پرده پانچ بهتره یا پلیسه بیشتر بدانیم!

پرده پانچ بهتره یا پلیسه بیشتر بدانیم!

برای داشتن یک خرید لذت‌بخش و مطمئن باید اطلاعات دقیقی از آن وسیله یا شی داشته باشید. اگر به دنبال پیدا کردن مزایا و معایب پرده پانچ و پلیسه هستید و پرسش شما این است که پرده پانچ بهتره یا پلیسه، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

همه چیز درباره پرده پانچ

معمولا افراد، پرده پانچ را از سوراخ‌هایی که در قسمت بالایی پرده ایجاد شده، می‌شناسند. این پرده‌ها در انواع طرح، رنگ و سایز دوخته می‌شوند. افراد بنابر موقعیت مورد نظر خود، مدل‌های مختلفی از پرده پانچ را انتخاب می‌کنند.

 

انواع پرده پانچ

این مدل پرده انواع مختلفی دارد که هر کدام برای محیطی خاص، مناسب هستند.

 

تک رنگ: همان‌طور که از نام آن پیداست، این پرده به صورت یک رنگ دوخته می‌شود. این مدل برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب است. برخی از افراد نیز از مدل پانچی ساده برای والانِ پرده اصلی استفاده می‌کنند.

پرده پانچ

چند رنگ: در این مدل، پارچه‌هایی که ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند را به صورت کنار هم برای دوخت پرده‌های پانچی، مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

پرده پانچ چاپی: اگر شما به طرح یا نقش خاصی علاقه‌مند هستید، می‌توانید آن را بر روی پرده پانچ چاپ کنید. این پرده‌ها بر اساس سلیقه افراد دوخته و طراحی می‌شوند.

 

مزایا پرده پانچ

• این پرده به آسانی نصب می‌شود

• قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون در منزل

• از مد نمی‌افتد

• متنوع بودن در طرح و رنگ

• مناسب برای فضاهای مختلف خانه و اداره

• قابلیت شستشوی آسان

 

آشنایی با پرده های پلیسه

پرده‌های پلیسه نوعی از پرده هستند که باعث زیبایی و جذابیت فضا می‌شوند. همچنین انواع متنوعی دارند که برای محیط‌های مختلف، مناسب هستند.

 

انواع پرده پلیسه

پرده‌های پلیسه به دلیل ویژگی‌های فنی و ظاهری گوناگون، در انواع مختلفی موجود هستند که به نیازهای مختلف کاربران پاسخ می‌دهند.

 

مدل پلیسه عمودی: این نوع به پرده‌هایی گفته می‌شود که دارای چین‌های منظم به صورت عمودی و کنار هم هستند. پرده پلیسه عمودی برای اتاق پذیرایی با پنجره‌های بزرگ مناسب است. مدل پلیسه عمودی برای اتاق خواب یا پرده آشپزخانه نیز کاربرد دارد.

 

پرده شید پلیسه: مدل شید یک پرده جمع‌شونده است که از بالا به پایین، باز و از پایین به بالا، جمع می‌شود. پرده شید پلیسه یک لایه دارد. پلیسه‌های این مدل به صورت افقی هستند.

 

از مدل شید پلیسه برای پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و پرده اداری استفاده می‌کنند.

پرده پلیسه

مزایای شید پلیسه

• مقاومت دربرابر نور

• افزایش حریم خصوصی

• سهولت در نگهداری

• ایجاد جذابیت در فضا

• تنوع در رنگ و سایز

• مناسب برای محیط‌های مختلف

• امکان شستشوی پرده در منزل وجود دارد

• عدم نیاز به فضایی بیشتر از قاب پنجره

 

مقایسه پرده پلیسه و پانچ

برای دانستن این مطلب که پرده پانچ بهتره یا پلیسه، بهتر است ویژگی‌های این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

1. پرده پلیسه برای محیط‌های کم‌نور مناسب است؛ زیرا در طول روز می‌توانید پرده را جمع کنید و از نور طبیعی بهره ببرید. جمع کردن پرده پانچ زحمت بیشتری به همراه دارد و برای این کار باید از بند جمع‌کننده پرده استفاده کنید.

 

2. پرده پانچ برای انواع محیط‌ها از جمله سالن پذیرایی و نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب است. مدل شید پلیسه را در اتاق‌های اداری مانند اتاق کارمندان یا سالن کنفرانس استفاده می‌کنند. در برخی از منازل نیز آن را برای پوشش اتاق خواب‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. به کار بردن پرده شید پلیسه در آشپزخانه یک کار سودمند، محسوب می‌شود. هنگام آشپزی با جمع کردن پرده و باز کردن آسان پنجره، بوی غذا در این محیط از بین می‌رود.

 

3. مدل پرده‌های پانچی انعطاف بیشتری در طراحی دارند. به این صورت که شما می‌توانید طرح و تصویر مورد نظرتان را بر روی پرده چاپ کنید. این امکان برای پرده پلیسه وجود ندارد.

پرده پانچی طرح دار

4. پرده‌های پلیسه به اندازه قاب پرده دوخته می‌شوند و معمولا کوتاه هستند. در دوخت پرده‌های پانچ می‌توانید پرده بلند و کوتاه را انتخاب کنید و در این مورد محدودیتی نخواهید داشت.

 

5. اگر به هوشمندسازی خانه علاقه‌مند باشید،  امکان برقی کردن پرده شید پلیسه وجود دارد. پرده‌های هوشمند قابلیت کنترل از راه دور و بدون دخالت دست را دارند. البته باید در نظر داشته باشید که این امر، هزینه‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

 

با توجه به مواردی که گفته شد، باید پرده‌ای را انتخاب کنید که با سلیقه، محیط و بودجه شما هماهنگی داشته باشد.

 

از کجا پرده بخریم؟

برای داشتن خریدی امن، ما فروشگاه پرده ادریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پرده ادریس با بیش از 15 سال تجربه، همواره تلاش کرده است تا نیازهای مشتریان را با ارائه بهترین خدمات رفع نماید.

 

برای خرید انواع پرده اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه، مراجعه حضوری یا ثبت سفارش به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است. در هر دو نوع خرید، مشاوران مجموعه اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار می‌دهند. اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری نداشته باشید، کارشناسان مجموعه طرح و نمونه‌ها را به منزل شما می‌آورند تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸ یا ۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳ تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب