پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند؟

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند؟

با توجه به تنوع زیادی که دنیای عطر و ادکلن‌ها دارد، خیلی از افراد هنگام خرید عطر زنانه و یا مردانه، دچار سردرگمی می شوند و ممکن است انتخاب خوبی نداشته باشند! امروز در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید عطر باید در نظر بگیرید را با شما در میان بگذاریم و در پایان پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم نمود، پس تا انتها همراه ما بمانید.

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

چرا عطر و ادکلن بزنیم؟!

استفاده از عطر و ادکلن برای خیلی از افراد عادت شده است و حتما پیش از خروج از منزل این کار را می کنند؛ در مقابل اما افرادی هستند که تمایلی به این کار ندارند! استفاده از عطر و ادکلن‌ها نه تنها باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس و جذابیت شما خواهد شد، بلکه از لحاظ روحی نیز، شما را پرنشاط و شاداب خواهد کرد؛ البته شرطی که یک عطر خوب استفاده کنید!

 

هنگام خرید عطر به چه نکاتی توجه کنیم؟!

نکات زیادی است که هنگام خرید عطر و ادکلن به شما کمک خواهد نمود که در اینجا به مهم ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

1) خرید عطر اورجینال

به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی و فیک نروید! حتی اگر از عطرهای اورجینالِ برندهای کمتر شناخته شده استفاده نمایید، بهتر از عطرهای تقلبی است. عطرهای تقلبی علاوه بر مشکلاتی که برای پوست و لباس شما ممکن است به وجود آورند، کیفیت پایینی دارند و به هیچ وجه توصیه نمی شوند. حتی بهتر است اصلا هیچ عطری نزنید تا بخواهید عطر تقلبی بزنید!

 

2) توجه به تمامی نت‌های بویایی عطر

توجه به تمامی نت‌های بویایی عطر - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

عطرها دارای سه نت اولیه، میانی و پایانی هستند. در ابتدا اسپری نمودن عطرها و در همان چند دقیقه اول شما تنها رایحه و نت‌های اولیه را حس می کنید. پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی نوبت به نت‌های میانی می رسد و آن‌ها جایگزین نت‌های اولیه می شوند. در انتها و پس از سپری شدن مدت زیادی نیز نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می دهند.

 

خیلی از افراد تنها به نت‌های اولیه توجه می کنند و سایر نت‌ها را در نظر نمی گیرند. این موضوع ممکن است پس از خرید عطر، شما را از خریدتان پشیمان کند؛ پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

3) دقت به رایحه مورد پسندتان

طبق تجربه اکثر آقایان به روایح تلخ و تند و اکثر بانوان به روایح شیرین و ملایم علاقه دارند. این موضوع تا حدی به شما می کند تا به سراغ عطرهای مورد علاقه خودتان بروید.

 

4) توجه به طبع عطر

عطرها با توجه به عناصری که در آن‌ها به کار رفته است، دارای طبیعت گرم، خنک یا ملایم هستند. عطرهای خنک مناسب استفاده در فصل‌های گرم همچون تابستان و بهار هستند. برخلاف عطرهای خنک، عطرهای گرم مناسب استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان هستند. عطرهای ملایم نیز معمولا در تمامی فصول قابل استفاده اند.

 

5) ماندگاری و پخش بوی بالا

ماندگاری و پخش بوی بالا - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که اکثر افراد هنگام خرید عطر در نظر می گیرند، ماندگاری و پخش بوی عطر است. این موضوع به طور مستقیم به غلظت عطر بستگی دارد. عطرها به طور کلی از نظر غلظت به 5 مدل تقسیم می شوند: پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و ادوفرش. غلظت پرفیوم دارای بیشترین غلظت و ماندگاری است. غلظت ادوفرش نیز دارای کمترین غلظت و بیشترین پخش بو است.

 

به همین دلیل است که اکثر افراد برای اینکه هم از پخش بو و هم از ماندگاری خوبی برخوردار شوند، به سراغ غلظت های ادوپرفیوم و ادوتویلت می روند.

 

6) اعتماد به محصولات پرفروش

یکی از راه‌های نسبتا خوبی که برای خرید عطر و ادکلن می توان از آن استفاده نمود، استفاده و خرید از محصولات پرطرفدار و پرفروش در بازار است. معمولا زمانی که یک محصول پرفروش می شود، کیفیت خوبی داشته است که مردم به سراغ آن رفته اند و به یکدیگر پیشنهاد داده اند.

 

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدام اند؟

معمولا در بازار ایران افراد به دنبال بهترین عطرها با کمترین هزینه هستند! در لیست زیر پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های موجود در بازار ایران به همراه شرح مختصری از هر عطر آورده شده است.

 

1) عطر اجمل ساکریفایس زنانه |  Ajmal Sacrifice for Her

اجمل ساکریفایس - Ajmal Sacrifice - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

عطر ساکریفایس یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین عطرهای زنانه موجود در بازار ایران است که علاوه بر کیفیت مناسب، از قیمت خوبی هم برخوردار است و شما می توانید از آن به عنوان هدیه و کادو نیز استفاده نمایید. این عطر با غلظت ادوپرفیوم از برند اماراتی اجمل و در 2007 طراحی و روانه بازار شد. نت‌های بویایی عطر Ajmal Sacrifice for Her عبارتند از:

 

نت‌‌های اولیه:گل یاسمن – نت های آبی (اقیانوسی)

نت‌های میانی:وانیل – شکوفه پرتقال

نت‌های پایانی:مشک – عنبر

 

2) ادکلن اپیک ادونچر مردانه |  Epic Adventure

امپر ادونچر - Emper Adventure - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار در بازار ایران که آقایان زیادی را طرفدار خود کرده است، ادکلن اپیک ادونچر اصل است. این عطر در سال 2012 توسط برند اماراتی امپر در غلظت ادوتویلت طراحی و به بازار آمد و برخلاف اکثر عطرهای اماراتی، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. با توجه به جعبه و بطری لوکس ادکلن ادونچر، شما می توانید از آن به عنوان یک هدیه جذاب برای دوستان و یا نزدیکان خود نیز استفاده نمایید.

