زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

زنان هالیوود معمولا همگی زیبا می باشند ولی برخی از این زنان زیبا نیستند و باز هم به کار خود در هالیوود ادامه می هند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک: علیرغم آنکه هالیوود همیشه حتی برای آنهایی که سلبریتی نیستند عقده زیبایی ایجاد کرده، با این حال ستاره های مستعدی در این صنعت سرگرمی هم هستند که ادعا می کنند به خاطر ظاهر طبیعی شان مورد سرزنش و تحقیر قرار گرفته اند.

 

شاید تصورش برایتان سخت باشد، ولی بعضی از موفق ترین بازیگران زن هالیوودی در برهه ای از حرفه خود در شرایطی قرار گرفته اند که به آنها گفته شده به اندازه کافی زیبا و جذاب نیستند و در هالیوود دوام نخواهند آورد. در اینجا به یک سری از بازیگران زنان هالیوودی اشاره کرده ایم که ثابت کردند حسودان و تنگ نظران کاملاً در اشتباه بوده اند!

 

مریل استریپ

 

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

زنان هالیوود که چهره بسیار زشتی دارند این زنان همچنان به کار خود در سینمای هالیوود ادامه داده اند و افرادی موفق در سینمای هالیود می باشند این زنان در طول کارهای که با در سینما و فیلم ها داشته اند مانند ستاره های زیبایی هالیوودی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خانم استریپ بیشترین نامزدی اسکار را در تمام تاریخ دارد، ولی روزگاری بود که حتی مریل استریپ هم نمی توانست در یک اتاق تمام نگاه ها را روی خود میخکوب نگه دارد!

این ستاره فیلم «انتخاب سوفی» در برنامه تاک شوی گراهام نورتون گفته بود که یادش می آید در تست بازیگری فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976، تهیه کننده فیلم، دینو دی لورنتیس، به زبان ایتالیایی از پسرش پرسیده بود: “چرا این زن زشتو آوردی اینجا؟” استریپ حاضرجواب نیز به زبان ایتالیایی روان و سلیسی گفته بود: “ببخشید که انقدر زیبا نیستم که در کینگ کونگ باشم.”

 

سارا جسیکا پارکر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

سارا جسیکا پارکر برای همیشه با نقش کری بردشا، نویسنده ستون عشق عاشق فشن در یادها می ماند، ولی او هم که حالا دیگر بازیگر شناخته شده و محبوبی است هم زمانی بوده که به خاطر ظاهرش نقدهای شدیدی می شنیده است. حتی مجله ماکسیم در سال 2008 وی را «غیر جذاب ترین زن زنده دنیا» نامید که باعث می شود به این فکر بیفتیم که یک نفر هم باید قطعاً فهرستی از «غیر جذاب ترین کارمندان ماکسیم» منتشر کند.

 

لی میشل

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

با بازی در نقش دختر نامحبوب سریال Glee میشل چیزهای زیادی به تمام دختران جوان و نوجوان دنیا یاد داد. ولی به نظر می رسد که لی میشل برای حس کردن کشمکش های درونی این کاراکتر چندان هم سختی نکشیده، زیرا در 13 سالگی، یکی از مدیران هالیوودی به او گفته بود که در اسرع وقت باید بینی اش را عمل کند. در سال 2014 میشل به چلسی هندلر، مجری یک تاک شوی تلویزیونی، گفته بود: “معلومه که بینی مو عمل نکردم. اون مدیر هم هر جا هست، می تونه بره به جهنم!”

 

کریسی تیگن

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

یکی از سوپرمدل های مشهور دنیا، کریسی تیگن، تعریف می کند که طی یک فتوشوت به خاطر اینکه زیادی چاق بوده او را بیرون انداخته اند. وی در یک برنامه می گفت که کارکنان Forever 21 او را مستقیماً استخدام کردند، ولی بعد از اینکه او را حضوراً دیدند، نظرشان عوض شد.

این فروشگاه پوشاک ظاهراً از کریسی خواسته بودند که عکسش را بگیرند و بعد این عکس را برای آژانس مدلینگ او فرستاده و پیغام داده بودند که او اضافه وزن دارد. بعدها تیگن مدل روی جلد مجله مشهور Sports Illustrated شد و با جان لجند، موزیسین برنده جایزه گرمی، ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد، ولی هنوز هم آن قضیه این فروشگاه بزرگ و تحقیرشان را فراموش نکرده و می گوید: “ازت متنفرم Forever 21. واقعاً که خیلی بدجنس هستید.”

 

میندی کِیلینگ

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

«پروژه میندی» یکی از بهترین کمدی های تلویزیونی است و همه این موفقیت به لطف بازی میندی کیلینگ در نقش دکتر میندی لاهیری باهوش، زیبا و دوست داشتنی است. این شوی موفق توسط خود کیلینگ خلق و نوشته شده و تهیه کنندگی آن را نیز خودش انجام داده است.

ولی قبل از این پروژه، کیلینگ در مصاحبه با گاردین گفته بود که یک شبکه دیگر قبلاً به او طرح اولیه یک شوی کمدی را داده و از او خواسته بودند که برای کاراکتر خودش تست بدهد و بعد از انتخاب او منصرف شده بودند زیرا او به اندازه کافی زیبا نبود. کیلینگ در نهایت شوی خودش را ساخت و بعدها در مورد این تجربه تحقیرآمیز گفت: “فکر می کنم کارما انتقام منو گرفت، ولی اون موقع حس خیلی بدی بهم دست داد.”

 

مینکا کِلی

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

تصورش را بکنید که یک دختر 19 ساله هستید و آرزو دارید بازیگر شوید و یک مدل سابق مجله Playboy می گوید می تواند در این راه کمک تان کند. ولی یک شرط دارد: باید چند هفته تحت نظر یک جراح پلاستیک باشید تا هیکل پر و خواستنی تری داشته باشید.

درست مثل این است که از شما بخواهند از یک غریبه آبنبات بگیرید و با او بروید. این درس همان اتفاقی است که برای مینکا کلی رخ داد، و او این ماجرا را در برنامه تاک شوی دیوید لترمن تعریف کرد. واضح است که کلی این پیشنهاد را رد کرد و به جایش به سریال موفق Friday Night Lights پیوست.

 

جسیکا چستین

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

شاید این روزها جسیکا چستین یکی از مستعدترین زیبارویان هالیوودی برشمرده شود، ولی روزگاری بود که ظاهر جسیکا مانعی بر سر راه نقش گرفتن در فیلم ها بود. در سال 2015 بود که وی به تلگراف گفته بود: “فقط در طول همین 5 سال گذشته است که آدما بهم میگن که جذاب و زیبا هستم. قبل از اون نمی تونستم تو هیچ فیلمی نقش بگیرم، چون همه ش بهم می گفتن به اندازه کافی قیافه م خوب نیست.”

 

این ستاره فیلم «سی دقیقه بامداد» مانند بسیاری از ستاره های دیگر قبل از خود، حرف های تحقیر آمیزی درباره ظاهرش شنیده بود مبنی بر اینکه برای به دست آوردن نقش باید تغییراتی در ظاهرش بدهد و برای مثال رنگ موهایش را از قرمزی دربیاورد. چستین که حالا به خاطر موهای قرمز بسیار زیبایش شناخته می شود، می گوید: “اون اوایل که شروع به تست دادن برای فیلم ها کرده بودم، بهم می گفتن موهامو بلوند کنم. خنده داره که با نحوه نشون دادن خودمون به دنیای بیرون، تعریف میشیم.”

 

واینونا رایدر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

وقتی به همه بازیگران زیبای دهه هشتاد و نود فکر می کنید، یک نفر از میان آنها دائماً به ذهن می آید و او واینونا رایدر است، ولی او هم مشکلات زیادی برای نقش گرفتن در فیلم های هالیوودی داشت، به خصوص در اوایل دوران بازیگری اش سختی های زیادی کشید.

وی به مجله اینترویو گفته بود: «یکی از دفعات رو به خوبی به یاد میارم. درست وسط تست بودم و جمله م هنوز تموم نشده بود که کارگردان انتخاب بازیگر گفت: “گوش بده دخترجون. تو نباید بازیگر بشی. به اندازه کافی خوشگل نیستی. باید بری به همونجایی که ازش اومدی و بری مدرسه. تو اون استعداد خاص رو نداری”. خیلی رک بود و راستش فکر می کنم پیش خودش داشت فکر می کرد که داره بهم لطف می کنه.»

 

رایدر می گوید اگر به خاطر والدینش نبود، حرف های آن کارگردان می توانست او را خرد کند. وی در این باره می گوید: “من حدوداً 15 یا 16 ساله بودم وقتی این اتفاق افتاد. ولی خنده دار بود و این شاهدی بر خوبی والدینم و نحوه تربیت کردن منه. به همین خاطر بود که من خرد نشدم. اونا همیشه به من یاد می دادن که خیلی باحال تره که یه فرد خاص و منحصر بفرد باشی و سعی نکنی خودت رو به رنگ جماعت کنی.”

 

ریس ویثراسپون

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

اگر از خودتان می پرسید چطور ریس ویثراسپون توانست شجاعت و اراده ال وودز را در فیلم «بلوند قانونی» به زیبایی به نمایش بگذارد، باید بگوییم که همه این موفقیت را مدیون تجربیات گذشته خود است. این زیباروی جنوبی هم قبل از رسیدن به شهرت در هالیوود شنیده بود که برای این صنعت ساخته نشده است.

در سال 2011 وی به دیلی میل گفته بود: “باید تمرکز و هدف داشته باشید و سرسخت باشی، چون شخصیت محکمی می خواد که با این نوع تحقیرها و رد شدن ها کنار بیاد. وقتی اولین بار به لس آنجلس اومدم، تنها چیزی که می شنیدم این بود: “نه، خوب نیستی، قدت بلند نیست، زیاد خوشگل نیستی، زیاد باهوش نیستی.”” وی چگونه واکنش نشان داد؟ هیچ جوابی به آنها ندارد. وی اعتراف می کند: “راستش نظر اونا زیاد برام مهم نبود. من خیلی لجوجم.” خدارو شکر که او سرسخت بود و تسلیم نشد.

 

نایا واردالوس

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

از میان تمام بازیگران درجه یک این لیست، تعداد معدودی راهشان به سوی موفقیت به اندازه راه نایا واردالوس، ستاره فیلم «عروسی یونایی بزرگ من» دشوار بوده است. وی در سال 2012 به مجله مور گفته بود: “سالها پیش اگه بهم پول می دادین نمی تونستم شغلی پیدا کنم. اون مدیر برنامه ای که اون موقع باهاش کار می کردم گفت: “به اندازه کافی چاق نیستی که بازیگر کاراکتر بشی و به اندازه کافی خوشگل نیستی که بازیگر نقش اول بشی. به علاوه، هیچ قانون یونانی ای وجود نداره. بنابراین دیگه نمی تونم باهات کار کنم”.”

 

واردالوس که این فیلم موفق و دنباله اش بیش از 300 میلیون دلار فروش کرد می گوید که این نقدها را جمع کرد و همه آنها را به سوی موفقیت بکار گرفت. وی می گوید: “رفتم خونه و پیش خودم گفتم اگه مشکل یونانی بودن منه، تبدیلش می کنم به راه حل.

بلافاصله شروع کردم به نوشتن و از همه داستان هایی که در پارتی ها تعریف می کردم کمک گرفتم و همه شون رو لیست کردم. به خودم گفتم که با اینا یه فیلم یونانی می نویسم و با بازیگرای یونانی کار می کنم و خودم نقش ساقدوش رو بازی می کنم.” بقیه داستان را خودتان می دانید.

 

لیزی کاپلان

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

ستاره فیلم «دختران بدجنس» در سال 2014 به لس آنجلس کانفیدنشال گفته بود که اوایل دوران بازیگری اش، لحظه های تحقیر و رد شدن را به دفعات تجربه کرده است. وی می گوید: “همیشه حس آدمای توسری خور و بازنده رو داشتم که تا حدودی به خاطر این بود که بهم می گفتن تو سری خور و بازنده، درست هر دفعه ای که می رفتم تست بدم علناً بهم می گفتن بازنده”.

مثال بارز آن هم زمانی بود که به لیزی و دوست بازیگرش، لیندزی اسلون، گفته بودند که به اندازه کافی برای بازی در سریال شبکه تلویزیونی دبلیو بی زیبا و جذاب نیستند. بعدها این دو دوست درباره آن روزها شوخی کرده و می خواستند تیشرت هایی با این جمله تهیه کنند: “من به اندازه شبکه دبلیو بی زیبا هستم”.

 

همه می دانند که در نهایت همه چیز به وفق مراد کاپلان پیش رفت. نه تنها او در فیلم «دختران بدجنس» درخشید، بلکه یک نامزدی امی برای بازی در یک سریال موفق و محبوب بدست آورد. وی به لس آنجلس کانفیدنشال گفته بود: “در کل، خیلی خوشحالم که این همه طول کشید تا موفق بشم، چون تونستم به تدریج به این حال و هوا عادت کنم، تا اینکه یک شبه معروف و موفق بشم”.

 

کَت دِنینگز

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند + تصاویر

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

پروفایل دنینگز در نیویورک تایمز در سال 2012 فاش می کند که به او هم در اوایل دوران بازیگری اش گفته شده بود که تقریباً همه اجزای ظاهرش را عوض کند: دندان هایش را صاف کند، موهایش را رنگ کند، وزن کم کند و برنزه کند چون زیادی سفید است و همه اینها فقط بخشی از توصیه هایی بود که دنینگز می شنید. ولی او به اندازه کاراکترش در سریال 2 Broke Girls سرسخت و یک دنده بود و هیچ کدام از اجزای ظاهرش را تغییر نداد و حالا همانطور که همه می دانند، میلیون ها دلار پول در می آورد!

 

زشت ترین زنان هالیوود که ستاره شدند

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب