران است و یک پسر به اسم برسام دارد.

———————————

بیوگرافی بازیگران سریال وارش به همراه نام نقش های بازیگران در مجموعه وارش شبکه سه سیما را در این مقاله برایتان قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه شما کاربر گرامی قرار گرفته باشد و در صورت تمایل می توانید سایر مقالات درباره موضوع سریال و بازیگران مجموعه وارش احمد کاوری را در پایان این مقاله بخوانید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب