عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال سامو بندری

سریال سامو بندری شبکه 2 سیما به کارگردانی ابراهیم فروزش در شب های اسفند ماه سال 98 روی آنتن خواهد رفت که عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری شبکه دو در این بخش از سایت سماتک آورده شده است. این مجموعه تلویزیونی در بندر بوشهر تصویربرداری شده است و هنرمندان معروف زیادی از جمله حسن پورشیرازی و مائده طهماسبی در آن ایفای نقش کرده اند. این مجموعه تلویزیونی در ژانر اجتماعی ساخته شده است در حدود یکصد و پنجاه بازیگر مرد و زن ایرانی در آن حضور داشته و بازی کرده اند. بسیاری از بازیگران تئاتر در این سریال دعوت به همکاری شده اند و به گفته تهیه کننده، تعدادی بازیگر بومی هم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در لیست بازیگران سریال سامو بندری نام هنرمندانی همچون حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت بخشی دیده می شود. به گزارش سماتک علی صداقت، فاطمه دهقان، رضوان زارع و آتنا مهیمنی چهار بازیگر بومی شهرستان بوشهر هستند که در سریال حضور پررنگی دارند.

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

داستان سریال سامو بندری

پرداختن به مشکلات و دغدغه های نوجوانان در داستان سریال سامو بندری دیده می شود و همه قصه در شهر بوشهر تصویربرداری شده است. در شرح داستان خواهید دید یک ناخدای کار کشته که صبور نام دارد تنها یک پسر دارد که اسمش سامو بوده و تمام اتفاقات داستان پیرامون این شخصیت و پدرش ناخدا صبور است. شما بیننده عزیز در داستان خواهید دید که ناخدا برای کسب درآمد و روزی حلال با پسرش سامو به دل دریای خلیج فارس می زند و در این حین ماجراهایی برای او و خانواده اش پیش می آید. اکثر سکانس های این کار تلویزیونی در لنج و قایق به تصویر کشیده شده است و حال و هوای بسیار زیبای جنوب کشور چاشنی سریال سامو بندری شده است. ناخدا صبور یکی از معتمدین بندر تجاری بوشهر است و همه او و پسرش را می شناسند. سامو یک پسر نوجوان است که تک پسر ناخدا بوده و فقط خواهر دارد و به دلیل انرژی زیادی که دارد مدام در حال خرابکاری است و پدرش مدام در حال درست کردن کارهای خطای اوست. در قصه سریال سامو بندری شما شاهد درگیری هایی خواهید بود که ناخدا با پسرش دارد و در پایان توصیه ما این است که از اول تا قسمت آخر سریال را دنبال کنید.

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال سامو بندری

تاریخ و زمان پخش مجموعه سامو بندری شبکه دو سیما نیمه دوم اسفند ماه است که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت 9:30 شب از شبکه 2 روی آنتن می رود. همچنین زمان تکرار های این سریال تلویزیونی در سه مرحله و در ساعات 01:30 بامداد، 12 ظهر و چهار بعد از ظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی خواهد بود. طبق اعلام کنداکتور شبکه دو سیما، سریال سامو بندری جایگزین مجموعه تلویزیونی زندگی شگفت انگیز است خواهد شد و توصیه می کنیم در کنار خانواده از پخش از کار تلویزیونی لذت ببرید. تصویر برداری سریال تلویزیونی سامو بندری ابراهیم فروزش سال گذشته در بوشهر تصویربرداری شد و از روز شنبه 17 اسفند 1398 روی آنتن خواهد رفت.

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

سریال سامو بندری چند قسمت است

سریال سامو بندری، یک مجموعه تلویزیونی 13 قسمتی است که در شبکه دو سیما پخش می شود و باید بدانید که در ابتدا تعداد قسمت های سریال سامو بندری 35 قسمت بوده و قرار بود در پنج فصل 7 قسمتی روی آنتن برود اما در نهایت به دلیل برخی از مشکلات به سیزده قسمت 50 دقیقه ای تقلیل یافته است.

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

بیشتر درباره سریال سامو بندری

مائده طهماسبی بازیگر مجموعه تلویزیونی سامو بندری پس از مصاحبه درباره ویژگی های این سریال گفت: ابراهیم فروزش جزء کارگردانان کار بلدی است که زمانی به همراه عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار می کرد و کارهای اجتماعی درباره نوجوانان داشت. در این سریال هم می توانیم این دغدغه ها را ببینیم که با توجه به موضوعات روز پیش می رود و ماجراهای زیادی برای ناخدا صبور بندری رخ خواهد داد.

 

به گفته وی داستان این سریال درباره یک خانواده بومی منطقه دریایی جنوب کشور است که فرزندانشان از تکنولوژی روز استفاده می کنند و درگیر یک سری مسایل می شوند. خانم طهماسبی بازیگر سریال سامو بندری به خبرنگار سماتک گفته است که متاسفانه بندر بوشهر در این سال‌ ها پیشرفت زیرساختی نداشته است و انگار با چند پاساژ و فروش لباس‌های بی کیفت سر مردم را گرم کرده‌ اند. تاریخی که در این سال ها از بوشهر باقی مانده است مورد توجه قرار نمی‌گیرد و این دل ما را می سوزاند که یک شهر بندری تجارتی در جنوب ایران مورد کم لطفی قرار گرفته است.

 

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال سامو بندری پیشتر با اشاره به افزایش قیمت ها گفته بود که این سریال در بوشهر تصویربرداری می شد که استان گران قیمتی است و هزینه های بالایی برای ساخت فیلم و سریال دارد. در این چند ماه نیز هزینه ها بالاتر هم رفته است و من می خواهم گروهم را به بوشهر ببرم اما بلیت هواپیما در همین چند ماه سه برابر شده است، امکانات و تجهیزات تصویربرداری ما از خارج از کشور می آید و همه افزایش پیدا کرده است و این ها طبیعتا هر پروژه فیلم برداری را با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهد کرد.

 

عکس بازیگران سریال سامو بندری

در این بخش از مقاله عکسهای بازیگران در پشت صحنه و جدیدترین تصاویر بازیگران مجموعه سامو بندری را می بینید:

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

حسن پورشیرازی بازیگر سریال سامو بندری

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

علی صداقت بازیگر سریال سامو بندری

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

مائده طهماسبی بازیگر سریال سامو بندری

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

علی اوسیوند بازیگر سریال سامو بندری

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

مهدی فقیه بازیگر سریال سامو بندری

عوامل سریال سامو بندری

نام عوامل حاضر در این سریال را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد و در ابتدا باید بگوییم به خاطر اوضاع جوی نامناسب یک حادثه برای دستندرکاران سریال اتفاق افتاده است که شرح حادثه برای یکی از عوامل سریال سامو بندری بدین صورت است؛ در شرایط سخت هوایی و در حین جابجایی در دو لنج شیرین و شاهین منشی صحنه سریال، بین دو لنج ماند و دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شد. ونداد احمدیان تصویربردار دوم نیز بخاطر تکان‌ های شدید امواج خلیج فارس و تکان های شدید لنج از ناحیه رباط پا دچار پارگی شد و همچنین سجاد امانی دستیار تدارکات نیز روی لنج از ناحیه پا دچار سانحه شد. عوامل سریال تلویزیونی سامو بندری به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی عبارتند از:

 

نویسنده: اصغر عبداللهی

مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان

مدیر تولید: سید محمدرضا نجفی

تدوین: بهرام دهقانی و سعید یاسی پور

مدیر صدابرداری: محمدحسین غفاری

دستیار صدابردار: علیرضا بخشایی

طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی

طراح گریم: جلال امیری مرند

سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول: محمدجواد رجب زاده

مدیر برنامه ریزی: مجتبی طاهرخانی

جانشین تهیه کننده: سید محمدعلی سبط احمدی

تصویربردار دوم: ونداد احمدیان

روابط عمومی: الهام افشاریان

دستیاران کارگردان: بهتاش مرادی زاده

مدیر تدارکات: سیامک اسفندیاری

گریمور: امیر شکری و شقایق کریمی

منشی صحنه: شیرین شاهین

عکاس: سیده بهنوش موسوی ماکویی

گروه تصویربرداری: محمدعلی عسگری، حسن رستم، منصور اکبرزاده، محسن محبی آبکنار، شهرام دانشگریان

گروه صحنه و لباس: جاوید جاویدنیا، طیبه دوست محمدزاده، سید مهدی نجفی، علی خیری، معصومه دو دلبند، مهدی شعبانی

عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری + داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال سامو بندری شبکه دو سیما به همراه عکس های هنرمندان و عوامل این مجموعه تلویزیونی را در سایت سماتک برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم و در پایان بد نیست بگوییم که ساعت تکرارها و زمان پخش این مجموعه به شکلی در کنداکتور شبکه 2 سیما تنظیم شده است که همه افراد شاغل و کارمند بتوانند سریال جدید شبکه دو سیما را تماشا کنند.

جدیدترین مطالب