بهترین و زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

بهترین و زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

کدام رنگ مو برای پوست گندمی مناسب است

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی کدام است؟ تغییر رنگ مو یک قدم بزرگ و جسورانه برای شما محسوب می شود، به همین دلیل انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست گندمی تان ضروری است. رنگ مو لزوماً دائمی نیست، اما تغییر مجدد آنها نیز آسان نیست. بنابراین، برای اطمینان از انتخاب رنگ موی مناسب برای رنگ پوست گندمگون، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. وجود تناسب و هارمونی میان رنگ پوست و رنگ مو یکی از فاکتورهایی است که در زیبایی شما خانم های عزیز تاثیر به سزایی دارد. اما چگونه می توان بهترین رنگ مو برای پوست گندمی تیره یا روشن را انتخاب کرد؟

 

اگر شما پوست گندمی دارید و به دنبال رنگ مویی هستید که حالت طبیعی صورت و زیبایی صورت شما را حفظ کند بهتر است از رنگ موهایی استفاده کنید که تناژ سبز درون پوست صورت تان را به خوبی خنثی کند. رنگ های طلایی و قرمز که با نام رنگ های سری G و R شناخته می شوند برای افرادی با رنگ پوست گندمی و گرم بسیار مناسب تر هستند. بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باید رنگ های قهوه ای با رنگ قرمز مانند شرابی، دارچینی، قهوه ای، شرابی و ماهاگونی باشد. همچنین رنگ هایلایت مخصوص پوست گندمی باید طلایی گرم، مسی یا برنزی باشد.

کدام رنگ مو برای پوست گندمی مناسب است

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

 

چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد

رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای افراد با رنگ پوست گندمی نیستند. و اگر شما تمایل دارید که از رنگ های طلایی استفاده کنید باید رنگ طلایی را با درجه روشن بر روی موهای خود نزنید زیرا این رنگ ممکن است برای پوست های گندمی نارنجی در بیاید. رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و هم چنین رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون بسیار مناسب بوده و پیشنهاد اکثر آرایشگران حرفه ای دنیا است.

 

رنگ پوست گندمگون واقعا عالی است و شما می توانید بهترین رنگ موها را روی سر خود امتحان کنید. برای رنگ موهای خود می توانید از سایه های بسیار تیره یا روشن استفاده کنید. بهترین بخش در مورد پوست گندمی این است که بیشتر رنگ‌ های مو با این رنگ پوست مطابقت دارند، بنابراین شما می‌توانید هنگام رفتن به سالن آرایش، رنگ‌ های متنوعی را روی سرتان امتحان کنید. قهوه ای، قهوه ای تیره، بلوند و بلوند تیره. اگر می خواهید موهای خود را بلوند کنید، بلوند جهانی پیشنهاد نمی شود، اما هایلایت های پانل بهتر است.

رنگ پوست گندمی چه رنگی است

رنگ پوست گندمی چه رنگی است

افرادی که پوست های گندمی دارند در واقع در پوست خود، تناژ های روشنی از رنگ قهوه ای را می توانند مشاهده کنند. این رنگ بسیار شبیه به رنگ گندم است و به همین دلیل، رنگ پوست گندمی نام گرفته است. رنگ گندمی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است. این رنگ بیشتر در میان ساکنان آسیای مرکزی، هند و منطقه خاورمیانه دیده می شود. امروزه چیزی در حدود 10 الی 15 درصد از ساکنان اروپا و 30 الی 40 درصد از ساکنان کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان و کشورهای عربی، رنگ پوست گندمی تیره یا روشن دارند.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ پوست گندمی بسیار جذاب است و دختران و زنان با پوست های گندمی، می توانند گستره متنوعی از رنگ ها را برای پوشش و آرایش خود انتخاب کنند. با این حال، زمانی که صحبت از زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی می شود، شاید انتخاب یک رنگ ایده آل، اندکی چالش بر انگیز و دشوار باشد. ما در ادامه این مقاله سماتک، به بررسی بهترین رنگ موها برای پوست گندمی، خواهیم پرداخت.

 

اگر طرفدار ظاهری مینیمال هستید و دوست دارید رنگی یک دست را بر روی موهای خود اجرا کنید، بهتر است یک قاعده کلی را رعایت کنید. رنگ موی زیبا برای پوست گندمی آن رنگی است که در تضاد با پوست نباشد. به عنوان مثال، پوشش کامل موها با رنگ های قرمز، نارنجی و یا سایه های طلایی و خاکستری برای پوست های گندمی، تحت هیچ شرایطی مناسب نیستند.

 

از سویی دیگر، تمامی تناژهای رنگ قهوه ای، نسکافه ای، شکلاتی و زیتونی می توانند ظاهری طبیعی، جذاب و مینیمال برای شما خلق کنند. اگر به رنگ موهای قرمز علاقه مند هستید، بهتر است به دنبال تناژ هایی باشید که با قهوه ای یا شکلاتی ترکیب شده اند. به عنوان مثال، رنگ بورگاندی می تواند انتخاب مناسبی برای پوست های گندمی باشد.

 

قهوه ای

رنگ موی قهوه ای برای پوست گندمی

رنگ قهوه ای طبیعی زیباترین رنگ مو برای پوست گندمگون بشمار می رود. مطمئن باشید که این رنگ مو ترکیبی عالی با پوست شما خواهد بود و اگر از تناسب رنگ با پوست خود اطمینان کافی ندارید، رنگ موی قهوه‌ ای برای پوست گندمی امن‌ ترین رنگ است. این رنگ مو که همان طور که از نامش پیداست طبیعی بودن را به ارمغان می آورد و جایگزینی قوی برای رنگ های دیگر است. قهوه ای بهترین رنگ برای پوست های گندمی است. شما می توانید نزدیک ترین سایه قهوه ای با رنگ پوست تان را انتخاب کنید و یا انتخاب های جذابی مانند رنگ شکلاتی سرد، قهوه ای تیره، قارچی یا قهوه ای روشن را بررسی کنید. در صورتی که رنگ‌ های نه خیلی تیره و نه خیلی روشن را می‌ پسندید؛ بهتر است سراغ رنگ شکلاتی بروید تا درخشش موهایتان بیشتر شده و رنگ پوستتان زیباتر به نظر برسد. اگر به دنبال رنگ های سرد تر هستید، دارچینی، کاراملی و قهوه ای تافی پیشنهاد سماتک به شماست.

 

خاکستری

رنگ موی خاکستری برای پوست گندمی

رنگ موی خاکستری یکی از مناسب ترین رنگ های مو برای افراد با پوست گندمی است. زیرا آنهایی که رنگ پوست گندمی دارند مانند بلوندها رنگ پریده نیستند. رنگ موهای خاکستری نیز به سایه های مختلف تقسیم می شود. آنهایی که ما توصیه می کنیم قهوه ای خاکستری، زرد تیره خاکستری هستند.

 

شرابی

رنگ موی شرابی برای پوست گندمی

رنگ موی بورگاندی، شرابی و یا بنفش مایل به قرمز تیره بهترین انتخاب ها برای رنگ پوست گندمگون خواهند بود. باید خاطر نشان کنیم که به طور کلی رنگ های قرمز با پایه آبی تیره، رنگ مو مناسب پوست گندمی هستند. سایه های قرمز می تواند برای رنگ پوست گندمگون معجزه کند. رنگ شرابی برای رنگ پوست گندمگون به خوبی کار می کند زیرا هرگز با این رنگ مو اشتباه نمی کنید. این رنگ الهام‌ گرفته از شراب به موهای شما درخشندگی می‌بخشد، چند سالی را از چهره شما می‌ گیرد و درخشش جوانی به شما می‌ دهد. همچنین این رنگ می‌ تواند تناژ سبزی پوست را خنثی کند به همین دلیل با پوست گندمی بسیار سازکار است باعث درخشندگی آن خواهد شد. استفاده از این رنگ مو با رژلب قرمز تیره و آرایش چشم مشکی جلوه زیادی به پوست گندمگون شما خواهد بخشید.

 

مسی

رنگ موی مسی برای پوست گندمی

در صورتی که از رنگ‌ های خاص و روشن خوشتان می‌ آید؛ می‌توانید سراغ رنگ موی مسی برای پوست گندمی بروید. امروزه ترکیب رنگ مسی با رنگ‌های دیگر بسیار رایج شده و تناژ زیبایی به وجود می‌آورد؛ با این حال می‌توانید از این رنگ بر روی موهای خود استفاده کرده و با پوست گندمگون خود هارمونی زیبایی به وجود بیاورید. همچنین اگر دوست دارید مانند هنرپیشه های هالیوود ظاهر شوید، می توانید از بالیاژ بلوند طلایی به همراه رنگ‌ بلوند کاراملی یا حتی رنگ‌ قرمز دارچینی و مسی برای داشتن رنگ موی زیبا برای پوست گندم گون خود استفاده کنید. رنگ های طلایی و بلوندی که کمی روشن باشند، همراه بی نظیری برای رنگ گندمی پوست تان خواهند بود.

 

فندقی

رنگ موی فندقی برای پوست گندمی

رنگ موی فندقی برای پوست گندمی در دسته بندی‌ های روشن و تیره ارائه می‌ شود که جزء رنگ‌ های گرم به حساب می‌ آید. در صورتی که پوست گندمی دارید و از رنگ‌ های تیره خوشتان می‌آید؛ رنگ فندقی انتخاب خوبی برای صورت شما است.

 

مشکی

اگر رنگ پوست شما گندمی است، هیچ گاه موهای خود را به صورت یک دست مشکی نکنید. این کار باعث می شود ویژگی های صورت شما برجسته تر از حالت عادی به نظر برسند و این انتخاب می تواند نتیجه کاملا معکوسی بر روی ظاهر شما داشته باشد.

 

رنگ هایلایت مناسب پوست گندمی

رنگ هایلایت مناسب پوست گندمی

هایلایت و آمبره دو تکنیک بسیار محبوب این روزها هستند و در اینجا رنگ هایلایت مناسب پوست گندمی را به شما خواهیم گفت. با تلفیق رنگ های مختلف و ایجاد سایه و روشن جذاب بر روی موها، این دو تکنیک توانسته اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. اگر به رنگ موهای طلایی علاقه مند هستید اما رنگ پوست گندمی مانعی بر سر راهتان است، می توانید با کمک گرفتن از دو تکنیک هایلایت یا امبره، به آرزوی خود برسید. هایلایت هایی با پایه قهوه ای، نسکافه ای و یا شکلاتی و تلفیق آن ها با سایه های مختلفی از رنگ طلایی، می تواند انتخابی ایده آل برای خانم هایی با رنگ پوست گندمگون باشد.

 

بهتر است رنگ هایلایت مناسب پوست گندمی یک الی دو درجه روشن تر از رنگ زمینه موهایتان را انتخاب کنید تا ظاهری طبیعی و ظریف را تجربه کنید. انتخاب رنگ های ماهاگونی یا بورگاندی برای هایلایت ها و انتخاب رنگ های تیره تر برای پایه موها، می تواند به شکلی مشابه سایه روشن جذاب و مدرنی را برای شما ایجاد کند.

 

اگر به دنبال ظاهری طبیعی هستید و نمی توانید از رنگ طلایی دل بکنید، بی بی لایت ها نیز می توانند تکنیک ایده آلی برایتان باشند. انتخاب رنگ های کاراملی تیره با هایلایت های طلایی می توانند ظاهری زیبا و ظریف را به موهایتان ببخشند و چندان شما را از ظاهر طبیعی تان دور نکنند. بی بی لایت همچنین آسیب بسیار کمی به موهایتان وارد می کند.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

یکی دیگر از ترند های بسیار مورد توجه این روزها، استفاده از رنگ موهای فانتزی برای پوست گندمی هستند و اگر زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی را می خواهید بهتر است به سراغ رنگ موهای فانتزی بروید. رنگ مو فانتزی ساختار شکن است و می توانند با ایجاد یک تغییر بزرگ در ظاهر شما، ابعاد جذابی از شخصیت تان را برای دیگران به نمایش بگذارند. با این حال، در انتخاب رنگ موهای فانتزی نیز باید قاعده کلی را رعایت کنید. رنگی که انتخاب می کنید، نباید تفاوت چندانی با رنگ پوست شما داشته باشد. اگر رنگ پوست شما گرم است، به سراغ رنگ های فانتزی با تناژهای گرم باشید. انتخاب رنگ های فانتزی سرد برای پوست های گرم، می تواند یک فاجعه خلق کند. از آنجایی که رنگ های فانتزی بسیار تند و تاثیرگذار هستند، اگر در انتخاب آن ها دقت لازم را نداشته باشید، ظاهرتان بسیار تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. بهترین رنگ مو فانتزی برای پوست گندمی عبارتند از:

 

زیتونی تیره

رنگ موی زیتونی برای پوست گندمی

این یک رنگ مو بسیار محبوب و فوق العاده مجلل است که در فرش قرمزها، برنامه های تلویزیونی و اینستاگرام به وفور آن را دیده اید. این رنگ از پایه قهوه ای و هایلایت های ظریف و کمرنگ زیتونی به وجود می آید و انتخابی ایده آل برای افرادی با پوست‌های گندمی محسوب می شود.

 

بلوند توت فرنگی

رنگ موی بلوند برای پوست گندمی

این رنگ مو خیره کننده ترکیبی از رنگ های بلوند، قرمز، صورتی و طلایی است و سایه گرم نهان در این ترکیب، آن را به انتخاب مناسبی برای پوست های گندمی تبدیل می کند. هیچ کس نمی تواند به رنگ بلوند توت فرنگی نه بگوید. شما می توانید با تغییر در میزان رنگ بلوند و قرمز، سایه های مختلفی از این رنگ را بر روی موهای خود اجرا کنید.

 

صورتی

مدل رنگ موی صورتی برای پوست های گندمی

در صورتی که از رنگ‌ های فانتزی خوشتان می‌آید بهتر است ترس را کنار بگذارید و برای یک بار هم شده رنگ صورتی فانتزی را امتحان کنید. این رنگ در کنار رنگ گندمی چهره، شما را بسیار زیبا و دل‌نشین نشان خواهد داد.

 

رزگلد

رنگ مو مناسب پوست گندمی

یک رنگ موی پاستلی و فانتزی که هیچ گاه قدیمی نمی شود. این دسته از رنگ موها با پایه صورتی می توانند تمام توجه ها را به خود معطوف کنند. رزگلد یک رنگ فانتزی بسیار مناسب برای افرادی با پوست های گندمی محسوب می شود.

 

بلوند خاکی

رنگ مو مناسب پوست گندمی با چشم قهوه ای

ترکیب رنگ قهوه ای با خاکستری و سایه هایی از رنگ کرم، قهوه ای قارچی را خلق می کنند که از سال گذشته تا به اکنون، بسیار پرطرفدار بوده است. این رنگ را می توان یک نسخه خاکی از رنگ بلوند در نظر گرفت که انتخابی جذاب برای افرادی با پوست های گندمی محسوب می شود.

 

شیری

رنگ مو مناسب پوست گندمی با چشم مشکی

در صورتی که به رنگ‌ های خیلی روشن علاقه دارید و رنگ پوست تان گندمگون و چشم های مشکی دارید؛ شیری بهترین رنگ مو مناسب پوست گندمی با چشم مشکی به حساب می‌ آید.

 

رنگ موی مناسب پوست گندمی تیره

رنگ موی مناسب پوست گندمی تیره

اگر خانمی هستید که عاشق آزمایش رنگ مو هستید، بلوند عسلی می تواند بهترین رنگ مو برای پوست گندمی تیره باشد. در صورتی که پوستتان گندمی خیلی روشن است بهتر است سراغ این رنگ مو نروید؛ زیرا صورت تان را بی‌ حال‌ تر نشان می‌ دهد. رنگ موی عسلی یکی از رنگ‌ های جذاب از خانواده رنگ موی بلوند است.

 

این رنگ مو از نظر گرمی و سردی متعادل است، به همین جهت تقریبا اکثر خانم‌ها با هر رنگ پوستی خصوصا پوست های گندمگون می‌ توانند از آن استفاده کنند. ترکیب زرد طلایی و قهوه ای کهربایی می تواند ظاهری سرزنده به شما بدهد. گاهی اوقات فقط هایلایت ها کافی است تا این حس و حال اضافی را به موهای شما بدهد.

 

رنگ موی عسلی روشن می‌ تواند برای پوست های گندمی تیره انتخاب مناسبی باشد. اما از آنجایی که میزان گرمی این رنگ زیاد است،‌ پیشنهاد ما این است که برای پوست های سبزه از آن استفاده نکنید. بعلاوه، اگر موهای شما سفید شده است، این رنگ می‌ تواند به سادگی موهای سفید شما را پوشش دهد. رنگ موی عسلی انواع بسیاری دارد که برخی از آنها با دکلره و برخی بدون دکلره اجرا می‌ شوند.

 

مدل رنگ مو برای پوست گندمی روشن

مدل رنگ مو برای پوست گندمی روشن

انتخاب رنگ موی طلایی مناسب افرادی است که دارای پوستی با رنگ گندمی روشن هستند. این رنگ باعث می‌شود تا چهره شاداب‌ تر به‌نظر برسد اما با این حال ممکن است برای افراد میانسال گزینه مناسبی نباشد زیرا سن را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهد. نکته‌ دیگری که باید توجه داشته باشید این است که از رنگ طلایی را به طور یکدست برروی مو‌ها استفاده نکنید به‌ جای آن می‌ توانید به‌ دنبال مدل‌ های هایلایت و یا آمبره‌ های جذاب باشید.

چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

 

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی را در این مقاله به شما خانم های عزیز معرفی کردیم و اکنون که متوجه شدید چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد و با توجه به نکاتی که در این نوشتار گفته شد رنگ مو مناسب پوست گندمی خود را انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب