فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم مدتی است که با هم ازدواج کرده اند و جشن عروسی شان در یکی از باغ تالارهای مجلل تهران برگزار شده است. فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی صحت دارد و صبح امروز مهدی هاشمی بازیگر سینما برای تایید خبر ازدواج مجدد با مهنوش صادقی، یک فیلم کوتاه در پیچ اینستاگرام مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی به اشتراک گذاشت که سایت سماتک برای شما بازدید کننده عزیز این ویدیو فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی را قرار داده است.

 

پس از انتشار خبر ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی برخی از عوامل سینما آنلاین با نورا هاشمی و گلاب آدینه همسر اول مهدی هاشمی تماس گرفتند که این خبر را آنها تکذیب کردند و نورا هاشمی در پاسخ به خبرنگار سینما آنلاین گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم الحال است.»

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

شایعه ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

شایعه ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود که این زوج هنرمند با انتشار 2 فیلم کوتاه از خودشان این شایعه را تایید کردند. از صبح روز جمعه 7 تیر 1398 بود که ویدیو ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و در این کلیپ مهنوش هاشمی بازیگر از ازدواج با مهدی هاشمی بازیگر خبر داد. پس از انتشار این فیلم در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که بسیاری می گفتند این شایعه است مهدی هاشمی بازیگر با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو دیگر گفت: من با خانم مهنوش صادقی رسما ازدواج کرده ام و حرف همسر دومم را تایید می کنم و با انتشار کلیپی رسما اعلام کرد خانم مهنوش صادقی همسر قانونی ایشان است.

 

مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسرهای عظیم صبح امروز با انتشار کلیپ در صفحه شخصی اش گفت: چند وقتی بود از من درباره اینکه همسر دوم مهدی هاشمی بازیگر شده ام یا نه سوالاتی می پرسیدید که طبق صلاح شخصی خودم پاسخ آنرا نمی دادم. ولی فکر می‌کنم الان وقت بسیار خوب و مناسبی است برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران هستم و با مردی ازدواج کرده ام که از خودم 26 سال بزرگتر است اما او را عاشقانه دوست دارم و با تمام وجود عاشق شوهرم بوده و خواهم بود و امروز روی صحبت من به آن افرادی است که دوست نداشتیم من و مهدی به هم برسیم اما هیچ کسی نمی تواند جلوی عشق و دوست داشتن را بگیرد.

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

واکنش گلاب آدینه به فیلم ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

دقایقی پس از رسانه ای شدن فیلم ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی، بسیاری از کاربران اینستاگرام و مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت ها از وی در مورد ازدواج مجدد مهدی هاشمی پرسیدند و گلاب آدینه همسر سابق مهدی هاشمی، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربرانی که در این مورد سوال پرسیده بودند، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

همسر دوم مهدی هاشمی کیست؟

مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بازیگر متولد 20 مرداد ماه سال 1351 و زاده تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری می باشد که در سال 75 موفق به اخذ مدرک کارشناسی طراحی صحنه و لباس شده است و چند سالی است که در سینما و تلویزیون بازیگری می کند. امروز خانم صادقی با انتشار ویدیویی اعلام کرد چند سالی است همسر رسمی مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان مشهور تلویزیون شده است. همسر اول آقای هاشمی گلاب آدینه است که از وی یک دختر بنام نورا و یک نوه نیز دارد.

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

فیلم عروسی و ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی

جدیدترین مطالب