عکس نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

عکس نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

عکس نوردخت فرزند رامبد جوان

فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا و در روز سی و یکم تیر ماه سال یک هزار و سیصد و نود و هشت در کانادا به دنیا آمده است و عکس نوردخت فرزند رامبد جوان نگار جواهریان در کانادا را در این مقاله از سایت سماتک خواهید شد. رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا صاحب یک فرزند دختر به اسم نوردخت جوان شدند که حضور رامبد جوان و همسرش در کانادا از همان روزهای اول ورود این زوج هنرمند به این کشور با حواشی بسیاری روبرو شد و حال باید انتظار کشید که به دنیا آمدن نوردخت فرزند رامبد جوان در کانادا، می تواند نقطه پایانی بر حواشی حضور رامبد و نگار در کانادا باشد. در ماه اسفند 1397 خبر باردار شدن نگار جواهریان از شوهرش رامبد جوان در فضای مجازی منتشر گردید و در یک مراسم خبر بارداری و دختر دار شدن خود را داد و چند روز بعد رامبد جوان این خبر را تایید کرد و امروز 31 تیر 1398 نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا متولد شد.

 

عکس فرزند رامبد جوان

عکس نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان است که در حدود یک هفته قبل در کانادا متولد شد. رامبد جوان و نگار جواهریان به تازگی صاحب فرزند دختر شدند و نام او را «نوردخت» گذاشتند. عکس دختر رامبد جوان در بسیاری از رسانه ها به اشتراک گذاشته شده است و همانطور که اطلاع دارید چندی پیش ماجرای سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا و به دنیا آوردن فرزندشان در آنجا بسیار خبرساز شد. تا جایی که رسانه‌ های بسیاری به این موضوع پرداختند. پس از انتشار اخباری در این‌باره، سرانجام مجری خندوانه سکوت خود را شکست و صحبت‌هایی راجع به سفر خود مطرح کرد. رامبد جوان در یک مصاحبه گفت علت سفرم به کانادا اکران فیلم سینمایی قانون مورفی نبوده است و من آمده‌ام به مونترال و ضمناً این فیلم را هم در اینجا به نمایش می‌گذاریم.

 

جالب است بدانید که طبق قانون کشور کانادا اگر کودکی در آن کشور متولد شود می‌تواند از تابعیت آن کشور استفاده کند و به همین دلیل به پدر و مادر آن کودک نیز اجازه اقامت داده می‌شود. این اجازه اقامت تا پنچ سالگی فرزند خواهد بود و اگر در این مدت پدر و مادر تخلف خاصی نداشته باشند، کار کرده و مالیات خود را به دولت پرداخت کرده باشند از امکان اقامت دائمی در کانادا برخوردار خواهند شد.

 

اسم فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان

فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان امروز در کانادا متولد شد و این زوج بازیگر حالا یک دختر به اسم نوردخت دارند. اسم فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان “نوردخت” است و بسیار گوگولی می باشد. پس از انتخاب اسم فرزند رامبد جوان در کانادا و بعد از حرف های نگار جواهریان درباره فرزند دار شدن شان ، این مجری مرد ایرانی برای اولین بار با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد. چندی پیش خبر بچه‌دار شدن رامبد جوان و نگار جواهریان توسط جواهریان در صفحات مجازی منتشر شد. صبح امروز هم رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما اولین پست اینستاگرامی خود را در خصوص این خبر منتشر کرده و ابراز خوشحالی کرد. رامبد جوان در صفحه شخصی خود درباره پدر شدن نوشت:

 

سلام و درود به شما دوستان و رفیق های عزیزم.

 

چند وقتی هست که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می‌گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی‌فهمن چه شود. آرزو می‌کنم همه‌ی بچه‌ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن.

 

قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه‌ی شما و دعاهاتون و تبریک‌هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی‌ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف‌هامون و پروروندن قدرت‌ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه‌ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و …. و در آخر اینکه وقتی تصمیم می‌گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

 

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه‌ی معنی‌هاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه‌ها مهمترین و باارزش‌ترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره. ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می‌دونیم.

 

پ.ن: احتمالا بعضی‌ها خواهند گفت چرا از اوضاع بد اقتصادی و حال بد و اضطراب نمی‌گیم. چشم می‌گیم؛ اینم تلاش می‌کنیم بگیم.

 

رامبد جوان و دخترش در کانادا

رامبد جوان و دخترش در کانادا هستند و همراه با نگار جواهریان زندگی خوبی را دارند. روز گذشته رامبد جوان بازیگر و مجری برنامه خندوانه با انتشار پستی به ماجرای پدر شدن واکنش نشان داد و از حس خوب دختر دار شدنش نوشت نگار جواهریان به همراه رامبد جوان و دخترش در کانادا هستند. چند روز پیش بود که خبر به دنیا آمدن فرزند رامبد جوان در کانادا توسط همسرش نگار جواهریان به اشتراک گذاشته شد و حسابی مورد توجه هوادارانش قرار گرفت. رامبد جوان و فرزند دخترش در کانادا هستند و نگار چندی روزی پس از زایمان در بیمارستان شهر مونترال بستری شده بود.

عکس نوردخت فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

عکس فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

نگار جواهریان بازیگر زن محبوب سینما و تلویزیون ایران که به تازگی به خاطر سفرش به مونترال کانادا دچار حاشیه شده بود حالا فرزند دار شده است و عکس فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم مورد رضایت شما واقع شده باشد. عکس فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان که در کانادا به دنیا آمده است و اسم نوردخت جوان را برایش انتخاب کرده اند بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

جدیدترین مطالب