فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری + کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری + کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری

کلیپ سحر قریشی توهین به رفتگر شهرداری از روز گذشته در فضای مجازی جنجال رسانه ای به پا کرده است. فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری در کمتر از 24 ساعت میلیون ها بار در اینستاگرام دیده شد و در این بخش از سایت سماتک کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان تهیه و گردآوری شده است.

 

ویدئویی از برخورد زننده و توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان منتشر شده که موجب انتقاد کاربران فضای مجازی، عضو شورای شهر تهران و رییس مرکز ارتباطات شهرداری شده است. به گزارش سماتک در ویدیویی که روز گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام دست به دست شد؛ سحر قریشی بازیگر سینما با دوستان خود در حال پیاده روی در یکی از پارک های منطقه یک تهران هستند و فیلم سلفی می گیرند؛ این بازیگر سینما در این فیلم با الفاظی به دور از احترام یک پاکبان را مخاطب قرار می‌دهد و به تمسخر او و لباس ایشان می‌ پردازد.

فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری + کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

ماجرای فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری

قریشی در حالی که مشغول قدم زدن است و لباسی سبز به تن دارد، به پاکبانی که در کنار مسیر پیاده روی آنها نشسته است نزدیک شده و به دوستانش می‌گوید لباسش با آن پاکبان همرنگ است. این در حالی است که برای اشاره به آن پاکبان از واژه «این» استفاده می‌ کند.

 

وی به سراغ پاکبان (کارگر شهرداری) که از فرط خستگی لحظه ای بر نیمکت پارک نشسته، می رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می گوید: آقا ببین من لباسم رو با رفیقم (پاکبان) سِت کردم.

 

پاکبان مذکور که غافلگیر شده، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می گوید: اِ برو!

 

رفتار نامناسب سحر قریشی با پاکبان

قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت می‌خندد به دوستانش می‌گوید: «میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو!»

 

این رفتار قریشی در فضای مجازی به شدت حاشیه ساز شده و واکنش تند کاربران را به همراه داشت، بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کرده‌ اند.

 

پس از انتقادات زیاد مردم و هواداران خانم بازیگر، او توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه آورده شده است:

فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری + کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

کلیپ سحر قریشی توهین به رفتگر

شاید از نزدیک می‌ دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون پاکبانان سبزپوش هستیم. کلیپ سحر قریشی توهین به رفتگر بوده است و خانم قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در این روزهای کرونایی با دوستانش ویدئویی از ورزش کردن خود در خیابان منتشر کرده است و به یک کارگر شهرداری زحمتکش توهین می کند.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی و همسرش


 

واکنش سحر قریشی به انتقادات مردم در مورد پاکبان شهرداری

از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم. من خودم با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشر کشورم اهانت کنم. این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم ها درآمد کسب می کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می زنن.

 

قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه (برو) حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت <برو>، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم  می گفت <برو>.

 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوء تفاهم کوچک نیست.

 

در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته

 

واکنش شهرداری تهران به فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم سحر قریشی با کارگر شهرداری نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری + کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

کلیپ رفتار نامناسب سحر قریشی با یک پاکبان

در پایان فیلم سحر قریشی و پاکبان شهرداری آورده شده است که در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی کلیپ از جزئیات این فیلم کوتاه با خبر شوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب