سریال حکایتهای کمال چند قسمت است | قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود

سریال حکایتهای کمال چند قسمت است | قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود

سریال حکایت های کمال چند قسمت است

سریال حکایتهای کمال از شبکه دو سیما هر شب پخش می شود که در این بخش شما را با تعداد قسمت های سریال حکایتهای کمال قدرت الله صلح میرزایی آشنا خواهیم کرد. همچنین خلاصه داستان قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود را هم بیان کرده ایم و اگر می خواهید اطلاعات بیشتر از تعداد قسمت های فصل اول مجموعه تلویزیونی حکایتهای کمال شبکه 2 داشته باشید در اینجا به شما می گوییم که سریال حکایتهای کمال چند قسمت است و در ابتدا باید عرض کنم که این داستان سریال برای 150 قسمت نوشته شده است اما کارگردان و تهیه کننده به دنبال فیدبک مناسب هستند تا بتوانند در مورد ساخت قسمت آخر سریال حکایتهای کمال بهتر تصمیم بگیرند. به گزارش سماتک محسن شایانفر تمام هزینه های ساخت و تولید را پرداخت کرده است و کنداکتور شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مورد زمان پخش اعلام کرده است که هر شب راس ساعت 21:30 سریال تلویزیونی حکایتهای کمال روی آنتن می رود و به علاقه مندان و خانواده های عزیز به خصوص آنان که فرزند نوجوان دارند توصیه می کنیم از تماشای این مجموعه تلویزیونی غافل نباشید. تمام قسمت های مجموعه حکایتهای کمال در شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی تهران تصویر برداری شده است و بینندگان با حال و هوای سال 1340 بیشتر آشنا می شوند. محسن شایانفر تهیه کننده به تازگی درباره اینکه سریال حکایتهای کمال چند قسمت دارد گفته است که سی و یک قسمت از این مجموعه تلویزیونی در فصل اول نمایش داده می شود و در صورت بازخورد خوب نسبت به فصل دوم اقدام خواهیم کرد.

سریال حکایتهای کمال چند قسمت است | قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود

قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود

قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چی میشه؟ همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شد مجموعه تلویزیونی 31 قسمتی است و درباره اینکه داستان قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود و چه اتفاقاتی برای کمال و خانواده اش می افتد به طور قطعی مشخص نیست و برای جذب مخاطب، کارگردان قصه را طوری ساخته است که بیننده تا قسمت آخر سریال پای گیرنده بنشیند. اما باید بدانید که قسمت سی و یکم آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی حکایتهای کمال نیست و شما عزیزان در فصل دوم شاهد 60 قسمت دیگر از این مجموعه تلویزیونی هستید. کمال پسر نوجوان 13 ساله و پدرش که یک لحاف دوز است در دهه چهل شمسی زندگی می کنند و اتفاقات شیرین زیادی برای این نوجوان و خانواده اش رقم خواهد خورد. پس از پایان این مجموعه تلویزیونی که برای گروه نوجوان و بزرگسال ساخته شده است، تولید فصل 2 حکایتهای کمال کلید می خورد و بنا به گفته کارگردان برخی از بازیگران سریال حکایتهای کمال شبکه دو سیما تغییر خواهند کرد اما بازیگر نقش کمال و پدرش و هنرمندان اصلی در فصل دو این سریال تغییری نخواهند کرد.

سریال حکایتهای کمال چند قسمت است | قسمت آخر سریال حکایتهای کمال چه میشود

مجموعه داستانی حکایتهای کمال اپیزودیک است و شما بیننده عزیز در هر قسمت شاهد موضوع جدیدی هستید و برخی از داستان های آن دو قسمتی خواهد بود؛ اما در اصل داستان تغییری ایجاد نمی شود و تمامی قسمت های تولید شده در رابطه با کمال و پدرش است. شما عزیزان در آذر ماه 98 شاهد پخش آخرین قسمت سریال حکایتهای کمال خواهید بود و این مقاله در سایت سماتک برای پاسخ به سوال شما کاربر محترم در مورد اینکه سریال حکایتهای کمال چند قسمت است تهیه و گردآوری شد.

جدیدترین مطالب