خانم ها بدانند، بهترین ادکلن هایی که مردان عاشق آنها هستند

خانم ها بدانند، بهترین ادکلن هایی که مردان عاشق آنها هستند

یکی از انواع هدایا که خانم‌ها می‌توانند برای آقایان تهیه کنند، خرید ادکلن مردانه است. با توجه به تنوع برندها و عطر و ادکلن با رایحه‌های متفاوت، انتخاب آن‌ها به عنوان هدیه برای مردان می‌تواند کمی سخت باشد. در ادامه پرفروش‌ترین عطرهای برند لانکوم و دولچه گابانا را معرفی خواهیم کرد، تا بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشید.

 

ام زد آروما  (mzaroma.com)به عنوان یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن توانسته نیاز مردان و زنان را به انواع عطرهای کمیاب و خوشبو برطرف کند. با انتخاب بهترین برندهای عطر و ادکلن و پرفروش‌ترین رایحه‌ها، سعی کرده‌ایم لیست فروش خود را متنوع کرده و به تمام سلایق احترام بگذاریم.

 

برند لانکوم

شرکت لورال یک شرکت بزرگ است که محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و عطر را ارائه می‌دهد. لانکوم به عنوان زیر مجموعه از این برند، انواع عطرهای مردانه و زنانه را به فروش می‌رساند. نام لانکوم از جنگل لانکوم الهام گرفته است که در فرانسه واقع شده است. برند لانکوم ۵ رایحه اول خود را در سال ۱۹۳۵ به بازار عرضه کرد. عطرهای این برند با همکاری عطرسازان حرفه‌ای در دنیا که افراد شناخته شده‌ای هستند ساخته می‌شود. عطر لانکوم مردانه را می‌توانید در رایحه‌های مختلفی خریداری کنید.

 

عطر مردانه لانکوم هیپنوز هوم Hypnose Homme Lancôme))

عطر لانکوم هیپنوز هوم در سال ۲۰۰۷ توسط موریس روسل به عنوان سازنده تولید و به بازار عرضه شد. پس از اینکه این عطر برای خانم‌ها طراحی و به بازار عرضه شد، توانست نظر خانم‌ها را جلب و فروش موفقی داشته باشد، نسخه مردانه عطر نیز در بطری مشابه به بازار عرضه شده است. از ویژگی‌های این عطر می‌توان به تضاد بین نت‌های معطر و شرقی اشاره کرد.

عطر مردانه لانکوم هیپنوز هوم

عطر مردانه لانکوم هیپنوز هوم در گروه بویایی شرقی و آرامبخش قرار دارد. رایحه آن با نت آرامبخش ترنج، ماندارین و نعنا سبز شروع می‌شود و پس از یک وقفه کوتاه رایحه هل را استشمام خواهید کرد. قلب معطر این عطر اسطوخودوس از جنوب فرانسه انتخاب شده است که می‌تواند یک هماهنگی خوبی را با نت اولیه و پایه داشته باشد. نعنا هندی و مشک نیز پایه شرقی هستند.

 

رایحه عطر کاملاً بی‌نظیر و مست کننده است، هرگز تحریک کننده نیست و می‌تواند حس گرم و شیرین را به شما ببخشد. عطر هیپنوز هوم را می‌توانید برای فصول سرد سال برای همه مراسم‌ها استفاده کنید، چه برای جشن و چه برای محیط کار این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. گرچه ممکن است مانند سایر عطرهای دیگر ماندگاری نداشته باشد، اما جزو عطرهای گران به شمار می‌آید. این عطر را با حجم ۷۵ میل خریداری کنید.  اگر می‌خواهید عطر را برای کسی هدیه بدهید ام زد آروما رایگان برای شما آن را کادو پیچ می‌کند.

عطر مردانه لانکوم مجی نویر جانوین  Lancôme) Johnwin Magie Noire)

از دیگر عطرهای برند لانکوم می‌توان به مدل مجی نویر جانوین اشاره کرد. این عطر با رایحه گرم و تند توانسته نظر بسیاری از مردان را به خود جلب کند. حجم این عطر با ۱۰۰ میلی لیتر و در یک بطری ایستاده زیبا به فروش می‌رسد. اگر جزو افراد سخت پسند هستید قطعاً این رایحه شما را جذب خواهد کرد. عطر مردانه لانکوم مجی نویر جانوین در گروه مدیترانه‌ای گلی قرار دارد.

 

اگر چندین عطر لانکوم را خریداری کرده‌اید، اما هزینه شما زیاد شده است، نگران نباشید. با شرایط اقساطی که برای شما در نظر گرفته‌ایم، می‌توانید عطرهای مورد علاقه خود را به صورت یک جا خریداری و به صورت اقساط پرداخت کنید.

عطر مردانه لانکوم مجی نویر جانوین

برند دولچه گابانا 

برند دولچه گابانا یک خانه عطر ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد. این برند در بخش‌های مختلف از جمله البسه، عینک، زیورآلات و البته عطر توانسته موفق ظاهر شود. از این برند می‌توانید عطرهای مردانه بسیار جذاب و منحصر به فرد را انتخاب کنید.

 

عطر مردانه دولچه گابانا د وان پور فیوم DOLCE & GABBANA The One for EDP))

این عطر دولچه گابانا در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد که در سال ۲۰۱۵ در کشور ایتالیا به بازار عرضه شد. این عطر با طبع گرم و در حجم ۱۵۰ میلی لیتر توانسته نظر بسیاری از مردان سخت پسند را به خود جلب کند.

عطر مردانه دولچه گابانا د وان پور فوم

عطر مردانه دولچه گابانا د وان پور فوم با الهام از شرق، جذابیت و پیچیدگی را برای مردان به همراه دارد. نت آغازین آن گریپ فرود، گشنیز، ریحان است که نشانه شرقی و تند را در آن آشکار می‌کند، نت‌های گرم و تند زنجبیل و هل با شیرینی مقاومت ناپذیر شکوفه‌های پرتقال ترکیب شده و می‌توانند حس فریبنده‌ای را به مردان القا کنند. تنباکوی غنی همراه با نت احساسی کهربا و چوب سرو گرم نیز می‌توانند حس قدرتمندی را در مردان ایجاد کنند.

 

عطر مردانه دولچه گابانا پور هوم اینتنسو DOLCE & GABBANA Pour Homme Intenso))

از دیگر عطر این برند می‏توان به عطر دولچه گابانا مردانه اینتنس اشاره کرد. این عطر که در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد، در سال ۲۰۱۴ با طبع گرم به بازار عرضه شد که مورد استقبال بسیاری از مردان قرار گرفت.

 

در نت آغازین ریحان و اسطوخودوس و رایحه‌های آبزی و دریایی را استشمام خواهید کرد. در نت میانی از چوب درخت موپل در آفریقای جنوبی استفاده شده است که یک رایحه لوکس را ارائه می‌دهد. علاوه بر این تنباکو، سالویا اسکلاریا، یونجه خشک، سبوس نیز در نت میانی به کار رفته است. لابدانیوم، سرو، مشک، کهربا، چوب صندل سفید در نت پایانی رایحه آن را عمیق‌تر کرده است. عطر مردانه دولچه گابانا پور هوم اینتنسو برای چهار فصل مناسب است.

 

اگر خرید شما بیشتر از یک میلیون تومان شود، آن را به صورت رایگان برای شما ارسال می‌کنیم. از دیگر خدماتی که توانسته‌ایم برای جلب رضایت خریداران خود در نظر بگیریم، بازگشت و تعویض تا ۷۲ ساعت است.

 

سخن پایانی

عطرها و ادکلن‌ها برای آراستگی و خوشبو بودن باید در لیست خرید همه افراد قرار بگیرد. خرید ادکلن مردانه می‌تواند برای خانم‌ها کمی مشکل باشد، چرا که نمی‌دانند آقایان از چه گروه بویایی بیشتر لذت می‌برند. در فروشگاه ام زد آروما سعی کرده‌ایم تنوع بی‌نظیری از عطر و ادکلن‌های مردانه را از برندهای معتبر و معروف تامین کرده و با قیمت مناسب به فروش برسانیم. عطرها را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده ایم، تا انتخاب برای شما آسان‌تر باشد. می‌توانید عطرها را بر اساس فصول و قیمت انتخاب کنید. تضمین اصالت محصول یکی از تعهدات ما به خریداران محصولات فروشگاه اینترنتی ام زد آروما است. علاوه بر خرید اینترنتی می‌توانید به صورت حضوری نیز از فروشگاه دیدن و عطرهای مورد علاقه خود را با تست رایگان خریداری کنید.

جدیدترین مطالب