فرزند دوم سام درخشانی به دنیا آمد + اسم پسر سام درخشانی

فرزند دوم سام درخشانی به دنیا آمد + اسم پسر سام درخشانی

فرزند دوم سام درخشانی

فرزند دوم سام درخشانی به دنیا آمد. سام درخشانی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران امروز یکم مهر ماه 1399 در فضای مجازی از به دنیا آمدن بچه دوم خود که یک پسر است خبر داده است. به گزارش سماتک این بازیگر در ساعت چهل دقیقه بامداد امروز برای بار دوم پدر شد و در پیج اینستاگرام خود نوشت:

 

ساعت 00:40 بامداد پسرم بدنیا اومد و به قول معروف جنسمون جور شد

تو این قحطی خبر خوب، بالاخره یه اتفاق خوب برام افتاد

بسیار ممنونم از دکتر شکیبا خداداد عزیزم و کادر دلسوز و حرفه ای بیمارستان عرفان

 

فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور توسط دکتر شکیبا خداداد در بیمارستان عرفان تهران چشم به جهان گشود و این زوج سلبریتی را در شگفت فرو برد. برکه فرزند اول سام درخشانی در حدود سه سال پیش در شهر ونکوور کانادا به دنیا آمد و پس از 3 سال فرزند دوم این زوج که یک پسر کوچولو است با موفقیت و پس از انجام عمل سزارین در نیمه شب امروز در میهن عزیزمان ایران چشم باز کرد. با اعلام این خبر در شبکه های اجتماعی بسیاری از هواداران آقای بازیگر و تعداد زیادی از هنرمندان قدم نو رسیده را تبریک گفتند و ابراز شادمانی کردند.

فرزند دوم سام درخشانی به دنیا آمد + اسم پسر سام درخشانی

اسم پسر سام درخشانی

این بازیگر در جدیدترین پست اینستاگرامی خود اعلام کرده است که اسم پسرش را برسام گذاشته است و حالا دو فرزند به نام های برکه و برسام دارد. 26 خرداد ماه سال 94 بود که سام درخشانی با انتشار تصویری خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است که دو فرزند برای ایشان به دنیا آورده است.

 

ازدواج آقای درخشانی بازیگر و همسرش در سال 1394 به ثبت رسید و این زوج در روز عروسی شان با هم عهد بستند که صاحب دو فرزند شوند. پس از گذشت 5 سال از ازدواج شان خداوند دو فرزند یکی دختر و یکی پسر به آنان هدیه کرد و جالب است بدانید این زوج در یک مهمانی با هم آشنا شدند و برای شناخت بیشتر چند ماهی با هم نامزد بودند و خطبه عقدشان توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. این هنرمند کشورمان برای نخستین بار در آذر ماه سال 96 پدر شد و امروز اول مهرماه 1399 برای دومین بار طعم خوش پدر شدن را تجربه کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب