چگونه ناخن کار شویم؟

چگونه ناخن کار شویم؟

کاشت و طراحی ناخن امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد و بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. شغل ناخن کاری با توجه به جذابیت بسیاری که برای خانم ها دارد و همچنین درآمد بالایی که می توان از این کار بدست آورد، به یکی از مشاغل پررقابت در حرفه آرایشگری تبدیل شده است. در این شغل شما هرروز با رنگ های زیبا و جذاب و طرح های متنوع سر و کار دارید که باعث می شود کار شما برایتان لذت بخش باشد و از کار کردن خسته نشوید.

 

اما سوالی که بسیاری از خانم های علاقه مند به این حرفه از خود می پرسند این است که چگونه می توانیم ناخن کار شویم؟ چه مراحلی را باید طی کنیم؟ و از کجا باید شروع کنیم؟ ما در این مطلب به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را با این حرفه دوست داشتنی بیشتر آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 

درباره حرفه کاشت و طراحی ناخن چه می دانید؟

داشتن ناخن های سالم و زیبا نشان دهنده سلامتی و سبک زندگی شماست. همه خانم ها دوست دارند ناخن های زیبایی داشته باشند. اما همیشه چیزی که ما می خواهیم اتفاق نمی افتد. برخی از خانم ها ناخن های نازک و شکننده ای دارند و نمی توانند آن ها را بلند کنند. گاهی هم اتفاق می افتد که ناخن ها بدرنگ و بدشکل هستند. در این شرایط، کاشت و روش های طراحی ناخن می تواند آرزوی داشتن ناخن های زیبا را برای این افراد برآورده کند.

 

کاشت ناخن روشی است که از مواد خاصی برای افزایش قد و ضخامت ناخن استفاده می کند. با این روش ناخن های شما هرچقدر که می خواهید بلند می شود، مقاومت آن افزایش پیدا می کند و می توانید هر طرحی که دوست داشتید روی آن اجرا کنید.

 

طراحی ناخن نیز رشته ای جداگانه است که بر روی دیزاین ناخن با استفاده از لاک ها و ابزارهای طراحی مختلف تمرکز دارد. آموزش طراحی ناخن از صفر تا صد در یک آموزشگاه معتبر به طور کامل و به بهترین شکل تدریس می شود و شما را برای ورود به دنیای رنگارنگ طراحی آماده می کند.

 

درآمد یک ناخن کار چقدر است؟

با توجه به میزان محبوبیت این روش زیبایی در بین خانم های ایرانی، این شغل به یک ثبات قابل قبولی رسیده و ناخن کارها می توانند با توجه به میزان مهارتشان درآمدهای بالایی را بدست بیاورند. البته موارد زیادی روی درآمد یک ناخن کار تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، منطقه ای که شما کار می کنید، کیفیت کاری که به مشتری ارائه می دهید و همچنین میزان تجربه ای که در کار خود دارید همگی می توانند تعیین کننده باشند.

چگونه ناخن کار شویم؟

چگونه به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شویم؟

در ابندا و به عنوان اولین قدم برای ناخن کار شدن، باید در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید. آموزشگاهی که انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان مهارت شما و در نتیجه موفقیت شما در کارتان داشته باشد. بنابراین، با دقت انتخاب کنید.

 

یک آموزشگاه آرایشگری خوب باید بتواند تمام مباحث و تکنیک های به روز و مورد نیاز جامعه را به شما آموزش دهد. همچنین، مهم است که مربیان و اساتید در کار خود مهارت کافی را داشته باشند تا بتوانند مطالب را به بهترین شکل به شما انتقال دهند. یک آموزشگاه معتبر تمام مطالب آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد را آموزش داده و شما را برای بازار کار حرفه ای آماده می کند.

 

پس از پایان دوره آموزشی، با شرکت در آزمون دو مرحله ای فنی و حرفه ای، گواهینامه مهارت خود را دریافت و کسب و کار خود را آغاز کنید.

 

علاوه بر این، شما باید همیشه به دنبال مطالب، مدل ها، و تکنیک های جدید باشید تا بتوانید نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل برآورده کنید.

 

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای ناخن کار شدن انجام دهید، کار کردن در یک سالن ناخن به عنوان کارآموز است. این دوره می تواند تجارب ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد تا با مهارت و اعتماد به نفس بیشتری کار خود را شروع کنید.

 

یک ناخن کار حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه یک ناخن کار حرفه ای باشید باید یکسری مسائل را رعایت کرده و ویژگی های خاصی را در خود تقویت کنید:

 

• استفاده از ابزار و مواد مرغوب و باکیفیت

• ارائه یک کار تمیز و حرفه ای

• دقت و ظرافت بالا

• آگاهی از مدل ها و تکنیک های جدید

• برخورد مناسب با مشتری

• وقت شناس بودن

• داشتن خلاقیت بالا

• آشنایی با نحوه تبلیغات و جذب مشتری

چگونه ناخن کار شویم؟

انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ناخن کار شدن

شاید تصور کنید که این حرفه را می توانید از هر کسی که در این کار مهارت دارد یاد بگیرید. اما اشتباه می کنید. آرایشگری به طور کلی یک حرفه بسیار گسترده و تخصصی است که برای یادگیری آن باید آموزش های حرفه ای را پشت سر بگذارید. شرکت کردن در دوره آموزشی مربوطه در یک آموزشگاه معتبر از مهم ترین مواردی است که برای ناخن کار شدن باید انجام دهید.

 

به همین جهت، ما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ را به شما پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه با سال ها تجربه در زمینه آموزش رشته های مختلف آرایشگری توانسته است هنرجویان بسیاری را به دنیای آرایشگری معرفی کند. دوره هایی که رز سرخ برگزار می کند شامل تمام رشته های محبوب و پرطرفدار آرایشی مانند آموزش پدیکور پا، آموزش میکرونیدلینگ،‌ پاکسازی پوست، کوتاهی مو و … است که به بهترین شکل برگزار می شود. از جمله ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه رز سرخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• ارائه مباحث و سرفصل های استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شوند

• برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین کیفیت

• همکاری با اساتید و مربیان حرفه ای و کارآزموده

• ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

• استفاده از ابزار جدید و باکفیت آرایشگری جهت آموزش هنرجویان

• پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال

• برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل

• شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب