علت حبس محسن افشانی چیست | چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد

علت حبس محسن افشانی چیست | چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد

علت حبس محسن افشانی چیست

علت حبس محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، مشخص و قطعی شده است و بسیاری از سایت ها و صفحات اینستاگرام در مورد اینکه چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد توضیحاتی را ارائه کرده اند که باید دید دلیل حبس محسن افشانی چیست و اینکه آیا صحت دارد یا نه؟! مجری و بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران که با سریال ترانه مادری در سال 87 توانست به اوج شهرت برسد، امروز در حبس به سر می برد و اینکه علت حبس محسن افشانی چیست را در ادامه این بخش توضیح خواهیم داد. همانطور که می دانید چندی پیش ویدیو محسن افشانی و همسرش با اسلحه و چاقو در فضای مجازی و پیج اینستاگرام محسن افشانی به اشتراک گذاشته شد و به دلیل اینکه این کلیپ بسیار ویو داشته است ممکن است افرادی را به استفاده از چاقو و اسلحه ترغیب کند و چند ساعت پس از انتشار این ویدیو محسن افشانی در اینستاگرام، دستگیر شد.

 

علت حبس محسن افشانی در زندان

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه امروز علت حبس محسن افشانی بازیگر و مجری ایرانی را اعلام کرده است و حکم حبس برای محسن افشانی صادر شده است. علت حبس محسن افشانی و زندانی شدن او به دلیل یک محکومیت قطعی بوده است که هم اکنون در زندان به سر می برد. دلیل حبس محسن افشانی در زندان پرونده ای است که مربوط به یک جرم او در گذشته بوده و است و به همین دلیل حکم حبس او صادر شده است و طی خبرهای رسیده میزان حبس محسن افشانی یکسال تعیین شده است. سخنگوی فوه قضاییه بیان کرده است که این فرد هم اکنون در حال گذرندان دوران حبس خود در زندان تهران است و 1 سال حبس در زندان برای او تعیین شده است. باید بدانید که علت اصلی حبس محسن افشانی وجود این پرونده محکومیت است و هنوز مشخص نیست که برای جرم دیگر وی که انتشار ویدیو ترویج سلاح سرد و گرم بوده است چه مدت حبس در زندان تعیین شده است. همچنین سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به یک سوال درباره اینکه آیا محسن افشانی از زندان آزاد شده است توضیحاتی را ارائه دادند که در زیر آمده است:

علت حبس محسن افشانی چیست | چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد

چه کسی گفته است محسن افشانی در زندان نیست و آزاد شده است؟ این فرد غیر از پرونده اخیرش پرونده سابق محکومیت حبس دارد و در حال تحمل حبس برای جرم گذشته اش است. این فرد هم اکنون در حال تحمل محکومیت قطعی شده یک سال حبس در زندان است و پرونده ترویج اسلحه و چاقو این فرد در حال رسیدگی است که خیلی زود حکم مجازات محسن افشانی برای جرم اخیرش هم صادر می شود.

علت حبس محسن افشانی چیست | چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد

چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد

حکم محکومیت به حبس محسن افشانی در زندان تهران، توسط قاضی صادر شده است و او برای گذرندان دوران محکومیت پس از دستگیر شدن در زندان به سر می برد. چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد؟ علت حبس محسن افشانی که اکنون برای آن در زندان است پرونده گذشته او بوده است و هنوز حکم حبس برای محسن افشانی به دلیل انتشار ویدیو تبلیغ تفنگ سلاح گرم و چاقو سلاح سرد در حال رسیدگی است که به زودی حکم زندان این جرم او هم صادر خواهد شد. فعالیت افراد و کاربران در فضای مجازی باید بر طبق اصول و قواعد صحیح و سالم باشد و هیچ فردی نباید فضای مجازی را به فضایی ناسالم برای نوجوانان و جوانان تبدیل کند.

 

علت حبس محسن افشانی که چندی پیش هم یک ویدیو از او منتشر شده بود را در بالا خواندید که امیدواریم توانسته باشیم پاسخ سوال شما درباره اینکه چرا محسن افشانی به حبس محکوم شد را داده باشیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب