فال ماهانه مرداد 1400 | طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه مرداد 1400 | طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه مرداد 1400

فال ماهانه مرداد 1400 برای شما عزیزانی است که دوست دارید بدانید در مرداد ماه امسال چه اتفاقاتی برایتان رقم خواهد خورد و در این مقاله از سایت سماتک طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ را برایتان آماده کرده ایم. این طالع بینی به همراه دقیق ترین فال ماهانه مرداد 1400 از بهترین مراجع علمی طالع بینی دنیا برگرفته شده است اما اکیدا توصیه می شود فقط برای جنبه سرگرمی از آن استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ چه اتفاقاتی برایتان رقم می خورد با این پست همراه ما باشید.

 

فال ماهانه مرداد 1400 برای متولدین فروردین

فال ماهانه مرداد ماه 1400 در مورد متولدین فروردین ماه اینگونه بیان شده است که شاید این اواخر فرصت در میان گذاشتن افکارتان با دوست هایتان را از دست داده باشید. تا فرصت باقی است با آنها حرف بزنید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به آنها هم بگویید. در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ منتظر فرا رسیدن بهترین زمان ممکن برای گفتن حرف هایتان ننشینید. در غیر این صورت ناگهان به خودتان آمده و خواهید دید که تمام فرصت ها را از دست داده اید. حرف هایی که اکنون ناگفته باقی بمانند تا همیشه در ضمیر ناخودآگاهتان باقی مانده و شما را آزار خواهند داد.

 

پروانه را ز شمع بود سوز دل ولی
بی شمع عارض تو دلم را بود گداز
صوفی که بی تو توبه ز می کرده بود دوش
بشکست عهد چون در میخانه دید باز

 

فال حافظ در مورد متولدین فروردین ماه در مرداد 1400 اینگونه بیان شده است: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

 

طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت

اگر متولد اردیبهشت ماه هستید این بخش از فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای شما متولدین اردیبهشت بسیار جذاب است. هر چقدر امروز کسی با شما متولدین اردیبهشت ماه بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما در مرداد ماه امسال با یك با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت گفته است: قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود. مدتی است می خواهید با عشق تان در مورد موضوعی صحبت کنید اما فرصت آن فراهم نشده، امروز اما بهترین زمان است. اگر چه ممکن است شروع مکالمه برایتان کمی سخت باشد اما به تعلیق انداختن آن بیش از این نیز به نفع تان نیست. اولین قدم را بردارید و نگران باقی راه نباشید.

 

به یکی جرعه که آزار کسش در پی نیست
زحمتی می‌کشم از مردم نادان که مپرس
زاهد از ما به سلامت بگذر کاین می لعل
دل و دین می‌برد از دست بدان سان که مپرس

 

فال حافظ در مورد شما اردیبهشت ماهی های عزیز گفته است: همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است.

 

طالع بینی ماهانه مرداد سال 1400 برای متولدین خرداد

فال ماهانه مرداد 1400 درباره متولدین خرداد ماه گفته است: در این ماه بعد از تمام شدن ساعت کاری به احتمال زیاد آنقدر خسته خواهید بود که شاید تصمیم بگیرید برنامه هایی که حتی از مدت ها قبل برای امشب چیده بودید را کنسل کنید. عجله نکنید. کافی است یک استراحت کوتاه به خودتان بدهید تا با انرژی کامل بتوانید برنامه هایتان را عملی کنید و از زندگی  خود لذت ببرید. احتمالاً طی ماه مرداد ۱۴۰۰ غمگین و افسرده می شوید و همین باعث می شود تا در این ماه نتوانید کار زیادی انجام دهید. کمی تنهایی وقت بگذرانید. اگر اجازه دهید که احساسات تان در جریان باشند، آن وقت تفکر عمیق می تواند سازنده باشد. متولدین خرداد باید بدانند که منشأ قدرت تان از تخیلات واضحی که دارید و از قلب آماده و پذیرای شما سر چشمه می گیرد.

 

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

 

فال حافظ در مرداد امسال در مورد متولدین خرداد ماه گفته است: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

 

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین تیر

درود به همه شما تیرماهی های عزیز که منتظر هستید فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ را در مورد خود یا عزیز تیر ماهی تان بدانید: درباره چیزهایی که اکنون امکان پذیرند فکرهایی دارید، اما هنوز موانع زیادی وجود دارند که باید از روی آن ها بپرید تا برنده ی مسابقه شما باشید. ای متولد تیر ماه سعی نکنید میانبر بزنید تا یک موقعیت بی ثبات را جا بگذارید، در عوض موفقیت شما زمانی ممکن است که بر اهداف تان و مقصد مورد نظر تمرکز کنید. فروشگاهی نزدیک خانه شما افتتاح شده است که بد نیست به آن سری بزنید. در آنجا با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و چیزهای زیبایی برای خرید پیدا خواهید کرد. شما متولدین تیر ماه در مرداد ماه امسال شجاعت لازم را برای صحبت کردن با معشوق تان به دست آورده و قادر خواهید بود احساسات تان را بیان کنید. اگر صداقت کافی داشته باشید، رابطه خوبی در انتظارتان خواهد بود. شما باید قدم اول را محکم بردارید آن وقت خواهید دید که همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

 

یا رب کجاست محرم رازی که یک زمان
دل شرح آن دهد که چه گفت و چه‌ها شنید
اینش سزا نبود دل حق گزار من
کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

 

حافظ درباره شما متولدین تیر ماه می گوید: تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

 

فال ماهانه مرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه

متولدین مرداد ماه باید بدانند اگرچه ممکن است بی ثباتی فعلاً باعث آزارتان شود، اما هنوز می خواهید که همه چیز درست مثل یک ساعت دقیق کار کند. فال ماهانه مرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه گفته است: دل تان می خواهد اگر امروز قرار است توجه تان را به جایی معطوف کنید، هیچ دل مشغولی و نگرانی نداشته باشید، اما نمی توانید مسئولیت های تان را فراموش کنید و به کارتان پشت کنید. شما دارید به این موضوع پی می برید که حتی اگر تمام انرژیتان را به کار بگیرید هم نخواهید توانست تمام چیزهایی که می خواهید را به دست بیاورید. فشار آوردن بیش از حد به خودتان تنها شما را خسته و افسرده خواهد کرد و در عین حال هیچ ضمانتی هم برای این که به خواسته های غیر معقول خود برسید به وجود نخواهد آورد. هدف های خود را مشخص و محدود کنید. تمرکز روی یک هدف خاص باعث خواهد شد خیلی سریعتر به خواسته خود برسید.

 

دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باش
بخت گو پشت مکن روی زمین لشکر گیر
میل رفتن مکن ای دوست دمی با ما باش
بر لب جوی طرب جوی و به کف ساغر گیر

 

فال حافظ مرداد ماه امسال در مورد متولدین ماه مرداد اینگونه بیان شده است که: شما ارزش هر کس را به پول و مقام ان شخص می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

فال ماهانه مرداد 1400 | طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰

طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور

شهریور ماهی عزیز اگر پسر یا دختر هستید هیچ تفاوتی در فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور ماه از نظر جنسیت وجود ندارد و عالم علم طالع بینی می گوید شاید به این فکر می کنید که آیا دوستان و همکاران تان دارند از تلاش ها و زحمات تان پشتیبانی می کنند یا این که فقط با سر تکان دادن و تایید کردن تان می خواهند شما را آرام نگه دارند. طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور گفته است فعلاً نمی توانید بفهمید که آیا کسی مخالف پیشرفت تان هست یا نه، اما برای فهمیدن اش زمان و انرژی خود را هدر ندهید. در این فاصله مهم تر این است که از حرکت به سوی اهداف تان لذت ببرید، به جای این که بخواهید فقط به آن اهداف دست پیدا کنید.

 

ساقیا یک جرعه‌ای زان آب آتشگون که من
در میان پختگان عشق او خامم هنوز
از خطا گفتم شبی زلف تو را مشک ختن
می‌زند هر لحظه تیغی مو بر اندامم هنوز

 

حافظ در مورد شما شهریور ماهی های عزیز گفته است: به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.

 

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

متولدین مهر ماه باید بدانند که حتی اگر در مرداد ماه ۱۴۰۰ روزهای خوبی داشته باشید، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما متولدین مهر ماه معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

 

دلدار که گفتا به توام دل نگران است
گو می‌رسم اینک به سلامت نگران باش
خون شد دلم از حسرت آن لعل روان بخش
ای درج محبت به همان مهر و نشان باش

 

فال حافظ مرداد ماه امسال درباره متولدین مهر گفته است: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

فال ماهانه مرداد ماه ۱۴۰۰ برای متولدین آبان

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ درباره متولدین آبان ماه گفته است که شما در این ماه به شدت نگران فردایتان و به ویژه افزایش چالش های احساسی موجود بین شما و اطرافیانتان هستید. شاید ندانید که چطور باید با وضعیت موجود کنار بیایید. با این حال باید بدانید که تظاهر به روبراه بودن اوضاع تنها آتش این درگیری را تندتر خواهد کرد. اگر می خواهید وضعیت بهتر شود تنها راه حل داشتن صداقت است.

 

قصر فردوس به پاداش عمل می‌بخشند
ما که رندیم و گدا دیر مغان ما را بس
بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین
کاین اشارت ز جهان گذران ما را بست

 

حافظ در مورد شما آبان ماهی های عزیز گفته است: تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.

 

فال ماهانه مرداد 1400 برای زنان و مردان متولد آذر

هم اکنون شما متولدین آذر ماه در نظر دارید با یکی از دوستان خیلی صمیمی تان همکار شوید. با وجود اینکه شما همیشه اولین کاری که می کنید این است که سفره دل خود را باز می کنید! اما الان عقلانی نیست که این کار بکنید و بهتر است در ماه مرداد 1400 تا موقعی که موقعیت را خوب ارزیابی نکرده اید این کار را نکنید. صبر و شکیبایی موهبتی است که به شما متولدین آذر ماه عطا شده است، پس انقدر عجله نکنید!!

 

گر مساعد شودم دایره چرخ کبود
هم به دست آورمش باز به پرگار دگر
عافیت می‌طلبد خاطرم ار بگذارند
غمزه شوخش و آن طرهٔ طرار دگر

 

حافظ در مرداد امسال برای شما زنان و مردان متولدین آذر ماه می گوید: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی، سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

 

طالع بینی ماهانه مرداد 1400 برای متولدین دی

دی ماه های عزیز در مرداد ۱۴۰۰ آماده هستید تا بدون هیچ گونه تصمیم از پیش تعیین شده درباره ی آن چه می خواهید انجام دهید با کارهای پیش رو درآمیزید. روز دشواری است، زیرا باید صبورانه تحمل کنید تا نشانه ای بروز کند و شما دست به کار شوید. شما متولدین دی ماه در نهایت ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان را محدود نمایید، اما اگر احساسات تان را به طریقی بیرون نریزید این امکان وجود دارد که دچار آشفتگی گردید.

 

غمی که چون سپه زنگ ملک دل بگرفت
ز خیل شادی روم رخت زداید باز
به پیش آینه دل هر آن چه می‌دارم
بجز خیال جمالت نمی‌نماید باز

 

فال حافظ مرداد برای متولدین دی ماه گفته است: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری. درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.

 

فال ماهانه مرداد سال ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن ماه

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن ماه می گوید شاید فکر کنید که با سخت کوشی خواهید توانست هر کاری که از شما انتظار می رود را انجام دهید. با این حال ممکن است موانعی در سر راهتان قرار بگیرند که انجام این کار را برای شما مشکل کنند. مجموعه ای از اتفاقات غیر منتظره روزتان را تبدیل به یک جنگ مداوم با موانع پیش بینی نشده خواهند کرد. با این حال نباید هیچ کسی را بابت مشکلاتی که به وجود آمده اند سرزنش کنید.

 

محمل جانان ببوس آن گه به زاری عرضه دار
کز فراقت سوختم ای مهربان فریاد رس
من که قول ناصحان را خواندمی قول رباب
گوشمالی دیدم از هجران که اینم پند بس

 

حافظ در مورد متولدین بهمن برای ماه مرداد می گوید: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

 

فال ماهانه مرداد 1400 برای زن و مرد متولد اسفند

زنان و مردان متولد اسفند در مرداد 1400 از شنیدین خبرهای خوبی که به آنان می رسد خوشحال می شوند. شاید بد نباشد برای یک پیاده روی کوتاه به بیرون از خانه بروید و کمی انرژی خود را تخلیه کنید. شما باید به آینده خود خوش بین باشید و از حال خود لذت ببرید. فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای زن و مرد متولد اسفند گفته است که این ماه فرصت آن را دارید که با فرد مورد علاقه خود گفتگو کنید اما برای پرسیدن تمام سوالات ذهنی تان عجله نکنید. فعلا آنها را پیش خودتان نگه دارید تا زمان مناسب فرا برسد. اگر این آدم واقعا برای شما اهمیت دارد، برای او وقت بگذارید.

 

ز کوی میکده برگشته‌ام ز راه خطا
مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز
بیار زان می گلرنگ مشک بو جامی
شرار رشک و حسد در دل گلاب انداز

 

فال حافظ مرداد امسال در مورد متولدین اسفند ماه می گوید: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

فال ماهانه مرداد 1400 | طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه مرداد 1400

 

فال ماهانه مرداد ۱۴۰۰ برای زن و مرد، دختر و پسر متولد شده در ماههای مختلف و 12 گانه سال می باشد که در این مقاله فال و طالع بینی ماهانه مرداد 1400 را خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی ماهانه مرداد ۱۴۰۰ را براساس ماه تولدتان از بالا انتخاب کرده و در پروفایل شخصی تان در اینستاگرام و تلگرام قرار دهید. اگر می خواهید فال ماهانه مرداد 1400 را برای دوست صمیمی و یا همسرتان بفرستید دقت کنید که ماه تولد ایشان را به درستی انتخاب کنید و امیدواریم بهترین اتفاقات در این ماه از فصل تابستان برایتان رقم بخورد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب