عکس فرزند حدیث میرامینی + نام فرزند حدیث میرامینی

عکس فرزند حدیث میرامینی + نام فرزند حدیث میرامینی

عکس فرزند حدیث میرامینی

فرزند حدیث میرامینی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران متولد شد و در پیج اینستاگرام این بازیگر عکس فرزند حدیث میرامینی به اشتراک گذاشته شده است؛ در صورتی که می خواهید نام فرزند حدیث میرامینی با ما همراه باشید. حدیث میرامینی بازیگر زیباروی سینما و تلویزیون ایران در بهمن ماه سال 1367 در تهران متولد شد و در سال 1395 با مجتبی رجبی ازدواج کرد و دقایقی پیش خانم بازیگر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تولد فرزند اول خود خبر داد. حاصل ازدواج او با همسرش یک دختر خوشگل است که در مرداد ماه 1399 به دنیا آمده است. خانم میرامینی بازیگر لیسانس نمایش از دانشکده هنر تهران را دارد و این بازیگر هنوز اسم فرزندش را انتخاب نکرده است.

عکس فرزند حدیث میرامینی + نام فرزند حدیث میرامینی

نام فرزند حدیث میرامینی

اسم فرزند حدیث میرامینی تا این لحظه مشخص نشده است و خانم بازیگر گفته است به زودی من و شوهرم اسم فرزندمان را اعلام خواهیم کرد. حدیث میر امینی  بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود خبر از مادر شدنش داد. خانم بازیگر خواهر ندارد و به خبرنگاران گفته است بالاخره بعد از سی سال خدا بهم یک دختر داد تا جای خواهر نداشته ام را برایم پر کند. جالب است بدانید که این بازیگر به همراه همسر و فرزندش به تازگی به یک رستوران غذاهای ایتالیایی در تهران رفته اند و به مناسبت تولد فرزندشان شام عاشقانه ای خوردند.

عکس فرزند حدیث میرامینی + نام فرزند حدیث میرامینی

حدیث میر امینی بازیگر جوان کشورمان با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرام خود از مادر شدنش خبر داد. انتشار این پست توسط خانم بازیگر با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی کاربران و هنرمندان مواجه شد و افراد زیادی به او و همسرش مجتبی رجبی تبریک گفتند. شما عکس فرزند حدیث میرامینی را در بالا مشاهده کردید و بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران پس از به اشتراک گذاشتن عکس بالا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “دخترم پاره ی تنم”

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب