بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

بازیگران سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته در ماه رمضان ۹۸ پخش خواهد شد. سریال شبکه یک ماه رمضان 98 از یادها رفته نام دارد که این سریال قرار است به زودی از شبکه اول سیما روی آنتن برود. بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته به همراه شرح داستان و زمان پخش سریال از یادها رفته را در سایت سماتک بخوانید. این سریال برای ماه رمضان ۹۸ در ژانر تاریخی تولید شده است و اسامی بازیگران بسیار محبوب و پر طرفداری در آن ایفای نقش کرده‌اند که در اینجا اسامی بازیگران سریال از یادها رفته آورده شده است. کارگردان سریال از یادها رفته بهرام بهرامیان است که به تازگی با ساخت سریال شبکه یک ماه رمضان 98 توانسته است فیدبک بسیار خوبی را از مردم برای ساخت این سریال تلویزیونی تاریخی دریافت کند. مجموعه تلویزیونی از یادها رفته سریال ۵۰ قسمتی ژانر تاریخی است که قرار است در دو فصل از قاب تلویزیون به نمایش در بیاید. زمان پخش فصل اول سریال از یادها رفته در ماه رمضان ۹۸ پخش خواهد بود.

 

خلاصه داستان سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته سریال 50 قسمتی برای شبکه یک سیما است که در قالب تاریخی می باشد. خلاصه داستان سریال از یادها رفته به زندگی دختری جوان خواهد پرداخت که به دلیل آگاهی نداشتن از آداب و رسوم مردم کشور دچار سختی ها و عذاب شدیدی می شود. ولی سرانجام دختر جوان قصه به حقیقت دست پیدا می کند و به آرامش روحی و روانی رسیده و ازدواج می کند. یکی از موضوعات مهم این مجموعه تلویزیونی تاریخی در مورد پوشش است.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته

سریال از یادها رفته بازیگران معروف و پر طرفدار زیادی دارد که در این جا اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته بیان شده است. لوکیشن های این مجموعه تلویزیونی با هنرمندی بازیگران مطرح سینما همچون حسین یاری و حسین پاکدل به انجام رسیده است و این کار تلویزیونی ملودرام تاریخی داشته که ۲۵ قسمت فصل اول آن، در ماه رمضان ۹۸ پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم پس از ماه رمضان 1398 پخش خواهد شد.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته عبارتند از: حسین یاری، هلیا امامی، حسین پاکدل، میترا حجار، پوریا پورسرخ، حبیب دهقان نسب، رسول نجفیان، رضا یزدانی، مهرداد ضیائی، علیرام نورایی، سیما تیرانداز، لیلا‌ بلوکات، کامران تفتی، مهدی سلوکی، بیتا فرهی و … تشکیل می دهند.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال از یادها رفته

زمان پخش و تکرار سریال از یادها رفته از روز شانزدهم اردیبهشت ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت که مصادف با یک ممه رمضان سال ۱۴۰۲ ۴۰ هجری قمری است پخش خواهد شد. ساعت پخش سریال از یادها رفته در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ عبارت است از ۲۲ و زمان تکرار سریال از یادها رفته ساعت ۱۵ روز بعد می باشد امیدواریم از تماشای این سریال تلویزیونی لذت ببرید و پیشنهاد می دهیم اگر از زمان پخش سریال از یادها رفته در ماه رمضان ۹۸ راضی نبودید می توانید تکرار های سریال را در روز بعد تماشا کنید.

 

بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال از یادها رفته

حسین یاری بازیگر از یادها رفته پخش در ماه رمضان ۹۸ می باشد که از آن دسته بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است. وی تجربه های متفاوتی از بازیگری دارد و در لنگرود گیلان متولد شده است و به دعوت کارگردان سریال از یادها رفته به عنوان بازیگر نقش اول در این مجموعه تلویزیونی که قرار است در ماه رمضان ۹۸ روی آنتن برود ایفای نقش کرده است.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

حسین یاری می گوید: بازیگری در سریال های ماه رمضان را بسیار دوست دارم و  او بازیگر ۵۲ ساله سینما و تلویزیون بوده که به عنوان دوبلور و بازیگر مجموعه تلویزیونی از یادها رفته ایفای نقش کرده است وی علاقه شدید به سریال هایی با ملودرام تاریخی دارد و یکی از بازیگران برتر این سریال است.

 

بیوگرافی پوریا پورسرخ بازیگر سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

پوریا پورسرخ بازیگر است که وی نقش بسیار مهمی در این مجموعه تلویزیونی دارد. او از کودکی به دلیل علاقه شدید به بازیگری وارد عرصه سینما و تئاتر شد و دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه تهران دارد. پوریا پورسرخ بازیگر نقش تاریخی سریال از یادها رفته بوده که این سریال شبکه یک سیما در ماه رمضان ۹۸ پخش خواهد شد. پوریا پورسرخ به دعوت کارگردان بهرام بهرامیان در این مجموعه تلویزیونی تاریخی ایفای نقش کرده است و به دلیل نداشتن همسر و فرزند بسیار آن تایم بوده است.

 

بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته لیسانس گرافیک را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده است و بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر می باشد و اگر علاقه دارید تا هنرمندی جذاب مهدی سلوکی در سریال ماه رمضان 98 را ببینید می توانید در ماه رمضان امسال تمام قد بنشینی و ایفای نقش جذاب و منحصر به فرد بازیگران سریال از یادها رفته را تماشا کنید.

 

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته

هلیا امامی بازیگر سریال شبکه یک ماه رمضان است که به زودی در ماه مبارک رمضان 98 از شبکه اول سیما در ساعت ۲۲ پخش خواهد شد. وی متولد تهران و با دعوت کارگردان مجموعه تلویزیونی از یاد رفته به عنوان بازیگر خانوم نقش برتر در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته به دلیل اندام زیبا و استایل منحصر به فردی که دارد جزء بهترین بازیگران سریال از یادها رفته می باشد که توصیه می‌کنیم هنرمندی جذاب این دختر خوشگل سینما و تلویزیون را در مجموعه تلویزیونی ماه رمضان ۹۸ تماشا کنید. هلیا امامی متولد سال ۱۳۶۶ و ساکن تهران بوده و اکنون به سن ۳۲ سالگی رسیده است او یکی از بهترین هنرجویان استاد سمندریان بوده است که این روزها با بازی در یک سریال پرطرفدار تلویزیونی به اوج شهرت رسیده است.

 

بیوگرافی میترا حجار بازیگر سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

میترا حجار بازیگر سریال از یادها رفته متولد شهر مشهد و زاده بهمن ماه سال ۱۳۵۶ می باشد که بیوگرافی میترا حجار را در این مقاله از سایت سماتک خواهید خواند. میترا حجار در سال ۹۷ به دعوت کارگردان سریال تلویزیونی از یادها رفته که قرار است ماه مبارک رمضان ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شود جواب مثبت داد. به گفته تهیه کننده و کارگردان این مجموعه تلویزیونی میترا حجار بهترین بازیگران زن سریال ماه رمضان از یادها رفته است.

 

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر سریال از یادها رفته

سیما تیرانداز بازیگر مجموعه تلویزیونی پخش در ماه مبارک رمضان 98 می باشد که علاقه شدیدی به بازیگری در سریال های تاریخی دارد را در این مقاله سایت سرگرمی سماتک خواهید خواند. سیما تیرانداز متولد تهران و زاده ۹ شهریور ۱۳۵۱ است و با بازیگری در سریال تلویزیونی از یادها رفته توانست برتری خود را به کارگردان سینمای ایران بهرام بهرامیان نشان دهد. وی یکی از فارغ التحصیلان برتر رشته ادبیات نمایشی بوده و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری سینما و تئاتر را دارد. بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر مجموعه از یادها رفته اکنون در سن چهل و هشت سالگی به سر می برد.

 

بیوگرافی حسین پاکدل بازیگر سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

حسین پاکدل بازیگر سریال شبکه یک ماه رمضان ۹۸ است که وی متولد شهر اصفهان و اکنون در سن شصت سالگی به سر می‌برد. وی یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه شیراز رشته کشاورزی بوده و با ایفای نقش جذاب و منحصر به فرد در مجموعه تلویزیونی تاریخی از یادها رفته در سال ۱۳۹۸ بسیار دیده شد و علاقه شدیدی به سریال های تاریخی دارد. حسین پاکدل به همین دلیل سریال شبکه یک ماه رمضان ۹۸ را برای بازیگری انتخاب کرده است.

 

بیوگرافی حبیب دهقان نسب بازیگر سریال از یادها رفته

حبیب دهقان نسب بازیگر و زاده شیراز بوده و متولد سال ۱۳۲۸ در سریال از یادها رفته که قرار است در ماه رمضان ۹۸ از شبکه اول سیما روی آنتن تلویزیون برود ایفای نقش کرده است. حبیب دهقان نسب یکی از بازیگران پرطرفدار و مطرح سینما و تلویزیون ایران است که تاکنون در بسیاری از سریال‌های ماه رمضان بازی کرده است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر تهران نیز می باشد.

بازیگران سریال از یادها رفته + خلاصه داستان و زمان پخش

عوامل سریال از یادها رفته

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از: کارگردان بهرام بهرامیان، نویسنده رویا خسرو نجدی و حامد افضلی می باشند. همچنین طراح گریم میهن نویدی بوده و ایرج عاشوری مدیر تصویربرداری و تهیه کننده مجموعه از یادها رفته اکبر تحویلیان نیز می‌باشد. همچنین کارگردان پشت صحنه هوشنگ رضایی و طراح صحنه و لباس خانوم آیدین ظریف که مدرک کارشناسی طراحی را دارد به انجام می رساند. تدوین سریال تلویزیونی شبکه یک ماه رمضان ۹۸ با یک خانوم بوده و صدابرداران این مجموعه تلویزیونی محمد علی درگاهی و فرزاد رحمانی نیز می باشند. مدیریت تدارکات مرتضی پیرهادی و عکاس این مجموعه تلویزیونی پریدخت اصباح است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته که هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش میباشد را در این مقاله سایت سرگرمی سماتک خواندیم امیدواریم با تماشای مجموعه از یادها رفته سریال شبکه یک ماه رمضان ۱۳۹۸ لذت ببرید.

جدیدترین مطالب