هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند + تصاویر

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند + تصاویر

بازیگران متولد 22 اسفند در سینما و تلویزیون ایران

بازیگران متولد 22 اسفند ماه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 22 اسفند هستند در ادامه این مطلب سماتک را از دست ندهید . ما در این مطلب وبسایت سرگرمی سماتک شما را با بازیگران مشهور ایرانی متولد شده و فوت شده در 22 اسفند ماه آشنا میکنیم. چهره های مشهور ایرانی اگر می خواهید بدانید کدام بازیگران در روز 22 اسفند به دنیا آمده اند با سماتک همراه باشید. بیوگرافی هنرمندان متولد 22 اسفند و بازیگران متولد 22 اسفند را در سایت سماتک می خوانید.

امروز 22 اسفند همزمان با سالروز تولد چندتن از چهره های مشهور ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشویم. آفرین عبیسی ، الیکا عبدالرزاقی و غزل شاکری سه بانوی بازیگر در کشورمان هستند که در 22 اسفند متولد شده اند.

 

چهرهای معروف و بازیگران متولد 22 اسفند

 

غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر کشورمان در 22 اسفند 1357 متولد شد. او حضور خویش را در سینما از سال 1366 با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده است.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند + تصاویر

غزل شاکری بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

 

غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد.

 

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان و همسر امین زندگانی در 22 اسفند 1358 در رامسر متولد شد.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند + تصاویر

الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

 

دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده فعالیت در تلویزیون را از سال 77 و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی شروع کرد. ورود او به تلویزیون، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود.

 

آفرین عبیسی

صغری عبیسی با نام هنری آفرین عبیسی در 22 اسفند 1330 در لاهیجان متولد شد. اولین فیلم این هنرمند کشورمان بعد از انقلاب فیلم کودک و سرباز بود.

هنرمندان ایرانی و بازیگران متولد 22 اسفند + تصاویر

آفرین عبیسی بازیگر کشورمان در 22 اسفند متولد شد

 

تنهایی لیلا جدیدترین سریال آفرین عبیسی در تلویزیون است و زنده یاد ایرج صادق پور تهیه کننده و فیلمبردار کشورمان همسر آفرین عبیسی بود.

جدیدترین مطالب