آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

همسر محمدرضا گلزار کیست

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به صورت رسمی و قانونی به عقد آقای بازیگر درآمد. این ازدواج بسیار غیر منتظره و بسیار پر سر و صدا بود جوری که کاربران شبکه‌های اجتماعی و هواداران این زوج تبریکات خود را با ارسال کامنت در اینستاگرام درج کردند. با یک رصد کوچک در شبکه های اجتماعی می توان به اخباری مبنی بر ازدواج آنها دست یافت. در این مقاله شما را با بیوگرافی آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار آشنا خواهیم کرد.

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

بیوگرافی آیسان آقاخانی

آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ و اهل زنجان می باشد که در زمینه های مدلینگ و عکاسی فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شد. این دختر از یک خانواده متمدن و اصیل است و یک برادر به نام آرین دارد که او مدتی با گلزار هم همکاری داشته است.

 

این زوج قبل از انتشار خبر ازدواج شان، چندین بار در مکان های عمومی دیده شده اند و یکی از پررنگ ترین آنها حضور دونفره آنها در کنسرت گرشا رضایی بود که حالت نشستن دوستانه شان مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

همچنین گفته شده است که در روزهای ابتلای آقای گلزار بازیگر به بیماری کرونا خانوم آقاخانی مرتباً به بیمارستان محل بستری ایشان در رفت و آمد بوده است.

 

شغل

خانم آقاخانی از سن ۲۱ سالگی تا به امروز در رشته مدلینگ در حال فعالیت است و نام اصلی ایشان معصومه آقاخانی می باشد. این خانم دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهر زنجان سپری کرده و پس از اتمام دوره پیش دانشگاهی به همراه پدر و مادرش به تهران نقل مکان کرده اند. جالب است بدانید ایشان از سال ۱۳۹۸ ساکن دبی می باشد و با همسرش ۲۰ سال اختلاف سنی دارند.

 

نحوه آشنایی با گلزار

درباره نحوه آشنایان آنها ادعا شده است که آقای گلزار بازیگر، بعنوان مدلینگ در شرکت پدر آیسان فعالیت می کرده است و همین باب آشنایی آنها شده است.

 

همچنین اما در برخی از خبرها آمده است که پدر این دختر خانم، کارمند بیمه می باشد و نحوه آشنایی این زوج در زمانی بوده است که یکی از عکاسان معروف از آیسان تصاویری می گیرد و از آنجا که این عکاس دوستی نزدیک با رضا گلزار داشته است، ترتیب آشنایی این زوج با یکدیگر را می دهد.

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

 

ازدواج

در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار با یک دختر خانم جوان در صفحه های اینستاگرام دست به دست می شد. زمان انتشار این خبر روز چهارشنبه نیمه خرداد ماه بود که همزمان با آن پست های تبریک ازدواج به آقای گلزار توسط هوادارانش ارسال شد. همچنین تصویری از این زوج با لباس عروس و داماد در یکی از دفاتر ازدواج معروف محله پاسداران تهران منتشر شده است.

 

محمدرضا گلزار برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ و در سن ۴۶ سالگی ازدواج کرد و در ابتدا این خبر از سوی آقای بازیگر نه تکذیب شد و نه تایید؛ اما رفته رفته در روزهای بعد تصاویری از خودش را در لباس دامادی به اشتراک گذاشت.

 

محمدرضا گلزار چند روز پس از ازدواجش در روز دوشنبه با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی ازدواج خود را رسما اعلام کرد. همچنین آقای بازیگر در این پست اینستاگرامی از تمامی دوستان و هوادارانش تشکر کرد. او با انتشار این پست، کپشن زیر را به اشتراک گذاشت:

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

عکسهای مدلینگ آیسان آقاخانی

 

مهریه

خبر رسمی از مهریه آیسان آقاخانی در دسترس نمی باشد اما در برخی از پیج های اینستاگرام نوشته شده که مهریه ایشان ۱۴ سکه به نیت چهارده معصوم است و از نظر او عشق است که ازدواج را پایدار نگه می دارد نه مهریه و…

 

پست اینستاگرام گلزار درباره ازدواج با آیسان آقاخانی

“تشکر و تقدیر من برای شمایی است که همواره لطف تان را به من ارزانی داشتید. از تبریک های شما عزیزان بی نهایت کمال تشکر را دارم که نه فقط برای امروز بلکه در تمام سالیان عمرم محبتتان شامل حال من بوده و هست. امید است مهربانی و انرژی ارزشمند شما عزیزان توشه راه زندگی مشترک ما شود.”

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + تصاویر

دفترخانه ازدواج طلایی پاسداران

دفتر ازدواجی که عقد محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی در آن جاری شده بود تصاویری از این مراسم را منتشر کرد. دفتر ازدواج طلایی تهران با انتشار این کپشن نوشت:

 

“امروز داماد داشتیم از اون دامادها!!! کی میتونه حدس بزنه کی بود؟! امروز عقد کدام هنرپیشه معروف مون در مجموعه ازدواج طلایی برگزار شد؟؟؟!!!”

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب