چیستان های گیج کننده با جواب | چیستان های انحرافی با جواب

چیستان های گیج کننده با جواب | چیستان های انحرافی با جواب

چیستان های گیج کننده با جواب کوتاه و طولانی را در ادامه تهیه و گردآوری کرده ایم اگر به دنبال سری جدید چیستان های انحرافی با جواب هستید در این نوشتار از سایت سماتک با ما همراه باشید.

 

چیستان های گیج کننده با جواب

چیستان گیج کننده چیست؟ اگر همیشه به دنبال این بوده اید که با چیستان های گیج کننده و معماهای انحرافی دوستان تان را به چالش بکسید این مطلب برای شما مناسب است.

 

در صبح روز شنبه مردی به قتل رسید. او در زمانی که همسرش در خواب بود به قتل رسید. همسر او هر چه که می‌دانست به پلیس گفت. او گفت: که: در زمان قتل، آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بوده و خدمتکار در حال نظافت و مستخدم نیز پاکت‌های پستی را دریافت می‌کرده است. پلیس پس از شنیدن صحبت‌های همسر مقتول بلافاصله فرد مجرم را دستگیر می‌کند. به نظر شما پلیس به چه کسی مظنون شده و چرا؟

 

جواب: همسر مقتول قاتل است. زیرا او گفته در زمان قتل خواب بوده، چگونه شخصی که خواب است می‌تواند از اتفاقات اطراف خود با خبر باشد.

 

روزی یک فردی که اهل منطق بود به شهری رفت و قصد داشت که به سلمانی برود. در آن شهر بیشتر از دو سلمانی وجود نداشت. به سراغ سلمانی اول که رفت او را بسیار ژولیده و نامرتب دید و پس از آن به سراغ سلمانی دوم که رفت او را با ظاهری بسیار آراسته یافت. سپس او تصمیم گرفت که به نزد سلمانی اول برود. به نظر شما چه دلیلی داشت؟

 

جواب: چون در آن شهر دو سلمانی بیشتر وجود نداشت پس مسئول سلمانی به نزد دیگری رفته تا سر او را اصلاح کند بنابراین، چون سلمانی دوم مو‌هایی آراسته داشته، پس سلمانی اول مو‌های او را اصلاح کرده و کار او بهتر است.

 

پادشاه به دخترانش گفت که هرکدام سه قوری یکسان را با یک مقدار آب پر کنند و همزمان روی اجاق بگذارند. آب کتری هرکس سریع‌تر به جوش بیاید، شوهرش وارث پادشاه خواهد بود. قوری کوچکترین دختر که اصلا نمی‌خواست ازدواج کند زودتر از همه جوش آمد. چرا؟

 

جواب: دو دختر بزرگتر در کتری هایشان را مدام برمی داشتند که چک کنند جوش آمده با نه، به همین دلیل زمان بیشتری طول کشیده تا آب کتریشان جوش بیاید.

 

من چه تعدادی گل دارم اگر همه آن‌ها رز هستند بجز دوتا، همه آن‌ها لاله هستند بجز دوتا و همه آن‌ها آفتابگردان هستند بجز دو تا؟

 

جواب: سه شاخه گل. یک شاخه گل رز، یک شاخه گل لاله و یک شاخه گل آفتابگردان

 

اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن می‌کنید؟

 

پاسخ: ابتدا باید کبریت را روشن نمود و سپس با آن برای روشن کردن دیگر وسایل اقدام کرد.

 

یک زن و شوهر هفت پسر دارند و هر پسر یک خواهر این خانواده چند نفرند؟

 

جواب: ده نفر. آن‌ها دارای یک خواهرند که خواهر همه برادران است.

 

فردی خانه‌ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک می‌شود این خرس چه رنگی است؟

 

جواب: خرس سفید است. چون خانه‌ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد.

چیستان های گیج کننده با جواب | چیستان های انحرافی با جواب

چیستان های انحرافی با جواب

کسانی که به چیستان های انحرافی و معما‌های سخت و گیج کننده علاقه‌مند اند معمولا افرادی باهوش هستند. همچنین چیستان سخت انحرافی همراه جواب یکی از سرگرمی‌های مهیج برای این افراد است.

 

آن چیست که اگر غذا به آن بدهی زنده است و اگر آب به آن بدهی می‌میرد؟

جواب: آتش

 

آن چیست که خیس می‌شود تا شما خشک بشوید؟
جواب: حوله

 

من وقتی جوان هستم قد بلندی دارم و وقتی پیر شدم کوتاه قد می‌شوم. من چه هستم؟
جواب: شمع

 

آن چیست که دو دفعه اول به رایگان هرکس داده می‌شود، ولی دفعه سوم باید پول آن را بدهید؟
جواب: دندان

 

آن چیست که سر دارد، اما بدن ندارد؟
جواب: سکه

 

آن چه چیزی است که می‌تواند به سراسر دنیا سفر کند در حالی که در یک گوشه نشسته است؟
جواب: تمبر

 

آن چیست که چشم دارد، اما نمی‌تواند ببیند؟
پاسخ: سوزن

 

آن چیست که دست دارد، اما نمی‌تواند کف بزند؟
پاسخ: ساعت

چیستان های گیج کننده با جواب | چیستان های انحرافی با جواب

معمای گیج کننده با جواب کوتاه

معمای سخت و گیج کننده: جیمز سه روز در بیمارستان بوده است. او نه بیمار بود نه صدمه دیده بود، با این حال بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید او را حمل می کردند. چرا؟

 

پاسخ: جیمز تازه در بیمارستان به دنیا آمده است.

 

آن چیست که متعلق به شماست اما اطرافیانتان بیشتر از شما از آن استفاده می کنند .

 

جواب: اسم شما

 

چرا در ترکیه بسیاری از کفاشان به رایگان کفش رهگذران را تمیز می کنند. اما اگر این کار را کنند رهگذران مجبورند به آن ها پول بدهند؟

 

پاسخ: آن ها یک کفش را رایگان تمیز می کنند و برای اینکه احمقانه به نظر نرسد، عابران مجبور می شوند پول بدهند تا کفش دیگرشان را هم تمیز کنند.

 

30 را به نیم تقسیم کنید و 10 را به آن اضافه کنید. جواب چند می شود؟

 

پاسخ: 70. معمولا افراد با این روش حساب می کنند:30:2 + 10 = 25. اما در اصل 30 تقسیم بر نیم، دو برابر می شود:30 * 2 + 10

 

کجاست که رودخانه هایش بدون آب، شهر هایش بدون ساختمان و جنگل هایش بدون درخت هستند؟

 

پاسخ: نقشه جهان

 

هنگام صبحانه، حلقه دختر داخل فنجان پر از قهوه افتاد. اما خشک ماند. چطور چنین چیزی ممکن است؟

 

جواب: حلقه در پودر قهوه افتاده که خشک بوده است

 

استادانی که اشیای یادگاری درست می کنند، می توانند یک قایق را در بطری جای دهند. می توانید راهی برای قرار دادن یک خیار در بطری پیدا کنید؟ بدون اینکه خیار را ببرید یا بطری را بشکنید؟

 

جواب: وقتی خیار هنوز خیلی کوچک است بدون اینکه آن را از ساقه جدا کنیم، داخل بطری قرار می دهیم و می گذاریم در بطری رشد کند و بزرگ شود.

چیستان های گیج کننده با جواب | چیستان های انحرافی با جواب

قاتلی که محکوم به مرگ شده باید یکی از این سه اتاق را انتخاب کند:در اتاق اول آتش شعله می کشد، اتاق دوم پر از قاتل با تفنگ های پر است و در اتاق سوم یک گله شیر ها وجود دارد که سه سال است چیزی نخورده اند. کدام یک از این اتاق ها امن تر است؟

 

پاسخ: اتاق پر از شیر، چون شیر ها مدت ها پیش از گرسنگی مرده اند.

 

چیستان های انحرافی و گیج کننده با جواب های سخت و کوتاه را در بالا خواندید چیستان انحرافی با جواب، چیستان‌های خنده دار و چیستان های گیج کننده سخت همراه جواب از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین قسمت‌ها در زمینه سرگرمی و Riddles است. بسیاری از افراد در تلاشند با جدیدترین چیستان و معما‌ها در رابطه با موضوعات مختلف آشنا شوند. همچنین رسیدن به پاسخ چیستان های انحرافی و سخت و دشوار یکی از مهیج‌ترین تفریحات برای افراد با هوش محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب