کلون؛ برترین آرایشگاه سیار و اینترنتی و ارائه دهنده خدمات زیبایی در منزل

کلون؛ برترین آرایشگاه سیار و اینترنتی و ارائه دهنده خدمات زیبایی در منزل

دنیای امروز آن قدر به سمت زیبایی رفته است که هیچ کدام از ما نمی توانیم به زیبایی خودمان کم اهمیتی کنیم. از سمت دیگر همین دنیای مدرن همه چیز را به صورت آنلاین و برخط از ما می خواهد. فروشگاه‌های اینترنتی با کالاهای رنگارنگشان، یکی پس از دیگری شروع به رشد در فضای مجازی کرده‌اند و هر روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. در این میان می‌توان گفت فروشگاه‌های اینترنتی که محصولشان خدمات (و نه کالا)ست، در کشور ما تازه‌تر هستند: خدمات نظافت منازل، خدمات خشکشویی، خدمات پزشکی و حالا خدمات زیبایی. که کلون اولین و برترین آرایشگاه سیار و اینترنتی به صورت آنلاین به شما عزیزان خدمات خود را ارائه میدهد.

 

آرایشگاههای زنانه هم به عنوان یکی از مشاغل خدماتی پر استفاده و البته پر طرفدار راه خود را در دنیای فروشگاه‌های اینترنتی باز کرده‌اند. شاید برای شما سوال باشد که یک آرایشگاه اینترنتی چه طور می‌تواند به مشتریان خود خدمات‌رسانی کند؟! برای پیدا کردن پاسخ این سوال کافی‌ست با این مطلب همراه شوید.

 

خدمات زیبایی آنلاین شما را به دنیایی بهتر هدایت می کند

«اولین بار توی صفحه گوگل آرایشگر سیار رو جست‌وجو می‌کردم که چشمم به یه وبسایت آرایشی خورد… رفتم و سفارشم رو ثبت کردم. راستش خیلی هم باورم نمی‌شد که بهم اهمیتی بدن، برای همین پرداخت آنلاین رو انجام ندادم. ولی به سرعت باهام تماس گرفتن و …». این‌ها را شهرزاد 28ساله می‌گوید که خودش را یک متخصص خرید اینترنتی می‌داند و قبل‌تر برایمان گفته است که به جز عینک آفتابی، تقریبا همه خریدهایش را به صورت اینترنتی انجام می‌دهد. با شهرزاد گفت‌وگوی مجازی مفصلی می‌کنیم و در انتها از او نام آرایشگاه اینترنتی‌اش را می‌پرسم: «‌سایت خدمات زیبایی کلون».

 

بعد یک صفحه روی لپتاپ باز می‌کنم و آدرس وبسایت را روی آن می‌نویسم: koloun.com . اینجا یک دنیای صورتی مخصوص خانم‌هاست. از اصلاح و بند صورت و ابرو بگیر تا کراتینه مو. همه سرویس‌های آرایشی دنیا را می‌توانید با قیمت و زمان انجام آن ببینید. در همان نگاه اول و بعد از کمی گشت و گذار متوجه می‌شوم که کلون برای تهران، کرج و اصفهان سرویس آرایشی دارد و برای ارسال آرایشگر سیار به خانه مشتریانش هزینه ایاب و ذهاب هم نمی‌گیرد. چشمم به گوشه وبسایت و کلمه دانلود اپلیکیشن کلون هم می‌افتد. یک دفعه چیزی در ذهنم روشن می‌شود و دنبال مجوزها می‌گردم! نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی. همه چیز به نظرم ساده و راحت به نظر می‌آید. تصمیم گرفته‌ام من هم مثل شهرزاد یک سفارش آرایشی را در خانه خودم تجربه کنم.

 

آرایشگاه اینترنتی چه جور جایی است؟!

یک آرایشگاه اینترنتی از نظر هویتی درست مانند یک آرایشگاه فیزیکی است. یعنی اجرای تمام خدماتی که سالن‌های آرایشی برای مشتری انجام می‌دهند، توسط آرایشگاه اینترنتی هم ممکن است. با این تفاوت که شما برای دریافت این خدمات به مکان فیزیکی هیچ آرایشگاهی مراجعه نمی‌کنید؛ بلکه آرایشگر به همراه کلیه وسایل مورد نیاز برای خدماتی که نیاز دارید به منزل شما مراجعه می‌کند. به طور مثال وقتی به وبسایت آرایشگاه اینترنتی کلون مراجعه کنید، با یک آرایشگاه زنانه و کامل روبه‌رو می‌شوید که همه خدمات آرایشی مخصوص بانوان را ارائه می‌کند.

 

آرایشگاه اینترنتی چه کمکی به من می کند؟!