 

نت‌های اولیه:پرتقال ماندارین – لیمو، گریپ فروت – درمنه

نت‌های میانی:سدر – ریحان – اسطوخودوس – نعناع هندی

نت‌های پایانی: خزه بلوط – عنبر – چرم

 

3) عطر ایو روشه مگنولیا زنانه |  Yves Rocher Magnolia

ایو روشه مگنولیا - Magnolia - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

ادکلن مگنولیا از برند فرانسوی ایو روشه یکی از عطرهای قدیمی و کلاسیک است که بسیاری از بانوان با آن خاطره دارند و می تواند یک هدیه عالی برای بانوان بالای سی سال باشد. این عطر نخستین بار در سال 1983 در غلظت ادوتویلت طراحی شد و با گذشت چیزی حدود 40 سال اما هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. این عطر یکی از عطرهای ارزان قیمت و با کیفیت در بازار ایران است که با توجه به حجم کوچک و 60 میلی لیتری اش، بسیار کم حجم است و در جیب و کیف شما جا می شود.

 

نت‌های اولیه: مگنولیا – سیب

نت‌های میانی:زنبق – گل سرخ – گل یاسمن – گاردنیا

نت‌های پایانی:وانیل – مشک – سدر – نعناع هندی – چوب صندل – خزه

 

4) ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه |  Armaf Club de Nuit Intense

کلاب د نایت اینتنس - Club de nuit intense - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

عطر کلاب د نایت از برند آرماف از جمله عطرهایی است که به دلیل شباهت رایحه آن با عطر کرید اونتوس توانسته است، جایگاه خاصی در کشورهایی همچون ایران و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به دست آورد. کلاب د نویت در سال 2015 وارد بازار شد و شاید بتوان از آن به عنوان پرفروش‌ترین عطر مردانه در ایران نیز نام برد! ادوتویلت Club de Nuit علاوه بر قیمت، از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. نت‌های تشکیل دهنده کلاب د نایت مردانه عبارتند از:

 

نت‌های اولیه:لیمو ترش زرد – انگور فرنگی سیاه – آناناس – سیب

نت‌های میانی:درخت توس – گل یاسمن سفید – گل رز

نت‌های پایانی:مشک – عنبر – نعناع هندی – ترنج – وانیل

 

5) عطر کلوین کلاین ایفوریا زنانه |  Calvin Klein Euphoria Women

ایفوریا زنانه - Euphoria Woman - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در جهان و ایران، می توان به عطر ایفوریا زنانه اشاره نمود. این عطر نخستین بار در سال 2005 توسط کمپانی آمریکایی کالوین کلین طراحی و روانه بازار شد. این محصول در حال حاضر دارای 3 نسخه آمریکایی، اسپانیایی و فرانسوی است که در بازار ایران موجود هستند. نسخه آمریکایی دارای بیشترین کیفیت و البته بالاترین قیمت است. نسخه های فرانسوی و اسپانیایی نیز دارای کیفیت متوسط و قیمت پایین تری هستند.

 

اگر تا به حال از ایفوریا استفاده نکرده اید، به شما نسخه اسپانیایی را پیشنهاد می کنیم، در غیر این صورت اگر قبلا نسخه آمریکایی را داشته باشید، بهترین گزینه برای شما نسخه اسپانیایی است.

 

نت‌های اولیه: انار – هلو – تمشک

نت‌های میانی:گل ارکیده – گل نیلوفر

نت‌های پایانی:مشک سفید – چوب ماهون – گل بنفشه – کهربا

 

6) ادکلن جگوار مشکی مردانه |  Jaguar Classic Black

جگوار کلاسیک مشکی - Jaguar Classic Black - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند - درین عطر

عطر جگوار کلاسیک بلک در سال 2009 توسط کمپانی جگوار که در زمینه خودروسازی فعالیت داشت، طراحی و روانه بازار شد. جگوار مشکی جز عطرهای پرفروش و البته قیمت مناسب در بازار ایران است و به همین دلیل بسیاری از آقایان Jaguar Black را به عنوان عطر امضای خود انتخاب نموده اند. نت های تشکیل دهنده عطر جگوار کلاسیک مشکی عبارتند از:

 

نت‌های اولیه:نارنج – پرتقال ماندارین – سیب

نت‌های میانی:گل شمعدانی – آب دریا – جوز – هل – چای

نت‌های پایانی:چوب سدر – اوک‌موس – خس‌خس – دانه‌ی تونکا – چوب صندل – مشک

 

خرید عطر و ادکلن اورجینال و با گارانتی مادام العمر از درین عطر!

گارانتی مادام العمر اصالت درین عطر - پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران کدامند

یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید عطر و ادکلن اورجینال، خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. یکی از فروشگاه هایی که این روزها جایگاه بسیار خوبی در بین خریداران عطر و ادکلن اصل به خصوص در تهران پیدا کرده است، فروشگاه اینترنتی درین عطر است. این فروشگاه برای اولین بار در ایران گارانتی مادام العمر اصالت را بر روی تمامی محصولات خود ارائه می کند.

 

شما می توانید تمامی عطرهای اورجینال موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر (www.dorinatr.com) خریداری نمایید.

 

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌ها در بازار ایران مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و توانسته باشید عطر مورد نظر خود را پیدا کنید. به نظر شما جای چه عطرهایی در لیست فوق خالی است، لطفا نام آن‌ها در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب