بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا

سریال گیله وا شبکه 3 سیما یک مینی سریال 9 قسمتی است که درباره دوران جنگ جهانی اول و خشکسالی و قحطی در ایران است که روزهای سال 1297 هجری شمسی را به تصویر کشیده است. بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا به همراه عکس و نام نقش های بازیگران مینی سریال گیله وا اردلان عاشوری را در ادامه این مقاله از سایت سماتک برایتان تدارک دیده ایم. در این سریال بهروز شعیبی بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی به مبارزه با عوامل انگلیسی می پردازد و سعی دارد با قحطی و به غارت بردن مایحتاج مردم گیلان توسط روس ها و انگلیسی ها جلوگیری بعمل آورد. بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا با عکس به درخواست شما کاربران گرامی در این نوشتار تهیه و تنظیم شده است و در ابتدا باید بگوییم که علی عطایی بازیگر نقش مشتی علیشاه در سریال گیله وا را ایفاگر بوده است و هدف از این مقاله آشنایی با نام نقش های بازیگران سریال گیله وا است که به طور کامل در ادامه این بخش خواهید خوانید خواند.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا

امیرحسین هاشمی بازیگر تازه وارد سینما و تلویزیون است که برای ایفای نقش احمد در سریال گیله وا انتخاب شد و این بازیگر سی ساله تهرانی در ابتدا به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرده است و سپس امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا شده است که شما هر شب او را از شبکه سه سیما می بینید. پیش بینی می شود امیرحسین هاشمی بازیگر مجموعه تلویزیونی گیله وا با ایفای نقش احمد بتواند به اوج شهرت برسد و همانطور که می دانید اگر یک بازیگر از قاب تلویزیون دیده شود و نقش اصلی را در سریال تلویزیونی داشته باشد بدون شک محبوب خواهد شد. دیگر اثر امیرحسین هاشمی سریال ایستاده در غبار است که در آن هم موفق عمل کرده است و گیله وا دومین سریال اوست.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

مهدی زمین پرداز بازیگر نقش حسین در سریال گیله وا

مهدی زمین پرداز بازیگر 38 ساله سریال گیله وا است که نقش حسین را ایفاگر بوده است و تاریخ تولد مهدی زمین پرداز بیست و سوم شهریور ماه سال یک هزار و سیصد و شصت هجری شمسی و زاده تهران است. بیوگرافی مهدی زمین پرداز بازیگر نقش حسین در سریال گیله وا، مدرک تحصیلی فوق لیسانس کارگردانی دارد و علاوه بر بازیگری مدتی کارگردان بوده است و با بازی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز توانست به اوج شهرت برسد. او یکی از بازیگران محبوب شده است که برای یادگیری بهتر فنون بازیگری به کلاس های خصوصی امین تارخ رفته است و مدرک بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر تهران را دارد. مهدی زمین پرداز در سال 96 برای بازی در مجموعه تاریخی گیله وا انتخاب شد و در کنار بزرگان عرصه بازیگری همچون بهروز شعیبی و مهران رجبی کار کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

ستاره حسینی بازیگر نقش ماه بانو در سریال گیله وا

ستاره حسینی بازیگر 25 ساله سینما و تلویزیون ایران است که در شانزدهمین روز از آذرماه سال 1372 در یکی از محله های تهران به دنیا آمده است و از ابتدا پیشه بازیگری و عکاسی را انتخاب کرده است و یکی از بهترن عکاسان است که علاوه بر عکس گرفتن حرفه ای در عرصه بازیگری نیز مشغول به کار است. وی برای نخستین بار در سال 88 وارد عرصه بازیگری تئاتر شد و همچین بیوگرافی ستاره حسینی بازیگر نقش ماه بانو در سریال گیله وا، قبلا در سریال گسل بازی کرده بود که موجب شد خانم حسینی بازیگر پله های ترقی را یک به صد طی کند و پس از بازی در مجموعه گسل توانست به محبوبیت زیادی برسد تا اینکه در سال 1396 به درخواست اردلان عاشوری برای تست بازیگری نقش ماه بانو در مجموعه تلویزیونی گیله وا حضور پیدا کرد و موفق شد تا در این کار تلویزیونی انتخاب شود و تاکنون ازدواج نکرده است و همسری ندارد. همچنین باید بدانید که امیرحسین انصافی بازیگر نقش برادر ماه بانو در سریال گیله وا را ایفاگر بوده است و این بازیگر خیلی معروف نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

بهروز شعیبی بازیگر نقش میرزا کوچک خان جنگلی در سریال گیله وا

بهروز شعیبی بازیگر مشهدی است که برای بازی در نقش میرزا کوچک خان جنگلی در سریال گیله وا انتخاب شده است و او فقط در چند سکانس این مینی سریال تاریخی و عاشقانه بازی کرده است و داستان حول یک دختر و پسر عاشق می گردد. بهروز شعیبی بازیگر نقش میرزا کوچک خان در مجموعه گیله وا که ژانر تاریخی دارد و مربوط به دوران احمدشاه قاجار است بازی کرده است و این بازیگر امروز به سن 40 سالگی رسیده است. وی در تاریخ 25 شهریور سال 58 یعنی یک سال بعد از پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مشهد چشم به جهان گشود و علاوه بر بازیگری تاکنون کارگردان چند فیلم سینمایی بوده است و از سن 18 سالگی و پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه بازیگری شد. خانم فاطمه کمالی همسر بهروز شعیبی یکی از گریمورهای زبردست سینما است که حاصل ازدواج این دو هنرمند یک فرزند پسر است که هاتف شعیبی نام دارد. او در سال گذشته برای بازی در نقش میرزا کوچک خان جنگلی بهترین انتخاب بوده است زیرا چهره وی پس از گریم بسیار شبیه به این شخصیت تاریخی است و برای او و همسرش آرزوی موفقیت داریم.

 

حمیدرضا پگاه بازیگر نقش محمودخان در سریال گیله وا

حمیدرضا پگاه بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران در مینی سریال گیله وا در نقش محمودخان بازی کرده است که این بازیگر چهل و هشت ساله از سال 72 تاکنون در بسیاری از سریال های تلویزیونی ایرانی بازیگر بوده است. بیوگرافی حمیدرضا پگاه بازیگر نقش محمودخان در سریال گیله وا یکی از مردان خطه گیلان است و به واقعیت یک برادر و سه خواهر دارد و این بازیگر مرد سینما و تلویزیون اکنون به سن 48 سالگی رسیده و در شهر تهران متولد شده است . وی فرزند دوم خانواده شان است و پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است. عکس حمیدرضا پگاه بازیگر سریال گیله وا و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید و باید بدانید که او در سریال بوی باران توانست به اوج شهرت برسد و به دعوت اردلان عاشوری برای بازی در نقش محمودخان مینی سریال گیله وا انتخاب شد.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

پریا مردانیان بازیگر نقش آرویک در سریال گیله وا

پریا مردانیان بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد دهم تیر سال 77 هجری شمسی و تک فرزند خانواده می باشد. او به تازگی در مینی سریال تاریخی گیله وا در نقش آرویک بازی کرده است. پریا مردانیان بازیگر نقش آرویک در سریال گیله وا تک فرزند خانواده می باشد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده سه نفره زندگی می کنند که از ازدواج و همسر خانم مردانیان اطلاعاتی در دست نیست. کتابهای مورد علاقه او داستانهای هری پاتر، کیتی، جودی، اطلس جانوران و دائره المعارف است و خانم مردانیان بازیگر لیسانس صنایع از دانشگاه آزاد تهران را دار می باشد. ورزش های مورد علاقه خانم بازیگر بیلیارد، طناب زدن و والیبال می باشد. مجموعه تلویزیونی گیله وا جدیدترین کار تلویزیونی پریا مردانیان است که در نقش آرویک بازی کرده که این سریال پله ترقی او خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

ستاره اسکندری بازیگر نقش سرور در سریال گیله وا

ستاره اسکندری بازیگر متولد تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است که یک خواهر بازیگر به اسم لاله دارد و در اینجا بیوگرافی ستاره اسکندری بازیگر نقش سرور در سریال گیله وا را می خوانید. وی به تازگی به ترکیه سفر کرده بود و یک ماجرای جنجالی برای خانم اسکندری بازیگر اتفاق افتاد و باید بدانید که در روز بیست و پنج خرداد سال یک هزار سیصد و پنجاه و سه در شهر تربت حیدریه چشم به جهان گشود و همراه با خواهرش برای تست بازیگری به تهران آمدند و اکنون ستاره و لاله دو تن از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران نیز می باشند. خانم ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی بود اما به دلیل مشغله کاری و برای تمرکز بیشتر بر روی تئاتر تصمیم گرفت از دانشگاه انصراف دهد و هم اکنون دانشجوی انصرافی است. وی عاشق سفر کردن به نقاط مختلف جهان است و تاکنون بسیاری از کشورها را دیده است و اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب های مورد علاقه اش سپری می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

امیرحسین صدیق بازیگر نقش ژاون در سریال تاریخی گیله وا

امیرحسین صدیق بازیگر مرد 47 ساله زاده تهران است که دیپلم بازیگری دارد و در مینی سریال گیله وا در نقش ژاون بازی کرده است و باید بدانید در واقعیت خانم باران خوش اندام همسر امیرحسین صدیق است که در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی امیرحسین صدیق بازیگر نقش ژاون در مجموعه تلویزیونی گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری را می خوانید. وی از سنین کودکی در تئاترهای مدرسه شان نقش اصلی را عهده دار بوده است و با بازی در قصه های تا به تا توانست به اوج شهرت و محبوبیت برسد. وی پس از رسیدن به سن بیست سالگی رسما وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و یکی از بهترین بازیگران مرد سینما و تلویزیون است که اردلان عاشوری وی را برای بازیگر نقش ژاون در سریال گیله وا انتخاب کرده است. خانم خوش اندام همسر امیرحسین صدیق یکی از شعرای معروف است که سال گذشته با هم ازدواج کردند و تاکنون فرزندی ندارند. وی در سال 87 وقتی که فقط 36 سال سن داشت تصمیم گرفت از تهران به یکی از روستاهای شهرستان آبعلی مهاجرت کند که در آن زمان مجرد بود و همراه با مادرش در روستای کمرد ساکن شدند.

 

حدیث نیکرو بازیگر نقش حوریه در سریال گیله وا

حدیث نیکرو بازیگر زن زاده دوازدهم اردیبهشت سال 1358 است که در شهر لاهیجان استان گیلان چشم به جهان گشود حدیث نیکرو بازیگر نقش حوریه در سریال تلویزیونی گیله وا است. حدیث نیکرو بازیگر متاهل است و اکنون یک پسر دارد و از زندگی زناشویی با شوهرش رضایت کامل دارد و یکی از بازیگران خوشبخت است و علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی هم فعالیت داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

مهران رجبی بازیگر نقش شیخ علی علم الهدی

مهران رجبی بازیگر مرد 58 ساله است که در نقش شیخ علی علم الهدی در مینی سریال گیله وا بازی کرده است و تاریخ تولد مهران رجبی دهم دی ماه سال یکهزار و سیصد و چهل و زاده یکی از روستاهای کرج در استان البرز است. وی برای نخستین بار در سال 76 از قاب تلویزیون دیده شد و آخرین کار تلویزیونی مهران رجبی بازیگر نقش شیخ علی علم الهدی در سریال گیله وا می باشد. شغل سابق آقای رجبی بازیگر معلمی بوده است و در سن سی و شش سالگی رسما وارد عرصه بازیگری شد و اکنون یکی از هنرمندان معروف است که در سال 69 با همسرش ازدواج کرد و یک پسر به اسم علیرضا و دو دختر به نام های زهرا و سارا دارد.

 

امیر حامد بازیگر نقش قاسم

امیر حامد بازیگر 40 ساله سینما و تلویزیون برای بازی در نقش قاسم مینی سریال گیله وا فعالیت کرده است و او در سال 58 در شهر رشت چشم به جهان گشود. وی تاکنون ازدواج نکرده است و همسری ندارد و بسیاری از علاقه مندان به آقای بازیگر او را اسطوره می نامند. وی یکی از بهترین نمایش نامه نویسان و کارگردانان عرصه تئاتر است.

 

سینا محمدی فر بازیگر نقش آندرانیک

سینا محمدی فر بازیگر خردسال مینی سریال گیله وا است که برای بازی در نقش آندرانیک انتخاب شده است. وی در تاریخ هجدهم دی ماه سال 1380 در تهران متولد شده است و پس از رسیدن به سن هفت سالگی وارد عرصه بازیگری شد. سینا محمدی فر علاوه بر بازیگری در عرصه های سوارکاری و شنا فعالیت دارد و به جزء بازیگری کار دوبله رادیو انجام داده است که بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

ماهک خرسندی بازیگر نقش گلبهار

ماهک خرسندی بازیگر خردسال اهل شهر سیاهکل در استان گیلان است که برای بازی در نقش گلبهار مجموعه گیله وا انتخاب شده است. وی در گیلان به دنیا آمده است و همراه با پدر و مادرش زندگی می کند.

 


حتما بخوانید: اسامی بازیگران سریال گیله وا


 

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

حسین توشه بازیگر نقش مش کریم

حسین توشه بازیگر مرد نه چندان محبوب است که بیشتر در نقش های یک خطی بازی می کند و نقش مش کریم را در مجموعه تلویزیونی گیله وا ایفاگر بوده است. حسین توشه اهل شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی است که از سال 77 تا به امروز در عرصه بازیگری فعالیت کرده است. بیوگرافی حسین توشه بازیگر نقش مش کریم در سریال گیله وا است که وی با بازی در مجموعه تلویزیونی پس از باران توانست به محبوبیت نسبی برسد.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا به نویسندگی و کارگردانی اردلان عاشوری را در این مقاله خواندید و همچنین در پایان باید بگوییم که محمد ندرخانی بازیگر نقش افسر انگلیسی، استوارت دنیسون بازیگر نقش افسر ارشد انگلیسی استوارت دنیسون که انگلیسی تبار است که به زبان فارسی تسلط زیاد دارد. به گزارش سماتک فرهاد رحمان زاده بازیگر نقش سید صابر در مجموعه تاریخی و عاشقانه گیله وا را ایفاگر بوده است و محمد نوری بازیگر نقش حاج احمد، علی عطایی بازیگر نقش مشتی علیشاه در سریال گیله وا را عهده دار بوده است.

جدیدترین مطالب