حالا که از ماهیت آرایشگاه اینترنتی با خبر شدیم، خوب است کمی هم درباره لذت‌های استفاده از آن حرف بزنیم. یکی از مهم‌ترین مزایای آرایشگاه اینترنتی از میان برداشتن فاصله‌هاست. مثل یکسان بودن قیمت‌ها برای همه مشتریان! بگذارید برایتان یک مثال بزنیم: وقتی شما قصد داشته باشید برای آرایش یک مهمانی به آرایشگاه فیزیکی بروید، یکی از مهم‌ترین سوال‌های پیش رویتان احتمالا درباره قیمت‌هاست! پس احتمالا تلفن را برمی‌دارید و با چند آرایشگاه تماس می‌گیرید. میان قیمت‌های اعلام شده از سمت آرایشگاه به شما تفاوت از زمین است تا خود آسمان. مثلا آرایشگاهی در شمال شهر قیمت بالاتری نسبت به یک آرایشگاه مرکز شهری دارد. یعنی هرجای شهر که باشید، قیمت مشخصی که روی وبسایت( یا اپلیکیشن) می‌بینید، تنها هزینه پرداختی شماست. در عین حال شما قبل از ثبت سفارش هم می‌توانید از این قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید. بنابراین این منطقه جغرافیایی شما نیست که هزینه‌ها را تعیین می‌کند.

 

راستش را بگوییم برایتان یکی دیگر از لطف‌های استفاده از آرایشگاه اینترنتی کلون «اولین نفر» بودن است. یعنی وقتی سفارشتان را ثبت می‌کنید، دیگر خبری از معطل شدن در صف آرایشگاه نیست. هر وقت از سال هم که باشد، وقتی آرایشگر به منزل شما می‌رسد، شما تنها مشتری آن هستید. واقعیت این است که لذت داشتن آرایشگر شخصی، دریافت سرویس شخصی و حتی استفاده از وسایل شخصی حال و روز دل آدم را بهتر می‌کند. به خصوص در این دوره که کرونا اجازه استفاده راحت از هر خدماتی را به ما نمی‌دهد و بسیاری از ما آرایشگاه را بوسیده‌ایم و کنار گذاشته‌ایم.

 

تازه اگر دوست داشته باشید می‌توانید چند سرویس آرایشی را به صورت همزمان با هم سفارش دهید. مثلا وقتی روی مبل خانه نشسته اید و پاهایتان در ظرف مخصوص پدیکور است، یک آرایشگر دارد موهایتان را می‌بافد و احتمالا هم تلویزیون سریال محبوبتان را نشان می‌دهد. در نهایت همه این‌ها وقتی سفارش آرایشگاه اینترنتی برای خودتان ثبت می‌کنید، نه تنها زمان و مکان دریافت خدمات را خودتان به تنهایی مدیریت می‌کنید، بلکه هر ساعت از شبانه روز که دلتان بخواهد می‌توانید در آرایشگاه اینترنتی قدم بزنید، نمونه کارها را ببینید یا با آرایشگران آن آشنا شوید. از طرفی اگر هزار نفر دیگر هم همزمان با شما به چرخ زدن در این آرایشگاه مشغول شوند، ازدحامی به وجود نمی‌آید و ماسکی هم در کار نیست! واقعیت این است که در یک آرایشگاه اینترنتی حق انتخاب مشتری حرف اول را می‌زند.

 

آرایشگاه اینترنتی کلون چیست؟!

کلون؛ برترین آرایشگاه سیار و اینترنتی و ارائه دهنده خدمات زیبایی در منزل

آخر هفته آینده مراسم عقد دخترخاله عزیزتر از جان شماست. همه چیز را مهیا کرده‌اید: لباس، گوشواره، گردنبند، کفش، کیف و… اما هنوز برای لیفت ابروهایتان برنامه‌ای ندارید. یا دنبال استفاده از خدمان اکستنشن مو در خانه هستید؛ راهکار اصلی استفاده از خدمات زیبایی در منزل کلون است. در صفحه اصلی وبسایت کلون روی خدماتی که می خواهید کلیک ‌کنید. ساعت و تاریخ مدنظر خود را انتخاب کنید. تاریخ را روی روز عقد و ساعت را برای چند ساعت قبل از حضور در مراسم انتخاب می‌کنید. بعد از اینکه زمانبندی مشخص خودتان را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب آرایشگر می‌رسد. از میان آرایشگران پیشنهادی هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید. بعد از این مرحله نوع پرداخت (آنلاین و نقدی) را انتخاب می‌کنید و روی گزینه ثبت نهایی سفارش کلیک می‌کنید و کارشما به همین سادگی به پایان می‌رسد. این یعنی در روز مشخص شده، درست سر ساعتی که سفارش داده بودید، آرایشگر آنلاین کلون به همراه کلیه لوازم مورد استفاده برای خدمات شما زنگ خانه‌تان را به صدا درمی‌آورد.

جدیدترین مطالب