سریال ملکاوان کی پخش میشود؛ ساعت پخش در شبکه آی فیلم

سریال ملکاوان کی پخش میشود؛ ساعت پخش در شبکه آی فیلم

سریال ملکاوان کی پخش میشود

مجموعه تلویزیونی ملکاوان به کارگردانی احمد معظمی به زودی از شبکه آی فیلم پخش میشود. این سریال تولید شبکه آی‌فیلم می باشد و قرار است، بزودی پخش آن در شبکه آی فیلم آغاز شود. همانطور که اطلاع دارید شبکه تلویزیونی آی فیلم قبلا فقط یکبار اقدام به ساخت سریال کرده است و این شبکه بیشتر به پخش سریال هایی اختصاص دارد که قبلا پخش شده است. درباره این موضوع که سریال ملکاوان کی پخش میشود بسیاری از عوامل پاسخ هایی را داده اند که احتمال دارد این مجموعه تلویزیونی که دومین اثر آی فیلم می باشد در دی ماه 98 به نمایش در بیاید.

 

همچنین در ساخت این اثر از ژانر جنایی استفاده شده است و آقای معظمی کارگردان از وجود سکانس های وحشتناک در ملکاوان خبر داده است. زهرا اسحاقیان و محمد مصری پور تهیه کنندگان این مجموعه با ملودرام جنایی و معمایی هستند که از آماده شدن اکثر قسمت های این کار خبر داده اند. این سریال قرار بود از 15 دی ماه شروع شود که تاکنون پخش آن به تعویق افتاده است و طبق اعلام کارگردان و کنداکتور شبکه، زمان پخش سریال ملکاوان از یکشنبه 22 دی ماه راس ساعت 10 شب اعلام  شده است. در روزهای اخیر تیزر این سریال مرتب به نمایش در می آید و به زودی شاهد پخش مجموعه ملکاوان خواهیم بود.

سریال ملکاوان کی پخش میشود؛ ساعت پخش در شبکه آی فیلم

ساعت پخش سریال ملکاوان

زمان و ساعت پخش سریال ملکاوان هر شب ساعت 22:00 است و تاریخ پخش این اثر از یکشنبه شب آینده خواهد بود و افراد علاقه مند به این سریال می توانند برای توضیحات بیشتر به مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال ملکاوان مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری درباره موضوع، عوامل و نقش های بازیگران بدست آورند. احمد معظمی به دلیل کارنامه کاری خوبی که دارد همیشه مورد توجه مردم و جامعه سینما و تلویزیون بوده و هست و به جرات می توان گفت در کارش خبره است. ناگفته نماند که پیش از این کار، شبکه آی فیلم سریال یادآوری را ساخته است که یکی از پرطرفدارترین مجموعه های سیما بوده است و مخاطبان زیادی را در دوران پخش جذب کرد.

 

درباره موضوع و قصه این سریال باید بگوییم که این مجموعه روایتگر سرنوشت یک زن است که شوهر او در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت خودکشی همسر این زن هستند. اگر تمایل دارید آدرنالین بدن تان کمی بالا رود و حس ترس و وحشت را در یک سریال ایرانی تجربه کنید توصیه می کنیم از تماشای سریال ملکاوان غافل نشوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب