زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

زنی ایرانی که به عنوان دستیار اوباما فعالیت دارد

 

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما ایران و آمریکا همیشه مراقب روابطشان باهم بوده اند و در بیشتر موقع آمریکا دست به اقداماتی علیه ایران زده است.حال شنیدن این خبر که منشی دست راست رییس جمهور این ایالت باراک اوباما زنی ایرانی اهل کرمان است سبب وتعجب خیلی از افراد شده است. فریال گواشیری که در کاخ سفید آمریکا کنار دست اوباما مشغول به فعالیت است دارای چنان رابطه صمیمانه ای با شخص اوبامااست که اوباما به شخصه برای وی کیک تولد تدارک دیده.گواشیری که از چهره های خبر ساز است اطلاعاتی بیشتری را در این خصوص در ادامه مطلب دستگیرتان خواهد شد.

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

به گزارش سماتک:وزارت خارجه آمریکا عکسی منتشر کرده است که در ان اوباما برای تولد دستیار شخصی اش “فریال گواشیری” کیکی تهیه کرده است. فریال، شهروند ایرانی – آمریکایی است.

 

گواشیری یک دختر ایرانی – امریکایی است که به عنوان منشی مخصوص رئیس جمهور اوباما در کاخ سفید امریکا مشغول کار است. تصاویر منتشر شده از وی بیانگر صمیمیت اوباما با این دختر ایرانی الاصل است. فریال گواشیری به عنوان دستیار شخصی اوباما در کاخ سفید انتخاب شد.

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

وی فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیااست. وی یک دختر ایرانی است و اصالتا کرمانی است( گواشیر نام قدیم کرمان است و یکی از نام های خانوادگی در کرمان می باشد.) این اقدام گواشیری نارضایتی میشل اوباما زن اول کاخ سفید را به دنبال داشت و برای آمریکایی ها یادآور بحران جنسی کلینتون دموکرات با منشی خود بود.

 

گواشیری زمانی که اوباما یک سناتور بود و تصمیم به رییس جمهور شدن گرفت، در ستاد مبارزات انتخاباتی باراک اوباما کار می کرد، در آغاز تابستان سال ۲۰۰۷ در شیکاگو در بخش برنامه ریزی کاخ سفید پس از انتخابات بکارگیری شد.

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

برای پنج سال اول دولت اوباما، گواشیری در شورای امنیت ملی (NSC) مشغول به کار بود. برای اولین بار به عنوان مشاور ارشد بن رودز، مشاور معاون امنیت ملی و پس از آن به عنوان مشاور ارشد رئیس ستاد در شورای امنیت ملی کار می کرد. او در اوایل برای برنامه ریزی سفرهای خارجی رئیس جمهور و همچنین برای بازدید رهبران خارجی از کاخ سفید کمک می کرد .

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

طبق اعلام سایت رسمی کاخ سفید، اوباما اولین هدیه کریسمسش را روز جمعه از فریال گواشیری، منشی ایرانی-آمریکایی اش، دریافت کرده است.  با تمام این اوصاف به نظر می رسد حضور چند ایرانی در کاخ سفید و داشتن پست های کلیدی از جمله دو مشاور ارشدی، داماد ایرانی جان کری و همچنین گواشیری منشی ایرانی اوباما فقط برای استفاده و آشنایی آنها با فرهنگ ایران فقط فقط برای ضربه زدن به ایران است.

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما + تصاویر

فریال گواشیری دستیار اصلی باراک اوباما

 

زنی ایرانی منشی شخصی باراک اوباما

جدیدترین مطالب