خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴

خوشبوترین ادکلن های مردانه خنک ۲۰۲۴ را در این مقاله به انتخاب سایت سماتک برای شما آقایان عزیز معرفی می کنیم. اگر قصدخرید خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ را دارید در این پست فهرست بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ به ترتیب میزان خوشبو بودن را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم که اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه دختر پسند می گردید توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. با مطلب بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ با فروش و محبوبیت بسیار بالا و معرفی بهترین ادکلن های مردانه 2024 با پخش بوی عالی همراه ما باشید.

 

خوشبوترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴ نیز مانند سایر سال‌ها پر از غوقا و خبرهای جدید بوده است. امسال نیز بسیاری از ادکلن های مختلف به چالش کشیده شدند تا بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه از میان هزاران ادکلن انتخاب شود. انتخاب بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ برای آقایانی که به دنبال بهترین‌ها هستند و طبق مد روز پیش می‌روند بسیار مهم است. از این رو ما سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از انواع بهترین ادکلن های مردانه 2024 را در این مقاله برای شما فراهم کنیم.

 

ادکلن مردانه جورجیو آرمانی ۲۰۲۴

ادکلن مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo P ادکلنی خنک می باشد و برای تابستان ۲۰۲۴ بسیار مناسب است. این خوشبوترین ادکلن مردانه رایحه ای تند، خنک، شیرین و طبیعی دارد. عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پرفومو پرفیوم ساخت کشور ایتالیا می باشد و همانطور که می دانید ایتالیا یکی از کشورهای پیش رو در صنعت ادکلن سازی می باشد و همچنین در برندهای مختلف لباس نیز فعالیت دارد و می توانید یک تیپ با برند ایتالیایی بزنید و بسیار با وقار و جذاب باشید.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه کنت کول بلک ۲۰۲۴

ادکلن مردانه کنت کول بلک ۲۰۲۴ (Kenneth Cole Black) با رایحه گرم و تلخ دل انگیز خود توانسته جایگاه بسیار خوبی در لیست خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 پیدا کند. این ادکلن برای آقایان خوش سلیقه و شیک پوشی که به دنبال رایحه تلخ هستند، بسیار مناسب است. رایحه شاداب و دلپذیر نعنا و ماندارینی که در آغاز حس می‌شود انرژی بی همتایی در فرد القا می‌کند و به مرور زمان رایحه تلخ آن احساس غرور و مردانگی را در شما پایدار می‌سازد. ادکلن کنت کول بلک مردانه در گروه بویایی چوبی معطر نیز قرار دارد.

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

ادکلن مردانه ایو سن لورن ال هوم لیبر

این مدل یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ است که در سال 2011 توسط برند ایو سن لورن که در کشور فرانسه قرار دارد به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و با وجود گذشت هشت سال هنوز هم جزو محبوب ترین ادکلن های دنیا می باشد و در لیست خوشبوترین ادکلن های مردانه 2024 نیز قرار گرفته است. این ادکلن با رایحه خنک و تلخی که دارد می تواند در فصول گرم سال حس تازگی و خنکی را به شما منتقل کند . رایحه تلخ ادکلن مردانه ایو سن لورن ال هوم لیبر حاصل ترکیب رایحه هایی همچون بادیان ختایی، برگ بنفشه، ترنج، فلفل صورتی، نعناع هندی، چوز و وتیور است . ما به آقایان شیک پوش پیشنهاد می کنیم در فصول گرم سال و در محافل رسمی استفاده از این ادکلن مردانه ۲۰۲۴ خوشایند و مطبوع را فراموش نکنند.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه جان وارواتوس آرتیسن وینتج ۲۰۲۴

یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ با رایحه چوبی و مدیترانه‌ای که برای آقایان خوش سلیقه‌ای که به دنبال یک ادکلن ماندگار و جذاب مردانه هستند، خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 آرتسین وینتج است. از یک سو طراحی ظاهری بسیار شیک و خوش دست و مردانه این ادکلن و از سوی دیگر رایحه گرم و چوبی این ادکلن ، گرمای دلپذیری را در وجود آقایان شعله‌ور می‌کند و یکی از بهترین ادکلن ها برای شب‌های سرد پاییز و زمستان است.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه بلو شنل ۲۰۲۴

برند شنل یکی از برندهای بسیار عالی در زمنیه عطر و ادکلن است که همیشه سعی کرده با استفاده از بهترین مواد اولیه و ظراحان بی نظیر، بهترین عطر و ادکلن را خلق کند. ادکلن مردانه بلو شنل با رایحه بی نظیر و بسیار خاصی که ترکیبی از گل‌ها و گیاهان معطر است یک انتخاب ایده‌آل برای تمام آقایان خوش سلیقه و جذاب است که ماندگاری و پخش بو برایشان بسیار اهمیت دارد. اگر جز آن دسته از آقایانی هستید که در طول روز قرارهای ملاقت بسیار مهمی دارید و به مهمانی‌های خاص زیادی می‌روید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ساده از کنار این مدل از خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 جادویی و شگفت انگیز که در لیست بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ قرار دارد، نگذرید.

 

ادکلن مردانه ایو سن لورن مدل L’Homme Libre EDT

ادکلن مردانه ایو سن لورن مدل L’Homme Libre EDT را می توان یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ نامید. این ادکلن به ویژه در مراسم رسمی و مدیریتی انتخاب مناسبی برای شماست. این عطر ویژه خاص پسندان و شیک پوشان است. این عطر با طبعی خنک برای فصول گرم سال بهار و تابستان اتخاب بهتری می باشد. نت های این عطر شامل بادیان ختایی، برگ بنفشه، ترنج، فلفل صورتی، جوز، نعناع هندی و خس خس بوی بسیار مطبوعی دارد.

 

ادکلن مردانه آزارو مدل Pour Homme Elixir EDT 2024

خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 رایحه ای تند دارد و با طبعی گرم بیشتر مناسب فصول سر سال می باشد. این ادکلن مردانه گرم، تند، شیرین و شرقی می باشد. این عطر فرانسوی در میان عطرهای گرم و تند مورد استقبال بیشتری واقع شده است و جز بهترین عطرهای فرانسوی و خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ می باشد که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. این عطر اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و گرمای وجود شما را بیشتر می کند و در جلسات کاری بسیار مفید می باشد. نت های این خوشبوترین ادکلن مردانه ترنج، شمعدانی، وانیل، دانه تونکا، نارنگی ماندارین، انگور، لابدانیم و ترنج می باشد و باعث شده است این عطر یکی از خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ لقب بگیرد.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه کلوین کلاین ایفوریا ۲۰۲۴

اگر جز دوستداران عطر و ادکلن هستید حتما با برند کلوین کلاین و ادکلن های مردانه خوشبو و معروف آن ایفوریا آشنا هستید. درست است که ایفوریا یکی از قدیمی‌ترین محصولات کمپانی کلوین کلاین است و تاریخ تولید آن به سال 2006 باز می‌گردد، اما امسال نیز این خوشبوترین ادکلن مردانه بسیار خوش رایحه و ماندگار که پخش بو بسیار عالی دارد توانست جز خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ انتخاب شود. عطر مردانه ایفوریا ترکیبی از روایح معطر و چوبی را دارد که می‌توان آن را جز عطرهای لوکس مردانه نیز به حساب آورد. رایحه تلخ و تند بی نظیر این عطر حس آزادی و آرامش را در هر مردی ایجاد می‌کند و جز عطرهای شیک برای آقایان خوش سلیقه و جذاب است.

 

ادکلن مردانه ورساچه مدل Pour Homme Oud Noir EDP 2024

خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 محصول کمپانی ورساچه می باشد. ورساچه یکی از مشهورترین برندها در زمینه عطر و ادکلن می باشد و جایگاه ویژه و خاصی در دنیای عطر دارا می باشد. خوشبوترین ادکلن مردانه ورساچه ۲۰۲۴ رایحه ای تند و تلخ دارد و از این لحاظ ویژه آقایان شیک پوش و جذاب می باشد. طبع گرمی دارد و ساخت کشور ایتالیا است. از نت های آغازین این عطر می توان چرم را نام برد و نت میانی چوب عود و نت های پایانی ادویه و نت های چوبی که رایحه ای ویژه به این عطر بخشیده اند و این عطر را جز خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ قرار داده اند.

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

خوشبوترین ادکلن مردانه برای سال ۲۰۲۴

سال جدید میلادی یک سال بسیار خوب برای برند کنت کول به شمار می‌رود زیرا بسیاری از عطرهای این برند توانست رتبه خوبی به عنوان خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ بگیرد. عطر وینتیج بلک از این برند نیز یکی دیگر از عطرهای بسیار خوش رایحه تلخ با طبعی خنک است که ترکیب بسیار خوب روایح مختلف آن می‌تواند بهترین گزینه برای روزهای گرم باشد تا عطش درون وجود آقایان را سیراب کند. اگر شما هم جز آن دسته از آقایانی هستید که در طول روز فعالیت کاری شما بسیار زیاد است و نیاز به رایحه‌ای خنک و خستگی ناپذیر دارید تا وجود شما را سیراب کند، این عطر می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه ولنتینو مدل Uomo EDT

خوشبوترین ادکلن مردانه ولنتینو مدل Uomo EDT نیز ساخت کشور ایتالیا می باشد. ایتالیا کشوری است که در زمینه عطر سازی و مد بسیار پیشرفته است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. این عطر نیز در میان عطرهای مردانه و بهترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ بسیار پرطرفدار است و طبعی گرم دارد و با رایحه ای تند و شیرین انرژی شما را دو چندان می کند. نت آغازین این عطر مورد و نارنج می باشد. نت میانی فندق، قهوه و شکلات و از نت های پایانی می توان چرم و چوب سدر را نام برد.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه کلوین کلاین مدل Obsession Night EDT

ادکلن مردانه کلوین کلاین ساخت کشور آمریکا می باشد و این عطر مردانه طبعی گرم دارد و با داشتن رایحه ای شیرین و تند هدیه مناسبی برای سالگرد ازدواج و تولد می باشد. این ادکلن مردانه ۲۰۲۴ با وجود ماندگاری بالا قیمت مناسبی نیز دارد. به بانوان پیشنهاد می دهیم این عطر راب رای همسران خود انتخاب نمایند. نت های این عطر گلابی، گریپ فروت، هل، مشک، وانیل و نعناع هندی می باشد و یکی از خوشبوترین ادکلن های مردانه 2024 است.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ (دارک آبسشن کلوین کلاین)

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید رایحه تند و چوبی جز یکی از اصولی‌ترین رایحه‌ها برای خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ بوده است. عطر دارک آبسشن نیز یکی از عطرهای بسیار معروف و پرطرفدار برند کلوین کلاین است که امسال نیز توانسته با رایحه تند و گرم بسیار دلپذیر و هوس انگیز خود جز بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ شود. رایحه این عطر ترکیبی از روایح شرقی و معطری است که حس و حال بسیار دلپذیر و گرمی را در وجود شما تداعی می‌کند. به جرات می‌توان خوشبوترین ادکلن مردانه دارک آبسشن را برای آقایانی که متانت و وقار بسیاری دارند و می‌توانند همگان را به خود جذب کنند مناسب دانست.همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای شب‌های بارانی در پاییز و بهار از این عطر فوق‌العاده با رایحه هوش انگیز و سحر آمیز استفاده کنید تا حس خوبی در شما جریان یابد.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه جیوانچی مدل Pi EDT 2024

خوشبوترین ادکلن مردانه جیوانچی برای سخت پسندان پیشنهاد مناسبی است و جزو بهترین ادکلن های مردانه 2024 است. عطری با رایحه شیرین و خوراکی که محصول کشور فرانسه می باشد، کشوری که در زمینه وسایل آرایشی در دنیا رتبه نخست را دارد و بهترین وسایل آرایشی از جمله عطر و ادکلن های بسیار خوبی را تولید می کند و در تمامی دنیا این محصولات معروف هستند. از نت های این مدل از خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ می توان ریحان، رزماری، گل برف، شکوفه بهارنارنج، وانیل وسدر ار نام برد که بسیار ارامش بخش هستند. این ادکلن ذهن شما را آرام می کند و با این عطر می توانید دغدغه های خود را به فراموشی بسپارید.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه کارولینا هررا مدل CH Africa EDT 2024

خوشبوترین ادکلن مردانه 2024 ساخت کشور امریکا با رایحه ای تند و تلخ و طبعی گرم که یکی از بهترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر به دنبال عطر مناسبی برای مراسم رسمی و محل کار خود هستید این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم عطری که اعتماد به نفس شما را در محل کار افزایش می دهد و به بهبود روحیه شما و افزایش کارایی شما کمک شایانی می کند. این عطر با نت های فلفل صورتی، مریم گلی و سدر را از دست ندهید.

 

ادکلن مردانه ایسی میاک مدل L’eau Bleue EDT

ادکلن مردانه ایسی میاک مدل L’eau Bleue EDT ۲۰۲۴ خوشبوترین ادکلن مردانه خنک و تلخ محبوب سال ۲۰۲۴ میلادی است. یکی از بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه ویژه فصل تابستان و بهار بدون شک همین عطر می باشد که با داشتن رایحه ای تلخ و خنک روز خوبی را برای شما به همراه دارد و در گرمای تابستان احساس خوبی به شما می دهد. این عطر با نت های پرتقال، رزماری، سرو، نعناع هندی، کهربا یکی از بهترین عطرهای فرانسوی و جزو خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ موجود در بازار می باشد.

 

ادکلن مردانه لاگوست مدل L.12.12. (Jaune) Yellow EDT

این ادکلن مردانه طبعی خنک دارد و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. رایحه ای شیرین دارد و بسیار آرامش بخش است. این ادکلن محصول کشور فرانسه است و نت های چون فلفل صورتی، سیب سرخ و کهربا دارد. اگر به دنبال ادکلن برای تابستان می گردید که آرامش بخش و نشاط آور باشد و جزء خوشبوترین ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۴ باشد ادکلن مردانه لاگوست مدل L.12.12. (Jaune) Yellow EDT انتخاب مناسبی برای شما آقایان جوان است.

 

خوشبوترین ادکلن مردانه بولگاری برای امسال

خوشبوترین ادکلن مردانه بولگاری مدل Eau Parfumee au The Noir که ساخت کشور ایتالیا می باشد یکی از محبوب ترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ است که با رایحه شیرین و طبع گرمی که دارد می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آقایان خوش سلیقه در فصول سرد سال باشد. این ادکلن دارای نت های رز، روایح چوبی، تنباکو، چای، چرم، عود و نعناع هندی می باشد که موجب شده است خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ ساخت شرکت بولگاری بوی بسیار مطبوعی داشته باشد و لحظات بسیار لذت بخشی را برای شما رقم بزند. اگر که می خواهید روز پر نشاط و با آرامشی را تجربه کنید ما به شما ادکلن بولگاری مدل Eau Parfumee au The Noir را پیشنهاد می کنیم.

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

ادکلن های مردانه تلخ و خنک در اینجا آورده شده است اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ ۲۰۲۴ هستید با سماتک همراه باشید. تلخی ادکلن مربوط به طعم آن بود، اما خنکی ادکلن مربوط است به احساسی که می‌تواند به انسان القا کند. با استفاده از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ ۲۰۲۴، یک خنکی و سردی مطبوع احساس می‌شود. در واقع به نظر من ادکلن خنک را نباید تعریف کرد، بلکه باید تجربه‌اش نمود. با چند بار اسپری کردن یک ادکلن خنک بر روی لباس و یا بدن خود می‌توانید دریابید که این ادکلن طبعی خنک دارد یا نه. از بهترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ خنک عموماً در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شود، چرا که می‌توانند برای اندکی هم که شده از گرمای جان‌فرسای فصول گرم سال بکاهند. حال اگر خنکی یک ادکلن با تلخی ترکیب شود، نیروی ادکلن برای کاهش گرما و ایجاد خنکی بیش‌تر می‌شود. به همین سبب است که عمدتاً خوشبوترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۴ خنک و تلخ را برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌کنند. گرمای تابستان هم در انتظارمان است، می‌توانیم مروری داشته باشیم بر چندی از بهترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ که در سال ۲۰۲۴ رواج پیدا کرده اند. هر یک از خوشبوترین و بهترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ زیر را می‌توانید برای فصل بهار و تابستان استفاده کنید تا به واسطه‌ی خنکای آنها گرمای این دو فصل برای اندکی هم که شده کم شود و به سبب تلخی رایحه‌‌یشان ابهت و وقارتان به مثابه‌ی یک آقا افزون‌تر گردد.

 

ادکلن خنک و تلخ مردانه تروساردی جنس Jeans EDT

بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ سال ۲۰۲۴ یک برند ایتالیایی است. اجازه دهید از فرانسه و آمریکا فارغ شویم و به محصولی از کشور ایتالیا برسیم. بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ Jeans محصول شرکت تروساردی از کشور ایتالیا است. این ادکلن تلخ مردانه 2024 نیز به مانند مورد قبلی قیمتی نسبتاً بالا دارد اما به سبب رایحه‌ی خوش، ماندگاری بالا و جعبه و بطری خوبی که دارد می‌توان گفت که قیمت‌اش مقرون به صرفه است. Jeans EDT به نسبت ادکلن زیر کلاسیک‌تر است، چرا که در سال 1994 ساخته شده است اما هنوز هم که هنوز است از آن به عنوان یکی از بهترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ مخصوص بهار و تابستان یاد می‌شود. در نت‌های این ادو تویلت ایتالیایی از انگور فرنگی سیاه، برگ انجیر، رزماری، خس‌خس، مشک و سدر استفاده شده است. اگر به دنبال یک ادکلن خاص هستید و می‌خواهید رایحه‌ای خاص داشته باشید ادو تویلت Jeans می‌تواند انتخابی عالی باشد.

 

ادکلن تلخ و خنک مردانه ری‌اکشن Reaction EDT

همچون ادکلن بالا، این ادکلن مردانه خنک و تلخ نیز از بطری‌ ای آبی‌ رنگ برخوردار است اما برخلاف هر دو ادکلن بالا فرانسوی نیست، بلکه محصول کشور آمریکا می‌باشد. ادو تویلت Reaction EDT محصول شرکت کنل کول کشور آمریکا یک ادکلن مردانه تلخ و خنک است که در سال 2004 روانه‌ی بازار جهانی شده است. بوی آن به ترشی می‌زند و این امر به سبب آن است که برخی از نت‌های این ادو تویلت مرکبات هستند:

 

نت‌های اولیه: نارنگی ماندارین، خرمالو، بگ بنفشه، سیب سرخ
نت‌های میانی: لیمو، هل، صمغ گیاهی
نت‌های پایانی: تنباکو، خزه درخت بلوط، چوب ماهون

 

ادکلن خنک و تلخ مردانه لاگوست بلو L.12.12 Blue EDT

همچون اکثر خوشبوترین و بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ سال ۲۰۲۴، ادو تویلت لاکوست L.12.12 Blue EDT است و ادکلنی ست بسیار شاداب و با استفاده از آن در فصول بهار و تابستان انرژی‌ ای افزون‌ تر از همیشه خواهید داشت. این ادو تویلت فرانسوی، علاوه بر آبی در رنگ‌های سفید و سبز نیز تولید شده که هر یک از آن‌ها طعم و رایحه‌ای متفاوت دارند. اما آن چیزی که در این نوشتار سماتک به بحث ما در مورد خوشبوترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ سال ۲۰۲۴ مربوط است، L.12.12 آبی‌رنگ است که طعمی تلخ دارد و رایحه‌ای خنک. نت‌های اولیه‌ این مدل از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ با نعناع و گریپ‌فروت اند، در نت‌های میانی از مریم گلی و شکوفه پرتقال استفاده شده و نت‌های پایانی شامل سرخس، نعناع هندی و سرو می‌شوند.

ادکلن خنک و تلخ مردانه لیبر L’Homme Libre EDT

اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ در سال ۲۰۲۴ هستید پیشنهاد ما ادو تویلتL’Homme Libre  است که یکی از لاکچری‌ ترین ادکلن های مردانه خنک و تلخ ۲۰۲۴ است. این ادو تویلت مردانه فرانسوی گران‌قیمت توسط Olivier Polge و Carlos Benaim ساخته شده و در سال 2011 روانه‌ی بازار گردیده است. این خوشبوترین ادکلن مردانه تلخ و خنک محصول شرکت سن لورن بوده و به سبب رایحه‌ و بطری بسیار خاص‌اش مخصوص آقایانی ست که صرفاً از ادکلن‌های خاص استفاده می‌کنند. رایحه‌ی تلخ و خنک این ادکلن ناشی از نت‌های ریحان، برگ بنفشه، ترنج، جز، فلفل صورتی، خس‌خس و نعناع هندی است.

 

ادکلن تلخ و خنک مردانه آیس من IceMan EDT

ادکلن خنک و تلخ تیری ماگلر IceMan EDT یک ادکلن مردانه تلخ و خنک عالی است. این ادکلن که در سال 2007 میلادی به بازار ایران آمده توانسته از همان ابتدا بسیاری از آقایان خوش‌سلیقه را به خود جذب کند. رایحه‌ی آن به گونه‌ای است که کمتر کسی می‌تواند تلاش کند که از آن خوش‌اش نیاید. نام این ادکلن مردانه ۲۰۲۴ یعنی IceMan به معنای مرد یخی است و این خود به خوبی می‌تواند نشان دهد که استفاده از این ادکلن در فصول بهار و تابستان برای مردان خنکی عالی را به همراه خواهد داشت. رایحه‌ی خنک ادکلن مردانه خنک و تلخ تیری ماگلر ناشی از نت‌های مشک، چوبی، نعناع هندی و درخت جوز است. نکته‌ی مثبتی که در ارتباط با این ادکلن مردانه تلخ و خنک وجود دارد این است که با وجود ماندگاری مناسب، قیمت این ادکلن بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل افراد بیش‌تری قدرت خرید آن را دارند.

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ | بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

بهترین زمان برای استفاده ادکلن خنک و تلخ مردانه

حال میخواهیم بدانیم استفاده از ادکلن های مردانه خنک و تلخ چه زمانی مناسب تر است :

 

ادکلن مردانه خنک و تلخ به طور کلی برای استفاده در محافل رسمی مناسب است اما برای مصرف روزانه باید گفت که ادکلن ها نیز مانند لباس باید مطابق فصول سال انتخاب شوند به این صورت که ادکلن های گرم و تند و تلخ برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب تر اند و حس بهتری را به شما انتقال میدهند و برعکس، ادکلن های مردانه خنک و تلخ رو به ملایم برای فصل تابستان بهتر است .

 

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۴ به همراه لیست بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ 2024 را در بالا مشاهده کردید امیدواریم اگر قصد خرید ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان بتوانید پس از خواندن این پست بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

جدیدترین مطالب